Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: The Vampire op augustus 24, 2010, 17:54:44
ik zou niet durven! :angel: :D
:D

mooi dat je een goede vakantie hebt gehad, dan kun je nu weer hard aan het werk ;)
Ben weer druk bezig met de wand. Wil zo snel mogelijk een afspraak met Bjorn maken voor installatie van de DD18 :music:

waar staan je hoogte en lengte record momenteel op?
Hoogte: 3135m vanaf 1800m, dus 1335m klimmen
Lengte: 11u20m :o

Volgend jaar waarschijnlijk 3509m...

van wat ik hoor over de DD zal hij idd een stuk subtieler en strakker zijn. ben iig erg benieuwd!
Ik ook!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Etiennevh op augustus 24, 2010, 18:55:26
Ben benieuwd! Welcome back!
Thanks! Je kan 'm zelf ervaren als je de SVS komt ophalen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: eddy135 op augustus 24, 2010, 19:24:07
Grote stappen vooruit weer, mooi.
Wordt ook langzaam tijd dat ik weer een keer een film kan kijken en lekker muziek luisteren. Dat is te lang geleden.

Citaat van: eddy135 op augustus 24, 2010, 19:24:07
Wist niet dat je afbreekmesjes kon slijpen... ??? :D
Ik ook niet, maar het kan wel degelijk :thumbs-up:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op augustus 24, 2010, 19:57:03
Welkom terug Philip! Akotherm kun je met een gekarteld mes overigens prima snijden :)
Bedankt Jan! Heb ik geprobeerd, maar had ik minder succes mee.

Jij hebt ook niet stil gezeten zag ik, maar ik moet nog veel bijlezen, ook jouw topic...
Showcase - Topic

Robbert54

Citaat van: HTip op augustus 25, 2010, 22:39:21

Hoogte: 3135m vanaf 1800m, dus 1335m klimmen
Lengte: 11u20m :o

pff das een flinke wandeling :blink: :D :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Citaat van: HTip op augustus 25, 2010, 22:41:12
Ik ook niet, maar het kan wel degelijk :thumbs-up:
Je moet toch wat in deze tijden van crisis, he? ;D (je hebt groot gelijk, als 't kan, waarom niet? ;))

Ben benieuwd wanneer 't af is, ziet er goed uit!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Xander32

Aankoop DD-18 versus hergebruik afbreekmesjes ...

:blink:

Sander  :).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

eddy135

...je wilt niet weten wat er nog meer hergebruikt wordt om die DD te kunnen betalen... :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

HTip

Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op augustus 26, 2010, 12:06:22
Je moet toch wat in deze tijden van crisis, he? ;D (je hebt groot gelijk, als 't kan, waarom niet? ;))

Citaat van: Xander32 op augustus 26, 2010, 13:01:07
Aankoop DD-18 versus hergebruik afbreekmesjes ...

:blink:
Die DD18 moet toch ergens van betaald worden :D Maar even serieus een geslepen mes was scherper dan een nieuw mes. Heb nog 10 extra mesjes liggen, maar die zijn niet zo scherp :unsure: Het is overigens een Stanley, dus niet zo maar een standaard afbreekmesje ;)

Citaat van: eddy135 op augustus 26, 2010, 14:21:17
...je wilt niet weten wat er nog meer hergebruikt wordt om die DD te kunnen betalen... :D
Wil je inderdaad niet weten... :D

Citaat van: celerontje op augustus 26, 2010, 12:06:22
Ben benieuwd wanneer 't af is, ziet er goed uit!
Nou nog hopen dat het ook goed klinkt! Ben ook erg benieuwd als Bjorn met de DD18 komt... :music:
Showcase - Topic

CoSo

Citaat van: HTip op augustus 26, 2010, 17:47:19
Die DD18 moet toch ergens van betaald worden :D Maar even serieus een geslepen mes was scherper dan een nieuw mes. Heb nog 10 extra mesjes liggen, maar die zijn niet zo scherp :unsure: Het is overigens een Stanley, dus niet zo maar een standaard afbreekmesje ;)
Wil je inderdaad niet weten... :D
Nou nog hopen dat het ook goed klinkt! Ben ook erg benieuwd als Bjorn met de DD18 komt... :music:
Dat zal in jouw ruimte wel helemaal super klinken.

Etiennevh

Citaat van: HTip op augustus 25, 2010, 22:40:03
Thanks! Je kan 'm zelf ervaren als je de SVS komt ophalen ;)
Hehe ja, ik verheug me er al op. We maken binnenkort een afspraak.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: CoSo op augustus 26, 2010, 18:02:48
Dat zal in jouw ruimte wel helemaal super klinken.
Thanks! Dat hoop ik ook... :music:

Citaat van: Etiennevh op augustus 26, 2010, 18:19:49
Hehe ja, ik verheug me er al op. We maken binnenkort een afspraak.
Is goed. Ik hou je op de hoogte van de planning en ik zal hier natuurlijk aangeven wanneer Bjorn langs komt...

Ik ga nu verder met de wand, anders komt ie nooit af... :D
Showcase - Topic

Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Bedankt! Ik ben weer wat verder. Ben nu begonnen met het frame voor het verzinken van het scherm en waar ook de membranen van de paneelabsorbers op gemonteerd worden.
Showcase - Topic

HTip

Gisteravond nog verder gegaan en dit is het resultaat

Zonder frame

Met frame

Als het meezit wil ik het frame incl. isolatie maandag afronden. Hangt een beetje af hoe snel Toine reageert op een vraag die ik nog heb. Anders duurt het iets langer ;)
Showcase - Topic

Lex Groningen

Weet je ongeveer wanneer je het zo'n beetje klaar wil/moet hebben? Mischien dat ik er over heen heb gelezen, maar volgens mij kan je al een tijdje geen films meer kijken?
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

HTip

Citaat van: Alex Groningen op augustus 28, 2010, 17:41:55
Weet je ongeveer wanneer je het zo'n beetje klaar wil/moet hebben? Mischien dat ik er over heen heb gelezen, maar volgens mij kan je al een tijdje geen films meer kijken?

Heb je helemaal gelijk in. De zomer is op zich een goede tijd om aan de HT te werken, maar ik heb filmkijken wel gemist. De planning is in de komende 2-3 weken de HT klaar te hebben. Dan een afspraak maken met Bjorn voor de DD18 en dan weer genieten... :music: :popcorn:
Showcase - Topic

Lex Groningen

Citaat van: HTip op augustus 28, 2010, 17:49:06
Heb je helemaal gelijk in. De zomer is op zich een goede tijd om aan de HT te werken, maar ik heb filmkijken wel gemist. De planning is in de komende 2-3 weken de HT klaar te hebben. Dan een afspraak maken met Bjorn voor de DD18 en dan weer genieten... :music: :popcorn:

2 a 3 week is nog wel te doen met een beetje geduld. Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Robbert54

2 tot 3 weken is nog appeltje eitje, ben je mooi klaar wanneer het echte slechte weer weer begint te komen ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Lex Groningen

Citaat van: The Vampire op augustus 28, 2010, 19:56:45
ben je mooi klaar wanneer het echte slechte weer weer begint te komen ;)

Nog slechter? Volgens mij is het slechte weer al een tijdje aanwezig. >:(

Robbert54

Citaat van: Alex Groningen op augustus 28, 2010, 20:31:11

Nog slechter? Volgens mij is het slechte weer al een tijdje aanwezig. >:(
ja oke, maar het is nog niet echt koud ofzo. Ik kijk toch altijd het lekkerst in de wintermaanden.
hoop overigens dat ik binnenkort wel ook echt weer uit mijn film dip kom, want filmkijken is momenteel echt waar-de-loos :nopompom:

Woonkamer HT
Stereo

Lex Groningen

Citaat van: The Vampire op augustus 28, 2010, 20:58:08
ja oke, maar het is nog niet echt koud ofzo. Ik kijk toch altijd het lekkerst in de wintermaanden.
hoop overigens dat ik binnenkort wel ook echt weer uit mijn film dip kom, want filmkijken is momenteel echt waar-de-loos :nopompom:

Ben de Blu Ray's ook al aan het inslaan hoor voor de komende herfst/winter maanden. Net als met muziek kijkt het net even wat leuker als de avonden weer wat langer zijn

Etiennevh

Haha ik ben de blu rays inderdaad ook al aan het inslaan.. Heb alleen de speler nog niet   :blink: Goed bezig Philip!

HTip

Citaat van: Alex Groningen op augustus 28, 2010, 18:59:33

2 a 3 week is nog wel te doen met een beetje geduld. Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Zeker te doen. Ook langer hoor, want ik wil gewoon weer in de HT kunnen genieten. Maar voor de komst van de DD18 moet de ruimte wel klaar zijn.
Showcase - Topic