Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Martijn90 op september 18, 2011, 11:21:35
Unstoppable is inderdaad een hele spannende film met een gewel(da)dige soundtrack! Binnenkort ook maar weer is kijken.
Ik heb weer een paar leuke subdemo's erbij... :o :o :o

Citeer
Zat pas geleden ook al te denken om eens te vragen waar je ongeveer woont, weet ik hoever ik moet rijden ;D Van mij naar Tongeren (ervan uitgaande dat je inderdaad erg dichtbij Tongeren woont :P) is in ieder geval iets meer als 2 uur, dus nog prima te doen :)
Over een paar weken weet je het precies, want anders mis je de M&G ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op september 18, 2011, 11:19:07
Ik zie je tegen die tijd wel weer een keer verschijnen. 5 maal is scheepsrecht :D

Kan ik gelijk mijn nieuwe auto inrijden. Komt t.z.t. wel weer goed dus  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

De tegelsnijder is helaas niet leverbaar op dit moment. Waarschijnlijk pas november, maar dan heb ik wat te doen tussen kerst en nieuwjaar.

Begin nu wel de dagen af te tellen naar volgende week, want dan zou de PM15 uitgeleverd kunnen worden. Ben benieuwd...

Overigens komt frank2 donderdag op bezoek. Naast dat hij onze bios wil ervaren, neemt hij ceraballs mee om te testen voor onder de Oppo en een netkabel van DM audio. Ook hier ben ik benieuwd naar...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

SV..S

Nee ik ga niet op de lasagne reageren.....
Maar ben wel benieuwd naar het tegelsnijder, wat moet je nog snijden dan?
Ik heb wel een tegelsnijder maar die past niet achterop mijn blauw monster  :D

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

HTip

Citaat van: SV..S op september 20, 2011, 23:05:51
Nee ik ga niet op de lasagne reageren.....
Maar ben wel benieuwd naar het tegelsnijder, wat moet je nog snijden dan?
Ik heb wel een tegelsnijder maar die past niet achterop mijn blauw monster  :D
De vloer in de HT is (nog steeds) niet helemaal af. Een deel van de bar willen we in dezelfde tegel doorleggen. Daarnaast nog de bijkeuken met dezelfde tegels als in de keuken en tot slot nog de badkamer. Misschien ook nog een deel van de kelder, maar dat weten we nog niet...

Degene die we op het oog hebben kan tegels van 90cm snijden. Dus dat is ook niet iets dat je op je blauwe monster kan vervoeren ;)
Showcase - Topic

frank2

Citaat van: HTip op september 20, 2011, 22:29:09
De tegelsnijder is helaas niet leverbaar op dit moment. Waarschijnlijk pas november, maar dan heb ik wat te doen tussen kerst en nieuwjaar.

Begin nu wel de dagen af te tellen naar volgende week, want dan zou de PM15 uitgeleverd kunnen worden. Ben benieuwd...

Overigens komt frank2 donderdag op bezoek. Naast dat hij onze bios wil ervaren, neemt hij ceraballs mee om te testen voor onder de Oppo en een netkabel van DM audio. Ook hier ben ik benieuwd naar...

klopt ik zal 's avonds een bezoek brengen. En inderdaad ook ik wil even horen hoe subliem dit theater is. Daarnaast wil ik vooral horen hoe het stereogeluid is, ook nu weet ik al zoveel dingen dat zonder dat het veel kost het stereogeluid aanmerkelijk beter wordt, zonder overigens een extra versterker. Om je even heel nieuwsgierig te maken, het geluid dat je hoorde met die extra versterker, je noemde strakker geluid meer dynamiek bereik je ook door wat stroomaanpassingen, daar ben ik al van overtuigd. Dan heb je al helemaal geen extra versterker meer nodig. Boude uitspraak ik weet het, maar door alles wat we hier aan stroom doen gebeuren er dingen die ik echt niet voor mogelijk had gehouden. En het mooiste is we testen deze aanpassingen op mijn set, bovengemiddeld en op de set van Snowmaster wat hij zelf noemt zijn pingpong setje. Dus het is universeel. Op beide sets gebeurd namelijk precies hetzelfde met weliswaar kleine verschillen maar het karakter van de aanpassingen is op beide sets gelijk.

Ik zal het er met je over hebben morgen, en dan is het aan jou wat je ermee wilt doen.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

HTip

Citaat van: frank2 op september 21, 2011, 14:42:07
klopt ik zal 's avonds een bezoek brengen. En inderdaad ook ik wil even horen hoe subliem dit theater is. Daarnaast wil ik vooral horen hoe het stereogeluid is, ook nu weet ik al zoveel dingen dat zonder dat het veel kost het stereogeluid aanmerkelijk beter wordt, zonder overigens een extra versterker. Om je even heel nieuwsgierig te maken, het geluid dat je hoorde met die extra versterker, je noemde strakker geluid meer dynamiek bereik je ook door wat stroomaanpassingen, daar ben ik al van overtuigd. Dan heb je al helemaal geen extra versterker meer nodig. Boude uitspraak ik weet het, maar door alles wat we hier aan stroom doen gebeuren er dingen die ik echt niet voor mogelijk had gehouden. En het mooiste is we testen deze aanpassingen op mijn set, bovengemiddeld en op de set van Snowmaster wat hij zelf noemt zijn pingpong setje. Dus het is universeel. Op beide sets gebeurd namelijk precies hetzelfde met weliswaar kleine verschillen maar het karakter van de aanpassingen is op beide sets gelijk.

Ik zal het er met je over hebben morgen, en dan is het aan jou wat je ermee wilt doen.
Ik volg al lange tijd jouw ervaringen met de stroomaanpassingen. Regelmatig ook contact gehad met Snowmaster en die aanpassingen zullen ook bij mij worden toegepast. De vraag is alleen in welke mate, omdat mijn situatie (akoestisch, PPP, etc.) ook anders is dan bij jou en Martin. Dat de P5 verslagen is vond ik indrukwekkend, maar ik wacht gewoon geduldig af totdat jullie klaar zijn met testen.

Ik ben ook benieuwd hoe hij onze bios vindt...
Showcase - Topic

eddy135

Citaat van: HTip op september 20, 2011, 23:13:05
De vloer in de HT is (nog steeds) niet helemaal af. Een deel van de bar willen we in dezelfde tegel doorleggen. Daarnaast nog de bijkeuken met dezelfde tegels als in de keuken en tot slot nog de badkamer. Misschien ook nog een deel van de kelder, maar dat weten we nog niet...

Degene die we op het oog hebben kan tegels van 90cm snijden. Dus dat is ook niet iets dat je op je blauwe monster kan vervoeren ;)
Kun je zo'n gevaarte niet beter gewoon een keer huren...?
Zit je er na afloop niet mee in je maag.  ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

Snowmaster

Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

SV..S

Citaat van: HTip op september 20, 2011, 23:13:05

dat is een hoop tegelwerk ;)
dit is de mijne, en inderdaad dat is best lastig achterop de motor :D

maar deze had een levertijd van 1 dag ???

Jl Audio F113      

VlisChris

Hm, je kan de motor meenemen op de tegelsnijder.
Andersom wordt moeilijk volgens mij :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

mtissink

Citaat van: Christiaan S op september 21, 2011, 23:04:15
Hm, je kan de motor meenemen op de tegelsnijder.
Andersom wordt moeilijk volgens mij :D
Ik zie 2 motoren. Gewoon even wat creatief lassen en je last zo die tegelsnijder ertussen. Heb je een mooi voertuig met 4 wielen :P
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

eddy135

Citaat van: mtissink op september 22, 2011, 08:46:38
Ik zie 2 motoren. Gewoon even wat creatief lassen...heb je een mooi voertuig met 4 wielen :P

Precies!
Dak erop, gordeltjes erin, en we noemen het... ??? :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

mtissink

Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

HTip

Citaat van: frank2 op september 21, 2011, 19:26:29
IK heb je pm gestuurd
Citaat van: Snowmaster op september 21, 2011, 20:14:15
Ga ik nu ook doen  ;D.
Ik heb ze beiden gelezen en ben enerzijds benieuwd en anders ga ik mijn best doen ;)
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: frank2 op september 21, 2011, 19:26:29
IK heb je pm gestuurd
Citaat van: Snowmaster op september 21, 2011, 20:14:15
Ga ik nu ook doen  ;D.
Citaat van: HTip op september 22, 2011, 14:09:51
Ik heb ze beiden gelezen en ben enerzijds benieuwd en anders ga ik mijn best doen ;)

Stiekem gedoe houden we hier niet van he, gewoon openlijk bespreken!  ;) (kan een ander ook nog wat leren)  ;D

HTip

Leuke reacties weer. Ik vond in dat filmpje met name de tuin erg mooi :D

Citaat van: eddy135 op september 21, 2011, 19:19:00
Kun je zo'n gevaarte niet beter gewoon een keer huren...?
Zit je er na afloop niet mee in je maag.  ;)
Kan zeker, maar dat is in praktijk veel duurder dan kopen. Zeker voor de werkzaamheden die we nog van plan zijn...

Citaat van: SV..S op september 21, 2011, 22:12:45
dat is een hoop tegelwerk ;)
dit is de mijne, en inderdaad dat is best lastig achterop de motor :D

maar deze had een levertijd van 1 dag ???
:o Die Carat van jou is een tegelzaag en hebben we ook gezien, maar we denken dat de tegelsnijder (Carat, Berg, etc.) een stuk makkelijker in het gebruik is. En de Berg is kwa gebruiksgemak het beste. Maar dan wachten we gewoon nog even...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Madhouse op september 22, 2011, 14:15:20
Stiekem gedoe houden we hier niet van he, gewoon openlijk bespreken!  ;) (kan een ander ook nog wat leren)  ;D
:D Het gaat om wat Frank wil uitproberen en waar ik op moet letten. Daarna geef ik wel openheid van zaken ;)
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op september 22, 2011, 14:17:59
:D Het gaat om wat Frank wil uitproberen en waar ik op moet letten. Daarna geef ik wel openheid van zaken ;)

Goedzo!  :pompom: :D

HTip

Nog even en dan is Frank hier. Op dit moment draait de set lekker warm met de prachtige klanken van John Mayer in Dolby TrueHD 96/24 :pompom:

Tot later...
Showcase - Topic

Lex Groningen

Wens jullie veel plezier vanavond. Ben ook wel erg benieuwd wat Frank van je prachtruimte zal vinden,
en naar het verhaal die Frank ongetwijfeld zal schrijven.
Versterker: Yamaha A-S2100/ KEF R3 Meta notenhout/ 
Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Element: Ortofon Quintet Bronze/
Streamer: ?/ DAC: ?/  Kabels: ?/
Platenwasmachine: Okki Nokki

SV..S

Citaat van: mtissink op september 22, 2011, 08:46:38
Ik zie 2 motoren. Gewoon even wat creatief lassen en je last zo die tegelsnijder ertussen. Heb je een mooi voertuig met 4 wielen :P
Jij rijd blijkbaar geen motor!?
De fun id juist maar 2 wielen!

Jl Audio F113      

SV..S

Jl Audio F113      

Madhouse

Citaat van: SV..S op september 22, 2011, 21:50:42
Lekker bezig kerel, voor dat soort shit zouden ze je een ban moeten geven >:D