Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Ik heb idd nog een stuk Belden liggen. Stekkers heb ik niet los, maar daar is natuurlijk makkelijk aan te komen.

Is zeker maar goed dat er geen W&W hier in de buurt zit. Zou er denk ik regelmatig over de vloer komen... ;)

Homogeniteit had ik ook in gedachte en daarom wil ik de SR en de PM met dezelfde kabel aansluiten. De andere zou op de Oppo komen.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Ik heb een veilig op eBay gewonnen en de inakustik NF1302 voor een heel mooi prijsje kunnen krijgen :pompom: Ik ga de inakustik AC-2502 toch proberen. Is het niet voor de komende PM, dan is die voor de Oppo. En als die niet bevalt verkoop ik hem wel weer.

Weer een stapje dichterbij...

Daarnaast nog bezig geweest met een triggerkabel die jowi voor me heeft gemaakt :worship:. Op die manier kan ik de DD18 aan laten gaan als de SR9600 aangaat. Ik snap alleen nog niet helemaal hoe. Is er iemand die dit al een keer met een Marantz receiver en een Velodyne sub heeft gedaan?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Kan ik als eerste komen genieten van de PM?  :D

Hoe is het trouwens met mijn interlinks, heb je die nog kunnen testen?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op september 12, 2011, 11:23:39
Kan ik als eerste komen genieten van de PM?  :D
:D grapjas! Nee, dat zou je wel leuk vinden, maar dat gaat niet het geval zijn. Ik heb alleen gezorgd dat de interlink op tijd zou zijn ;)

Citeer
Hoe is het trouwens met mijn interlinks, heb je die nog kunnen testen?
Eerlijk gezegd helemaal vergeten...  :blush:

Zal nog even kijken of ik daar tijd voor kan maken...
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op september 12, 2011, 11:36:40
:D grapjas! Nee, dat zou je wel leuk vinden, maar dat gaat niet het geval zijn. Ik heb alleen gezorgd dat de interlink op tijd zou zijn ;)

Was ook wel te verwachte hoor  :D

Citaat van: HTip op september 12, 2011, 11:36:40
Eerlijk gezegd helemaal vergeten...  :blush

Zal nog even kijken of ik daar tijd voor kan maken...

Geeft niet, ben stiekem nog wel benieuwd  ;)

HTip

Citaat van: Madhouse op september 12, 2011, 11:42:18
Geeft niet, ben stiekem nog wel benieuwd  ;)
Ik eigenlijk ook ;)

BTW de AC-2502 heb ik ook voor een mooi prijsje kunnen krijgen :pompom: Dus zowel interlink als netkabel is geregeld. Nu alleen de PM nog :D
Showcase - Topic

H&C Hifi

Madhouse

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op september 12, 2011, 22:46:40
Ik eigenlijk ook ;)

BTW de AC-2502 heb ik ook voor een mooi prijsje kunnen krijgen :pompom: Dus zowel interlink als netkabel is geregeld. Nu alleen de PM nog :D

"Nu alleen de PM nog "We PM'en je wel  :D Dan heb je, je PM  :D.
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

Softpower

Ik zeg hoeveel pm's moet je hebben :evil:

We wachten met smart op je aanschaf lees ik zo hier...
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Skyfox

Als je hem besteld hebt dan is dat een stuk vlotter dan ik had verwacht. Zoals je het omschreef gokte ik op een sint of kerstkado. Of toch op zn vroegst een oktoberkado ;)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

HTip

Citaat van: HcHifi.nl op september 13, 2011, 11:25:24
Die komt eraan ;)

Geduld is een schone zaak  ;D
Ik ben ook heel geduldig. Als het maar niet te lang duurt :D
Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

HTip

Citaat van: clockwork op september 13, 2011, 11:33:44
Heb je hem dan al besteld??  :happy:
Min of meer. Ik krijg in ieder geval van Marcel van HcHifi.nl een seintje als ze leverbaar zijn ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op september 13, 2011, 12:24:11
"Nu alleen de PM nog "We PM'en je wel  :D Dan heb je, je PM  :D.
Citaat van: Softpower op september 13, 2011, 13:29:13

:clapping: Ik ben gewoon lui met typen, dus als ik PM in deze context plaats, dan bedoel ik eigenlijk PM15S2L en dat duurt te lang :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: skyfox op september 13, 2011, 13:51:56
Als je hem besteld hebt dan is dat een stuk vlotter dan ik had verwacht. Zoals je het omschreef gokte ik op een sint of kerstkado. Of toch op zn vroegst een oktoberkado ;)
Dacht ik in eerste instantie ook, maar ja...
Showcase - Topic

JCL

Citaat van: Softpower op september 13, 2011, 13:29:13

Pas maar op dat zijn PM-box niet (al) vol zit

Madhouse

Citaat van: HTip op september 13, 2011, 15:42:55
:D Reken er maar niet op. Dan valt het ook niet tegen :D

Dan doe ik dat maar dan  :D

HTip

Citaat van: JCL op september 13, 2011, 15:51:45
Pas maar op dat zijn PM-box niet (al) vol zit
:D Dat zal niet snel gebeuren, want ik ben donateur ;)

Citaat van: Madhouse op september 13, 2011, 15:58:35
Dan doe ik dat maar dan  :D
Heel verstandig... ;)
Showcase - Topic

HTip

Jullie hebben het waarschijnlijk al begrepen, maar ik heb dus gekozen voor de PM15S2 Limited. Anders had ik de versterker denk ik al gehad. De Limited wordt deze maand leverbaar en Marcel heeft er een voor mij gereserveerd.

Dus als alles meezit dan heb ik met de M&G hier een (veel) beter stereogeluid dan voorheen. Fingers crossed
Showcase - Topic

VlisChris

Citaat van: Christiaan S op september  3, 2011, 01:09:50
Weet je hoe ze dat noemen Phillip? Een retourische vraag :p
Je weet het antwoord zelf allang, alleen wil je dat (nog) niet voor jezelf toegeven.

Nostradamus, eat my dust 8) ;) :P
Gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst!

HTip

Citaat van: Christiaan S op september 13, 2011, 22:35:16
Nostradamus, eat my dust 8) ;) :P
:clapping: Jij had dus gelijk. Hebben jullie nog een weddenschap afgesloten? :D

Citeer
Gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst!
Thanks!
Showcase - Topic

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op september 13, 2011, 22:28:01
Jullie hebben het waarschijnlijk al begrepen, maar ik heb dus gekozen voor de PM15S2 Limited. Anders had ik de versterker denk ik al gehad. De Limited wordt deze maand leverbaar en Marcel heeft er een voor mij gereserveerd.

Dus als alles meezit dan heb ik met de M&G hier een (veel) beter stereogeluid dan voorheen. Fingers crossed

Ik ben benieuwd hoe dat gaat klinken met een aparte stereo versterker.
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op september 13, 2011, 22:45:34
Ik ben benieuwd hoe dat gaat klinken met een aparte stereo versterker.
Als je met de pucks langskomt kan je het persoonlijk ervaren... ;)
Showcase - Topic