Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Jean Sibelius

Gaaf die bordjes! Ze maken je HT-ruimte inderdaad wel helemaal af :xmas:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Madhouse

Het word nog wel wat daar   :tongue2:

Serieus, vind dit bordjes echt geweldig!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

flash1982

mooi hoor!! 8)   
Waar heb je die stoelen weg als ik vragen mag?  :bigsmile:

HTip

Citaat van: Davey op november 26, 2009, 23:43:07
Wat een verschrikkelijk gaaf theater heb je toch  :headbanging:
Citaat van: The Vampire op november 27, 2009, 00:23:05
:worship:
Citaat van: Jean Sibelius op november 27, 2009, 06:37:27
Gaaf die bordjes! Ze maken je HT-ruimte inderdaad wel helemaal af :xmas:
Citaat van: Madhouse op november 27, 2009, 09:54:33
Het word nog wel wat daar   :tongue2:

Serieus, vind dit bordjes echt geweldig!
Citaat van: eddy135 op november 27, 2009, 13:12:51
Netjes inderdaad! :)

Thanks guys! Het wordt inderdaad nog wel wat hier :P

Nu de dagen korter worden en het weer steeds slechter vertoeven we redelijk wat tijd in onze HT. Ik heb het al vaker gezegd, maar ik kan af en toe nog steeds niet geloven dat we op deze manier kunnen genieten van film en muziek. En details zoals de DD en DTS-borden maken het gevoel alleen maar sterker :thumbs-up:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: flash1982 op november 27, 2009, 14:50:01
mooi hoor!! 8)   
Waar heb je die stoelen weg als ik vragen mag?  :bigsmile:
Dank je! De stoelen heb ik gekocht bij BSeated in Hoofddorp. Hun hele assortiment staat hier

De stoelen geven echt het bioscoopgevoel :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

flash1982

Citaat van: HTip op november 27, 2009, 15:10:33
Dank je! De stoelen heb ik gekocht bij BSeated in Hoofddorp. Hun hele assortiment staat hier

De stoelen geven echt het bioscoopgevoel :pompom:

Thanx m8! ;)

djaxx

HTip

Citaat van: tiptop op november 28, 2009, 18:45:10
Erg mooi, Philip. 8)
Bedankt Fabian. Stapje voor stapje wordt de HT precies zoals we willen. Nu alleen de foyer nog :P :D

Citaat van: djaxx op november 28, 2009, 20:51:56
Wat een prachtroom... droom droom  :clapping:
Thanks! 3 jaar geleden was het voor mij ook nog een droom :D Vandaar ook de naam van de HT, die misschien toch nog gaat veranderen. Maar dat weet ik nog niet zeker :unsure: :D
Showcase - Topic

HTip

Heb na lang zoeken een houtleverancier gevonden die het 30mm MDF kan leveren en zagen. Ze kunnen het zelfs zwart gekleurd leveren en dat scheelt dan heeeeeel veel werk. Ben nu bezig met de berekening van de hoeveelheid lamellen. Als ik dat klaar heb ga ik contact leggen. Misschien dat ik dit jaar dan nog kan beginnen met de bouw van de basstraps en de projectiewand.

Het mag wel niet te lang duren want dan kunnen we natuurlijk niet genieten zoals we nu doen ;)

Wordt vervolgd...
Showcase - Topic

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Jean Sibelius

Citaat van: HTip op november 29, 2009, 10:56:34
Misschien dat ik dit jaar dan nog kan beginnen met de bouw van de basstraps en de projectiewand.
Kijk, dat zijn nog eens mooie uitspraken! 8) Ik ben benieuwd!
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

tiptop

Citaat van: HTip op november 29, 2009, 10:51:18
Bedankt Fabian. Stapje voor stapje wordt de HT precies zoals we willen. Nu alleen de foyer nog :P :D
Thanks! 3 jaar geleden was het voor mij ook nog een droom :D Vandaar ook de naam van de HT, die misschien toch nog gaat veranderen. Maar dat weet ik nog niet zeker :unsure: :D
;D
Dat zou helemaal ontzettend mooi zijn zeg. Een foyer, met ingelijste posters, een bar, popcornautomaat en zitruimte 8) (ala Tuschinski) :ph34r:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

HTip

Citaat van: tiptop op november 30, 2009, 17:36:04
;D
Dat zou helemaal ontzettend mooi zijn zeg. Een foyer, met ingelijste posters, een bar, popcornautomaat en zitruimte 8) (ala Tuschinski) :ph34r:

Op de zitruimte na, klopt dat aardig. Maar je krijgt daarvoor wel barkrukken, statafels en een echte piano terug :D
Showcase - Topic

tiptop

Citaat van: HTip op december  2, 2009, 08:11:04
Op de zitruimte na, klopt dat aardig. Maar je krijgt daarvoor wel barkrukken, statafels en een echte piano terug :D
WAUW :inlove:

Wanneer is de inschrijfdatum? 8)

HTip

Citaat van: tiptop op december  2, 2009, 13:05:15
WAUW :inlove:

Wanneer is de inschrijfdatum? 8)
Met inschrijfdatum bedoel je natuurlijk M&G part III ;) Die kan ook zonder de foyer :D

Heb er ook heel zin om aan te beginnen, maar volgend jaar staan helaas andere zaken op het programma. Zonnepanelen op het dak, een 2e garage ook met zonnepanelen op het dak. Volgend jaar is het laatste jaar van subsidies en belastingvermindering.
Showcase - Topic

celerontje

Is dat niet een beetje een smet op het dak van je prachtige huis? :-\

HTip

Citaat van: celerontje op december  2, 2009, 17:01:02
Is dat niet een beetje een smet op het dak van je prachtige huis? :-\
Het is inderdaad niet de mooiste oplossing, maar wanneer het aan de achterkant van het huis gedaan wordt en op het deel van het dak van de garage wat we niet gaan zien, dan is het de investering zeker waard. Met alle subsidies, e.d. is het in ca. 4 jaar terugverdiend. Daarna ga je besparen en dat kan dan weer in de HT geïnvesteerd worden :D
Showcase - Topic

celerontje

Misschien vergeten ze wel helemaal om in 2011 die subsidie stop te zetten?
Volgens mij hebben ze 't druk met andere zaken in de Belgische politiek. :D :D :D

eddy135

Goed bezig, Philip! :)

Ga je voor het predikaat: eerste klimaatneutrale HT op het forum? ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

celerontje

Citaat van: eddy135 op december  2, 2009, 17:44:20
Goed bezig, Philip! :)

Ga je voor het predikaat: eerste klimaatneutrale HT op het forum? ;)

Dream on... ;) (perhaps with his Dreambox? :D)

Robbert54

Citaat van: celerontje op december  2, 2009, 17:29:58
Misschien vergeten ze wel helemaal om in 2011 die subsidie stop te zetten?
Volgens mij hebben ze 't druk met andere zaken in de Belgische politiek. :D :D :D
zelfs dat maakt niks uit in 2012 vergaat de wereld toch, dus pure geldverspilling ;)
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Whahahaha :clapping:
Hebben ze meteen een goede reden om op te schieten LotR extended's op BD! :D