Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

bmateijsen

De geheimzinnigheid is simpel... we zijn met onze home-cinema naar v1.5 gegaan, met v 2.0 als uiteindelijk doel.
De nieuwe implementatie is functioneel, alleen moet nog afgewerkt worden. Dat zal komende weken gedaan worden. ;).

Groet,

Bjorn

Citaat van: celerontje op mei  2, 2009, 11:27:09
Ik zie het al voor me:
Geachte Philip, ik rijk u nu de eurkunde uit veur uw veurbeeldige veurstelling. ;D

En nu weet ik inderdaad waar het scherm vandaan komt, echter...
Waarom wekenlang zulke geheimzinnigheid?
Hiervan kijk ik een beetje vreemd op bij BB&G... :D

En je vertelde dat er een vertegenwoordiger van iemand in de HT branche langs was geweest...
Achteraf denk je dan: er is verder niemand langsgeweest van een HT bedrijf, behalve Bjorn...
Nieuwe thriller: The Bjourne Supremacy ;D

celerontje

Ik snap 'm! :smile:

Alleen PR betekent Public Relations...
...nou, hier heb je publiek! :devil: ;D ;D ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

bmateijsen

Citaat van: celerontje op mei  2, 2009, 12:20:03
Ik snap 'm! :smile:

Alleen PR betekent Public Relations...
...nou, hier heb je publiek! :devil: ;D ;D ;D

Het  moet toch eerst nog afgewerkt worden en daarna worden de nieuwe foto's gemaakt.
Echter wanneer het licht uit is, zie je dat niet, dus is het nu al genieten 8)

celerontje

Tja, goede opmerking!
Die mooie gordijen bij Philip zie je helemaal niet tijdens het filmkijken! ;D
Ben ik dan toch even blij dat ik wat reflectie in mijn HT heb! ;D

Ik wil graag een keer bij jullie komen kijken, gewoon om wat ideeen op te doen en kennis uit te wisselen, helaas woon ik niet de buurt, verre van! :(
Ik zit voorlopig nog met mijn smalle zoldertje en een beperkt budget, maar wie weet bouw ik ooit een ''Chamber of Dreams look-a-like'' ;)
Zeg nooit ''nooit''! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

HTip

Citaat van: bmateijsen op mei  2, 2009, 12:24:23
Het  moet toch eerst nog afgewerkt worden en daarna worden de nieuwe foto's gemaakt.
Echter wanneer het licht uit is, zie je dat niet, dus is het nu al genieten 8)
Dat geloof ik graag! Denk dat we volgende week zaterdag tussen 12.00 en 13.00 uur bij jullie zijn. Heb je ook een mail gestuurd.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Madhouse

Ik wist al een hele tijd dat het scherm bij BB&G vandaan komt. Kwestie van goed opletten! En het bevestigd krijgen  :P
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op mei  2, 2009, 19:22:29
Ik wist al een hele tijd dat het scherm bij BB&G vandaan komt. Kwestie van goed opletten! En het bevestigd krijgen  :P
;D Vanaf het moment dat Bjorn had meegeraden met de nieuwe aanwinst, was het eigenlijk al duidelijk. Ik heb er alleen heel lang omheen gepraat ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: celerontje op mei  2, 2009, 12:27:09
Die mooie gordijen bij Philip zie je helemaal niet tijdens het filmkijken! ;D
Je ziet wel meer niet als het helemaal donker is ;D

Ben ik dan toch even blij dat ik wat reflectie in mijn HT heb! ;D
Jij liever dan ik ;)

Ik wil graag een keer bij jullie komen kijken, gewoon om wat ideeen op te doen en kennis uit te wisselen, helaas woon ik niet de buurt, verre van! :(
Wel een heel stuk dichterbij dan België :P

Ik zit voorlopig nog met mijn smalle zoldertje en een beperkt budget, maar wie weet bouw ik ooit een ''Chamber of Dreams look-a-like'' ;)
Zeg nooit ''nooit''! ;D
Waarom ook niet? Kwestie van sparen en beginnen. Het hoeft niet allemaal tegelijk. Ik heb er ook bijna 20 jaar over gedaan :unsure: ;D
Showcase - Topic

celerontje

Citaat van: HTip op mei  2, 2009, 20:31:43
;D Vanaf het moment dat Bjorn had meegeraden met de nieuwe aanwinst, was het eigenlijk al duidelijk. Ik heb er alleen heel lang omheen gepraat ;D
Je kan zo de politiek in! ;D
Achja, bedrijfsgeheimen... ik weet bijvoorbeeld iets over een nieuwe a.s. feature op DVD.nl wat nog niet bekend is gemaakt. :devil:

Ik dacht in eerste instantie ook aan BB&G, maar door die draaierij begon ik toch weer iets anders te denken... :devil: ;D

Citaat van: HTip op mei  2, 2009, 20:35:46
Waarom ook niet? Kwestie van sparen en beginnen. Het hoeft niet allemaal tegelijk. Ik heb er ook bijna 20 jaar over gedaan :unsure: ;D
Ik heb al een HT, doch simpel, maar erg leuk.
Ik zie later wel, voor nu voldoet het huidige prima met zo af en toe een leuk tweakje!
Ik heb vandaag trouwens Oorlogswinter op Blu-ray gekeken, WOW, wat een goede beeldkwaliteit, laat met gemak veel Hollywoodfilms qua beeld achter zich! :o

celerontje

Je ziet wel meer niet als het helemaal donker is ;D
Mmm, daar zeg je wat, ik vond dat ik altijd al wat blackcrush in mijn ogen had! ;D

Jij liever dan ik ;)
Vriend van Jules Deelder, met al dat zwart?
Het komt je beeld zeker ten goede, WOW, wat een zwart! :o

Fabian92

Citaat van: celerontje op mei  2, 2009, 20:48:55
...

Ik heb al een HT, doch simpel, maar erg leuk.

...

Ik heb jou HT eigenlijk nog nooit gezien, heb je toevallig ook een topicje?  ;D
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

celerontje

Nee, die heb ik niet.
Misschien maar goed ook, anders krijg ik upgradesuggesties en raak ik weer aan de twijfel... ;D

Misschien nog eens een keertje...

Fabian92

Citaat van: celerontje op mei  2, 2009, 21:33:10
Nee, die heb ik niet.
Misschien maar goed ook, anders krijg ik upgradesuggesties en raak ik weer aan de twijfel... ;D

Misschien nog eens een keertje...

Haha oke, dat snap ik wel  :tounge2:
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Robbert54

celerontje ik vind ook dat je echt eens een eigen topic moet beginnen! celerontjes ht attic addict.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Dat klinkt meer als één of andere zelfgeknutselde verzamel DVD. ;D

''Plaza d'projecteur'' klinkt ook leuk, maar het blijft ''celerontje's filmhok'', PUNT! >:( ;D

Robbert54

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ten eerste ben ik een noorderling, dus ''hok'' klinkt lekker '''pláááááát'' ;D
Ten tweede is de zolder grotendeels van hout, waardoor het lekker ''hokkerig'' wordt. ;D

Robbert54

Citaat van: celerontje op mei  2, 2009, 23:33:44
Ten eerste ben ik een noorderling, dus ''hok'' klinkt lekker '''pláááááát'' ;D
Ten tweede is de zolder grotendeels van hout, waardoor het lekker ''hokkerig'' wordt. ;D
kun je het ook wel celerontjes delle noemen

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Robbert54

plat woord voor zolder. plek waar boeren vroeger het hooi opgooiden voor de koeien er onder. (zoiets) weet t niet precies meer.

Woonkamer HT
Stereo

koosnaampje-audiofiel

Klipsch, Denon.

Robbert54

kost je 1 blu-ray volgens mij. lijkt makkelijker dan je denkt, want het moet er wel 1 zijn die hij nog niet heeft..

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ik heb er 22 momenteel, dus keus genoeg.
Maar als je moet kiezen; The Chronicles of Narnia: Prince Caspian :)
EDIT: Je bedoeld zeker Philip?
Dan wordt het lastig, van sommige titels moet ik ook gokken of hij ze heeft. :(
Citaat van: Robbert54 op mei  2, 2009, 23:42:48
plat woord voor zolder. plek waar boeren vroeger het hooi opgooiden voor de koeien er onder. (zoiets) weet t niet precies meer.
Meuj, wee'k dat ook weer! ;D

Alleen is mijn HT niet zo groot, als je er recht doorheen loopt kan je niet eens de naam uitspreken voordat je met je neus tegen het filmdoek aanzit! ;D