Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Ik heb voor de M&G part II zojuist een PM verstuurd aan jullie ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Sonic Circle

Waar van akte, thanks.

Volgens mij moeten we ons navigatiesysteem inderdaad even instrueren hoe we die laatste km's moeten rijden.
Denk dat het goed moet gaan komen ;D

celerontje

Het is heel simpel:
Zie je Franstalige borden langs de weg, ben je iets te ver ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: Sonic Circle op april 22, 2009, 23:40:33
Waar van akte, thanks.

Volgens mij moeten we ons navigatiesysteem inderdaad even instrueren hoe we die laatste km's moeten rijden.
Denk dat het goed moet gaan komen ;D
Dat denk ik ook, zeker met 4 paar ogen ;D

Citaat van: celerontje op april 22, 2009, 23:58:02
Het is heel simpel:
Zie je Franstalige borden langs de weg, ben je iets te ver ;D
>:D Jij kan het weten, hè? Maar gelukkig bestaat er op dat moment nog telefoon ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws :unsure:

Goede nieuws!
Ik zou a.s. zaterdag het scherm kunnen ophalen

Slechte nieuws!
Ik kan dan niet i.v.m. grote project op het werk en dan moet ik werken (in ieder geval standby staan). Geldt ook voor het volgende weekend. Dus het zou pas het weekend van moederdag kunnen. Misschien dat dat lukt :unsure:

Wordt vervolgd...
Showcase - Topic

Fabian92

Citaat van: HTip op april 23, 2009, 06:24:43
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws :unsure:

Goede nieuws!
Ik zou a.s. zaterdag het scherm kunnen ophalen

Slechte nieuws!
Ik kan dan niet i.v.m. grote project op het werk en dan moet ik werken (in ieder geval standby staan). Geldt ook voor het volgende weekend. Dus het zou pas het weekend van moederdag kunnen. Misschien dat dat lukt :unsure:

Wordt vervolgd...

Dat is balen, moet je nóg langer op je scherm wachten  >:D ;D
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

HTip

Citaat van: Fabian92 op april 23, 2009, 14:59:12
Dat is balen, moet je nóg langer op je scherm wachten  >:D ;D

Is inderdaad wel jammer, maar ik kan toch pas half mei met de herbouw van de projectiewand beginnen, dus erg veel last ervan heb ik niet ;)
Showcase - Topic

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

HTip

Citaat van: celerontje op april 23, 2009, 22:48:11
Je kan alvast wel latten gaan zagen en verven, toch?
Zou inderdaad kunnen, als ik het niet zo druk op mijn werk had. Ik maak erg lange dagen (niet allemaal even leuk) en heb dus weinig vrije tijd op dit moment. Zelfs in het weekend moet ik soms werken.

Maar mijn nieuwe aanwinst maakt veel goed. Annet heeft mij vandaag verrast met een nieuwe laptop. Was de laatste bij de Aldi in de buurt van haar werk. Lekker snel en prettig apparaat. Is niet echt een HT aanwinst, maar ik zit er nu wel mee op het forum, dus toch weer wel ;D
Showcase - Topic

Fabian92

Dus de laptop is dan toch nog gelukt  :happy: ;D Zal je vast wel veel plezier mee hebben ondanks je weinig vrije tijd  :(

P.S. m'n 100ste post jeeh, nog vele te gaan  ;D

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

HTip

Citaat van: Fabian92 op april 23, 2009, 22:59:54
Dus de laptop is dan toch nog gelukt  :happy: ;D Zal je vast wel veel plezier mee hebben ondanks je weinig vrije tijd  :(
Yep! Volledig tegen verwachting in. Gisteren had ik het al min of meer opgegeven. Heb er inderdaad nu al veel plezier mee. Zit ook nog een BD-speler in met goede software (PowerDVD, Nero) om die optimaal te bekijken ;)

Citaat van: Fabian92 op april 23, 2009, 22:59:54
P.S. m'n 100ste post jeeh, nog vele te gaan  ;D

Nog slechts 2900 te gaan tot het ultieme doel  ;D
Showcase - Topic

blue-eyes

Met BD speler!

Mooi dingetje dus ;)

Citaat van: HTip op april 23, 2009, 23:18:31

Nog slechts 2900 te gaan tot het ultieme doel  ;D

We zitten er aan te denken nu zoveel mensen erg veel postings hebben alles met 10.000 te verhogen ;D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Audioquest, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

HTip

Citaat van: Blue-Eyes op april 23, 2009, 23:19:22
Met BD speler!

Mooi dingetje dus ;)
Absoluut!

We zitten er aan te denken nu zoveel mensen erg veel postings hebben alles met 10.000 te verhogen ;D
;D
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op april 23, 2009, 22:56:17
Zou inderdaad kunnen, als ik het niet zo druk op mijn werk had. Ik maak erg lange dagen (niet allemaal even leuk) en heb dus weinig vrije tijd op dit moment. Zelfs in het weekend moet ik soms werken.

Maar mijn nieuwe aanwinst maakt veel goed. Annet heeft mij vandaag verrast met een nieuwe laptop. Was de laatste bij de Aldi in de buurt van haar werk. Lekker snel en prettig apparaat. Is niet echt een HT aanwinst, maar ik zit er nu wel mee op het forum, dus toch weer wel ;D

Dus lekker BD's bekijken terwijl je op het forum zit? Hmmmmm hobby pure sang  :biggrin:

Niet doen! Is niet leuk!  >:(  :biggrin:
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

LittleNinja

Ongetwijfeld stuurt hij me bij Eindhoven even de verkeerde kant op..... net als gisteren. :mad:

Maar met wat oplettendheid van mijn bijrijders moet het allemaal goed komen. Er zitten tenslotte geen vrouwen bij. :devil:

HTip

Citaat van: Madhouse op april 24, 2009, 07:19:24
Dus lekker BD's bekijken terwijl je op het forum zit? Hmmmmm hobby pure sang  :biggrin:
Yep! O0
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: LittleNinja op april 24, 2009, 10:16:21
Ongetwijfeld stuurt hij me bij Eindhoven even de verkeerde kant op..... net als gisteren. :mad:

Maar met wat oplettendheid van mijn bijrijders moet het allemaal goed komen. Er zitten tenslotte geen vrouwen bij. :devil:
;D Gewoon Maastricht blijven volgen tot het stoplicht (het enige stoplicht tussen Amsterdam en het zonnige Zuiden :o), dan komt het allemaal goed. Dan ben je vlak in de buurt ;)
Showcase - Topic

HTip

Vanavond (ik had nog wat puf na de zware dag) heb ik eindelijk de 2e HDMI aangesloten en in het plafond weggewerkt. Nu kan ik switchen tussen DVD en BD zonder de kabel te hoeven wisselen :thumbs-up: Moest alleen een groter gat in de plafondplaat maken voor de 5e :o kabel (stroom, composiet, component en 2x HDMI) Is dus net op tijd gelukt voor de M&G 8)

Door het aansluiten was de beamer verplaatst, dus moest ik de beamer opnieuw richten. En omdat die toch aanstond nog even wat gekeken (DVD en BD). De DVD van de F1 review 2008 was erg gaaf. F1 op het grote scherm en 5.1 geluid is nèt of je erbij bent :o Daarna de BD van Celine Dion. WOW!! Wat een mooi concert is dat. Prachtig beeld en schitterend geluid. Superlatieven schieten bij dat concert tekort. Vooral de Dolby TrueHD surroundtrack is erg indrukwekkend. Komt ook door de 96kHz/24bit mix. Echt demomateriaal voor zondag...
Showcase - Topic

celerontje

Klinkt goed, snel voor live TV zorgen in je HT! :D
Dat kan heel erg eenvoudig d.m.v. een Popcornhour, dan kan je gewoon streamen vanaf je Droomdoos. :smile:
Trouwens, het had weinig gescheeld of je had tijdens de M&G de beamer ook nog opnieuw mogen uitrichten, Fabian knalde er bijna met zijn hoofd tegenaan, ik kon hem nog net op tijd waarschuwen!

HTip

Citaat van: celerontje op april 25, 2009, 00:41:20
Klinkt goed, snel voor live TV zorgen in je HT! :D
Dat kan heel erg eenvoudig d.m.v. een Popcornhour, dan kan je gewoon streamen vanaf je Droomdoos. :smile:
Dan moet dan wel draadloos kunnen, want ik heb geen bedraad netwerk in de huiskamer of kelder... Het idee was eigenlijk om een HD-satontvanger in de kelder te plaatsen met een aparte kabel vanaf de schotel.

Citaat van: celerontje op april 25, 2009, 00:41:20
Trouwens, het had weinig gescheeld of je had tijdens de M&G de beamer ook nog opnieuw mogen uitrichten, Fabian knalde er bijna met zijn hoofd tegenaan, ik kon hem nog net op tijd waarschuwen!
;D Ik heb de stoelen iets naar voren geplaatst, zodat je iets meer ruimte hebt om op te staan en te gaan zitten. De H78 was een stuk kleiner dan de HD1, maar het gaat best goed. Je moet wel oppassen, maar dat is niet anders ;)
Showcase - Topic

celerontje

Citaat van: HTip op april 25, 2009, 00:55:32
Dan moet dan wel draadloos kunnen, want ik heb geen bedraad netwerk in de huiskamer of kelder... Het idee was eigenlijk om een HD-satontvanger in de kelder te plaatsen met een aparte kabel vanaf de schotel.
Mmm, tijdens het verhuizen geen CAT5 naar de TV getrokken? :-\
Ik was zo slim om dit wel te doen toen de hele woonkamer overhoop lag door een verbouwing. ;D
Opzich is een HD satellietontvanger reuze handig, echter, streamen is goedkoper, je hebt geen gezeur met smartcards en je kan makkelijk een opgenomen wedstrijd/programma later bekijken in je HT.
Je moet toch een kabel trekken naar je HT, CAT5 is makkelijker te trekken dan Coax.
Als je in de woonkamer geen CAT5 wilt trekken, kan je proberen dit draadloos te doen met een wireless bridge, voor SD zal dit denk ik wel gaan, maar CAT5 trekken is sowieso verstandig.

HTip

Citaat van: celerontje op april 25, 2009, 01:07:24
Mmm, tijdens het verhuizen geen CAT5 naar de TV getrokken? :-\
Ik was zo slim om dit wel te doen toen de hele woonkamer overhoop lag door een verbouwing. ;D
Opzich is een HD satellietontvanger reuze handig, echter, streamen is goedkoper, je hebt geen gezeur met smartcards en je kan makkelijk een opgenomen wedstrijd/programma later bekijken in je HT.
Je moet toch een kabel trekken naar je HT, CAT5 is makkelijker te trekken dan Coax.
Als je in de woonkamer geen CAT5 wilt trekken, kan je proberen dit draadloos te doen met een wireless bridge, voor SD zal dit denk ik wel gaan, maar CAT5 trekken is sowieso verstandig.
Ik heb er nog niet veel over nagedacht, maar jouw optie kan ook, misschien wel met PLC, want ik heb toch een aparte groep voor mijn HT. Komt nog wel een keer...
Showcase - Topic

HTip

Vandaag de hele dag gewerkt, deels thuis, maar daardoor ben ik klaar voor maandag...

Dus de M&G part II gaat door !!!  :thumbs-up:

Ik heb er heeeeeeeeeel veel zin in...........
Showcase - Topic

Madhouse

Citaat van: HTip op april 25, 2009, 20:38:27
Vandaag de hele dag gewerkt, deels thuis, maar daardoor ben ik klaar voor maandag...

Dus de M&G part II gaat door !!!  :thumbs-up:

Ik heb er heeeeeeeeeel veel zin in...........

JOEPIE!!! Morgen 8:30uur in de auto naar Jan toe en dan door naar jou!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Citaat van: Madhouse op april 25, 2009, 20:41:39
JOEPIE!!! Morgen 8:30uur in de auto naar Jan toe en dan door naar jou!
:thumbs-up:

P.S. De 150e (!) pagina is begonnen :o :o
Showcase - Topic