Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Antoine op augustus 26, 2011, 19:57:47
Balen van de auto!! Als de importeur niet thuis geeft misschien eens rondkijken bij een onderdelenservice of je ze voordelig gebruikt kunt krijgen? Alhoewel als 't om een bekend probleem gaat zou 't daar dan ook mee kunnen gebeuren natuurlijk.
Inderdaad balen! Ik heb vanmorgen op internet gekeken en ze zijn wel 2e hands te krijgen, maar daar krijg je gegarandeerd ook een probleem mee. Heb ook naar imitaties gezocht, maar ook daar helaas niets. Aangezien ik de auto moet laten keuren en ze in België veel strenger zijn dan in Nederland heb ik ze toch maar besteld. Afgekeurd worden en daarna alsnog moeten doen en herkeuring is ook geen pretje... Ga in ieder geval met de importeur in conclaaf. Eventueel een mail naar Toyota in Japan, maar dat is iets voor later.

Citeer
Veel luisterplezier morgen!!  :thumbs-up:
Dank je! Gaat helemaal lukken. Heb net nog even de K2HD* CD van Eagles - Hell freezes over geluisterd en me speakers op small met sub was het geluid wel voller (met name in het laag), maar bleef het meer aan de speaker plakken. Daarna op Pure Direct (speakers op large zonder sub) was het aanmerkelijk ruimtelijker. Verwachtingen met een dedicated stereoversterker zijn hierdoor aardig gestegen :music:

* K2HD is een masteringproces van JVC met 100kHz samplefrequentie en 24 bits
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

frank2

Als ik jou was zou ik na de ervaring eens naar cinemike gaan in duitsland. Voor jou slechts drie kwartier. Daar zie en hoor je vlgs zeggen echte verbeteringen. Zeker op Marantz gebied. Vic hier op het forum heeft er regelmatig al over geschreven.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

HTip

Citaat van: frank2 op augustus 27, 2011, 08:45:11
Als ik jou was zou ik na de ervaring eens naar cinemike gaan in duitsland. Voor jou slechts drie kwartier. Daar zie en hoor je vlgs zeggen echte verbeteringen. Zeker op Marantz gebied. Vic hier op het forum heeft er regelmatig al over geschreven.
Cinemike zit inderdaad in de buurt. Ik heb vik zijn posts met aandacht gevolgd. Had al eerder over Cinemike gelezen op areadvd.de. Het lijkt er trouwens op dat hij is verhuist, want vroeger zat hij in Monschau...

Nog even en dan kan ik Luc84 verwelkomen met zijn PM15S2. Spannend!

Tot later...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Joris1971

Skyfox

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Joris1971

Vreemd dat ie zelf zijn reactie niet heeft neergezet, hij is vanavond rond 19 uur nog online geweest.

HTip

Ik was niet online. Dat was Annet ;)

Het was een erg leuke en leerzame dag. Verslag komt nog, want ik ga nu eerst F1 kwalificatie kijken en daarna slapen. Morgen dus...
Showcase - Topic

Lex Groningen

Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

SV..S

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Joris1971

HTip

Ben met een verslagje bezig, maar moet helaas eerst nog een paar andere dingen doen. De dakgoot liep na de stortbui weer over, dus die schreeuwt (ook :D) om aandacht...
Showcase - Topic

Joris1971

Citaat van: HTip op augustus 28, 2011, 10:19:14
Ben met een verslagje bezig, maar moet helaas eerst nog een paar andere dingen doen. De dakgoot liep na de stortbui weer over, dus die schreeuwt (ook :D) om aandacht...

Die dakgoot loopt niet weg  ;D

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

SV..S

Citaat van: Joris1971 op augustus 28, 2011, 10:21:53
En volgens de buienradar blijft het voorlopig droog bij jullie 8)

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

HTip

Citaat van: Joris1971 op augustus 28, 2011, 10:21:53
;D en jullie ook niet... :D

Citaat van: clockwork op augustus 28, 2011, 10:22:18
Kwestie van prioriteiten..... ;)

Klopt! En dat was in dit geval de dakgoot :tongue2:

Citaat van: SV..S op augustus 28, 2011, 10:25:21
En volgens de buienradar blijft het voorlopig droog bij jullie 8)
Het heeft inmiddels alweer geregend, dus ik was nét op tijd. Het water in de goot stond echt tot de rand. Nu niet meer :D

Maar nog "even" geduld. Of Luc moet al iets willen posten ;)
Showcase - Topic

Luc84

Citaat van: HTip op augustus 28, 2011, 13:31:40
Maar nog "even" geduld. Of Luc moet al iets willen posten ;)

Ik zou je het gras niet voor de voeten willen weg maaien, Philip! :tongue2:

Het enige dat ik wel kan verklappen: ik ging weg met een "smile"! ;D

clockwork

Citaat van: Luc84 op maart  2, 1974, 11:46:27
Het enige dat ik wel kan verklappen: ik ging weg met een "smile"! ;D

Dat gaan we daar allemaal.  ;D
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)

Deleted member

HTip

Ik zit hier op de bank met een grote smile op mijn gezicht. En dat komt door jullie reacties. Helaas ik heb nog een andere prioriteit... En dat is de Formule 1 in Spa :P

Maar zoals ik al zei... Nog "even" geduld :D
Showcase - Topic

Luc84

Om dan maar een klein tipje van de sluier op te lichten: er zijn foto's! 8)

Softpower

Citaat van: Luc84 op augustus 28, 2011, 14:05:55
Om dan maar een klein tipje van de sluier op te lichten: er zijn foto's! 8)

Als die in het donker genomen zijn zonder flits hebben we er nog niks aan :evil: :D
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Joris1971

Citaat van: HTip op augustus 28, 2011, 14:00:31
Ik zit hier op de bank met een grote smile op mijn gezicht. En dat komt door jullie reacties. Helaas ik heb nog een andere prioriteit... En dat is de Formule 1 in Spa :P

Maar zoals ik al zei... Nog "even" geduld :D

is even bij jou meer dan 5 en half uur?  ;D

clockwork

Ik heb wel eens van een Brabants kwartiertje gehoord, maar dat ze ook zoiets in Belgie hebben (maar dan wat langer) wist ik niet.  :butbut:

Maximus_Aurelius

Jullie lijken wel een stel ongeduldige dames  :D.
Geduld is een schone zaak ;).
Misschien moet Philip ook even bijkomen van gisteren dat hij zo onder de indruk was dat hij nog steeds niets op papier krijgt.  ;D
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

HTip

Geduld komt bij jullie zeker niet in het woordenboek voor, hé? :D Misschien moeilijk te begrijpen, maar ik heb nog andere bezigheden dan het HTforum ;)

Verslag is wat langer dan gedacht en duurt daarom ook wat langer. En een foto op internet plaatsen via de iPad is ook minder eenvoudig dan met een PC. Al met al, ik ben ermee bezig...

Morgen eerst naar de garage voor de verlichting en daarna naar de keuring. Hopelijk gaat alles goed. Zo'n grapje kost je wel een halve dag. Ik kan leukere dingen bedenken om te doen...

Overigens vanavond na lange tijd weer een film gekeken. Niet de beste film (Salt), maar was wel leuk vermaak. Daarna nog het concert van Michael Buble afgekeken in stereo en dat was ook erg gaaf. Nu slapen, want morgen weer vroeg op...
Showcase - Topic