Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Madhouse

Citaat van: HTip op februari 17, 2011, 12:13:10
Het geluid is trouwens niet meer te vergelijken met 13 november. Toen was het al goed, maar nu... :wub:

Dat weten wij niet  ;D

Maar ziet er mooi opgeruimd uit zo...!  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op februari 17, 2011, 12:14:45
Dat weten wij niet  ;D
Klopt Roy, dat weten jullie niet :P

Citeer
Maar ziet er mooi opgeruimd uit zo...!  ;)
Thanks!

BTW: Niet te geloven, maar in nog geen 4 jaar zijn in mijn topic 9000 reacties geplaatst!!

Bedankt allemaal!! :wub:

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op februari 17, 2011, 12:19:03
Niet te geloven, maar in nog geen 4 jaar zijn in mijn topic 9000 reacties geplaatst!!

Wat heb ik gewonnen?  :D

Nooff

Zefanja

Hoi Philip

De LS 1202 was niet meer verkrijgbaar toch of wel?
Had je nou ook ervaring met de LS 1102?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Citaat van: Madhouse op februari 17, 2011, 12:22:24
Wat heb ik gewonnen?  :D
Citaat van: Nooff op februari 17, 2011, 12:29:40
Bij post 10.000 doet Philip je een PPP cadeau  :D
:clapping:

Een kijk- en luistersessie in de Chamber of Dreams! Met carnaval ben ik vrij, dus Roy als je tijd hebt, dan ben je welkom ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

jaco

9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

HTip

Citaat van: Zefanja op februari 17, 2011, 12:37:09
Hoi Philip

De LS-1202 is beperkt verkrijgbaar, maar niet in Nederland. De LS-1102 heb ik geen ervaring mee, maar je kan aardig afgaan op de grafieken op www.inakustik.de. Diie grafieken geven aan hoe de kabel presteert met hoge en lage tonen en hoe dynamisch de kabel is. Voor de 1102 klik hier. Ter referentie, het huidige topmodel heeft alles op 14 staan.
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: jaco op februari 17, 2011, 12:54:28
En nog steeds geen projector ?
Je bent me voor, want...

:pompom: Ik heb net een telefoontje van Bjorn gehad en zaterdag komt hij de HD950 installeren :pompom:

Dus...

http://www.acmaine.com/swish/bdg_cd.swf?g_year=2011&g_month=2&g_day=20&g_title=HD950%20in%20Chamber%20of%20Dreams!!!!!!

Showcase - Topic

Zefanja

Citaat van: HTip op februari 17, 2011, 12:55:56
De LS-1202 is beperkt verkrijgbaar, maar niet in Nederland. De LS-1102 heb ik geen ervaring mee, maar je kan aardig afgaan op de grafieken op www.inakustik.de. Diie grafieken geven aan hoe de kabel presteert met hoge en lage tonen en hoe dynamisch de kabel is. Voor de 1102 klik hier. Ter referentie, het huidige topmodel heeft alles op 14 staan.

Thanks!
Ik zit te twijfelen om met de nieuwe speakers ook voor inakustiek te gaan.
Eerst even uitzoeken of het een goede combi is.
Maar mocht het passen zal het de ls 1108 worden denk ik.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

erik s.

Citaat van: HTip op februari 17, 2011, 12:09:57
Je hebt gelijk, want dat heb ik inderdaad gemerkt met de NF-1302. Maar ik kan niet aan de gang blijven. De LS-1202 klinkt zoals we graag horen. Upgraden daarvan staat niet op mijn verlanglijstje ;)
je 1202's zijn ook behoorlijke lengtes, da's geen kleine investering.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

erik s.

Citaat van: Zefanja op februari 17, 2011, 12:37:09
Hoi Philip

ik heb regelmatig 1202 en 1108 liggen.... en ook wel andere smaken Inakustik.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

Madhouse

Citaat van: HTip op februari 17, 2011, 12:51:03

Een kijk- en luistersessie in de Chamber of Dreams! Met carnaval ben ik vrij, dus Roy als je tijd hebt, dan ben je welkom ;)

Dan heb ik de primeur met de HD950  :D

Welke week is dat?

advr

Citaat van: HTip op februari 17, 2011, 12:13:10
Bedankt Ad! Het linker "doosje" is van de Sennheiser HD600 hoofdtelefoon. Het rechter doosje is het wonderapparaatje, genaamd Nespa :wub:

Het geluid is trouwens niet meer te vergelijken met 13 november. Toen was het al goed, maar nu... :wub:

ja lap zeg, moet ik dus weer een afspraak gaan maken...

inmiddels begreep ik dat er weer licht in de duisternis komt... :shaun: :shaun:

dat is super nieuws!!

dat gaat een hele belevenis worden!

Have fun.
Ikzelf krijg zaterdag mijn nieuwe auto dus ik heb ook een beetje feest :P :P

Ad.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

HTip

Citaat van: Madhouse op februari 17, 2011, 13:03:23
Dan heb ik de primeur met de HD950  :D

Welke week is dat?
Yep! Week 10, tussen 7 en 11 maart :popcorn:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: advr op februari 17, 2011, 13:04:53
ja lap zeg, moet ik dus weer een afspraak gaan maken...

inmiddels begreep ik dat er weer licht in de duisternis komt... :shaun: :shaun:

dat is super nieuws!!

dat gaat een hele belevenis worden!

Have fun.
Ikzelf krijg zaterdag mijn nieuwe auto dus ik heb ook een beetje feest :P :P

Ad.

Het beste nieuws wat ik kon krijgen en ook het moment kon niet beter. Op het werk gaat het nu niet echt lekker, maar dit maakt heel erg veel goed. Hier werk ik dus voor...

Jij alvast gefeliciteerd met je nieuwe auto :pompom:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: erik s. op februari 17, 2011, 13:00:25
je 1202's zijn ook behoorlijke lengtes, da's geen kleine investering.
Daarom ook. De LS-1202 was het maximaal haalbare op dat moment. De LS-1302 is nog eens zo duur...
Showcase - Topic

advr

Citaat van: HTip op februari 17, 2011, 13:12:46
Het beste nieuws wat ik kon krijgen en ook het moment kon niet beter. Op het werk gaat het nu niet echt lekker, maar dit maakt heel erg veel goed. Hier werk ik dus voor...

Jij alvast gefeliciteerd met je nieuwe auto :pompom:

Niet fijn om te lezen dat het op je werk niet echt lekker loopt. Gelukkig kun je je energie halen uit prachtig geluid EN beeld!

Veel plezier.  :music: :popcorn:

Ik ga mijn auto halen in Wolfsburg en 2 dagen relaxen.  ;D

Als ik zaterdagavond thuis kom zie ik de resultaten vast op het forum. :pompom:

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Madhouse

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op februari 17, 2011, 12:58:30
Je bent me voor, want...

:pompom: Ik heb net een telefoontje van Bjorn gehad en zaterdag komt hij de HD950 installeren :pompom:

Dus...

http://www.acmaine.com/swish/bdg_cd.swf?g_year=2011&g_month=2&g_day=20&g_title=HD950%20in%20Chamber%20of%20Dreams!!!!!!

Na lang wachten en engelen geduld te hebben komt ie dan eindelijk.
:pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

HTip

Absoluut! Ik ben dan ook als een kind zo blij!!!!!!!!!!!!
Showcase - Topic

Zefanja

Ik zie het net pas... Je JVC komt weer thuis!!! :pompom:
Super!!!

eddy135

Mooi! veel plezier zaterdag. :)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Marsh

Kijk.. een leuk upgrade weekend voor vele hier aankomende zaterdag.. top! Ben blij voor je, geniet er van straks!  ;)
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Etiennevh

Goed nieuws! Gefeliciflapstaart!

Tijd voor een M&G :P Blijven aan de gang bij jou he.. ;)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto