Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: vik op juni 26, 2012, 11:00:16
Waar gaat het gebeuren?
Bedoel je de "reünies"? Daarmee bedoel ik M&G's met groepen die al een keer bij mij zijn geweest, maar de laatste ontwikkelingen niet hebben mogen ervaren.

Als er nog plaats over is dan ben jij overigens ook welkom. Is dichterbij dan Cinemike ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op juni 27, 2012, 08:10:52
Dat vind ik zelf ook leuker. Vraag me alleen af of iedereen nog actief is op het forum. Marsh heb ik al een tijdje niet meer online gezien. Idem voor celerontje... :unsure:
Maarten is druk met zijn werk en verhuizing (verhuist naar Almere) en HT staat ff op een laag pitje bij hem.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Citaat van: HTip op juni 27, 2012, 08:10:52
Dat vind ik zelf ook leuker. Vraag me alleen af of iedereen nog actief is op het forum. Marsh heb ik al een tijdje niet meer online gezien. Idem voor celerontje... :unsure:
Heb Jaap en Maarten al een tijd niet meer gezien op het forum.. Wat is de reden eigenlijk dat Jaap niet actief meer is?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: HTip op juni 27, 2012, 08:07:05
Trouwens, mail van Dave gekregen dat de Oppo in Harbor Springs is gearriveerd :pompom: Vandaag halen ze hem op en beginnen ze meteen aan de update. Spannend!

Update van de Special Reporter :D

De Oppo staat bij TUC en gisteravond is Dave eraan begonnen :pompom:

Nu weten jullie weer evenveel als ik ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Goedzo! Wanneer zou hij ongeveer terug kunnen zijn?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: Etiennevh op juni 28, 2012, 08:49:51
Goedzo! Wanneer zou hij ongeveer terug kunnen zijn?
Misschien wel helemaal niet ;)

Ik heb zojuist een aanbod van Dave gekregen om voor een "beetje" meer dezelfde update terug te krijgen, maar dan wel de NuForce Edition. Speler is een trade-in en 1 jaar jonger. Het wordt dan de speler die in de shootout (die ik net helemaal heb gelezen) als de beste optie wordt genoemd. Signature Edition (SI, lees TUC) voor de beste stereo-ervaring en NuForce Edition (NE). Met andere woorden, de 83 SE SI NE.

Wat moet ik doen??
Showcase - Topic

Vik

Citaat van: HTip op juni 29, 2012, 17:24:08
Misschien wel helemaal niet ;)

Ik heb zojuist een aanbod van Dave gekregen om voor een "beetje" meer dezelfde update terug te krijgen, maar dan wel de NuForce Edition. Speler is een trade-in en 1 jaar jonger. Het wordt dan de speler die in de shootout (die ik net helemaal heb gelezen) als de beste optie wordt genoemd. Signature Edition (SI, lees TUC) voor de beste stereo-ervaring en NuForce Edition (NE). Met andere woorden, de 83 SE SI NE.

Wat moet ik doen??

Wat is een beetje?  :).... maar dan heb je het top model van de 83 serie, ik heb precies dezelfde gehad.

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

Eddye

Een "Beetje" is dus niet een beetje....
Het verschil in kwaliteit zal in dit geval vrij klein zijn, dus heb je het ervoor over, is dan de vraag. Gezien de rest van je setup zullen beide opties goed tot recht komen
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Zefanja

Zou voor mij echt afhangen wat een beetje meer is en of het echt veel meer geeft.
En zou het toch raar vinden om niet mijn eigen speler terug te krijgen behalve een nieuwe dan.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Citaat van: vik op juni 29, 2012, 17:27:22
Wat is een beetje?  :).... maar dan heb je het top model van de 83 serie, ik heb precies dezelfde gehad.
Beetje is $199 ;) maar daar ga ik natuurlijk nog wat af proberen te krijgen...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Eddye op juni 29, 2012, 17:27:58
Een "Beetje" is dus niet een beetje....
Het verschil in kwaliteit zal in dit geval vrij klein zijn, dus heb je het ervoor over, is dan de vraag. Gezien de rest van je setup zullen beide opties goed tot recht komen
Klopt wat je zegt. Zal er waarschijnlijk op uitdraaien of ik het er voor over heb. Wat ik begrepen heb van alles wat op internet staat te lezen is dat ik met name in multi-channel analoog er op vooruit zou gaan.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Zefanja op juni 29, 2012, 17:39:59
Zou voor mij echt afhangen wat een beetje meer is en of het echt veel meer geeft.
En zou het toch raar vinden om niet mijn eigen speler terug te krijgen behalve een nieuwe dan.
Dat laatste vind ik eigenlijk ook. In wat voor staat is die andere speler? Is die persoon er net zo netjes mee omgegaan als ik?
Showcase - Topic

HTip

Ga nu even uit eten en ben straks weer terug en natuurlijk benieuwd naar jullie reacties...
Showcase - Topic

Eddye

Citaat van: HTip op juni 29, 2012, 17:46:07
Ga nu even uit eten en ben straks weer terug en natuurlijk benieuwd naar jullie reacties...

Eet smakelijk,

Vraag die man even wat (goede) foto's te maken en te mailen. Dan zie je of er krassen oid op zitten.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

fugazi_2009

No brainer, doen! Wel zorgen dat Dave hem nog steeds verpakt alsof je je eigen speler terug krijg ;)
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Madhouse

Kan hij dan niets met een 95 doen dan? Ik zou persoonlijk niet voor dat beetje meer kiezen want volgens mij schelen ze elkaar niet zoveel dacht ik.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

VlisChris

Voor 200 dollar? Een buil kun je je er niet aan vallen. Persoonlijk zou ik het doen.

Vik

Citaat van: HTip op juni 29, 2012, 17:42:35
Beetje is $199 ;) maar daar ga ik natuurlijk nog wat af proberen te krijgen...

Doen! Ook weer makkelijk te verkopen in de toekomst.

Adeo Screens - Arcam - Ascendo - Barco - CineMike - Denon - JL Audio - JVC- Kef - Lyngdorf - Lumagen - M&K Sound - Marantz - REL - Screen Research - Sony - Stewart - Trinnov

HTip

Bedankt allemaal voor het meedenken en de duidelijke reacties en tips. Foto's ga ik ook zeker vragen en ook dat hij de speler terugstuurt als ware het mijn vorige.

Ik denk overigens niet dat hij een 95 nu al inruiler heeft.

Wordt vervolgd...
Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

HTip

Citaat van: HTip op juni 29, 2012, 19:50:00
Mail is verstuurd. Nu even afwachten...
Heb al een mail terug van Dave :thumbs-up: Wordt echter pas na het weekend... Toch weer spannend!
Showcase - Topic

clockwork

Waar is het wachten dan op? Inderdaad spannend en volgens mij best wel een goede deal.

Alle Oppo's zijn toch zowel geschikt voor 120v als voor 220v, toch? (just checking....). :blush:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Vik

Citaat van: clockwork op juni 29, 2012, 20:41:47
Waar is het wachten dan op? Inderdaad spannend en volgens mij best wel een goede deal.

Alle Oppo's zijn toch zowel geschikt voor 120v als voor 220v, toch? (just checking....). :blush:

Klopt.

HTip

Citaat van: clockwork op juni 29, 2012, 20:41:47

Ook in Amerika hebben ze weekend ;) Toen ik het vroeg was Dave (helaas) niet meer op kantoor. Kans dat ik mijn Oppo volgende week vrijdag terug heb ik dus erg klein geworden.
Showcase - Topic