Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Etiennevh op november  3, 2010, 08:50:06
Ok duidelijk! Thanks! Ideaal! Ik wou dat je overal zo'n tabel van kon vinden! :P
Ik heb zo'n tabel ook voor de SR9600 ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Is natuurlijk wel handig als ik dalijk mijn SR6004/5 en mijn Blu Ray speler heb, dak effe zo'n logitech harmony ofzo aanschaf, ben ik van heel het gezeur af..! :) Of is dat geen pronto AB?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

jaco

pronto is vrij te programmeren, maar ondertussen een end-of-life product geworden door de aankondiging van Philips. Prijzen zullen nu wel fors gaan zakken, want wie wil die oude shit nu nog :)
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

HTip

Elk voordeel heb z'n nadeel ;)

Daarom heb ik al die macro's gemaakt...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Etiennevh op november  3, 2010, 08:54:54
Is natuurlijk wel handig als ik dalijk mijn SR6004/5 en mijn Blu Ray speler heb, dak effe zo'n logitech harmony ofzo aanschaf, ben ik van heel het gezeur af..! :) Of is dat geen pronto AB?
Logitech is niet vrij te programmeren en zoals jaco zegt heeft Philips de Prontoafdeling in de verkoop staan. Kan een heel mooi moment zijn om een prachtige AB te kopen. Ik heb mijn Marantz RC5400 inmiddels ook alweer een tijdje en die wordt ook niet meer ondersteund. Wat Philips dit jaar doet, heeft Marantz (lees D&M) al eerder gedaan :(
Showcase - Topic

Etiennevh

Dus eigenlijk zeg je dat een pronto een veel betere afstandbediening is door zijn vrij te programmeren macro's?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: Etiennevh op november  3, 2010, 09:08:39
Dus eigenlijk zeg je dat een pronto een veel betere afstandbediening is door zijn vrij te programmeren macro's?
Ligt eraan of je er veel tijd aan wilt/kunt besteden. Een weekje ziek (zoals nu) helpt dan ;)

Ik vind het in ieder geval erg leuk om te doen 8)
Showcase - Topic

Etiennevh

haha oke.. !! naja tijd erin besteden is niet erg, mijns inziens.

Ben je ziek? Beterschap!! :nopompom:

HTip

Citaat van: Etiennevh op november  3, 2010, 09:19:58
haha oke.. !! naja tijd erin besteden is niet erg, mijns inziens.

Ben je ziek? Beterschap!! :nopompom:
Thanks! Souvenir uit Berlijn :nopompom:
Showcase - Topic

CoSo

Citaat van: HTip op november  3, 2010, 09:05:36
Wat Philips dit jaar doet, heeft Marantz (lees D&M) al eerder gedaan :(
En heb jij het gemerkt? ik kon met de Marantz nog gewoon alles doen wat de Pronto nu ook kan.

HTip

Citaat van: CoSo op november  3, 2010, 10:13:35
En heb jij het gemerkt? ik kon met de Marantz nog gewoon alles doen wat de Pronto nu ook kan.
Zolang je geen problemen hebt, heb je geen ondersteuning nodig. Maar er zijn nog wel een paar bugs met mijn software onder Vista/7 en het zou fijn zijn geweest als er een update van het Wizz-It programma was gekomen.

Maar je hebt gelijk. Mijn RC5400 doet alles prima!
Showcase - Topic

jaco

Citaat van: Etiennevh op november  3, 2010, 09:08:39
Alles is min of meer vrij te programmeren. De screen layout, buttons, script.s
Voor de TSU9400, 9600 en 9800 is ook 2 web verkeer mogelijk, je kunt video weergeven op de afstandbediening (beetje lage framerate), informatie van het www halen etc.
9.4.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Klipsch RP-1000SW x4 subwoofers, VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm, Van Damme STARQUAD Balanced Cable with Neutrik Gold XLR. Belden 19364 Power cable

CoSo

Citaat van: HTip op november  3, 2010, 10:24:31
Zolang je geen problemen hebt, heb je geen ondersteuning nodig. Maar er zijn nog wel een paar bugs met mijn software onder Vista/7 en het zou fijn zijn geweest als er een update van het Wizz-It programma was gekomen.

Maar je hebt gelijk. Mijn RC5400 doet alles prima!
Klopt, gelukkig maakt de RC9001 ook gebruik van PEP2.
Zelfs ProntoSqueeze werkt.

Etiennevh

Bij deze:

Citaat van: Etiennevh op november  3, 2010, 23:17:00
Ja sorry Roy, was een beetje lui om over te stappen naar the chamber of dreams topic.. :D

Haha ik begrijp hem niet.. Die zou eigenlijk in je Dedicated HT komen, maar je hebt hem verplaatst naar je slaapkamer? Of in je "gewone" huiskamer HT?

Citaat van: HTip op november  3, 2010, 23:24:48
Hou die even vast en stel die vraag in mijn topic. Dan zal ik hem morgen proberen te beantwoorden. Ik moet nu gaan slapen. Vannacht was een ramp en zonder slaap wordt ik nooit beter... ;) Truste allemaal! :yawnee:

Marsh

Citaat van: Etiennevh op november  3, 2010, 23:26:51
sorry Roy, was een beetje lui om over te stappen naar the chamber of dreams topic..

Haha ik begrijp hem niet.. Die zou eigenlijk in je Dedicated HT komen, maar je hebt hem verplaatst naar je slaapkamer? Of in je "gewone" huiskamer HT?

Haha, hoe krijg je het voor elkaar.  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Etiennevh

HTip

Citaat van: Etiennevh op november  4, 2010, 08:47:05
CTRL c + CTRL v
Beter was geweest... post in topic veranderen, CTRL-A, CTRL-C en in mijn topic CTRL-V. Dan krijg je dit ;)

Citaat van: Etiennevh op november  3, 2010, 23:26:51
Waarschijnlijk was dit de bedoeling wat je nog wilde posten ;)

Ik heb in mijn topic ooit een keer mijn HT historie gepost. Ik ga dat even zoeken. Scheelt me weer een hoop typewerk ;D
Showcase - Topic

Etiennevh

Citaat van: HTip op november  4, 2010, 09:11:30
Beter was geweest... post in topic veranderen, CTRL-A, CTRL-C en in mijn topic CTRL-V. Dan krijg je dit ;)
Waarschijnlijk was dit de bedoeling wat je nog wilde posten ;)

Ik heb in mijn topic ooit een keer mijn HT historie gepost. Ik ga dat even zoeken. Scheelt me weer een hoop typewerk ;D

Weet ik maar ik was een beetje lui :D

HTip

Citaat van: Etiennevh op november  4, 2010, 09:20:53
Weet ik maar ik was een beetje lui :D
Ik zou het toch fijn vinden als je je post aanpast. Ziet zo slordig uit ;)

@Marsh: kan jij hetzelfde doen?

Thanks!
Showcase - Topic

Etiennevh

HTip

Showcase - Topic

Marsh

Citaat van: Etiennevh op november  4, 2010, 09:26:59
Beter zo? pfff!! :nopompom:

Het topic moet ooit wel in te lijsten zijn voor Philip natuurlijk, dat snap je toch wel!  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Etiennevh

Dan mag ie wel een rotatiepers gaan aanschaffen, met al die boekwerken!! :P

HTip

Citaat van: Marsh op november  4, 2010, 09:30:10
Het topic moet ooit wel in te lijsten zijn voor Philip natuurlijk, dat snap je toch wel!  ;D

Citaat van: Etiennevh op november  4, 2010, 09:43:43
Dan mag ie wel een rotatiepers gaan aanschaffen, met al die boekwerken!! :P
Daar begint het wel op te lijken. Maar ik denk dat ik het boekwerk beperk tot de opbouw van de HT met foto's. Het topic zou ik wel graag bewaren in PDF of databasevorm. Misschien dat Roy daar iets in kan betekenen.

Ik heb ondertussen 2 delen van mijn HT historie gevonden. Deel 3 (nog) niet, ook niet op mijn laptop, dus ik vrees dat die overnieuw moet. Is ook wel veel veranderd, dus zo erg is dat niet. Als ik die klaar heb zal ik die in mijn 1e post erbij plaatsen. Die 1e post wordt opzich al een boekwerk ;D
Showcase - Topic

Etiennevh

Citaat van: HTip op november  4, 2010, 11:14:38
Daar begint het wel op te lijken. Maar ik denk dat ik het boekwerk beperk tot de opbouw van de HT met foto's. Het topic zou ik wel graag bewaren in PDF of databasevorm. Misschien dat Roy daar iets in kan betekenen.

Ik heb ondertussen 2 delen van mijn HT historie gevonden. Deel 3 (nog) niet, ook niet op mijn laptop, dus ik vrees dat die overnieuw moet. Is ook wel veel veranderd, dus zo erg is dat niet. Als ik die klaar heb zal ik die in mijn 1e post erbij plaatsen. Die 1e post wordt opzich al een boekwerk ;D
Je moet toch wat als je ziek bent he.. :P