Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Zefanja op april  8, 2011, 10:12:39
Weet ik, dus gewoon weer opnieuw genieten ;)
Ja dan zie ik voorlopig ook echt geen reden om over te stappen, behalve als hij zodanig kapot gaat en niet meer gemaakt kan worden.
Had je inmiddels alle analoge kabels al?
Uhm...ja...oeps... Nee de 7500 gaat het zeker niet winnen. Maar ik denk dat 7005 ook niet. De onderdelen van de 9600 zijn denk ik kwalitatief van betere klasse.
Ik denk idd dat de 8003 combi de enige is die in de buurt komt, ja of je moet voor de MA serie gaan ;)
Ik hoop dat de SR9600 het nog lang volhoudt, want gisteren hebben we weer genoten van dit keer Minority Report op BD. Heerlijke film met een lekker ruimtelijk klinkende soundtrack. Het schieten met de luchtdrukwapens kon je voelen ;)

De NF1302's zijn blijkbaar niet zo makkelijk te krijgen, maar ik heb geduld. Enige wat ik niet kan luisteren zijn 96/24-soundtracks en daar kom ik wel overheen ;) Heb ik nog wat om naar uit te kijken...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Over iets minder 23 uur begint de M&G en dan mag ik weer de hele dag genieten ;)

De Oppo heeft de laatste firmware en de HT is opgeruimd, dus ik ben er helemaal klaar voor!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maximus_Aurelius

Wanneer ik allemaal zie uit welke uithoeken vele moeten komen heb ik nog een geluk  :pompom: dat ik niet zo heel ver hoeft te rijden.

🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

Deleted member

Citaat van: HTip op april  9, 2011, 13:18:25
Over iets minder 23 uur begint de M&G en dan mag ik weer de hele dag genieten ;)

De Oppo heeft de laatste firmware en de HT is opgeruimd, dus ik ben er helemaal klaar voor!

Vandaag dan nog even lekker van 't mooie weer genieten en dan morgen weer lekker een dag onder de grond!  ;) Veel plezier alvast, ik ben weer benieuwd naar de verslagen!  :thumbs-up:

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op april  9, 2011, 13:29:13
Wanneer ik allemaal zie uit welke uithoeken vele moeten komen heb ik nog een geluk  :pompom: dat ik niet zo heel ver hoeft te rijden.
Ik heb datzelfde als ik naar andere forumgenoten ga. Dat is het nadeel van hier wonen. Maar elk nadeel heeft ook weer een voordeel, maar dat zie je morgen...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Antoine op april  9, 2011, 13:30:40
Vandaag dan nog even lekker van 't mooie weer genieten en dan morgen weer lekker een dag onder de grond!  ;) Veel plezier alvast, ik ben weer benieuwd naar de verslagen!  :thumbs-up:
Bedankt Antoine! Gaan we inderdaad zo doen (temperatuur begint nu een beetje lekker te worden), want morgen krijgen we er niet al te veel van mee ;D
Showcase - Topic

clockwork

Citaat van: HTip op april  9, 2011, 13:53:12
Ik heb datzelfde als ik naar andere forumgenoten ga. Dat is het nadeel van hier wonen. Maar elk nadeel heeft ook weer een voordeel, maar dat zie je morgen...

Ben erg benieuwd! Ik heb er niet alleen een flinke rit voor over, maar ter compensatie moest ik vandaag van de baas rond het huis flink zwoegen. Heb de schutting geverfd, het metalen hek (30 meter lang) geboend en nog veeel meer..... :dontgetit:

Heb er zin in!
:clapping: :headbanging:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

HTip

Citaat van: clockwork op april  9, 2011, 19:41:07
Ben erg benieuwd! Ik heb er niet alleen een flinke rit voor over, maar ter compensatie moest ik vandaag van de baas rond het huis flink zwoegen. Heb de schutting geverfd, het metalen hek (30 meter lang) geboend en nog veeel meer..... :dontgetit:

Heb er zin in!

Je moet er wat voor over hebben ;D Ik hoop dat het je achteraf de rit en het zwoegen helemaal waard is geweest... In ieder geval wordt het weer gezellig :pompom:
Showcase - Topic

Lex Groningen

Citaat van: clockwork op april  9, 2011, 19:41:07

Heb er zin in!

Heb jij geluk dat je ze moest verven. Ik ben vandaag bij de buren bezig geweest om schuttingen te plaatsen. Op zich ging alles goed met palen de grond in te slaan totdat ik op een wortel zat, ik dacht gewoon even doorslaan dan gaat het wel goed komen Even later merkte iemand op dat die gas rook, nog geen uurtje later stond Enixis voor de deur, ik had namelijk een gasbuis geraakt. :D
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

clockwork

Citaat van: Alex Groningen op april  9, 2011, 20:47:39

Heb jij geluk dat je ze moest verven. Ik ben vandaag bij de buren bezig geweest om schuttingen te plaatsen. Op zich ging alles goed met palen de grond in te slaan totdat ik op een wortel zat, ik dacht gewoon even doorslaan dan gaat het wel goed komen Even later merkte iemand op dat die gas rook, nog geen uurtje later stond Enixis voor de deur, ik had namelijk een gasbuis geraakt. :D

Oeps! Dat is inderdaad minder. Dan viel het verven wel weer mee. Ik had ten minste eer van mijn werk.  ;D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Lex Groningen

Citaat van: clockwork op april  9, 2011, 20:49:37
Oeps! Dat is inderdaad minder. Dan viel het verven wel weer mee. Ik had ten minste eer van mijn werk.  ;D

Heb ook wel eer van mijn werk hoor. ;) Gelukkig was het probleem in een uurtje opgelost.
Nu alleen nog even kijken hoe het met de verzekering gergeld gaat worden.

Wens je veel kijk en luisterplezier bij Philip.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

-chiel-

Citaat van: Alex Groningen op april  9, 2011, 20:47:39

Wij hebben hier (noord-Holland) geen bomen met kanariegele wortels.  ;)

Lex Groningen

Citaat van: -chiel- op april  9, 2011, 20:57:31
Wij hebben hier (noord-Holland) geen bomen met kanariegele wortels.  ;)

:D

Wij ook niet. ;) Was namelijk een zwart rubberen buis zoals ze die in de jaren 70 gebruikten.

Jean Sibelius

Hoi Philip, Maximus en Clockwork,

Ik ga hier proberen om (met name) nog wat leuk muziekmateriaal bij elkaar te zoeken. Tot over circa 4 uurtjes :D

Groeten, Jan

P.S.: Huib... tot dadelijk!
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Lex Groningen

HTip

Bedankt Alex! Ik las net wat jou gisteren is overkomen :o Leidingen zou je toch dieper onder de grond verwachten...

Jij bent de volgende keer aan de beurt :music:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op april 10, 2011, 08:16:20

Ik ga hier proberen om (met name) nog wat leuk muziekmateriaal bij elkaar te zoeken. Tot over circa 4 uurtjes :D

Groeten, Jan

Tot over nu nog slechts 3 uurtjes! Goede reis allemaal :thumbs-up:
Showcase - Topic

treky22

Wordt een echte road-trip vandaag.

Clockwork komt naar mij, dan gaan we naar Jean.
Daarna komen we halverwege Maximus tegen, en dan met z'n allen naar de Chamber  :pompom: :pompom:

Tot straks  :coffee:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Maximus_Aurelius

Citaat van: Jean Sibelius op april 10, 2011, 08:16:20

Groeten, Jan

Ik heb Het muziekmateriaal al mooi bijeen gezocht. Dat is ook het leuke van meet and greet dat je verschillende muzieksoorten kan tegenkomen.  :)
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

screw

Have fun mensen die vandaag mogen gaan genieten bij Htip.
LG 55"|Lyngdorf 2170|Node2i|Focal Solo6BE|BADA Powerstation 5600|Blok STAX 300 |JL Audio E112 Subwoofer|and a shitload of DIY.

Lex Groningen

Citaat van: HTip op april 10, 2011, 08:57:51
Bedankt Alex! Ik las net wat jou gisteren is overkomen :o Leidingen zou je toch dieper onder de grond verwachten...

Jij bent de volgende keer aan de beurt :music:

De leiding lag 40cm diep, een paalhouder met punt is rond de 60 a 70 cm dacht ik.

Ik heb nog wel even geduld Philip, mijn tijd komt al dichterbij. ;)

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Etiennevh

Citaat van: HTip op april  9, 2011, 12:55:47
Ik hoop dat de SR9600 het nog lang volhoudt, want gisteren hebben we weer genoten van dit keer Minority Report op BD. Heerlijke film met een lekker ruimtelijk klinkende soundtrack. Het schieten met de luchtdrukwapens kon je voelen ;)

De NF1302's zijn blijkbaar niet zo makkelijk te krijgen, maar ik heb geduld. Enige wat ik niet kan luisteren zijn 96/24-soundtracks en daar kom ik wel overheen ;) Heb ik nog wat om naar uit te kijken...
Philip,

Die 96/24 soundtracks, ga je het board nog laten repareren?? Ik heb gisteren John Mayer op BD nog zitten luisteren, dat is toch wel een engeltje voor je oren die BD. Wat een heerlijke sound zit daar in. Ik zou tenminste niet meer zonder kunnen ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Sonic Circle