Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: atmoz op december 14, 2010, 16:48:17
Gefeliciteerd HTip. Jij gaat zéker goed dit jaar uit :clapping: O0

Heel vet!!!

Bedankt Stephan! Heb je helemaal gelijk in. Is best een spannend jaar (op het werk) geweest en dan op deze manier het jaar besluiten is natuurlijk helemaal te gek. Ik had het al met de DD18, maar ik krijg dat gevoel nu weer :thumbs-up:

Citaat van: Jean Sibelius op december 14, 2010, 19:16:47
Mooi om te lezen Philip. Dat gaat een goede kerstvakantie worden! O0
Zeker Jan! Na dinsdag heb ik nog een aantal dagen om er direct van te gaan genieten. Annet is jammer genoeg niet vrij, maar 's avonds zal wel menig filmpje in de BD-speler verdwijnen :popcorn:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

denoontje

Citaat van: HTip op december 14, 2010, 21:47:35
Ik ben afgelopen donderdag nog in Den Bosch geweest, nou ja bijna. Het bedrijvenpark aan de A2 ;)

Ik heb jullie op de lijst bij "komen tussendoor" geplaatst, dus ik hoor het wel...

was je wel erg vlakbij..... ;-)

Maximus_Aurelius

Dat is geweldig nieuws dat je de JVC HD950 nog dit jaar krijgt en welteverstaan staat de afspraak op 28 december. 28 december is voor mij altijd een leuke datum  :pompom:
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

HTip

Citaat van: denoontje op december 14, 2010, 22:18:00
was je wel erg vlakbij..... ;-)
;) Weet ik dat voor de volgende keer. Maar we moesten weg zijn voor de spits en je niet meer fatsoenlijk de snelweg kan oprijden...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op december 14, 2010, 22:27:35
Dat is geweldig nieuws dat je de JVC HD950 nog dit jaar krijgt en welteverstaan staat de afspraak op 28 december. 28 december is voor mij altijd een leuke datum  :pompom:
Ik heb het al vaker gezegd, maar het is erg leuk dat jullie zo enthousiast zijn voor mij. Soms lijkt het wel dat jullie nog blijer zijn dan ik (kan bijna niet :D)

28 december... Ben je dan jarig?
Showcase - Topic

denoontje

Citaat van: HTip op december 14, 2010, 23:10:08
;) Weet ik dat voor de volgende keer. Maar we moesten weg zijn voor de spits en je niet meer fatsoenlijk de snelweg kan oprijden...

geef maar een keer een gil dan ;-)

Al ben ik natuurlijk overdag ook op mijn werk te vinden.

Maximus_Aurelius

🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

HTip

Citaat van: denoontje op december 14, 2010, 23:42:29
geef maar een keer een gil dan ;-)

Al ben ik natuurlijk overdag ook op mijn werk te vinden.
Doe ik! Zal nog wel eens vaker voorkomen en dan kan ik ook jouw ruimte een keer zien 8)
Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: Etiennevh op december 15, 2010, 22:43:52
Tijd voor een klokje in je topic? :D
Heb net even gezocht naar een timer voor een weblog, maar geen succes. Misschien dat iemand kan helpen?
Showcase - Topic

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

haha! het is toch wat. Ben erg benieuwd wanneer die puntjes nou eens op die i's komen :D ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: celerontje op december 15, 2010, 23:00:43
Vraag jowi even!
Goed idee!

Citaat van: The Vampire op december 16, 2010, 00:36:42
haha! het is toch wat. Ben erg benieuwd wanneer die puntjes nou eens op die i's komen :D ;)
Vind ik zelf ook...

;D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: HTip op december 15, 2010, 22:56:26
Heb net even gezocht naar een timer voor een weblog, maar geen succes. Misschien dat iemand kan helpen?
Met dank aan "ep woody" :worship:

http://www.acmaine.com/swish/bdg_cd.swf?g_year=2010&g_month=12&g_day=28&g_title=Aftellen%20tot%20HD950%20en%20genieten%20van%20film!!

:popcorn:

Staat nu ook in de openingspost!
Showcase - Topic

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Showcase - Topic

tiptop

De tijd vliegt voor bij als je lol hebt. :coffee:

Veel lol maken dus de komende tijd. ;D ;)

(Leuk zo'n klokje) 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

En weer een dag voorbij ;D

In het topic van DD2 heb ik al een voorproefje gekregen, want hij heeft hetzelfde upgradepad doorlopen, HD1 => HD950/990 :pompom:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: StefaanD op december 17, 2010, 00:06:04
Kan me voorstellen dat die teller niet snel genoeg op 0 0 0 0 0 staat  ;D  :pompom:
Daar heb je helemaal gelijk in. Zeker nu ik weet hoe lang het nog werkelijk duurt... :pompom:
Showcase - Topic

DD2

Geweldig die teller...   ;D

Ik merkte gisteren trouwens dat het wel heel belangrijk is dat het echt absoluut donker is om net die laatste procenten uit het contrast te persen.  Overdag is het bij mij voor mijn gevoel al echt donker.. echter kwam er toch een heel klein beetje strooilicht naar binnen.  In de avond kreeg ik weer even een Wauw moment...   Ik denk dat als je muren een lichte kleur hebben, je door de reflecties al niet het maximale uit je beamer kan halen.

Ben nu overigens wel benieuwd naar je scherm ook! Heb hem welleens gezien bij BB&G geloof ik (3 meter meen ik). Leuk om eens een vergelijk te doen wellicht tussen onze HT's. Jammer dat we zo'n eind uit elkaar wonen.

HTip

Citaat van: DD2 op december 17, 2010, 09:58:26
Geweldig die teller...   ;D
;D Vindt het zelf ook gaaf!

Citeer
Ik merkte gisteren trouwens dat het wel heel belangrijk is dat het echt absoluut donker is om net die laatste procenten uit het contrast te persen.  Overdag is het bij mij voor mijn gevoel al echt donker.. echter kwam er toch een heel klein beetje strooilicht naar binnen.  In de avond kreeg ik weer even een Wauw moment...   Ik denk dat als je muren een lichte kleur hebben, je door de reflecties al niet het maximale uit je beamer kan halen.
Strooilicht overdag heb ik ook wel wat last van. Met name het licht van achter in de ruimte (ventilatiegaten). Echter door het zwarte plafond en zwarte (soms met plakvilt bekleed) valt het nog mee.

Citeer
Ben nu overigens wel benieuwd naar je scherm ook! Heb hem welleens gezien bij BB&G geloof ik (3 meter meen ik). Leuk om eens een vergelijk te doen wellicht tussen onze HT's. Jammer dat we zo'n eind uit elkaar wonen.
Ligt eraan wanneer je het scherm bij BB&G hebt gezien. Voor mei 2009 heb je naar mijn scherm gekeken, want dat hangt nu hier ;D BB&G heeft nu een curved screen (21:9) van Screen Research en een tab-tensioned (16:9) rolscherm van Stewart.

Is inderdaad jammer dat we zover uit elkaar wonen. Verder is bijna niet mogelijk geloof ik. Of heb ik het mis? Lijkt me wel leuk om jouw ruimte een keer mee te maken 8)
Showcase - Topic

DD2

CiteerStrooilicht overdag heb ik ook wel wat last van. Met name het licht van achter in de ruimte (ventilatiegaten). Echter door het zwarte plafond en zwarte (soms met plakvilt bekleed) valt het nog mee.

Dit luistert echt heel nauw met deze beamer heb ik gemerkt.. verschil tussen een beetje licht en absoluut donker is echt veel groter! Werd er helemaal enthousiast van, eigenlijk zonde om overdag te kijken. Dat terwijl het bij mij toch ook echt wel heel donker is. De deur naar de woonkamer laat een heel klein beetje licht door, Ik zou het af kunnen plakken maar dan kom ik na een paar uur wel zuurstof tekort denk ik. :)  De deur staan meestal op een kier, niet storend qua licht maar zorgt wel voor de nodige ventilatie (ik heb geen mechanische ventilatie). De trek zit bij mij in de deur en een rooster in de achterwand.

CiteerLigt eraan wanneer je het scherm bij BB&G hebt gezien. Voor mei 2009 heb je naar mijn scherm gekeken, want dat hangt nu hier  BB&G heeft nu een curved screen (21:9) van Screen Research en een tab-tensioned (16:9) rolscherm van Stewart.

Die ken ik idd :)