Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

advr

Citaat van: HTip op maart 24, 2011, 07:57:29
Ik heb de beschikbare data voor de M&G na de zomer (Part VIII alweer) in de openingspost toegevoegd. Dus denoontje, Martijn90, RalphH en Valkyrie mogen samen kijken welke dag het best uitkomt.

misschien kun je de route op laten nemen door de ANWB als  :music: route door het Belgische land   :clapping:
volgens mij kom je nooit meer van de M&G's af ;D ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

-chiel-

Philip, ik heb ergens een foto van jouw cd rekken gezien, staat die in dit topic ergens?

Maximus_Aurelius

Citaat van: -chiel- op maart 24, 2011, 20:26:25
Philip, ik heb ergens een foto van jouw cd rekken gezien, staat die in dit topic ergens?

Gewoon even doorbladeren, zijn maar 381 pagina's  :D ;)
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

-chiel-

Citaat van: Maximus_Aurelius op maart 24, 2011, 20:38:54
Maar wat als ze hier niet staan!? Ik zoek al een tijdje :crazy:

HTip

Citaat van: treky22 op maart 24, 2011, 08:10:45
We zijn de afgelopen weken druk bezig geweest met de voorbereiding voor de roadtrip richting
                          THE CHAMBER OF DREAMS

Het is gelukt, we zijn eruit  :pompom:
Verwachte aankomst-tijd zal rond 12:00u zijn.
Wordt 10 April een lange, maar geweldige dag  :headbanging:
:worship: Ik hoop wel dat ik aan jullie verwachtingen kan voldoen :unsure: :popcorn:

Wordt zeker een geweldige dag met veel muziek en film :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Madhouse op maart 24, 2011, 08:11:51
Ik kan je nu al vertellen dat dit veels te laat is!  ;)
Jij kan het weten. Van 11.00 - 22.30 uur :o was nog niet lang genoeg om alles te luisteren en kijken wat jullie hadden gewild... ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: advr op maart 24, 2011, 08:40:54
misschien kun je de route op laten nemen door de ANWB als  :music: route door het Belgische land   :clapping:
volgens mij kom je nooit meer van de M&G's af ;D ;D
:clapping: Erg leuk gevonden, Ad! ;D

Vind de M&G's erg leuk om te doen, dus vind dat niet erg hoor. De wachtlijst is lang genoeg om ook in 2012 de M&G's vol te krijgen ;D
Showcase - Topic

HTip

Klopt! Ik zal even zoeken. En anders post ik de foto opnieuw ;)

Citaat van: Maximus_Aurelius op maart 24, 2011, 20:38:54
Grapjas! ;D
Showcase - Topic

HTip

Gevonden!

In deze posts staan de ontwerpen...
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=60218.msg1568297#msg1568297

en het ophangen...
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=60218.msg1599925#msg1599925

De BD-rekken

en de CD/DVD-rekken

Ontwerp is gebaseerd op het rek van Ikea, maar dan veeeeeeeel mooier :thumbs-up:
Showcase - Topic

Maximus_Aurelius

Citaat van: treky22 op maart 24, 2011, 08:10:45

Het is gelukt, we zijn eruit  :pompom:
Verwachte aankomst-tijd zal rond 12 0:00u zijn.
Wordt 10 April een lange, maar geweldige dag  :headbanging:

;) ;) ;)

Zeg dat wel  :D

Citaat van: Madhouse op maart 24, 2011, 08:11:51
Ik kan je nu al vertellen dat dit veels te laat is!  ;)

;) ;)

We komen laat aan en we gaan laat  :D

🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

HTip

Showcase - Topic

-chiel-

Citaat van: HTip op maart 24, 2011, 21:12:09
Gevonden!

In minder dan 8 minuten! :omg: bedankt!
Eens kijken of de vrouw het wat vind.

Madhouse

Citaat van: HTip op maart 24, 2011, 20:59:57
Jij kan het weten. Van 11.00 - 22.30 uur :o was nog niet lang genoeg om alles te luisteren en kijken wat jullie hadden gewild... ;)

Ik kan serieus nog wel een week in die bios van jou doorbrengen hoor en dan heb ik waarschijnlijk nog niet alles gehoord en gezien!  :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: -chiel- op maart 24, 2011, 22:01:44
In minder dan 8 minuten! :omg: bedankt!
Eens kijken of de vrouw het wat vind.
Was eigenlijk nog sneller ;) Het typen en de 2 foto's toevoegen duurde langer dan het zoeken ;D

Maar ja, ik weet ook wat ik moet zoeken...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Madhouse op maart 24, 2011, 22:11:53
Ik kan serieus nog wel een week in die bios van jou doorbrengen hoor en dan heb ik waarschijnlijk nog niet alles gehoord en gezien!  :D
:D Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Wij zitten er heel regelmatig en we hebben ook nog lang niet alles gehoord en gezien ;)
Showcase - Topic

Martijnst1990

Citaat van: HTip op maart 24, 2011, 07:57:29
Ik heb de beschikbare data voor de M&G na de zomer (Part VIII alweer) in de openingspost toegevoegd. Dus denoontje, Martijn90, RalphH en Valkyrie mogen samen kijken welke dag het best uitkomt.
Wat mij betreft kan ik alle data. Het is zo ver van te voren bekend dat ik de datum gewoon vrij kan houden/nemen. Heb er nu al zin in ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op maart 24, 2011, 23:04:38
Wat mij betreft kan ik alle data. Het is zo ver van te voren bekend dat ik de datum gewoon vrij kan houden/nemen. Heb er nu al zin in ;D
Bedankt Martijn! Beter te vroeg dan te laat ;) Weet niet wat het is, maar iedereen heeft altijd al ruim vantevoren zin in een M&G bij mij ;D

Ik werk het overzicht bij...
Showcase - Topic

JCL

Citaat van: HTip op maart 24, 2011, 20:59:57

Mischien kan je samen met je vrouw een hotel beginnen naast je huis? Zij kan iig lekker koken :D. Doe jij de boekhouding en klaar is kees :P

HTip

Citaat van: JCL op maart 25, 2011, 10:25:09
Mischien kan je samen met je vrouw een hotel beginnen naast je huis? Zij kan iig lekker koken :D. Doe jij de boekhouding en klaar is kees :P
:clapping:

Je zou het bijna denken dat we dit kunnen gaan doen, maar.... toch maar niet. 4 M&G's in een jaar is genoeg, buiten de bezoeken van vrienden en collega's ;D

Er heeft zich overigens nog niemand van de lijst gemeld voor de M&G op 3 juli ;)
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op maart 29, 2011, 18:18:48
Er heeft zich overigens nog niemand van de lijst gemeld voor de M&G op 3 juli ;)

Ik ga me niet nog een keer aanmelden hoor  :laugh:

HTip

Citaat van: Madhouse op maart 29, 2011, 18:20:03
Ik ga me niet nog een keer aanmelden hoor  :laugh:
:clapping: Aardig van je :wub:

Ik heb trouwens vergeten te melden dat ik vandaag de DVD van Seal heb binnengekregen :thumbs-up:
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op maart 29, 2011, 18:23:43
:clapping: Aardig van je :wub:

Ben ik soms!  :D

Als ik nog een keer mag komen doe ik dat samen met Femke  ;)

Citaat van: HTip op maart 29, 2011, 18:23:43
Ik heb trouwens vergeten te melden dat ik vandaag de DVD van Seal heb binnengekregen :thumbs-up:

Geweldige aankoop! Ben blij dat hij nog origineel te krijgen was!  :pompom:

HTip

Citaat van: Madhouse op maart 29, 2011, 18:25:04
Ben ik soms!  :D
Meer dan soms :D

Citeer
Als ik nog een keer mag komen doe ik dat samen met Femke  ;)
Je begint je huwelijksreis gewoon hier in onze HT :D

Citeer
Geweldige aankoop! Ben blij dat hij nog origineel te krijgen was!  :pompom:
Anders ik wel! Gaan we binnenkort eens kijken... :popcorn:
Showcase - Topic

HTip

Heb misschien binnenkort (kan ook nog even duren) een leuke upgrade te melden. Ik hoor jullie denken... Alweer? Ehmmm... Ja :D
Showcase - Topic

Robbert54

Citaat van: HTip op maart 29, 2011, 21:23:56
Heb misschien binnenkort (kan ook nog even duren) een leuke upgrade te melden. Ik hoor jullie denken... Alweer? Ehmmm... Ja :D
:blink:

waar moeten we aan denken?? :popcorn: :popcorn:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo