Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Maximus_Aurelius

Citaat van: celerontje op mei 29, 2010, 13:52:07
Nou ja, vlakbij in de zin van dat je er binnen een half uurtje bent. ;)

Juist, slordig half uurtje.
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

Snowmaster

Oh...half uurtje, kunnen jullie hem mooi helpen schilderen als de wand er weer in zit  :hehe:.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op mei 29, 2010, 12:47:22
@HTip ik weet niet waar jij in België woont maar hier was het gisteren ook heel mooi weer, af en toe bewolking ertussen maar zo verder prachtig weer.
Ik woon in Nederlands-Limburg, wel te verstaan Noord-Limburg  :pompom: niet ver van de Belgische grens ;) oftewel Belgisch Limburg.  ;D

Maar zo kun je toch zien dat er veel verschillen kan zitten.Maar volgens mij stapelen zich boven België altijd donkere wolken  :D ;)
:D De PPP zou oorspronkelijk op woensdag gebracht worden en toen was het hondeweer (in het Zuiden) ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: celerontje op mei 29, 2010, 13:39:12
Philip woont vlakbij Venlo, dus da's al een eindje verder. ;)
Bijna ;)

Citaat van: Snowmaster op mei 29, 2010, 13:50:14
Vlakbij? Ik hoop dat hij dit niet elke dag hoeft te fietsen.
Bij aardrijkskunde heb ik geleerd dat Venlo vlak over de grens met Duitsland ligt en niet bij België  ;).
Lijkt me ook een beetje ver, zeker omdat ik in de buurt van Maastricht woon :D

Citaat van: celerontje op mei 29, 2010, 13:52:07
Nou ja, vlakbij in de zin van dat je er binnen een half uurtje bent. ;)
Citaat van: Maximus_Aurelius op mei 29, 2010, 14:43:16
Juist, slordig half uurtje.
In een Ferrari, zonder dat de :police: meekijkt :D

Zal meer in de buurt van een uur liggen :P
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: Snowmaster op mei 29, 2010, 14:50:05
Oh...half uurtje, kunnen jullie hem mooi helpen schilderen als de wand er weer in zit  :hehe:.
:D Heel goed idee :clapping:
Showcase - Topic

celerontje

Wat stom van me, ik was in de war met Venlo en Maastricht! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op mei 29, 2010, 17:08:54
Wat stom van me, ik was in de war met Venlo en Maastricht! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Het is je vergeven, hoor. Je bent hier ook maar 1 keer geweest :D

We zijn bezig met het opruimen van de ruimte die ooit een bar/foyer moet worden, zodat we makkelijk kunnen werken. Morgen plaatsen we de basstraps in de HT om te passen met het scherm ertussen. Hoop dat het gaat passen... :unsure:
Showcase - Topic

Maximus_Aurelius

Citaat van: celerontje op mei 29, 2010, 17:08:54

Zeg dat inderdaad  :D hoe kun je nou Venlo met Maastricht in de war komen.;)
Even goed blijft Venlo een half uurtje rijden van Belgische grens.Binnen 30 minuten ben je in Maaseik(België) :)
🎶🎶🎶
Muziek is kunst, kunst moet voor iedereen bereikbaar zijn, anders is het elitair!!

🎶🎶🎶

celerontje

Citaat van: Maximus_Aurelius op mei 29, 2010, 18:21:16
Zeg dat inderdaad  :D hoe kun je nou Venlo met Maastricht in de war komen.;)
Zeg, als noorderling kan ik me zulke fouten toch wel permitteren?  ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Maximus_Aurelius

Citaat van: celerontje op mei 29, 2010, 18:24:08

Nou..................................

Het is je vergeven ;)
🎶🎶🎶

🎶🎶🎶

Snowmaster

Citaat van: celerontje op mei 29, 2010, 18:24:08

Ja deuu....nu nemen ze "ollanders" helemaal niet meer serieus in het zuiden  ;).
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

celerontje

Zeg jij dan eens uit je hoofd waar Kropswolde ligt? :P

Davey

Citaat van: HTip op mei 29, 2010, 17:27:56
Het is je vergeven, hoor. Je bent hier ook maar 1 keer geweest :D

We zijn bezig met het opruimen van de ruimte die ooit een bar/foyer moet worden, zodat we makkelijk kunnen werken. Morgen plaatsen we de basstraps in de HT om te passen met het scherm ertussen. Hoop dat het gaat passen... :unsure:

Leuk en spannend tegelijk. Ach, je zal best goed gemeten hebben toch en anders zet je er gewoon een mooi plantje voor  :D

HTip

Leuk weer allemaal ;D

Citaat van: Davey op mei 29, 2010, 19:23:21
Leuk en spannend tegelijk. Ach, je zal best goed gemeten hebben toch en anders zet je er gewoon een mooi plantje voor  :D
Ik hoop het ook, want als ik fout heb gemeten, dan past het scherm er niet tussen... En het was erg krap. De toleranties van het zagen waren erg klein, slechts 1mm :o

Maar dat zien we morgen dus...
Showcase - Topic

Jean Sibelius

Citaat van: Davey op mei 29, 2010, 19:23:21
Optimist :) Maar ik kan me voorstellen dat het wel even spannend is of alles past, heb je eventueel een plan B (mocht er toch iets tegenzitten)?
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op mei 29, 2010, 20:16:46
Optimist :) Maar ik kan me voorstellen dat het wel even spannend is of alles past, heb je eventueel een plan B (mocht er toch iets tegenzitten)?
Plan B is niet eenvoudig. Dat zou betekenen over een diepte van 5 cm over de hele lengte van de basstrap 1 of 2 mm wegschuren. En daar zit ik niet op te wachten...
Showcase - Topic

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op mei 29, 2010, 20:16:12
Leuk weer allemaal ;D
En het was erg krap. De toleranties van het zagen waren erg klein, slechts 1mm :o
In dat geval 'fingers-crossed', want met de ervaring die ik ondertussen heb (maar ik laat het meeste dan ook door de lokale doe-het-zelf-zaak zagen) zou ik bij een dergelijke kritische maat minstens 5mm speling houden.

[EDIT]: typo
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Robbert54

Citaat van: Jean Sibelius op mei 29, 2010, 20:19:13
In dat geval 'fingers-crossed', want met de ervaring die ik ondertussen heb (maar ik laat het meeste dan ook door de lokale doe-het-zelf-zaak zagen) zou ik bij een dergelijke kritische maat minstens 5mm speling houden.

[EDIT]: typo
hij bedoeld volgens mij een afwijking van maar 1mm
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Jean Sibelius

Citaat van: The Vampire op mei 29, 2010, 20:21:09
Klopt en dat is héél erg weinig, maar hopelijk gaat het gewoon zoals gepland! :coffee:
The Confidence Mansion

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op mei 29, 2010, 20:19:13
Zeker spannend. 5mm speling zou in mijn geval teveel zijn, want ik wil het scherm ertussen "klemmen". Maar het mag niet erlangs schuren, want dan gaat het vilt kapot en dat wil ik niet.

Ik had 3mm speling ingebouwd, maar is door de toleranties (hoe nauwkeurig ook is gezaagd) bijna tot 0 gereduceerd. Achteraf denkend zou 5mm toch goed zijn geweest ::)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: The Vampire op mei 29, 2010, 20:21:09
Citaat van: Jean Sibelius op mei 29, 2010, 20:22:31
Klopt en dat is héél erg weinig, maar hopelijk gaat het gewoon zoals gepland! :coffee:
Is het ook. Ik hoop ook dat het goed gaat...
Showcase - Topic

Davey

Citaat van: HTip op mei 29, 2010, 20:23:36
Zeker spannend. 5mm speling zou in mijn geval teveel zijn, want ik wil het scherm ertussen "klemmen". Maar het mag niet erlangs schuren, want dan gaat het vilt kapot en dat wil ik niet.

Ik had 3mm speling ingebouwd, maar is door de toleranties (hoe nauwkeurig ook is gezaagd) bijna tot 0 gereduceerd. Achteraf denkend zou 5mm toch goed zijn geweest ::)

Ik heb net is in m'n glazen bol gekeken en het gaat allemaal goedkomen HTip  :thumbs-up:.

Een paar mm wegschuren wil je niet. Dat duurt zolang voordat je dat eraf hebt.

HTip

Citaat van: Davey op mei 29, 2010, 20:27:18
Ik heb net is in m'n glazen bol gekeken en het gaat allemaal goedkomen HTip  :thumbs-up:.
:clapping:

Citaat van: Davey op mei 29, 2010, 20:27:18
Een paar mm wegschuren wil je niet. Dat duurt zolang voordat je dat eraf hebt.
Dat en het wordt er niet mooier (lees: strakker) van...
Showcase - Topic

Davey

Citaat van: HTip op mei 29, 2010, 20:34:50
:clapping:
Dat en het wordt er niet mooier (lees: strakker) van...

Eerst morgen is kijken niet. We lopen teveel vooruit op zaken die waarschijnlijk helemaal niet gaan gebeuren.

HTip

Citaat van: Davey op mei 29, 2010, 20:44:39
Eerst morgen is kijken niet. We lopen teveel vooruit op zaken die waarschijnlijk helemaal niet gaan gebeuren.
Ben ik helemaal voor. Morgen kunnen we altijd nog samen over een oplossing brainstormen.
Showcase - Topic