Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: tiptop op maart 27, 2010, 20:31:39
Dikke jongens hoor.

Veel plezier weer met inspelen en luisteren. :)
Absoluut. Ik sta nu voor de uitdaging van het wegwerken van deze kabels in de kabelgoten. Maar dat is iets voor morgen...

Ik heb al erg veel plezier beleefd en het lijkt erop dat ik muziek opnieuw ontdek. De demo CD die bij de Notes werd geleverd heb ik slechts 1 minuut geluisterd, want toen moest ik eten, maar klonk echt super. Leuk detail, de CD is van in-akustik 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

tiptop

hmm, dan zou ik ook maar eens een andere cd pakken, want misschien klinkt het allen goed met die cd. ;D

Nee hoor. grappig detail. ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Citaat van: tiptop op maart 28, 2010, 12:03:03
hmm, dan zou ik ook maar eens een andere cd pakken, want misschien klinkt het allen goed met die cd. ;D

Nee hoor. grappig detail. ;)
Heb die CD vandaag wat beter beluisterd en hij komt erg goed tot zijn recht. De speler merkt natuurlijk dat er inakustik LS-kabels liggen :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Heb vandaag ook de overige kabels gemonteerd en ook alle kabels weer in de goten gelegd. Het idee van de goten werkt goed, maar is nog steeds veel werk. Ik ga het dus niet nog een keer doen ;)

Ook even heel kort een surround SACD geluisterd. Zelfde ervaring als met de fronts, alleen ik weet nu zeker dat ik de afstelling weer opnieuw moet doen. Iets voor deze week...
Showcase - Topic

Robbert54

klinkt veelbelovend! ben benieuwd of je films nog anders gaat ervaren.  heb je de Trailer van Inception nog beluisterd?? :music:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

denoontje

Goed te horen dat alles tevree is.
Heb je nog een foto van die membramen en gewichtjes....

tiptop

Citaat van: HTip op maart 28, 2010, 19:08:44
Heb die CD vandaag wat beter beluisterd en hij komt erg goed tot zijn recht. De speler merkt natuurlijk dat er inakustik LS-kabels liggen :D
;D
Citaat van: HTip op maart 28, 2010, 19:11:44
Heb vandaag ook de overige kabels gemonteerd en ook alle kabels weer in de goten gelegd. Het idee van de goten werkt goed, maar is nog steeds veel werk. Ik ga het dus niet nog een keer doen ;)

Ook even heel kort een surround SACD geluisterd. Zelfde ervaring als met de fronts, alleen ik weet nu zeker dat ik de afstelling weer opnieuw moet doen. Iets voor deze week...
Veel plezier maar weer.

Is het op het werk ook allemaal weer OK?
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Citaat van: The Vampire op maart 28, 2010, 21:35:40
klinkt veelbelovend! ben benieuwd of je films nog anders gaat ervaren.
Daar ga ik wel vanuit, maar ik moet de afstelling nog opnieuw doen en dan weet ik het zeker ;)

Citaat van: The Vampire op maart 28, 2010, 21:35:40
heb je de Trailer van Inception nog beluisterd?? :music:
Nog niet :-[
Showcase - Topic

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Citaat van: denoontje op maart 29, 2010, 19:44:47
Goed te horen dat alles tevree is.
In stereo zeker, nu surround nog, maar mijn verwachtingen zijn hoog gespannen.

Citaat van: denoontje op maart 29, 2010, 19:44:47
Heb je nog een foto van die membramen en gewichtjes....
Nog niet, maar die zal ik nog wel maken...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: tiptop op maart 29, 2010, 20:06:04
Veel plezier maar weer.
Thanks! Muziek luisteren is zeker weer erg plezierig...

Citaat van: tiptop op maart 29, 2010, 20:06:04
Is het op het werk ook allemaal weer OK?
Het is onder controle, het crisisteam is ontbonden, maar we blijven alert. Morgen wordt ik voor het interne magazine geïnterviewd. Spannend!
Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

Robbert54

de bass wel ja. echt prachtig. eerste keer dat ik hem heb gezien was in de bios. mijn god wat een geluid! zelfs mijn ex vond het helemaal prachtig. je hoort echt een lage knal die steeds harder en harder gaat. prachtig!

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Kan ik de QT-file (.MOV) op een SD-card zetten en die op de BD-speler afspelen?
Showcase - Topic

Robbert54

Citaat van: HTip op maart 30, 2010, 18:53:04
geen idee. ik heb hem zelf even geconverteerd naar mpeg. gewoon even proberen.

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Citaat van: HTip op maart 30, 2010, 18:53:04

Volgens mij ondersteunt de Pana alleen maar AVCHD files. Tenminste dat is bij mijne zo.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

Ik zal wel een AVCHD versie maken voor op de Pana, OK?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: The Vampire op maart 30, 2010, 18:54:19
geen idee. ik heb hem zelf even geconverteerd naar mpeg. gewoon even proberen.
Zal er dan maar gewoon een DVD van maken...

Citaat van: Madhouse op maart 30, 2010, 18:55:35
Volgens mij ondersteunt de Pana alleen maar AVCHD files. Tenminste dat is bij mijne zo.
Dacht ik ook en we hebben bijna dezelfde ;)
Showcase - Topic

HTip

Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op maart 30, 2010, 19:22:14
Dacht ik ook en we hebben bijna dezelfde ;)

Die van mij is gewoon die van jou in een nieuw jasje met hier en daar een verbetering en start wat sneller op. Ben trouwens uitermate tevreden over de analoge kwaliteit van het apparaat.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: Madhouse op maart 30, 2010, 19:25:41
Die van mij is gewoon die van jou in een nieuw jasje met hier en daar een verbetering en start wat sneller op. Ben trouwens uitermate tevreden over de analoge kwaliteit van het apparaat.
En jij hebt een analoge 7.1 uitgang ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op maart 30, 2010, 19:27:13
Heb je een FTP server waarop ik 'm kan kwakken?
Nope, misschien iets voor Google Docs ofzo?
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op maart 30, 2010, 19:33:03
En jij hebt een analoge 7.1 uitgang ;)

Owja, dat is waar. Maar die gebruik ik niet omdat ik hem via HDMI heb aangesloten. Vraag me toch stiekem wel een beetje af hoe analoog het t.o.v. HDMI doet.

HTip

Citaat van: Madhouse op maart 30, 2010, 19:36:25
Owja, dat is waar. Maar die gebruik ik niet omdat ik hem via HDMI heb aangesloten. Vraag me toch stiekem wel een beetje af hoe analoog het t.o.v. HDMI doet.
Vroeg me al af waarom je niet de BD60 had gekocht, omdat je receiver de HD-audio kan vertalen. Analoog vergt goed bassmanagement (levels, timing en x-over), via HDMI doet de receiver dat allemaal...
Showcase - Topic