Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: The Vampire op september 27, 2010, 17:16:26
Kun je dat niet even snel bij een bedrijf laten doen?
Zou inderdaad een idee zijn. Eerst morgen even afwachten. We moeten nog meer tegelen in huis (foyer, bijkeuken, badkamer), dus zo'n schijf is een goede investering.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

DVDGuy

Het is prachtig geworden (om te zien  ;))

De totale ervaring moet eenvoudig weg een geweldige belevenis zijn  :clapping:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Madhouse

Beetje balen van je Nespa. Ik geloof ook wel dat je verschil zou moeten horen.

En Erik kennende komt het helemaal goed  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: DVDGuy op september 27, 2010, 18:18:07
Het is prachtig geworden (om te zien  ;))

De totale ervaring moet eenvoudig weg een geweldige belevenis zijn  :clapping:

Bedankt Ruud! Ik kan je zeggen dat de totale ervaring inderdaad een geweldige belevenis is O0 En vanaf vrijdag wordt ie waarschijnlijk nog geweldiger...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Madhouse op september 27, 2010, 18:27:54
Beetje balen van je Nespa. Ik geloof ook wel dat je verschil zou moeten horen.
Als je de reviews leest moet je bijna van je stoel vallen en dat gebeurde niet. Komt natuurlijk ook doordat alle zittingen nu vastzitten :D

Citaat van: Madhouse op september 27, 2010, 18:27:54
En Erik kennende komt het helemaal goed  ;)
Sterker nog... Het komt meer dan goed. Erik geeft superservice!! :worship:
Showcase - Topic

Robbert54

Citaat van: HTip op september 27, 2010, 16:58:47
Gisteren met de Nespa bezig geweest. Bij de eerste schijf merkte ik op dat het controlelampje, waaraan je kan zien dat het flashen bezig is, het niet deed. Dat was de Brothers in Arms SACD, want die heb ik dubbel.

Ik hoorde echter geen verschil. Het kon natuurlijk aan de kwaliteit van de SACD, dus nog verschillende andere CD's geprobeerd. Maar helaas, zowel Annet als ik hoorden geen verschil. Dus ik vermoed dat de Nespa niet doet wat ie zou moeten doen. Vandaag met Erik S. contact gehad en hij heeft al een oplossing aangeboden. Dus het komt goed.

Wordt vervolgd...
dit had ik helemaal gemist. Denk dat je nespa gewoon niks heeft gedaan. Erik kennende wordt dat wel netjes opgelost

Citaat van: HTip op september 27, 2010, 17:57:49
Zou inderdaad een idee zijn. Eerst morgen even afwachten. We moeten nog meer tegelen in huis (foyer, bijkeuken, badkamer), dus zo'n schijf is een goede investering.
oh dan. dan zou ik idd ook voor een schijf gaan. tenzij een bedrijf het gratis even snel wil doen dan heb je HT iig "af" :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: The Vampire op september 27, 2010, 19:30:57
dit had ik helemaal gemist. Denk dat je nespa gewoon niks heeft gedaan. Erik kennende wordt dat wel netjes opgelost
dat dacht ik ook en zoals je in mijn overige post kan lezen wordt het al heel erg netjes opgelost.

Citaat van: The Vampire op september 27, 2010, 19:30:57
oh dan. dan zou ik idd ook voor een schijf gaan. tenzij een bedrijf het gratis even snel wil doen dan heb je HT iig "af" :D
Ik denk niet dat ik voor een kleine zaagsnede ergens zomaar "even" dit gratis kan laten doen. Maar we moeten nog een dorpel hebben, dus misschien kunnen ze die tegel er even snel bij doen... Goed idee in ieder geval :thumbs-up:
Showcase - Topic

Robbert54

Citaat van: HTip op september 27, 2010, 19:37:10
dat dacht ik ook en zoals je in mijn overige post kan lezen wordt het al heel erg netjes opgelost.
sorry ik loop echt te slapen vandaag

Citaat van: HTip op september 27, 2010, 19:37:10Ik denk niet dat ik voor een kleine zaagsnede ergens zomaar "even" dit gratis kan laten doen. Maar we moeten nog een dorpel hebben, dus misschien kunnen ze die tegel er even snel bij doen... Goed idee in ieder geval :thumbs-up:
:thumbs-up:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Showcase - Topic

Robbert54

Citaat van: HTip op september 27, 2010, 19:48:16
is niet erg hoor ;) je bent gewoon moe van Fringe :tongue2:
haha!! ja idd paar keer flink laat geworden.  :D maar ben nu weer helemaal up to date. Geweldige serie, Heb ik me beter mee vermaakt dan welke film ook de laatste tijd. Nu bezig met inhalen van TBBT, totaal wat anders, maar wel goed voor mijn lachspieren :D

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Ik heb even mijn topic gescand (vanaf pag. 255) wie interesse had in een M&G. Dat het een lang lijstje leek te worden wist ik al, maar zo lang? :o :o

Op alfabetische volgorde:

• Alex Groningen => voorkeur voor november
  • Blue Eyes => op een maandagavond in de komende 2 maanden
  • celerontje
  • CoSo
  • Davey => neemt dan meteen de LNB's mee :D
  • eddy135
  • Etiennevh => Verzekerd van een plaatsje vanwege de SVS
  • Godtoh
  • Geert1962
  • Jean Sibelius
  • Kamidioblitz => had zich vorig jaar als 1e aangemeld :D
  • Little Ninja
  • Madhouse => neemt de PS3 met F1 2010 mee 8)
  • Marsh => Wordt 15 oktober geopereerd
  • Maximus_Aurelius
  • Snowmaster => Komt een keer apart met de Oppo en high-end zekeringen
  • Sonic Circle
  • The Vampire
  • tiptop => komt een keer apart
  • treky22
  • Valkyrie
Enige weekend voor 15 oktober is 9-10 oktober, maar dat is binnen 2 weken. Daarna kan Marsh dus niet meer. En ik heb niet meer plaatsen dan 4 per M&G, dus... :unsure:

In principe heb ik nog een aantal weekenden iets te doen, maar nog niets gepland, dus ik ben redelijk flexibel. Nu jullie nog :D

Wat mij betreft 1 M&G in oktober en 1 in november. Dan eventueel in maart/april, maar dat is nog heel erg ver weg...
Showcase - Topic

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Madhouse

HTip

Citaat van: The Vampire op september 27, 2010, 21:48:33
ik kwam met Madhouse en Celerontje mee??  :unsure:
Klopt! Dat is ergens op 1 van de vorige pagina's besprokenbesloten :D

Citaat van: Marsh op september 27, 2010, 21:52:05
Idem hier met Madhouse.  ;D
Dan is M&G III vol. Nu alleen nog de datum. Als het voor je operatie moet dan is de enige mogelijkheid 9 of 10 oktober :unsure:
Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

CoSo

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

eddy135

Citaat van: HTip op september 27, 2010, 17:57:49
Voor een 'enkele' zaagsnede haalt je toch zo'n Ferm-ding van 3 tientjes?? ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

HTip

Citaat van: CoSo op september 27, 2010, 22:38:53
ik kan bijna altijd ;D
;D

Citaat van: The Vampire op september 27, 2010, 22:44:53
mag ik de BD van John Mayer meenemen?
Tuurlijk! Iedereen mag van alles meenemen, CD's, DVD's, BD's. Hangt een beetje van de tijd af wat we allemaal kunnen doen ;)

Citaat van: Madhouse op september 27, 2010, 23:24:54
9 en 10 okt. Kan ik beiden dus ik pas me wel aan  ;)
Als Marsh, celerontje, The Vampire en Etiennevh ook kunnen dan is het voor mij ook prima...
Showcase - Topic

Madhouse

Zondag 10 Oktober zou natuurlijk het mooiste uitkomen! Kunnen we nog ff een SVS vergelijk doen en dan kan Etiennevh mooi de SVS in de kofferbak gooien  ;D

Heb je voor die tijd je Nespa al weer terug?

Marsh

Citaat van: Madhouse op september 27, 2010, 22:33:35
15 Oktober is goed  ;) ;D

hahaha, ik wist het  ;D

Citaat van: HTip op september 28, 2010, 06:08:15
;D
Tuurlijk! Iedereen mag van alles meenemen, CD's, DVD's, BD's. Hangt een beetje van de tijd af wat we allemaal kunnen doen ;)
Als Marsh, celerontje, The Vampire en Etiennevh ook kunnen dan is het voor mij ook prima...

Yep, beiden datums zou mogelijk zijn.  :)
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Madhouse

Ik ben wel benieuwd hoe F1 2010 het doet in jouw ruimte. Volgens mij krijg je echt behoorlijke klappen te horen tijdens het schakelen (dat hoor ik nu al en zal bij jou nog veel vetter moeten klinken)  ;D

Marsh

Citaat van: Madhouse op september 28, 2010, 08:27:37
Ik ben wel benieuwd hoe F1 2010 het doet in jouw ruimte. Volgens mij krijg je echt behoorlijke klappen te horen tijdens het schakelen (dat hoor ik nu al en zal bij jou nog veel vetter moeten klinken)  ;D

Gamen via een projector is altijd een ervaring  ;D
Dat doet me er aan herinneren, ik moet die game ook nog hebben..  :o

SeriousCinema