Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Zefanja

Mocht je ooit weer een M&G plannen dan geef ik me graag op.
Ik ben super benieuwd.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Citaat van: Zefanja op februari  9, 2011, 15:43:47
Mocht je ooit weer een M&G plannen dan geef ik me graag op.
Ik ben super benieuwd.
Ik heb je op de lijst gezet. Ik moet een loterij gaan organiseren ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Vandaag de 2e set inakustik NF-1302 binnen gekregen. Zo krijgt het surroundgeluid langzaam vorm...

Ook nog iets anders van inakustik besteld... :unsure:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op februari  9, 2011, 20:44:46
Vandaag de 2e set inakustik NF-1302 binnen gekregen. Zo krijgt het surroundgeluid langzaam vorm...

Hmmmm ik ben benieuwd wat er nu weer komt (valt weinig te wensen van Inakustik volgens mij?)

p.s. staat de uitnodiging voor carnaval nog?
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

Citaat van: HTip op februari  9, 2011, 20:44:46
Een hygroscoop voor in je speakers ofzo? :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: Madhouse op februari  9, 2011, 20:50:49
Hmmmm ik ben benieuwd wat er nu weer komt (valt weinig te wensen van Inakustik volgens mij?)
Toch nog wel ;D

Citeer
p.s. staat de uitnodiging voor carnaval nog?
Moet je even mijn geheugen opfrissen... :unsure:
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op februari  9, 2011, 20:58:24
Toch nog wel ;D

Ik zat al te kijken op de site van Inakustik, maar kon zo gauw niets vinden  :D

Citaat van: HTip op februari  9, 2011, 20:58:24
Moet je even mijn geheugen opfrissen... :unsure:

Euhhh had je volgens mij in mijn topic geroepen dat je vrij bent  ;)

Maximus_Aurelius

Misschien een netkabel? Dempers/kegels is ook nog een optie? HDMI kabel.
Zelfs cd's is een mogelijkheid  :)
Of HTip gaat kabeltjes wegwerken met de Ambientrack ;)

Misschien de 1202 inruilen voor de 1602  :D
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

HTip

Citaat van: Madhouse op februari  9, 2011, 21:01:44
Ik zat al te kijken op de site van Inakustik, maar kon zo gauw niets vinden  :D
Grapjas ;D Heb je de catalogus van inakustik wel eens gezien?

Citeer
Euhhh had je volgens mij in mijn topic geroepen dat je vrij bent  ;)
Klopt! Ik hoop dan weer een keer te kunnen genieten van een film :popcorn:
Showcase - Topic

mtissink

...en inmiddels staat DE teller nog op 4 dagen..., gaat dat em worden?
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

HTip

Citaat van: mtissink op februari 10, 2011, 17:53:48
...en inmiddels staat DE teller nog op 4 dagen..., gaat dat em worden?
Ik denk dat ik de teller nog moet aanpassen :unsure: Krijg meestal op vrijdag een update, tenzij er niets te melden valt. Ik wacht morgen nog even af.

Sowieso moet ik daarna nog een nieuwe afspraak met Bjorn maken voor de installatie...
Showcase - Topic

mtissink

Helaas pindakaas dus nog even! Gelukkig is er genoeg ander moois om van te genieten in die ruimte!

Zal ik trouwens eens opbiechten.., laatst gedroomd dat ik in de CoD was..., een soort van Chamber of Dreams dream ofzo...(zoekt smily met blosjes op de wangen)
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

HTip

Citaat van: mtissink op februari 10, 2011, 18:07:31
Helaas pindakaas dus nog even! Gelukkig is er genoeg ander moois om van te genieten in die ruimte!
Absoluut! We genieten op dit moment zo ontzettend veel van muziek in welke vorm dan ook. Het vergelijken van gewone en remasterde versies is gewoon iedere keer weer een heerlijk tijdverdrijf.

Citeer
Zal ik trouwens eens opbiechten.., laatst gedroomd dat ik in de CoD was..., een soort van Chamber of Dreams dream ofzo...(zoekt smily met blosjes op de wangen)
Erg leuk! :clapping:

Zoek je deze?  :-[ of deze?  :blush:

;D
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op februari 10, 2011, 19:37:27
Het vergelijken van gewone en remasterde versies is gewoon iedere keer weer een heerlijk tijdverdrijf.

En toch blijft het jammer dat jij steeds de leuke CD's voor onze neus weegkaapt  :D

Trouwens de SACD van de Dire Straits - Brothers in Arms besteld en ook gelijk maar de SACD van Diana Krall meebesteld.

HTip

Citaat van: Madhouse op februari 10, 2011, 19:39:02
En toch blijft het jammer dat jij steeds de leuke CD's voor onze neus weegkaapt  :D
:-X Is vaak meer geluk dan wijsheid ;)

Citeer
Trouwens de SACD van de Dire Straits - Brothers in Arms besteld en ook gelijk maar de SACD van Diana Krall meebesteld.
Goed bezig! :pompom:

Vooral de SACD van Dire Straits is referentiemateriaal. Ik heb 'm nog beter gemaakt met de Nespa, maar standaard is ie al om te :-*
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op februari 10, 2011, 19:43:41
:-X Is vaak meer geluk dan wijsheid ;)

Het is je dan maar weer vergeven  :D

Citaat van: HTip op februari 10, 2011, 19:43:41
Vooral de SACD van Dire Straits is referentiemateriaal. Ik heb 'm nog beter gemaakt met de Nespa, maar standaard is ie al om te :-*

Ja ik heb toen bij jou ook erg genoten van die SACD dus hij moet hier ook komen. Kan echt niet wachten en had dit materiaal veel eerder aan moeten schaffen.

Citaat van: HTip op februari  9, 2011, 23:30:23
Grapjas ;D Heb je de catalogus van inakustik wel eens gezien?

Die heb ik zeker gezien maar kan zo 1,2,3 niets bedenken wat er bij jou nog bij moet? Misschien een HDMI?

HTip

Citaat van: Madhouse op februari 10, 2011, 19:46:00
Het is je dan maar weer vergeven  :D
Gelukkig maar :D

Citeer
Ja ik heb toen bij jou ook erg genoten van die SACD dus hij moet hier ook komen. Kan echt niet wachten en had dit materiaal veel eerder aan moeten schaffen.
Datzelfde had ik met jouw CD van Seal. Kon toen ook niet wachten tot die binnen was :pompom:
Citeer
Die heb ik zeker gezien maar kan zo 1,2,3 niets bedenken wat er bij jou nog bij moet? Misschien een HDMI?
Klopt! Ik wil naar 1 kabelmerk voor de digitale en analoge interlinks. Weet nog niet precies hoe ik de Oppo voor het beeld ga aansluiten, rechtstreeks naar de projector, of toch nog via de receiver. Als ik alles analoog ga luisteren, kan het beeld rechtstreeks naar de JVC. In ieder geval is de nieuwe kabel (inakustik Referenz HDMI 5m) onderweg. Aanbieding van Peter :thumbs-up: En voor een perfecte aansluiting ook de safety clips aangeschaft.

En omdat ik dan toch goed bij de apparatuur moet kunnen en de pilaar los moet, ga ik het rack (zoals reeds eerder aangekondigd) meteen opnieuw indelen...
Showcase - Topic

HTip

Dat betekent overigens dat ik straks 2x Supra HDMI-HDMI HF100 4m in de aanbieding heb...
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op februari 10, 2011, 21:43:45
Klopt! Ik wil naar 1 kabelmerk voor de digitale en analoge interlinks. Weet nog niet precies hoe ik de Oppo voor het beeld ga aansluiten, rechtstreeks naar de projector, of toch nog via de receiver. Als ik alles analoog ga luisteren, kan het beeld rechtstreeks naar de JVC. In ieder geval is de nieuwe kabel (inakustik Referenz HDMI 5m) onderweg. Aanbieding van Peter :thumbs-up: En voor een perfecte aansluiting ook de safety clips aangeschaft.

En omdat ik dan toch goed bij de apparatuur moet kunnen en de pilaar los moet, ga ik het rack (zoals reeds eerder aangekondigd) meteen opnieuw indelen...

Mooie upgrade weer. Ben toch stiekem ook wel erg fan van Inakustik aan het worden, maar op de LS kabels na hoef/wil ik niets meer upgraden.

Als je idd toch alles analoog hebt aangesloten zou ik ook gewoon rechtstreeks op de projector doen. Mocht je ooit nog naar een andere receiver (of av/ev combi) gaan dan kun je toch makkelijk omprikken.

Met de indeling van je rack vind ik wel dat de Oppo een ere plaatsje bovenin moet krijgen  ;)

Madhouse

p.s. komen deze ook nog? http://www.in-akustik.com/en/KuZ/produkte/artikel.asp?ref_no=007623010  :angel:

Lijkt mij trouwens een Belden kabel

HTip

Citaat van: Madhouse op februari 10, 2011, 21:49:52
Mooie upgrade weer. Ben toch stiekem ook wel erg fan van Inakustik aan het worden, maar op de LS kabels na hoef/wil ik niets meer upgraden.
Thanks Roy! Ik denk dat ik met inakustik de match in mijn set heb gevonden. Het klinkt in ieder geval erg goed en daar gaat het natuurlijk ook om.

Citeer
Als je idd toch alles analoog hebt aangesloten zou ik ook gewoon rechtstreeks op de projector doen. Mocht je ooit nog naar een andere receiver (of av/ev combi) gaan dan kun je toch makkelijk omprikken.
Klopt helemaal. Daarom houd ik ook de 1m HDMI-kabel voor de toekomst.

Citeer
Met de indeling van je rack vind ik wel dat de Oppo een ere plaatsje bovenin moet krijgen  ;)
Krijgt ie ook. De indeling gaat worden (van beneden naar boven): PPP, SR9600, Oppo en boven op de Sennheiser HD600 en de Nespa. Eventueel kan de Oppo nog een etage hoger als de SR9600 wordt vervangen door een losse processor en versterker :unsure:

Dus de Oppo en Marantz verhuizen naar een etage hoger. De PPP gaat 2 etages naar beneden en de Pana krijgt waarschijnlijk een plekje in de woonkamer...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Madhouse op februari 10, 2011, 21:55:32
p.s. komen deze ook nog? http://www.in-akustik.com/en/KuZ/produkte/artikel.asp?ref_no=007623010  :angel:

Lijkt mij trouwens een Belden kabel

Geen plannen voor. Ziet er goed uit, want die heeft ook dezelfde PE-omhulsel van de LS-1202. Wat stroom betreft zou ik graag alles van PS Audio hebben, maar die kabels zijn niet goedkoop :unsure:
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op februari 10, 2011, 22:02:31
Eventueel kan de Oppo nog een etage hoger als de SR9600 wordt vervangen door een losse processor en versterker :unsure:

Tja een AV8003 + MM8003 zou het geheel wel helemaal afmaken, maar probeer dat er maar eens thuis doorheen te krijgen  :D

HTip

Citaat van: Madhouse op februari 10, 2011, 22:07:45
Tja een AV8003 + MM8003 zou het geheel wel helemaal afmaken, maar probeer dat er maar eens thuis doorheen te krijgen  :D
:D Denk dat ik dat voorlopig even niet moet voorstellen :unsure: Zeker niet de SI-versies die verkrijgbaar zijn :music:

Maar ja, hoe lang gaat de SR9600 nog mee? Ik hoop nog heel lang, maar zeker weten doe je dat natuurlijk nooit...
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op februari 10, 2011, 22:19:47
:D Denk dat ik dat voorlopig even niet moet voorstellen :unsure: Zeker niet de SI-versies die verkrijgbaar zijn :music:

Maar ja, hoe lang gaat de SR9600 nog mee? Ik hoop nog heel lang, maar zeker weten doe je dat natuurlijk nooit...

Idd, die SI versies zijn echt  :o

Maargoed, eerst maar eens de SR9600 nog flink misbruiken  :smile: