Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

celerontje

Voor het beeld hoef je Inception niet te bekijken, 't is prima in orde, maar niet echt WOOOOOOWWW. ;)
Avatar wordt de eerste film op de 950, heeft hij gezegd.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: The Vampire op december 11, 2010, 14:40:44
Was even afwezig en heb al weer wat gemist merk ik wel. misschien dit jaar nog de 950?? ik hoop het voor je! eerste film Inception?? ik heb de briefcase vandaag binnengekregen, zou zeker niet misstaan in jou HT collectie :wub:
Zoals het er nu uitziet inderdaad misschien nog dit jaar :pompom: Inception staat hoog op de lijst van films die we binnenkort willen zien, maar (zoals celerontje zegt) Avatar wordt de allereerste film. We hebben die beide nog niet gezien (ik alleen een stukje tijdens de demo voor de koper van de HD1) en kijken er echt naar uit.

Feli met de briefcase. Ziet er erg gaaf uit 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: celerontje op december 11, 2010, 14:49:34
Voor het beeld hoef je Inception niet te bekijken, 't is prima in orde, maar niet echt WOOOOOOWWW. ;)
Avatar wordt de eerste film op de 950, heeft hij gezegd.
Volgens de reviews is dit ook een demowaardig beeld, dus dat wordt waarschijnlijk de 2e ;)

Lijstje met films wanneer de HD950 hangt:
1. Avatar
2. Inception
3. Toy Story 3
4. Iron Man 2
5. Shrek 1-4
6. etc...

We hebben nog heel veel films die we niet gezien hebben (o.a. BTTF, The Godfather, Minority Report, ...) en ik kan dus nog wel even doorgaan ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

rijstfj

Als je eenmaal als eerste Avatar gezien heb op de 950, wil je geen andere film meer zien :o je bent meteen  O0

HTip

Citaat van: rijstfj op december 11, 2010, 17:50:27
Als je eenmaal als eerste Avatar gezien heb op de 950, wil je geen andere film meer zien :o je bent meteen  O0
Jij kan het weten zo te zien aan je sig... ;)

Maar het zal toch moeten, want ik wil niet de rest van mijn leven alleen maar naar Avatar kijken ;D
Showcase - Topic

kermit

Citaat van: HTip op december 11, 2010, 15:06:52
Volgens de reviews is dit ook een demowaardig beeld, dus dat wordt waarschijnlijk de 2e ;)

1. Avatar
2. Inception
3. Toy Story 3
4. Iron Man 2
5. Shrek 1-4
6. etc...

We hebben nog heel veel films die we niet gezien hebben (o.a. BTTF, The Godfather, Minority Report, ...) en ik kan dus nog wel even doorgaan ;D

Ik kan je ook precies vertellen hoe het eruit ziet... :D . Ik ga je niet gek maken maar nog even geduld. :headbanging: :D
Ik hou je topic in de gaten........ ;D

HTip

Citaat van: kermit op december 12, 2010, 13:20:10
Ik kan je ook precies vertellen hoe het eruit ziet... :D . Ik ga je niet gek maken maar nog even geduld. :headbanging: :D
Ik hou je topic in de gaten........ ;D
;D Ik heb zo'n idee dat ik weet wat je dan zou zeggen, maar ik zal inderdaad nog een paar weekjes geduld moeten hebben. Ik hoop dat de tijd net zo snel gaat als wanneer je dat net niet wil :unsure: ;D
Showcase - Topic

kermit

Citaat van: HTip op december 12, 2010, 13:26:56
;D Ik heb zo'n idee dat ik weet wat je dan zou zeggen, maar ik zal inderdaad nog een paar weekjes geduld moeten hebben. Ik hoop dat de tijd net zo snel gaat als wanneer je dat net niet wil :unsure: ;D

Misschien staat ie straks ineens onder je kerstboom... :D

HTip

Citaat van: kermit op december 12, 2010, 13:32:47
Misschien staat ie straks ineens onder je kerstboom... :D
Daar is helaas weinig kans op. Bjorn en Garmt krijgen de nieuwe JVC pas in week 51. Ergens tussen kerst en nieuwjaar gaat het dan echt gebeuren. Hoe meer ik hierover type hoe enthousiaster ik (weer) wordt...
Showcase - Topic

kermit

Citaat van: HTip op december 12, 2010, 13:35:00
Daar is helaas weinig kans op. Bjorn en Garmt krijgen de nieuwe JVC pas in week 51. Ergens tussen kerst en nieuwjaar gaat het dan echt gebeuren. Hoe meer ik hierover type hoe enthousiaster ik (weer) wordt...

Ze hebben nu de Sony staan dus even flink zeuren misschien dat ze overstag gaan....

HTip

Citaat van: kermit op december 12, 2010, 13:46:09
Ze hebben nu de Sony staan dus even flink zeuren misschien dat ze overstag gaan....
;D Zou kunnen, maar ik denk niet dat dat veel zal helpen. Als een klant nog een JVC wil zien, kan je moeilijk aankomen met een Sony. Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat ze allebei uit Japan komen ;D
Showcase - Topic

Deleted member

Wow, mooie aanwinst heb je in 't vooruitzicht!  :clapping:

Hoe is 't trouwens afgelopen met de RPG Modex panelen, heb je die al geprobeerd of zijn die wegens de HD950 even uitgesteld?  :)

celerontje

Citaat van: HTip op december 12, 2010, 14:10:17
;D Zou kunnen, maar ik denk niet dat dat veel zal helpen. Als een klant nog een JVC wil zien, kan je moeilijk aankomen met een Sony. Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat ze allebei uit Japan komen ;D
Lastige klanten kunnen naar de deur lopen! :P
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op december 11, 2010, 15:06:52

1. Avatar
2. Inception
3. Toy Story 3
4. Iron Man 2
5. Shrek 1-4
6. etc...

Inception is een hele goede film met een heel goed geluid. Er zitten fragmenten bij waar het laag weergave echt verbluffend is :o
Iron Man 2 is ook een goede film met een goed geluid. Had niets anders verwacht omdat deel 1 ook al zo goed was qua geluid.
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

HTip

Citaat van: Antoine op december 12, 2010, 14:20:48
Wow, mooie aanwinst heb je in 't vooruitzicht!  :clapping:

Hoe is 't trouwens afgelopen met de RPG Modex panelen, heb je die al geprobeerd of zijn die wegens de HD950 even uitgesteld?  :)
Bedankt Antoine! De RPG platen (of eigenlijk plaat ;)) ga ik tijdens mijn vakantie ophalen. Moet ik nog met Toine afspreken, maar ik denk dat wel gaat lukken. En als ze bevallen wordt dat mijn 1e upgrade van 2011 ;D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op december 12, 2010, 19:50:31
Inception is een hele goede film met een heel goed geluid. Er zitten fragmenten bij waar het laag weergave echt verbluffend is :o
Iron Man 2 is ook een goede film met een goed geluid. Had niets anders verwacht omdat deel 1 ook al zo goed was qua geluid.
Ik heb dus wat leuks in het vooruitzicht :popcorn:
Showcase - Topic

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op december 13, 2010, 06:21:54
En als ze bevallen wordt dat mijn 1e upgrade van 2011 ;D
:) Hoezo, was je nog meer van plan in 2011? Ik zou denken dat je nog maar weinig te wensen hebt met jouw ruimte en apparatuur O0

Groeten, Jan

P.S.: Heb je al een datum in gedachte waarop we al dat moois kunnen komen beluisteren en bekijken?
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op december 13, 2010, 07:34:43
:) Hoezo, was je nog meer van plan in 2011? Ik zou denken dat je nog maar weinig te wensen hebt met jouw ruimte en apparatuur O0
;D Heb je helemaal gelijk in, maar ik heb tóch nog een wens... Een nieuwe UD-speler :music: en misschien nog andere RCA interlinks...

Citeer
P.S.: Heb je al een datum in gedachte waarop we al dat moois kunnen komen beluisteren en bekijken?
Nog niet echt over nagedacht. Hangt ook een beetje van de lengte van de winter af. Ik zal eens kijken naar een paar mogelijkheden...
Showcase - Topic

bmateijsen

celerontje

Gelukkig staat er een smiley bij, anders zou ik bijna denken dat je de 950 uit je handen hebt laten glippen! ;D

HTip

Citaat van: bmateijsen op december 13, 2010, 16:00:13
Je hebt mail ;D
;D "Misschien" kan ik dus uit de topictitel halen :clapping:

EDIT: Done!

Citaat van: celerontje op december 13, 2010, 16:08:31
Gelukkig staat er een smiley bij, anders zou ik bijna denken dat je de 950 uit je handen hebt laten glippen! ;D
;D Het was heeeeeeeel goed nieuws!!
Showcase - Topic

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

kermit

Zie je dat het wel werkt als je blijft zeuren. De aanhouder wint :D ik ken Garmt die kan niet tegen die druk. :D :clapping:

bmateijsen

Citaat van: kermit op december 13, 2010, 18:50:10
Zie je dat het wel werkt als je blijft zeuren. De aanhouder wint :D ik ken Garmt die kan niet tegen die druk. :D :clapping:

HTIP zeurt helemaal niet ;), maar weet gewoon dat wij afspraken altijd nakomen 8).

kermit

Citaat van: bmateijsen op december 13, 2010, 18:51:04
HTIP zeurt helemaal niet ;), maar weet gewoon dat wij afspraken altijd nakomen 8).
Htip weet wat ik bedoel dus maak je geen zorgen. ;)