Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: celerontje op juli  4, 2010, 17:40:03
Ga je de Gramma apart verkopen of samen met het ''kanon''?
Nog geen plannen, want de sub in de woonkamer heeft er ook baat bij. Strakkere bassen en minder boomy, terwijl de sub slechts de sub van de Denon 2.1 set is ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Gisteren en vandaag ook nog wat gedaan aan de projectiewand. De "tafeltjes" zijn klaar. Nu "alleen" nog waterpas maken en monteren aan de wanden. Dan kunnen de basstraps erop bevestigd worden.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

Nu officieël dus, gefeliciteerd met je prachtige aankoop!  :wub:

Ben heel benieuwd hoe dat gaat klinken, maar dat merken we vanzelf wel  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

mvdveek

Gefeliciteerd met je DD.
Daar ga je absoluut nooit spijt van krijgen. Mijn DD-15 is mijn beste HT aanschaf ooit :)
Showcase  ||  Pioneer KRP-600A || Velodyne DD-15 | B&W CM9 | B&W CMCentre2 | B&W CM5 | Rotel RSP-1570 | Rotel RMB-1575 | Pioneer BDP-LX91

skoebiedoe

Mooie upgrade.

wanneer is het opendeurdag ?  :angel:

tiptop

Citaat van: HTip op juli  4, 2010, 09:51:47
Als je naar de specificaties kijkt, dan denk ik dat de DD18 beter zal klinken ;) Heeft wel (iets) minder power, maar gaat veel dieper en zo te zien ook gecontroleerder. En ik zou niet eens weten hoe ik een monster dat 163kg weegt :o op zijn plaats in de kelder zou moeten krijgen...

Met een palletwagen ;D 8)

Gefeliciteerd met je nieuwe sub alvast, Philip! ;) Erg mooie sub! :) :coffee:

Enne...die M&G lijkt me wel wat. Is er nog plek? :pompom:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Lex Groningen

Citaat van: HTip op juli  4, 2010, 13:04:21
Thanks Alex! Gisteren heb ik Bjorn gevraagd de sub te bestellen en eind augustus te leveren. Dan heb ik nog even tijd om de verbouwing af te ronden. En ik heb tevens een stok achter de deur :D

Moet denk ik echt eens een keer bij je langs komen Philip. Lijkt me een hele ervaring om een filmpje bij jullie te zien. ;D
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Robbert54

Citaat van: Alex Groningen op juli  4, 2010, 19:38:47

Moet denk ik echt eens een keer bij je langs komen Philip. Lijkt me een hele ervaring om een filmpje bij jullie te zien. ;D
:withstupid:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Een ritje in een Ferrari betekent ook niet dat je er eentje kan/moet kopen. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Valkyrie

Wat onwijs gaaf dat je een DD gekocht hebt, gefeliciteerd! Verder ben ik erg benieuwd naar je voorwand. ;) Volgens mij ben ik daarmee niet de enige. :D
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

HTip

Citaat van: Madhouse op juli  4, 2010, 18:03:46
Nu officieël dus, gefeliciteerd met je prachtige aankoop!  :wub:

Ben heel benieuwd hoe dat gaat klinken, maar dat merken we vanzelf wel  ;)
Thanks Roy! Ik ben er erg blij mee en ook erg benieuwd. Ik hoop dat de nieuwe projectiewand gaat doen wat ik wil ;) Maar dat kan je straks zelf beoordelen

Citaat van: mvdveek op juli  4, 2010, 18:12:51
Gefeliciteerd met je DD.
Daar ga je absoluut nooit spijt van krijgen. Mijn DD-15 is mijn beste HT aanschaf ooit :)
Bedankt Martijn! Binnenkort kan ik zeggen of dat bij mij ook het geval is. Overigens jouw mooie set verdient ook een eigen topic ;)

Citaat van: skoebiedoe op juli  4, 2010, 18:32:38
Mooie upgrade.

wanneer is het opendeurdag ?  :angel:
Thanks! Opendeurdag? Tja, als je jouw SMS-1 terugbrengt en de mijne koopt, dan kan je mijn HT ook beleven :D

Citaat van: tiptop op juli  4, 2010, 18:47:57
Met een palletwagen ;D 8)

Gefeliciteerd met je nieuwe sub alvast, Philip! ;) Erg mooie sub! :) :coffee:

Enne...die M&G lijkt me wel wat. Is er nog plek? :pompom:
:D Thanks Fabian! Zoals je weet heb ik 4 plaatsen. Mocht die vol zijn dan organiseer ik er gewoon 2 :D

Citaat van: Alex Groningen op juli  4, 2010, 19:38:47

Citaat van: The Vampire op juli  4, 2010, 21:39:27
:withstupid:
Lijkt me ook erg leuk om jou te ontmoeten, Alex. En wellicht wil Robbert ook wel meekomen ;)

Citaat van: Valkyrie op juli  4, 2010, 21:49:55
Wat onwijs gaaf dat je een DD gekocht hebt, gefeliciteerd!
Thanks Jurriaan! Zo te lezen aan alle reacties heb ik de juiste beslissing genomen :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op juli  4, 2010, 17:52:37
Sounds well, but we want pictures! ;)
Citaat van: Valkyrie op juli  4, 2010, 21:49:55
Verder ben ik erg benieuwd naar je voorwand. ;) Volgens mij ben ik daarmee niet de enige. :D
Ik ben ook erg benieuwd ;) Foto's volgen...
Showcase - Topic

mvdveek

Citaat van: HTip op juli  5, 2010, 07:49:32
Bedankt Martijn! Binnenkort kan ik zeggen of dat bij mij ook het geval is. Overigens jouw mooie set verdient ook een eigen topic ;)

:) Thx! Als ik een keer tijd over heb zal ik wel eens kijken of ik wat neer kan zetten.
Showcase  ||  Pioneer KRP-600A || Velodyne DD-15 | B&W CM9 | B&W CMCentre2 | B&W CM5 | Rotel RSP-1570 | Rotel RMB-1575 | Pioneer BDP-LX91

Maximus_Aurelius

Mooie aanwinst HTip  :pompom: :pompom:

Nooit overwogen om de subwoofer van ALR/Jordan Note serie eens te beluisteren?

Edit:
Ik zie op de homepage dat de Note serie geen subwoofer heeft  :o, wel de entry en de classic.
Vreemd  :hmmm:
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op juli  5, 2010, 15:34:09
Mooie aanwinst HTip  :pompom: :pompom:

Nooit overwogen om de subwoofer van ALR/Jordan Note serie eens te beluisteren?

Edit:
Ik zie op de homepage dat de Note serie geen subwoofer heeft  :o, wel de entry en de classic.
Vreemd  :hmmm:
Thanks Maximus! Vond ik ook vreemd en ik heb de Classic Sub een keer beluisterd bij Poulissen en die kon mij toen niet overtuigen, maar toen was ik nog niet zo overtuigd van de meerwaarde van een sub. Hoe een mens kan veranderen... :music: :D
Showcase - Topic

celerontje

Tja, een sub beoordelen is ontzettend moeilijk.
Er kan meer fout dan goed gaan bij een demo!

HTip

Niet heel erg spannend, maar om een beeld te krijgen van de tafeltjes...

Het waterpas krijgen is veel spannender ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op juli  5, 2010, 17:30:17
Tja, een sub beoordelen is ontzettend moeilijk.
Er kan meer fout dan goed gaan bij een demo!
Klopt! Wat ik nu weet is dat je bij een sub eigenlijk naar de ruimte luistert. En als die niet optimaal is, kan je een compleet verkeerde indruk krijgen van de sub ;)
Showcase - Topic

eddy135

[/quote]

Poten misschien onderling verbinden, desnoods tijdelijk..
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Robbert54

Citaat van: eddy135 op juli  5, 2010, 21:36:42

Poten misschien onderling verbinden, desnoods tijdelijk..
zou ik ook doen denk ik. tijdelijk een lat aan de onderkant wil nog wel eens helpen.

Thanks Roy! Ik ben er erg blij mee en ook erg benieuwd. Ik hoop dat de nieuwe projectiewand gaat doen wat ik wil ;) Maar dat kan je straks zelf beoordelen
Thanks! Opendeurdag? Tja, als je jouw SMS-1 terugbrengt en de mijne koopt, dan kan je mijn HT ook beleven :D
:D Thanks Fabian! Zoals je weet heb ik 4 plaatsen. Mocht die vol zijn dan organiseer ik er gewoon 2 :D
Lijkt me ook erg leuk om jou te ontmoeten, Alex. En wellicht wil Robbert ook wel meekomen ;)
Thanks Jurriaan! Zo te lezen aan alle reacties heb ik de juiste beslissing genomen :D
ik wil best proberen te komen, pas goed bij mijn therapeutische behandeling :D :-X maar ben er bang voor :dry:

weet wel zeker dat je de juiste beslissing hebt genomen dit is toch wel de übersub op de 1812 na.

maar wat ik me nou afvraag he: zorgt de DD dan niet weeer voor een totaal andere akoestiek?? aangezien de DD veel sneller en strakker is?? (als het een domme vraag is, forgive me, heb nog niet zoveel verstand van subs)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje

Lex Groningen

Al is het een eindje rijden van het noorden naar het zuiden, maar zal graag een keertje bij je langs komen.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Davey

Is je houtlijm zwart of is het kit wat er op je balkjes zit?

Madhouse

Citaat van: The Vampire op juli  5, 2010, 22:31:00
ik wil best proberen te komen, pas goed bij mijn therapeutische behandeling :D :-X maar ben er bang voor :dry:

Je kunt toch altijd carpoulen? Weet niet of je langs de buurt van Arnhem komt ofzo, anders kun je de rest van het stuk met mij mee rijden ofzo? Ik rij lease, dus lekker goedkoop  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub