Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Janbo op november 21, 2010, 19:34:06
Lijkt me top, ben benieuwd naar de sfeer en de akoestische aanpassingen annex kwaliteiten! En heb geen haast, ben nog wel even aan het bouwen.  8)
Ik zet je op de (wacht)lijst ;) Ik zag in je topic dat je als een speer gaat, dus die haast gaat vanzelf komen ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Madhouse op november 22, 2010, 08:51:54
Nu snap ik hem helemaal....
Mooi! Nu moet ik nog meten of de module in de auto past. Anders moet ik met het karretje op stap en het weer voorspelt niet veel goeds de komende weken... :unsure:

Citeer
He wat vervelend, moet ik volgend jaar weer langs komen  :D
;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Kan ik alvast een kaartje reserveren voor volgend jaar? :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Niet actief

Citaat van: HTip op november 21, 2010, 15:03:21Nog geen idee, maar als de module blijft dan zal de kleur natuurlijk moeten veranderen. Misschien kan de module met behoud van akoestische eigenschappen worden gespoten. Dat zal ik aan Toine vragen...
Spuiten zou ik ten zeerste afraden bij deze perforatie, maar een zwart doekie ervoor zou prima kunnen.

Niet actief

Niet actief

Citaat van: HTip op november 22, 2010, 07:18:03Denk het niet, want ze worden volgens mij alleen in wit geleverd.
Nope... alle kleuren zijn tegen meerprijs mogelijk...
Let op het woordje "meerprijs"  :wacko:

Etiennevh

Bij deze even een plekje gereserveerd voor next year! :D

Philip wat heb je trouwens je receiver en mediaspeler netjes in dat plaatje verwerkt.. Zaten die in google sketchup?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

tiptop

Als ik aangenomen wordt en krijg wat rust komende maanden kan ik misschien wel een keer langs komen als het jouw uit komt, Philip. :)

Kan ik al die technische acacadabra eens visualiseren. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Citaat van: The Vampire op november 22, 2010, 10:41:24
Kan ik alvast een kaartje reserveren voor volgend jaar? :D
Citaat van: Etiennevh op november 22, 2010, 20:47:10
Bij deze even een plekje gereserveerd voor next year! :D
;D Reserveren kan altijd. Het is natuurlijk ook leuk om te horen of jullie verschil zien/horen met de afgelopen M&G. We zien volgend jaar wel ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: ThingMan op november 22, 2010, 20:36:17
Spuiten zou ik ten zeerste afraden bij deze perforatie, maar een zwart doekie ervoor zou prima kunnen.
Goed idee! Ik dacht al dat spuiten de perforatie mogelijk zou dichtmaken en dat scheelt dan natuurlijk in de werking.

Citaat van: ThingMan op november 22, 2010, 20:39:28
Nope... alle kleuren zijn tegen meerprijs mogelijk...
Let op het woordje "meerprijs"  :wacko:
Dat zal zo te lezen wel een forse meerprijs zijn... :unsure:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Etiennevh op november 22, 2010, 20:47:10
Philip wat heb je trouwens je receiver en mediaspeler netjes in dat plaatje verwerkt.. Zaten die in google sketchup?
Thanks! Die heb ik uit de handleiding gehaald. Afbeelding is trouwens met MS Visio gemaakt. Maar het zou inderdaad ook met Google Sketchup kunnen...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: tiptop op november 22, 2010, 20:59:52
Als ik aangenomen wordt en krijg wat rust komende maanden kan ik misschien wel een keer langs komen als het jouw uit komt, Philip. :)

Kan ik al die technische acacadabra eens visualiseren. ;)
Ik hoop ook dat je wordt aangenomen. Je bent lang genoeg bezig geweest... En je bent natuurlijk welkom. Misschien is het wel handig om even de nieuwe beamer af te wachten. De HD1 ken je al ;D
Showcase - Topic

Niet actief

Citaat van: HTip op november 22, 2010, 23:19:28Goed idee! Ik dacht al dat spuiten de perforatie mogelijk zou dichtmaken en dat scheelt dan natuurlijk in de werking.
Dat zal zo te lezen wel een forse meerprijs zijn... :unsure:

Nou ik had inderdaad wat duidelijker moeten zijn: je mag zo'n ding van mij best een andere kleur (laten) spuiten en met dat gaatjes dichtmaken zal het misschien ook meevallen (ik heb niet zoveel verstand van de mogelijkheden), maar je moest het maar liever niet in de uitprobeerfase doen...  ;)
Je zou een mailtje direct aan RPG-Europe kunnen sturen om over de meerprijs van andere kleuren zeker te zijn, want dat zullen ze bij MSV in Nederland waarschijnlijk niet voor je doen.
Terugsturen naar Engeland om daar te laten spuiten en vervolgens weer naar jou te laten verzenden lijkt me ook een heel kostbare kwestie.
Ik neem aan dat een goede spuiter zoiets kan doen, maar ik vind de gaatjes toch vrij klein. Misschien is het handiger en net zo mooi om er gewoon een zwart (of een rood) doekje voor te spannen?

HTip

Citaat van: ThingMan op november 22, 2010, 23:36:23
Nou ik had inderdaad wat duidelijker moeten zijn: je mag zo'n ding van mij best een andere kleur (laten) spuiten en met dat gaatjes dichtmaken zal het misschien ook meevallen (ik heb niet zoveel verstand van de mogelijkheden), maar je moest het maar liever niet in de uitprobeerfase doen...  ;)
Haha, nee hoor, maak je geen zorgen. Ik ga hier pas verder mee als de module(s) onze eigendom is (zijn). Heb wel kunnen meten in de HT, maar nog niet of de module in de auto past. Zondag last van rug gekregen, maar dat gaat nu wel weer. Zal vanavond even kijken of ik 1m ruimte tussen de wielkasten heb.

Citeer
Je zou een mailtje direct aan RPG-Europe kunnen sturen om over de meerprijs van andere kleuren zeker te zijn, want dat zullen ze bij MSV in Nederland waarschijnlijk niet voor je doen. Terugsturen naar Engeland om daar te laten spuiten en vervolgens weer naar jou te laten verzenden lijkt me ook een heel kostbare kwestie.
Lijkt me ook en is dus voor mij geen optie.

Citeer
Ik neem aan dat een goede spuiter zoiets kan doen, maar ik vind de gaatjes toch vrij klein. Misschien is het handiger en net zo mooi om er gewoon een zwart (of een rood) doekje voor te spannen?
Zal mijn opties eens op een rijtje zetten. In het dorp hebben we een goede schilder die zelfs horren in een andere kleur kan spuiten en die gaatjes ook erg klein. En anders een mooi stukje stof spannen.
Showcase - Topic

tiptop

Citaat van: HTip op november 22, 2010, 23:23:38
Ik hoop ook dat je wordt aangenomen. Je bent lang genoeg bezig geweest... En je bent natuurlijk welkom. Misschien is het wel handig om even de nieuwe beamer af te wachten. De HD1 ken je al ;D

Zeker. Oubollig ding. Ik wil alleen het nieuwste van het nieuwste zien. ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Citaat van: tiptop op november 23, 2010, 20:28:01
Zeker. Oubollig ding. Ik wil alleen het nieuwste van het nieuwste zien. ;D
:clapping:

Grapjas! De HD1 is net 3 jaar oud en zet nog steeds een prachtig plaatje neer. Speelt volgens mij met gemak projectors weg van dit jaar rond €2000. En de nieuwe eigenaar gaat een enorme stap vooruit met zijn huidig beeld. Dus iedereen wint ;)
Showcase - Topic

Geert

Citaat van: HTip op november 23, 2010, 21:51:55

De HD1 is net 3 jaar oud en zet nog steeds een prachtig plaatje neer.

Klopt .............en ik kan het weten.  :clapping:
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Panasonic 65Z95BEG

HTip

Citaat van: Geert op november 23, 2010, 21:55:41
Klopt .............en ik kan het weten.  :clapping:
En met jou, iedereen die hier tijdens een M&G (of anders) is geweest 8)
Showcase - Topic

celerontje

Een stofje spannen kan natuurlijk prima, de gaatjes zal je ook niet zien als je de stof tot aan de achterkant spant, zodat de stof schuin vanaf de plaat naar de muur loopt, wat er denk ik prima uitziet. :)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op november 23, 2010, 22:22:39
Een stofje spannen kan natuurlijk prima, de gaatjes zal je ook niet zien als je de stof tot aan de achterkant spant, zodat de stof schuin vanaf de plaat naar de muur loopt, wat er denk ik prima uitziet. :)
Zou je best gelijk in kunnen hebben. We zien wel als we de module hier hebben, wat de eenvoudigste en mooiste oplossing is. Hoofdzaak is dat de module een significante verbetering geeft van de laagweergave. Cosmetisch is dan natuurlijk wel belangrijk, maar toch bijzaak.
Showcase - Topic

CoSo

Citaat van: HTip op november 23, 2010, 22:06:02
En met jou, iedereen die hier tijdens een M&G (of anders) is geweest 8)
idd, het is ook maar goed dat ie al verkocht was  ;D

HTip

Citaat van: CoSo op november 25, 2010, 15:38:49
idd, het is ook maar goed dat ie al verkocht was  ;D
Anders had jij hem aansluitend meegenomen? ;D

Ergens volgende week wordt de HD1 opgehaald (tenminste als het niet sneeuwt ;)) Ik zit dan wel een tijd zonder beamer, maar ik ga hem toch niet meer gebruiken om lampuren te sparen voor de nieuwe eigenaar. Dan kan de HD1 net zo goed in de doos staan of nog beter bij de nieuwe eigenaar is zijn ruimte...

Ben benieuwd wanneer mijn HD950 geleverd kan worden... :unsure:

Bjorn, is al bekend wanneer JVC de eerste nieuwe beamers gaat leveren?
Showcase - Topic

tiptop

Spannende tijden, ook bij jou! ;)

Hoop dat hij snel komt! In ieder geval voor de kerst zou wel fijn zijn zeker. :-* :)

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto