Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Xander32

Citaat van: Etiennevh op juli  4, 2012, 22:43:07
Philip, hopelijk heb je ondanks alles toch een goede vakantie gehad!

Was een vakantie zonder internet niet wat rustgevender geweest? Ik neem bewust geen ipad en laptop mee vanwege die reden :P
Idem - zou iedereen moeten doen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

SV..S

Vervelend verhaal philip!
Ik hoop dat er ergens toch een positieve draai aanzit om de vervelende smaak hiervan weg te spoelen.

Ik lees dat je een leuke vakantie gehad hebt, ik zou graag eens wat verhalen en fotos willen zien en horen van zillertal :wub:

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

clockwork

Heeft TUC-Dave overigens inmiddels nog gereageerd op jouw mail? Had hij nog een redelijke uitleg?

Ik vind het wel heel toevallig dat die andere Oppo zomaar opeens verkocht was :-X. Zou hij bij nader inzien toch niet zoveel interesse hebben gehad in die van jou......? :devil:

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

HTip

Citaat van: SV..S op juli 10, 2012, 00:11:58
Vervelend verhaal philip!
Ik hoop dat er ergens toch een positieve draai aanzit om de vervelende smaak hiervan weg te spoelen.
Inderdaad Jos! De tijd zal het leren, maar ik denk dat het al positief is als ik weer van mijn Oppo kan genieten. We, vik en ik, gaan natuurlijk nog wel met Dave in dialoog maar eerlijk gezegd verwacht ik daar in eerste instantie niet al te veel van.

Citeer
Ik lees dat je een leuke vakantie gehad hebt, ik zou graag eens wat verhalen en fotos willen zien en horen van zillertal :wub:
Het was een heerlijke vakantie met boven verwachting prachtig weer. Soms zelfs iets té warm, maar dan zijn de bergen een prima plek om te vertoeven. Ondanks dat we al voor het 4e jaar achtereen naar het zelfde gebied gaan hebben we bijna alleen maar nieuwe wandelingen gedaan. Dat is natuurlijk geen voorwaarde maar is wel leuk. Een aantal toppen kunnen doen, maar door de sneeuw was dat beperkt tot 2800m. Daarboven was het echt niet te doen. Elke avond lekker uit eten en dat was ook genieten. We hebben ook een leuk adres gevonden. We komen er al 4 jaar, de mensen zijn erg aardig en zijn ook graag hoog in de bergen te vinden. Ze doen noch extremere dingen dan wij en volgend jaar gaan we met hen een zgn. klettersteig proberen. Dat is een pad uitgezet tegen steile bergwanden, waarbij je met de juiste uitrusting veilig naar boven kan.

We hebben weer veel foto's gemaakt (meer dan 800) en hebben de eerste selectie gedaan en teruggebracht tot 300. Tegelijk met ons waren ook mijn schoonouders met vrienden in het Zillertal en binnenkort organiseren we een avondje foto's kijken in de HT. Wordt weer erg gezellig! Ik zal even kijken of ik een paar foto's kan vinden die de sfeer goed kunnen weergeven... ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: clockwork op juli 10, 2012, 09:38:15
Heeft TUC-Dave overigens inmiddels nog gereageerd op jouw mail? Had hij nog een redelijke uitleg?
Ik heb nog geen mail verstuurd. Mijn eerste prioriteit is de Oppo weer thuis te hebben. Geen idee nl. of hij de zending nog kan terugroepen. Zojuist overigens gezien dat de Oppo weer in NL is aangekomen en ook al vrijgegeven is door de douane, dus hopelijk duurt het niet meer zo lang... :pompom:

Citeer
Ik vind het wel heel toevallig dat die andere Oppo zomaar opeens verkocht was :-X. Zou hij bij nader inzien toch niet zoveel interesse hebben gehad in die van jou......? :devil:
Dat is toevallig dat je dat zegt, want dat is ook wat ik gedacht heb. Echter de sneer die ik kreeg ("Paying clients who trust us come first. You passed on the offer and did nit believe me, asking for pictures") zei me iets anders. Maar hoe dan ook wat het vreemd.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Peerless Monster

Citaat van: HTip op juli 10, 2012, 11:19:11
Dat is toevallig dat je dat zegt, want dat is ook wat ik gedacht heb. Echter de sneer die ik kreeg ("Paying clients who trust us come first. You passed on the offer and did nit believe me, asking for pictures") zei me iets anders. Maar hoe dan ook wat het vreemd.

Dat is echt not done, zo'n opmerking!
Mijn haren staan rechtovereind...
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

RonG

VlisChris

Behoorlijk bizarre opmerking zo inderdaad. Dan ben je vrij arrogant of zelfs asociaal.

clockwork

Citaat van: HTip op juli 10, 2012, 11:19:11
Ik heb nog geen mail verstuurd. Mijn eerste prioriteit is de Oppo weer thuis te hebben. Geen idee nl. of hij de zending nog kan terugroepen. Zojuist overigens gezien dat de Oppo weer in NL is aangekomen en ook al vrijgegeven is door de douane, dus hopelijk duurt het niet meer zo lang... :pompom:

Wow. Dat is inderdaad een heel erg klant onvriendelijke opstelling. Blijkbaar gaat het erg goed met de zaken.  :devil:

Als ik dit zo lees, zal hij niet zoveel gaan doen met jouw klachten. Ik weet niet of ik er zelf nog heel veel tijd in zou steken. :confused:

Al met al een flinke teleurstelling voor je. Hopelijk kun je nog wel genieten van je Oppo als hij weer veilig en wel in je rack staat.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Pinohelmond

TUC (Dave) bewijst zichzelf bepaald geen goede dienst met de omgang van deze hele situatie. Nu zal hij wellicht niet wakker liggen van het kleine percentage wat op dit forum actief is en hierdoor het vertrouwen in hem verliest maar het is een klein wereldje en veel posters hier zitten ook op meer internationale fora.

Cinemike lacht zich (terecht) een ongeluk om de "onzorgvuldigheden" van TUC.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Zefanja

Het is een blijft onbehoorlijk gedrag van die kerel en behoorlijk arrogant.
Voor upgrades zal ik in de toekomst dus ook zeker niet naar hem gaan.
Dit is geen manier van omgaan met je klanten.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Thanks guys! Ik was ook erg boos over die opmerking en ik heb nog toenadering gezocht ("I'm sorry that you think I don't trust you, because I do. I think I've shown that I trust you enough by sending the Oppo to you for the modification. We had great communication until now so I regret that it turned out this way.") om de lieve vrede te bewaren, maar daar heeft hij niet op gereageerd. Hij had op dat moment voor mij afgedaan en heb het toen alleen zakelijk gehouden en gezorgd dat de Oppo snel weer naar huis kon komen.

Echter het feit dat óf vik heeft betaald voor iets van hij nooit gekregen heeft óf ik voor iets wat er al in zat, daar is hij nog niet van ons af. We gaan hem daarmee confronteren en ik ben zelfs bereid juridische stappen (als de verzekering het dekt) te nemen tegen hem en TUC. Ik zal hem ook niet nalaten te zeggen dat hij door deze zaak al 4 potentiële klanten mist en als het aan mij ligt nog veel meer...

Ik ben ook lid van Home Theater Shack (van REW) en voor deze gelegenheid ga ik mij ook aanmelden bij AVS en de mensen daar waarschuwen voor de manier van zakendoen van TUC. Op AVS loopt al een draadje daarover, dus dan kan deze zaak er ook nog wel bij ;)

Maar don't worry, ik zal hierdoor niet minder genieten van de Oppo als hij weer veilig in mijn rack staat :pompom:
Showcase - Topic

Peerless Monster

Citaat van: HTip op juli 10, 2012, 12:43:44
Thanks guys! Ik was ook erg boos over die opmerking en ik heb nog toenadering gezocht ("I'm sorry that you think I don't trust you, because I do. I think I've shown that I trust you enough by sending the Oppo to you for the modification. We had great communication until now so I regret that it turned out this way.") om de lieve vrede te bewaren, maar daar heeft hij niet op gereageerd. Hij had op dat moment voor mij afgedaan en heb het toen alleen zakelijk gehouden en gezorgd dat de Oppo snel weer naar huis kon komen.

Echter het feit dat óf vik heeft betaald voor iets van hij nooit gekregen heeft óf ik voor iets wat er al in zat, daar is hij nog niet van ons af. We gaan hem daarmee confronteren en ik ben zelfs bereid juridische stappen (als de verzekering het dekt) te nemen tegen hem en TUC. Ik zal hem ook niet nalaten te zeggen dat hij door deze zaak al 4 potentiële klanten mist en als het aan mij ligt nog veel meer...

Ik ben ook lid van Home Theater Shack (van REW) en voor deze gelegenheid ga ik mij ook aanmelden bij AVS en de mensen daar waarschuwen voor de manier van zakendoen van TUC. Op AVS loopt al een draadje daarover, dus dan kan deze zaak er ook nog wel bij ;)

Maar don't worry, ik zal hierdoor niet minder genieten van de Oppo als hij weer veilig in mijn rack staat :pompom:

Voordat je iemand veroordeeld Philip, denk er bij na wat je doet als je iemand zo negatief in de wereld zet.
Ik weet niet of het moedwillig is gegaan en ik vraag me af wat de beweegredenen zijn van hem?
Hij heeft er namelijk niks aan. Hij legt op die manier zijn naam te grabbel....
Ik ken niet alle ins en outs ;)....
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Classé CA-400  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Dual CS510 of Technics SP-10

HTip

Citaat van: Peerless Monster op juli 10, 2012, 12:55:37
Voordat je iemand veroordeeld Philip, denk er bij na wat je doet als je iemand zo negatief in de wereld zet.
Ik weet niet of het moedwillig is gegaan en ik vraag me af wat de beweegredenen zijn van hem?
Hij heeft er namelijk niks aan. Hij legt op die manier zijn naam te grabbel....
Ik ken niet alle ins en outs ;)....
Heb je helemaal gelijk in Rens. Maar je kent me denk ik goed genoeg dat ik dat niet zo maar doe. Hij krijgt eerst een kans (wederhoor) om e.e.a uit te leggen. Echter we (vik en ik) hebben bewijs van de mogelijk dubbele betaling. Misschien zegt Dave, sorry je hebt gelijk, ik stort het geld terug (of aan vik) en dan is daarmee de zaak voor mij afgesloten. Maar dat verwacht ik niet, dus ben op alles voorbereid ;)

Hij gooit inderdaad zijn naam te grabbel terwijl hij prat gaat op het feit dat hij geen reclame hoeft te maken, omdat zijn klanten dat voor hem doen. Snap het ook niet helemaal.
Showcase - Topic

Zefanja

Heb op diverse fora meerdere malen negatieve berichten gelezen over deze man.
En dat varieert van wantrouwen over zijn upgrades en de geheimzinnigheid die ermee gepaard gaat en het slechte zaken doen.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Peerless Monster

Citaat van: HTip op juli 10, 2012, 13:03:03
Heb je helemaal gelijk in Rens. Maar je kent me denk ik goed genoeg dat ik dat niet zo maar doe. Hij krijgt eerst een kans (wederhoor) om e.e.a uit te leggen. Echter we (vik en ik) hebben bewijs van de mogelijk dubbele betaling. Misschien zegt Dave, sorry je hebt gelijk, ik stort het geld terug (of aan vik) en dan is daarmee de zaak voor mij afgesloten. Maar dat verwacht ik niet, dus ben op alles voorbereid ;)

Hij gooit inderdaad zijn naam te grabbel terwijl hij prat gaat op het feit dat hij geen reclame hoeft te maken, omdat zijn klanten dat voor hem doen. Snap het ook niet helemaal.

Dat is waar Philip. Maar soms kan boosheid en onrecht op mensen op andere plannen brengen ;).

Heel veel succes!!!!!

HTip

Citaat van: Zefanja op juli 10, 2012, 13:07:18
Heb op diverse fora meerdere malen negatieve berichten gelezen over deze man.
En dat varieert van wantrouwen over zijn upgrades en de geheimzinnigheid die ermee gepaard gaat en het slechte zaken doen.
Ik heb inmiddels ook diverse berichten hierover gelezen. Misschien had ik dat eerder moeten doen ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Peerless Monster op juli 10, 2012, 13:08:56
Dat is waar Philip. Maar soms kan boosheid en onrecht op mensen op andere plannen brengen ;).

Heel veel succes!!!!!
Mijn primaire reactie ventileer ik altijd in mijn directe omgeving en dan gaat pas de diplomatieke reactie de deur uit. Doe ik ook op mijn werk :D

Bedankt Rens!
Showcase - Topic

Zefanja

Citaat van: HTip op juli 10, 2012, 13:10:44
Ik heb inmiddels ook diverse berichten hierover gelezen. Misschien had ik dat eerder moeten doen ;)

Ach ja ik ga het liefst ook van het positieve uit.
Laten we hopen dat de oppo gewoon weer snel bij je staat!

HTip

Citaat van: Zefanja op juli 10, 2012, 13:12:13
Ach ja ik ga het liefst ook van het positieve uit.
Doe ik ook. Misschien af en toe ten onrechte, maar dat zijn gelukkig uitzonderingen.

Citeer
Laten we hopen dat de oppo gewoon weer snel bij je staat!
Absoluut! :popcorn:
Showcase - Topic

HTip

Goed nieuws! De Oppo is bij mijn schoonouders bezorgd :pompom:

Annet gaat hem morgen ophalen, dus binnenkort weer een filmpje... :popcorn:
Showcase - Topic

RonG

Citaat van: HTip op juli 10, 2012, 15:39:33

Ik wens je alsvast veeeeeel film en muziek plezier :). Enne,,,,, steek niet te veel energie in evt juridische stappen oid ;)

HTip

Citaat van: RonG op juli 10, 2012, 15:50:37
Ik wens je alsvast veeeeeel film en muziek plezier :). Enne,,,,, steek niet te veel energie in evt juridische stappen oid ;)
Bedankt Ron! :thumbs-up:
Showcase - Topic

Zefanja

Citaat van: HTip op juli 10, 2012, 15:39:33

Yeah!

En niet om je bang te maken, maar nu hopen dat hij nog heel is  :-X

frankp

De laatste paar dagen even rustig meegelezen, erg vervelende situatie. Gelukkig is de Oppo veilig terug, dus weer veel kijkplezier!!!
En gelukkig is er nog meer in de wereld dan TUC alleen.