Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: denoontje op december 31, 2009, 15:25:42
projector wist ik niet zeker (foto is donker)
afdekplaatje lijnks is ook anders qua kleur net als links en rechtboven
Lijken andere beeldjes op de speakers te staan

(nieuw scherm aan de voorzijde)
Mijn vorige projector was helemaal zwart en was daardoor niet zichtbaar. De afdekplaatjes zijn allemaal zwart, maar door het licht uit de ruimte ernaast lijken ze inderdaad anders. De beeldjes zijn toch hetzelfde, Neo en Gollum.

Scherm aan de voorzijde is inderdaad ook anders, maar kan je echt niet zien op deze foto, tenzij je met CSI-achtige technieken het Stewartlogo kan onderscheiden in het display van de receiver of zoiets ;) :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: ACQUA op december 31, 2009, 15:27:45
de bron-speler?
Helemaal goed, want in januari had ik nog geen BD-speler.

Het complete lijstje:
1. projector: Themescene H78 => JVC DLA-HD1
2. BD-speler: Panasonic BD35
3. audiorack: Creaktiv Trend 1-4 Aktiv Plus
4. CD-/DVD-/BD-rekken van Raymen
5. Dolby Digital sign
6. diffusers rechts opgehangen
7. ventilatiegaten afgedekt met DIY-roosters

Zal nog een keer een panorama maken van de voorzijde. Daar zijn minder verschillen te zien, wel één heel duidelijke ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

eddy135

Er zat eerst iets onder de rechter voorstoel? een afdekplaatje?
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

HTip

Citaat van: eddy135 op december 31, 2009, 15:43:35
Er zat eerst iets onder de rechter voorstoel? een afdekplaatje?
Dat is de vochtvreter die de vochtigheidsgraad op een aanvaardbaar peil houdt ;)
Showcase - Topic

HTip

Mijn laatste post van 2009 ;)

Namens Annet en mijzelf...

Iedereen een goede en veilige jaarwisseling. Veel plezier en tot volgend jaar!
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op december 31, 2009, 18:00:30

En het zelfde aan jullie gewenst!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Iedereen die mijn topic volgt...

Een heel gelukkig en gezond nieuwjaar

Dat 2010 een jaar mag worden waarin we kunnen blijven genieten van muziek en film en dat de wensen op alle gebied uitkomen!
Showcase - Topic

hoekie

Citaat van: HTip op januari  1, 2010, 10:22:55

Dat 2010 een jaar mag worden waarin we kunnen blijven genieten van muziek en film en dat de wensen op alle gebied uitkomen!

Jij ook de beste wensen voor 2010 in alle goede gezondheid!

eddy135

Ook hier vandaan een muzikaal en visueel, maar vooral gezond 2010 gewenst.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Robbert54

mooie foto's! je HT is echt een referentie HT geworden! prachtig!

en natuurlijk de beste wensen. en een heel gezond en gelukkig en foyerklare 2010!!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

advr

mijn bijna eerste post on 2010.. ;D

jullie en iederen verder van het forum ook de allerbeste wensen voor een gezond, gelukkig en muzikaal 2010!!

Genieten moet het motto van 2010 worden.

Ad.
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

tiptop

Philip, Annet en iedereen die dit topic leest een fantastisch 2010 gewenst! :yin-yang: :pompom:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Sonic Circle

Inderdaad, veel geluk, gezondheid en een audiovisueel prachtig 2010 toegewenst!

Madhouse

En uiteraard de beste wensen voor 2010 voor jou en Annet.

Dat we toch dit jaar dat mooie nieuwe scherm en nieuwe wandje mogen aanschouwen.  :tongue2:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Bedankt allemaal!

Citaat van: The Vampire op januari  1, 2010, 15:13:57
mooie foto's! je HT is echt een referentie HT geworden! prachtig!
Bedankt voor het mooie compliment. Ik ben erg trots op wat we hebben bereikt met een betonnen bak, maar we zijn er nog niet. 2010 staat in het teken van het afronden van de bouw, dus minder tweaken en meer bouwen ;)

Citaat van: Madhouse op januari  3, 2010, 16:48:50
Dat we toch dit jaar dat mooie nieuwe scherm en nieuwe wandje mogen aanschouwen.  :tongue2:
Is zeker de bedoeling dat dat dit jaar mogelijk wordt :P
Showcase - Topic

HTip

In 2010 staan de volgende activiteiten op het programma:
- herbouwen van de projectiewand met basstraps
- afwerken van de diffusers (verven, bevestigingspunt bij de deur)
- afwerken van de stoelen (spuiten frame en opnieuw bevestigen van de kussens)

En heel misschien een begin maken met de foyer ;)

Op apparatuurgebied zal er weinig wijzigen, maar ik zeg nooit nooit :P Op het verlanglijstje staan:
- Velodyne DD-series
- Marantz UD8004 of gelijkwaardig
- LS-kabel (hiervoor heb ik een vraag gesteld aan Ken Ishiwata, omdat hij ook ALR/Jordan Note speakers heeft)
- Furutech stroomkabels voor speler en receiver

We zullen aan het eind van 2010 wel zien wat hier allemaal van is terecht gekomen :D
Showcase - Topic

Valkyrie

Citaat van: HTip op januari  1, 2010, 10:22:55

Jij ook de beste wensen voor 2010! :)
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

HTip

Citaat van: Valkyrie op januari  3, 2010, 21:37:23
Jij ook de beste wensen voor 2010! :)
Thanks!

We zijn in ieder geval goed begonnen met genieten. In de afgelopen 3 dagen 3 films en een aflevering van Planet Earth gezien. Gemiddeld dus 1 per dag. Morgen helaas laatste dag van de vakantie, dus gemiddelde zal sterk afnemen ;)
Showcase - Topic

Valkyrie

Citaat van: HTip op januari  3, 2010, 23:22:57
Thanks!

We zijn in ieder geval goed begonnen met genieten. In de afgelopen 3 dagen 3 films en een aflevering van Planet Earth gezien. Gemiddeld dus 1 per dag. Morgen helaas laatste dag van de vakantie, dus gemiddelde zal sterk afnemen ;)

Voor mij zijn er nog 2 dagen en dan is het ook weer voorbij. Eigenlijk zou ik tot en met woensdag vrij zijn, maar aangezien ik weet wat er ligt begin ik woensdag weer. ;)
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: Arcam P1000 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

tiptop

Citaat van: HTip op januari  3, 2010, 19:13:15
In 2010 staan de volgende activiteiten op het programma:
- herbouwen van de projectiewand met basstraps
- afwerken van de diffusers (verven, bevestigingspunt bij de deur)
- afwerken van de stoelen (spuiten frame en opnieuw bevestigen van de kussens)

En heel misschien een begin maken met de foyer ;)

Op apparatuurgebied zal er weinig wijzigen, maar ik zeg nooit nooit :P Op het verlanglijstje staan:
- Velodyne DD-series
- Marantz UD8004 of gelijkwaardig
- LS-kabel (hiervoor heb ik een vraag gesteld aan Ken Ishiwata, omdat hij ook ALR/Jordan Note speakers heeft)
- Furutech stroomkabels voor speler en receiver

We zullen aan het eind van 2010 wel zien wat hier allemaal van is terecht gekomen :D
Benieuwd wat meneer Ishiwata zal aanbevelen. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

Citaat van: tiptop op januari  4, 2010, 13:43:41
Ik denk zelfgemaakte Sushi en een lekker kopje thee! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: tiptop op januari  4, 2010, 13:43:41
Ik ook. Ik heb zelfs hiervoor een account bij facebook voor aangemaakt. Weet niet of en wanneer hij zal reageren, maar ik hoop natuurlijk van wel ;)

Citaat van: celerontje op januari  4, 2010, 13:50:51
Ik denk zelfgemaakte Sushi en een lekker kopje thee! :D
:D Ik hoop meer iets in de trand van Crystal Cable of Nordost :P
Showcase - Topic

HTip

Van Raymen nog een paar bordjes voor in de HT gekregen :thumbs-up:

Het zijn RVS-bordjes met DTS en THX, die natuurlijk weer een mooi plaatsje gaan krijgen in de HT 8)
Showcase - Topic

tiptop

Citaat van: HTip op januari  4, 2010, 20:26:52
Ik ook. Ik heb zelfs hiervoor een account bij facebook voor aangemaakt. Weet niet of en wanneer hij zal reageren, maar ik hoop natuurlijk van wel ;)
:D Ik hoop meer iets in de trand van Crystal Cable of Nordost :P

Crystalcable is met zijn luidsprekerkabel erg prijzig hoor, Philip ;)

950 euro voor 2 x 2,5 mtr picollo is de goedkoopste. Dan kom je sneller bij nordost terecht.

HTip

Citaat van: tiptop op januari  8, 2010, 12:11:28
Crystalcable is met zijn luidsprekerkabel erg prijzig hoor, Philip ;)

950 euro voor 2 x 2,5 mtr picollo is de goedkoopste. Dan kom je sneller bij nordost terecht.
Da's inderdaad wat veel :P Ik had een keer gelezen dat Crystal Cable werd aangeraden voor ALR/Jordan, maar ik snap nu waarom ;)
Showcase - Topic