Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Iets wat ik al heb, maar dan een betere versie ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Lex Groningen

Citaat van: HTip op maart 29, 2011, 21:23:56
Heb misschien binnenkort (kan ook nog even duren) een leuke upgrade te melden. Ik hoor jullie denken... Alweer? Ehmmm... Ja :D

Ben benieuwd wat het gaat worden. Heb je alvast een tip? ;D
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Robbert54

Citaat van: HTip op maart 29, 2011, 21:51:33
Iets wat ik al heb, maar dan een betere versie ;)
oppo?? of PPP
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op maart 29, 2011, 22:00:33
oppo?? of PPP
Beide zijn blijvertjes. De nieuwe Oppo in dezelfde uitvoering wordt veel te duur. Zelfde geldt eigenlijk ook voor de PPP, die nu P5 en P10 heet ;)

Citaat van: Alex Groningen op maart 29, 2011, 21:51:39
Ben benieuwd wat het gaat worden. Heb je alvast een tip? ;D
Ok! Hier een HTip... :D

Het kan het leven in de HT aangenamer maken ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

fugazi_2009

Airco? Popcorn machine? En dan kan ik er nog wel een aantal verzinnen die ik hier niet kan neerschrijven  ;D
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

HTip

Citaat van: The Vampire op maart 29, 2011, 22:06:24
nieuwe zetels!
Ik moet ze nog wel afwerken en goed vastzetten, maar die blijven

Citaat van: celerontje op maart 29, 2011, 22:18:34
Zo'n Lightmanager voor je KaKu spullen?
Da's een goeie! Die wil ik inderdaad ook nog een keer aanschaffen, maar die bedoel ik niet ;)

Citaat van: fugazi_2009 op maart 29, 2011, 22:28:17
Airco? Popcorn machine? En dan kan ik er nog wel een aantal verzinnen die ik hier niet kan neerschrijven  ;D
;D Airco niet echt nodig, eerder verwarming in de winter ;) Het wordt met 5 wel warm, maar even de ventilator aan tijdens het luchten en het is weer lekker fris.

Popcornmachine is ook leuk gevonden. Maakt het inderdaad aangenamer, maar die heb ik nog niet ;)
Showcase - Topic

Valkyrie

Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

Maximus_Aurelius

Luidsprekers van de Note 7 naar de Note 9  :clapping:. De Note 7 als Rear en de Note 5 als 6e en 7e luidsprekers.
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

HTip

Citaat van: Valkyrie op maart 29, 2011, 22:33:00
Ik denk een nieuwe AB ;)
:clapping: Helemaal goed! :worship:

Citaat van: Maximus_Aurelius op maart 29, 2011, 22:34:52
Luidsprekers van de Note 7 naar de Note 9  :clapping:. De Note 7 als Rear en de Note 5 als 6e en 7e luidsprekers.
Grapjas! Zou wel de ultieme Note-surround set zijn :o
Showcase - Topic

fugazi_2009

Een Oppo BDP-83SE NuForce TUC? Ik heb er nog wel 1 voor je  ;D

fugazi_2009

Oh, ik zie dat het al geraden is. Bugger  :nopompom:

Maar welke AB wordt het?

HTip

Citaat van: fugazi_2009 op maart 29, 2011, 22:40:50
Een Oppo BDP-83SE NuForce TUC? Ik heb er nog wel 1 voor je  ;D
;D Ja leuk, dan kan ik ze direct vergelijken. Want alleen de NuForce-upgrade heb ik niet ;) Schijn ik nog wel te kunnen toevoegen...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: fugazi_2009 op maart 29, 2011, 22:41:19
Oh, ik zie dat het al geraden is. Bugger  :nopompom:
Yep! En Valkyrie is al uitgenodigd voor een M&G, dus de prijs is ook vergeven :D

Citeer
Maar welke AB wordt het?
Marantz RC9001 :pompom:
Showcase - Topic

Etiennevh

Heerlijk al die upgrades! Haha gefeliciteerd met je nog komende aankoop. RC9001.. niet meer los te koop of wel?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

fugazi_2009

De RC9001, dat is de Marantz versie van de TSU9600?

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op maart 29, 2011, 22:38:46
Grapjas! Zou wel de ultieme Note-surround set zijn :o

Ik doe het ook voor Note 9, Note 9, Note center  :D

Ik wordt nu even terug op aarde geroepen  :laugh:

Ben weer terug op aarde.
Note 9, Note 3, Note center vind ik ook wel een prachtige surround set. Note 9 in mijn stereo set zal ook mooi zijn maar helaas zijn ze te groot voor in mijn aparte stereo ruimte.
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

RalphH

Nieuwe AB, goed bezig! Al zicht op de leverdatum?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

fugazi_2009

Huh, nog geen zelfde speakers rondom in Chamber of Dreams? Lijkt me de meest logische upgrade dan  ;) Niks heerlijk dan gelijke speakers rondom

HTip

Citaat van: Etiennevh op maart 29, 2011, 22:50:25
Heerlijk al die upgrades! Haha gefeliciteerd met je nog komende aankoop. RC9001.. niet meer los te koop of wel?
Blijkbaar wel, want mijne is nieuw in doos ;)

Citaat van: fugazi_2009 op maart 29, 2011, 22:51:47
De RC9001, dat is de Marantz versie van de TSU9600?
Klopt! Schijnt zelfs met PEP2 geprogrammeerd te kunnen worden. Alleen firmwares zijn helaas niet uitwisselbaar...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op maart 29, 2011, 22:53:37
Ik doe het ook voor Note 9, Note 9, Note center  :D

Ik wordt nu even terug op aarde geroepen  :laugh:
:clapping:

Citeer
Ben weer terug op aarde.
Note 9, Note 3, Note center vind ik ook wel een prachtige surround set. Note 9 in mijn stereo set zal ook mooi zijn maar helaas zijn ze te groot voor in mijn aparte stereo ruimte.
En dat noem jij terug op aarde? ;D De Note 9 is echt buiten bereik. Zou denk ik wel passen, maar niet binnen het budget :unsure:

Citaat van: fugazi_2009 op maart 29, 2011, 23:00:45
Huh, nog geen zelfde speakers rondom in Chamber of Dreams? Lijkt me de meest logische upgrade dan  ;) Niks heerlijk dan gelijke speakers rondom
Bijna! De Note Center, 5 en 7 hebben hetzelfde chassis en klank, alleen is de 5 een 2.5-weg en de 7 een 3-wegspeaker. Door het podium kan ik dan ook geen gelijke hoogte bereiken. Met de Note 5 is dat al niet helemaal het geval, maar dat gaat nog goed.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: RalphH op maart 29, 2011, 23:00:29
Nieuwe AB, goed bezig! Al zicht op de leverdatum?
Thanks! Nog niet, maar ik hoop toch binnen een paar weken...
Showcase - Topic

CoSo

Gefeliciteerd met de RC9001, deze werkt erg goed. Enige nadeel is de firmware waardoor nieuwe programma's niet werken zoals bv. ProntoSqueeze2.

Valkyrie

Citaat van: HTip op maart 29, 2011, 22:38:46

Cool! Je zat er al een tijdje over na te denken volgens mij. ;)
Neem je dan ook meteen een RX9001 erbij? Dan heb je nog flink wat programmeer-werk. ;)
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik