Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: vik op juli  2, 2012, 23:42:45
Dat verhaal van Dave komt mij bekend voor en heeft ie in het verleden ook wel eens laten vallen. Die onderdelen zijn niet meer te krijgen dat punt geloof ik wel van hem.

Blijf het dan toch vreemd vinden dat Oppo via hun eigen site nog wel de mogelijkheid biedt. Weliswaar alleen voor US-klanten, maar dat zou voor Dave dan toch geen probleem moeten zijn.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Vik

Citaat van: HTip op juli  2, 2012, 23:47:45
Blijf het dan toch vreemd vinden dat Oppo via hun eigen site nog wel de mogelijkheid biedt. Weliswaar alleen voor US-klanten, maar dat zou voor Dave dan toch geen probleem moeten zijn.

Daar heb je een punt.

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

HTip

Citaat van: vik op juli  2, 2012, 23:55:11
Daar heb je een punt.
Maar ik laat het hier wel bij. Heb het geld overgemaakt en Dave heeft net gemaild dat mijn Oppo morgen opgestuurd wordt. Hij heeft ook mijn Oppo nog naast de NuForce gezet en mijn Oppo klonk bijna hetzelfde. Ik ben benieuwd...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maro

Gewoon weer genieten straks. Later als de tijd rijp is neem je een 95 of nieuwer model en gaat met Vik naar CineMike.  :pompom:  zou me er niet te druk over maken....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

HTip

Citaat van: Maro op juli  3, 2012, 00:22:56
Gewoon weer genieten straks. Later als de tijd rijp is neem je een 95 of nieuwer model en gaat met Vik naar CineMike.  :pompom:  zou me er niet te druk over maken....
Genieten ga ik ook zeker doen. Als de Oppo weer hier staat ben ik dit waarschijnlijk snel vergeten. Het is goed om te weten dat o.a. vik zo'n goede ervaringen heeft met een tuner dichterbij huis...
Showcase - Topic

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op juli  2, 2012, 23:18:09
Ik heb net de betaling verzorgd zodat ik mijn Oppo zo snel mogelijk weer in huis heb.
Doe ik ook. Hij realiseert zich alleen niet dat hij zijn goede naam te grabbel gooit. Ik zou een vergelijk doen met Jean Sibelius zijn nieuwe standaard Oppo 95 om te kijken of modificeren door TUC een optie voor hem was. Denk niet dat Jan zijn Oppo de plas over gaat sturen. Dat is dus nu al een direct gevolg.
Correct! >:D De hele manier waarop dit is gelopen is dusdanig onprofessioneel, dat een dergelijke modificatie voor mij door TUC van de lijst gaat (dan maar niet). Hopelijk heb je hem snel weer terug en kun je weer lekker genieten van de speler. Wel jammer dat er nu geen goed excuus meer is om snel wat af te spreken ;D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

WickedGame

Citaat van: HTip op juli  2, 2012, 23:47:45

Hoeft niet vreemd te zijn, apparaat is discontinued natuurlijk. En websites zijn niet altijd goed bijgewerkt. Anderzijds als Oppo het in eigen huis upgrade kan het ook zijn dat ze de onderdelen die nog in stock zijn opmaken. En daarna de upgrade mogelijkheid ook niet meer mogelijk is.

Dus zou best dat TUC de onderdelen niet meer kan verkrijgen. Dan nog is de houding van TUC nog wel een punt om over te klagen uiteraard. Maar zie het zo, je het een mooie goede speler waar je al heel tevreden over was.

HTip

Naast de Oppo was ik ook op vakantie. Het was dus het ideale moment om de Oppo ook op vakantie te sturen. We zijn vanavond thuisgekomen en natuurlijk meteen het certificaat erbij gepakt.

Citaat van: vik op juli  2, 2012, 11:31:46
Incl. grote foto i.v.m. slecht lezen van het serienummer:

Eén ding is zeker. Ik heb jouw vorige Oppo. Het certificaat is exact gelijk aan jouw geposte foto. Ik stuur je morgen een PM. Ben nu een beetje moe van de reis en ga vroeg slapen.

De rest komt morgen...
Showcase - Topic

Zefanja

Hopelijk heb je wel genoten van je vakantie!
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

Etiennevh

Philip, hopelijk heb je ondanks alles toch een goede vakantie gehad!

Was een vakantie zonder internet niet wat rustgevender geweest? Ik neem bewust geen ipad en laptop mee vanwege die reden :P
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Vik

Citaat van: HTip op juli  4, 2012, 21:47:44
Naast de Oppo was ik ook op vakantie. Het was dus het ideale moment om de Oppo ook op vakantie te sturen. We zijn vanavond thuisgekomen en natuurlijk meteen het certificaat erbij gepakt.
Eén ding is zeker. Ik heb jouw vorige Oppo. Het certificaat is exact gelijk aan jouw geposte foto. Ik stuur je morgen een PM. Ben nu een beetje moe van de reis en ga vroeg slapen.

De rest komt morgen...

Prima kerel. Rust lekker uit.  ;)

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

Vik

Voor de rest heb ik zo goed als zeker mijn conclusies getrokken en krijgt er iemand van mij de wind van voren.

Dit is echt niet te geloven wat een oplichterij !!!

Etiennevh

Ik volg het verhaal van Vik even niet meer.. wat is er nu precies gebeurd? Heeft Philip jouw oude speler gekocht in de waan dat het een Signature Edition was maar dit schijnt een Special Edition te zijn?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Midcall

Citaat van: Etiennevh op juli  4, 2012, 23:32:16
Ik volg het verhaal van Vik even niet meer.. wat is er nu precies gebeurd? Heeft Philip jouw oude speler gekocht in de waan dat het een Signature Edition was maar dit schijnt een Special Edition te zijn?
Zoals ik het begrijp is zijn speler bij W&W beland. Ergens heeft iemand voordat Philip hem kocht hem als SE gebombardeerd, wat ongetwijfeld Philip nu onnodig veel geld gekost heeft. Nu is alleen de vraag wie deze speler miraculeus tot een SE versie heeft omgetoverd.
Stereo: GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator DAC + Gaia DDC - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Audioquest Dragon powercables - Audiolund True Silver i2s - Callas Audio Clamprack
HT (geïntegreerd met stereo): Sony VPL-VW590ES - Tonewinner AT-300 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - GoldenEar SuperCenter Reference (center) - 4x GoldenEar Supersat 60 Atmos - 2x GoldenEar Triton Reference subs - XTZ A2-400 - XTZ A2-300 - Korsun D9 - NBS Statement II XLR kabels.

Robbert54

Ben benieuwd wat voor staartje dit nog gaat krijgen..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Vik

Citaat van: Midcall op juli  5, 2012, 00:55:29
Zoals ik het begrijp is zijn speler bij W&W beland. Ergens heeft iemand voordat Philip hem kocht hem als SE gebombardeerd, wat ongetwijfeld Philip nu onnodig veel geld gekost heeft. Nu is alleen de vraag wie deze speler miraculeus tot een SE versie heeft omgetoverd.

Ik laat het aan Philip over om hierop te reageren in zijn eigen topic.

Wat ik wel vast wil zeggen (om schade aan het bedrijf W&W Audio te voorkomen) is dat W&W Audio plus de verkoper van de Oppo hier absoluut buiten staan.

Philip heeft dus mijn Oppo gekocht (serienummer check up) en als je mijn vorige posts leest kan je zelf al een conclusie trekken ondanks dat het een beetje verwarrend is allemaal.

HTip

In het kort komt het erop neer dat óf vik betaald heeft voor iets wat hij nooit gekregen heeft óf ik voor iets wat er al in zou zitten.

Wat de SE-versie betreft berust dat denk ik gewoon op een misverstand, maar daar ga ik nog achteraan. Maar zoals vik zegt dat heeft niets te maken met wat bij TUC is gebeurd.

Eerst weer het huis en tuin op orde :o
Showcase - Topic

Vik

Citaat van: HTip op juli  5, 2012, 08:34:18
In het kort komt het erop neer dat óf vik betaald heeft voor iets wat hij nooit gekregen heeft óf ik voor iets wat er al in zou zitten.

Wat de SE-versie betreft berust dat denk ik gewoon op een misverstand, maar daar ga ik nog achteraan. Maar zoals vik zegt dat heeft niets te maken met wat bij TUC is gebeurd.

Eerst weer het huis en tuin op orde :o

Dank je wel Philip.  ;)

Laat mij maar weten wat je plannen zijn en ik sta achter je.

Mijn gevoel zegt gewoon dat (plat gezegd) zowel ik als jij genaaid zijn door Dave, en kom daar zeker op terug. Dat pik ik gewoon niet.

Ik heb veel foto´s gemaakt van de Oppo (binnenkant) en ga deze naar CineMike doorsturen om te vragen of hij uberhaubt iets kan zien van zogenaamde onderdelen die vervangen zijn. (Bybees, andere onderdelen etc.)

Edit: dat zijn dan wel foto's van mijn Nuforce Signature erdition want van die van jou heb ik nooit foto's gemaakt.  Op mijn oude Nuforce had ik ook alle toeters en bellen besteld, ook Bybees dus dat kan hij gauw genoeg zien.

HTip

Showcase - Topic

Zefanja

Jeetje zeg, hier word je niet vrolijk van.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Citaat van: Zefanja op juli  4, 2012, 22:15:33
Hopelijk heb je wel genoten van je vakantie!
Citaat van: Etiennevh op juli  4, 2012, 22:43:07
Philip, hopelijk heb je ondanks alles toch een goede vakantie gehad!
Vakantie was heerlijk! We zijn dit keer 2,5 week geweest. Natuurlijk weer naar de bergen, voor de 4e keer naar het prachtige Zillertal. Op 1 regendag en (heftige) onweersbuien in de avond na, fantastisch weer gehad. Misschien zelfs soms een beetje te warm, maar dan kan je hoog gaan en daar is het prima uit te houden. De kwestie heeft me natuurlijk wel bezig gehouden, maar dat was pas vanaf afgelopen zondag...

Citeer
Was een vakantie zonder internet niet wat rustgevender geweest? Ik neem bewust geen ipad en laptop mee vanwege die reden :P
Nee hoor. We hebben internet nodig voor o.a. het weer en de faciliteiten. En het thuisfront op de hoogte houden is ook wel fijn. Verder kon ik ook lekker forummen en wist zo niemand dat ik niet thuis was ;)
Showcase - Topic

Zefanja

Citaat van: HTip op juli  5, 2012, 12:24:17
Nee hoor. We hebben internet nodig voor o.a. het weer en de faciliteiten. En het thuisfront op de hoogte houden is ook wel fijn. Verder kon ik ook lekker forummen en wist zo niemand dat ik niet thuis was ;)

Hahaha heel verstandig.
Goed dat je wel genoten hebt.

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op juli  3, 2012, 07:22:15
Correct! >:D De hele manier waarop dit is gelopen is dusdanig onprofessioneel, dat een dergelijke modificatie voor mij door TUC van de lijst gaat (dan maar niet). Hopelijk heb je hem snel weer terug en kun je weer lekker genieten van de speler. Wel jammer dat er nu geen goed excuus meer is om snel wat af te spreken ;D
Ik zal Dave ook aangeven dat hij reeds 1 klant kwijt is en dat dit negatieve publiciteit voor hem betekent. Tot op heden was ik heel erg te spreken over TUC, maar dat is helemaal over. Ik ben ook lid van Home Theater Shack en ook daar zal ik iedereen waarschuwen. AVS is ook een goede kandidaat ;)

We hebben toch geen excuus nodig om snel wat af te spreken? De shootout zou nog steeds leuk zijn, alleen weet ik niet wat er precies voor modificaties in mijn Oppo zitten :blink: :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: WickedGame op juli  3, 2012, 11:17:56
Hoeft niet vreemd te zijn, apparaat is discontinued natuurlijk. En websites zijn niet altijd goed bijgewerkt. Anderzijds als Oppo het in eigen huis upgrade kan het ook zijn dat ze de onderdelen die nog in stock zijn opmaken. En daarna de upgrade mogelijkheid ook niet meer mogelijk is.

Dus zou best dat TUC de onderdelen niet meer kan verkrijgen.
Dat kan natuurlijk ook, maar ik dacht dat de update los stond van het uitleveren van het apparaat. Ik kan natuurlijk er nog een mail aan wijden en dan weten we het zeker ;)

Citeer
Dan nog is de houding van TUC nog wel een punt om over te klagen uiteraard. Maar zie het zo, je het een mooie goede speler waar je al heel tevreden over was.
Ik was zeker al heel tevreden over mijn Oppo, maar miste toch nog wat. Dit was trouwens ook de reden van de update, maar het blijkt nu dat ik iets miste omdat ik de Sabre32 niet heb.
Showcase - Topic

Vik

Citaat van: HTip op juli  5, 2012, 12:33:09
Ik zal Dave ook aangeven dat hij reeds 1 klant kwijt is en dat dit negatieve publiciteit voor hem betekent. Tot op heden was ik heel erg te spreken over TUC, maar dat is helemaal over. Ik ben ook lid van Home Theater Shack en ook daar zal ik iedereen waarschuwen. AVS is ook een goede kandidaat ;)

We hebben toch geen excuus nodig om snel wat af te spreken? De shootout zou nog steeds leuk zijn, alleen weet ik niet wat er precies voor modificaties in mijn Oppo zitten :blink: :D

Hij heeft hier ook al een keer een heel forum over hem heen gehad en het topic is zelfs gesloten :

http://www.avsforum.com/t/1198719/the-upgrade-company-component-mod

Buiten dit om was ik altijd tevreden over het resultaat en had er alle vertrouwen in.

Dave heeft wel een beetje een aparte upgrade techniek vergeleken bij andere tuners maar het gaat uiteindelijk om het resultaat.

De foto's zijn inmiddels verzonden naar Mike en hoop dat hij er wijs uit kan worden.

Het zou erg jammer zijn als de waarheid op deze manier boven water gaat komen. Maar Bybees in the power supply doe je maar 1x en niet 2x.   Er zit dus ook een Isoclean zekering in dat zou je eventueel kunnen checken of die er in zit.

Gewoon even afwachten totdat je je Oppo weer terug hebt zoals besproken in de PM en dan kijken we wat er uit gaat komen.