Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Robbert54

volgens mij heb je bij een zwembad nog meer onderhoud dan bij een tuin :blink: gewoon een openluchttheater neerzetten. kun je buiten ook genieten :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Film in de tuin lijkt me niet zo'n goed idee, je krijgt het immers nooit zo goed als in de kelder. ;)
Wat wel een goed idee is, is openluchttoneel, waar je met medewerkers van 't bedrijf het jaarlijkse bedrijfstoneel uitvoert, plus dat het een podium is voor de plaatselijke amateurtoneelclub.
Je zou ook variaties op Shakespeare kunnen maken, zoals ''Hamslet'', ''Als daar een lijk ligt'' ''Alfa Romeo & Juliet'', ''McDonald's Bed'' etc. etc. :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Madhouse

Citaat van: celerontje op mei 21, 2010, 19:07:35
Film in de tuin lijkt me niet zo'n goed idee, je krijgt het immers nooit zo goed als in de kelder. ;)
Wat wel een goed idee is, is openluchttoneel, waar je met medewerkers van 't bedrijf het jaarlijkse bedrijfstoneel uitvoert, plus dat het een podium is voor de plaatselijke amateurtoneelclub.
Je zou ook variaties op Shakespear kunnen maken, zoals ''Hamslet'', ''Als daar een lijk ligt'' ''Alfa Romeo & Juliet'', ''McDonald's Bed'' etc. etc. :D :D :D

En dan kom jij 4x per jaar poppenkast spelen zeker  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

Citaat van: Madhouse op mei 21, 2010, 19:09:40
En dan kom jij 4x per jaar poppenkast spelen zeker  ;D
Zou me een hele eer lijken! :clapping: (toen ik nog heel klein was had ik zelf een poppenkast! :clapping:)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Robbert54

Citaat van: celerontje op mei 21, 2010, 19:07:35
Je zou ook variaties op Shakespeare kunnen maken, zoals ''Hamslet'', ''Als daar een lijk ligt'' ''Alfa Romeo & Juliet'', ''McDonald's Bed'' etc. etc. :D :D :D
dat noem je ook een openluchttheater! maar zoals Madhouse al aangaf, kan jij daar mooi optreden. of we organiseren wat. België got talen of HTForum Talentshow!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Wat hebben jullie toch een fantasie :clapping:

We hebben wel ruimte voor een zwembad, maar of die er ook komt weten we nog niet. Ligt waarschijnlijk aan de zomer dit jaar :D De plannen zijn nog niet definitief, maar zeker is wel dat er een aantal terrassen komen en een 2e garage in de stijl van het huis met in dat gebouw ook een berging.

Maar aangezien dat helemaal niets met de HT te maken heeft wil ik het hierbij laten :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Citaat van: HTip op mei 21, 2010, 19:23:18
Wat hebben jullie toch een fantasie :clapping:

We hebben wel ruimte voor een zwembad, maar of die er ook komt weten we nog niet. Ligt waarschijnlijk aan de zomer dit jaar :D De plannen zijn nog niet definitief, maar zeker is wel dat er een aantal terrassen komen en een 2e garage in de stijl van het huis met in dat gebouw ook een berging.

Maar aangezien dat helemaal niets met de HT te maken heeft wil ik het hierbij laten :D

Of je bouwt gewoon net zo'n hok als Jan! (heeft het gelijk weer met HT te maken)

HTip

Citaat van: Madhouse op mei 21, 2010, 19:25:05
Of je bouwt gewoon net zo'n hok als Jan! (heeft het gelijk weer met HT te maken)
Ja leuk! Een 2e HT :P :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

The Dream Chamber Complex, theater 1 & 2! ;D

Nahpets

Volgens mij hebben we nog geen drive-in op het forum.........wellicht een ideetje?  O0
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

HTip

Citaat van: celerontje op mei 21, 2010, 19:39:15
The Dream Chamber Complex, theater 1 & 2! ;D
Zit een deel van de naam in wat ik onze HT eigenlijk wil noemen... Dream Theater ;)

Citaat van: Nahpets op mei 21, 2010, 21:12:29
Volgens mij hebben we nog geen drive-in op het forum.........wellicht een ideetje?  O0
Zeker een leuk ideetje, maar niet bij mij :D Wordt het ook zo'n zooitje :P

Dat trekt de PPP ook niet >:D
Showcase - Topic

Madhouse

HTip

Enige manier om deze discussie weer op het juiste spoor te krijgen is iets posten over de HT >:D

Vanaf vandaag ziet de HT er zo uit...

Nu kan ik beginnen met het voorzichtig afbreken van de projectiewand.
Showcase - Topic

Nahpets

Dat lijkt me lastig filmpjes kijken.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

celerontje

Vergeet die LotR boxen niet van de diffuser af te halen! ;)

Succes met slopen! ;)

Robbert54

en een plasticzak over de beamer :pompom:

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ga ik ook eens doen, krijg je supermooi beeld van! :P

HTip

Citaat van: Nahpets op mei 22, 2010, 17:25:37
Dat lijkt me lastig filmpjes kijken.
:D Klopt! Beeld is zwart, je kan niet fatsoenlijk zitten, geen geluid. Kortom... geen klap aan! :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op mei 22, 2010, 17:44:22
Succes met slopen! ;)

Dankje! Ik ga zeker zorgen dat alles stofvrij opgeborgen wordt. De zak over de beamer ga ik ook doen, want de lens moet schoon blijven. De beamer moet ik als ik klaar ben toch opnieuw afstellen, omdat het scherm 15cm dichterbij is gekomen.
Showcase - Topic

celerontje

I hereby introduce Philip's alter-ego:
:clapping:

Davey

Afbreken is nooit leuk maar de basstraps mogen komen  :D. Succes met de klus en til niet te zwaar  ;)

HTip

Citaat van: Davey op mei 22, 2010, 19:37:55
Afbreken is nooit leuk maar de basstraps mogen komen  :D. Succes met de klus en til niet te zwaar  ;)
Bedankt Dave. Ik ben vanmorgen begonnen en het afbreken gaat sneller dan het bouwen ;) Ik voel me ook beter vandaag, dus ik denk dat het vandaag wel gaat lukken. Het is wel lekker weer vandaag, dus in de pauzes geniet ik van een heerlijk zonnetje. Ik maak trouwens veel foto's van de constructie, voor het geval ik niet meer weet hoe ik de wand heb gebouwd. Die zijn overigens niet interessant, dus hier alleen het tussen- en eindresultaat, wat trouwens erg veel lijkt op een foto van lang geleden... :D
Showcase - Topic

Davey

Citaat van: HTip op mei 23, 2010, 12:25:00
Bedankt Dave. Ik ben vanmorgen begonnen en het afbreken gaat sneller dan het bouwen ;) Ik voel me ook beter vandaag, dus ik denk dat het vandaag wel gaat lukken. Het is wel lekker weer vandaag, dus in de pauzes geniet ik van een heerlijk zonnetje. Ik maak trouwens veel foto's van de constructie, voor het geval ik niet meer weet hoe ik de wand heb gebouwd. Die zijn overigens niet interessant, dus hier alleen het tussen- en eindresultaat, wat trouwens erg veel lijkt op een foto van lang geleden... :D

Die foto's maken van de constructie is heel slim. Ik heb onlangs ook nog gekeken op wat foto's van de verbouwing om te weten hoe een leiding nu ook alweer liep.

Het weer is fantastisch dus tijdens de pauzes is het genieten. Ik ben ook weer bezig maar dadelijk moeten we naar een verjaardag. Wel gezellig maar ja, als je eenmaal bezig bent.......... :-X

Raphie

Wanneer komt je vervangende PPP?

ik krijg de mijne eind volgende week  ;D
JBL PRX Power!

HTip

Citaat van: Davey op mei 23, 2010, 12:44:10
Die foto's maken van de constructie is heel slim. Ik heb onlangs ook nog gekeken op wat foto's van de verbouwing om te weten hoe een leiding nu ook alweer liep.
Ook een hele goede reden om foto's te maken ;)

Citaat van: Davey op mei 23, 2010, 12:44:10
Het weer is fantastisch dus tijdens de pauzes is het genieten. Ik ben ook weer bezig maar dadelijk moeten we naar een verjaardag. Wel gezellig maar ja, als je eenmaal bezig bent.......... :-X
Balen hé, die verjaardagen... :D
Showcase - Topic