Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

MLCinema

Citaat van: HTip op april  1, 2009, 22:57:39
De buurvrouw is heel lief. Zou ze niet aardig vinden dat je haar kat noemt ;D

Je mag buiten honger krijgen, als je maar thuis komt eten ;).
HT - Weergever: JVC NZ500 | Scherm: Adeo 21:9 120" Reference White | Processor: Denon AVC-X8500H | Versterking: Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB NC4.250, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Apple TV 4K Rega P8 ND7 | Fronts: Klipsch RF7iii | Center: Klipsch RC64iii | Surrounds: Klipsch RP502s ii | Rear Surrounds: Klipsch RF82mk2 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Xbox Series X |

Woonkamer - Weergever: LG OLED 65C1 | Versterker: Rega Elex R | Bronnen: Rega RP6 Ortofon 2M black | Bluesound Node 130 | Speakers: KEF R3 | Console: Nintendo Switch 2, PS5

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Jean Sibelius

Citaat van: Sonic Circle op april  1, 2009, 22:54:16
Ja we zouden evt een weekendje weg zijn rondom de 26e. Maar dat is een week opgeschoven.
Dus ik kan en zal er bij zijn als het nog mag! Lijkt me erg leuk.
Gezellig! O0

Citaat van: HTip op april  1, 2009, 22:56:41
Wat vindt je van de begintijd van rond 12.00 uur? Mag trouwens ook eerder, maar is voor jou misschien vroeg genoeg ;)
Volgens mij zijn de meeste die komen op de 26-ste allemaal vroege vogels, dus wat mij betreft alvast prima (ondanks dat je het niet aan mij vroeg) ;D

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Jean Sibelius op april  2, 2009, 17:59:04
Gezellig! O0
Zeker!

Citaat van: Jean Sibelius op april  2, 2009, 17:59:04
Volgens mij zijn de meeste die komen op de 26-ste allemaal vroege vogels, dus wat mij betreft alvast prima (ondanks dat je het niet aan mij vroeg) ;D

Groeten, Jan
;D Wat zou dan jouw vroegste begintijd zijn? En zeg niet 06.30, want dan slaap ìk zelfs nog ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

tiptop

Citaat van: Kamidioblitz op april  1, 2009, 23:01:12
Je mag buiten honger krijgen, als je maar thuis komt eten ;).
De buurvrouw eet vaak mee ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Showcase - Topic

celerontje

Maar waar heb je dat Stewart scherm nou vandaan?
BB&G?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Sonic Circle

Op 26 april 12.00 aanvang zal voor mij geen probleem zijn, leuk!
Veel eerder vind ik wat minder, die ene dag in de week wil ik wel iets uitslapen :D

HTip

Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Sonic Circle op april  2, 2009, 19:10:08
Op 26 april 12.00 aanvang zal voor mij geen probleem zijn, leuk!
Veel eerder vind ik wat minder, die ene dag in de week wil ik wel iets uitslapen :D
Begintijd is bij deze dus vastgesteld :P

Ik ga een programma opzetten en zal het voorleggen aan de M&G-commissie ;D
Showcase - Topic

celerontje

Citaat van: HTip op april  2, 2009, 19:27:46
Ik heb het nog niet ;D
Ha, ha, ha, nu gaan we lachen... >:(
;D
Waar is het scherm besteld door jou?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

HTip

Citaat van: celerontje op april  2, 2009, 19:31:48
Ha, ha, ha, nu gaan we lachen... >:(
;D
Waar is het scherm besteld door jou?
Ik heb niet besteld :P >:D
Showcase - Topic

celerontje

Hier kan je niet omheen:
Ten gunste van welk bedrijf is het bedrag dat je voor het scherm betaald?

HTip

Citaat van: celerontje op april  2, 2009, 19:50:07
Hier kan je niet omheen:
Ten gunste van welk bedrijf is het bedrag dat je voor het scherm betaald?
Toch wel... >:D Ik heb het nog niet betaald ;D

P.S. 6500e post
Showcase - Topic

celerontje

Potver... >:( poging 4:
Hier kan je niet omheen:
Ten gunste van welk bedrijf is het bedrag dat je voor het scherm gaat betalen?

HTip

Citaat van: celerontje op april  2, 2009, 19:55:49
Potver... >:( poging 4:
Hier kan je niet omheen:
Ten gunste van welk bedrijf is het bedrag dat je voor het scherm gaat betalen?

Dat kan ik (helaas voor jou) pas zeggen als ik het scherm heb... Sorry!
Showcase - Topic

celerontje

Hoezo dan? :D
Het scherm is toch al gereseveerd voor jou? ???
Er zijn toch geen kapers op de kust? ???

Duistere zaakjes zeg...
...maarja, wat wil je met zo'n donker HT?! ;D

HTip

Citaat van: celerontje op april  2, 2009, 20:12:31
Hoezo dan? :D
Het scherm is toch al gereseveerd voor jou? ???
Er zijn toch geen kapers op de kust? ???

Duistere zaakjes zeg...
...maarja, wat wil je met zo'n donker HT?! ;D
;D Nee, er zijn geen kapers op de kust en het scherm is inderdaad voor mij gereserveerd. Ik heb alleen een afspraak met de verkoper over de details... ;)
Showcase - Topic

celerontje

Wraahhh, vriendjespolitiek, BAH! ;D ;D ;D :D :D :D ;)
Particulier dus, ik dacht dat het een ex-demo was, maar dat was mijn opvatting hoor, ligt niet aan jou hoor. ;)

Heb je trouwens ook foto's van zo'n lattenabsorber en wat er anders aan is dan een paneelabsorber?

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

HTip

Citaat van: celerontje op april  2, 2009, 20:21:13
Heb je trouwens ook foto's van zo'n lattenabsorber en wat er anders aan is dan een paneelabsorber?

(Van de site van Thingman)
Paneelabsorber (http://www.soundscapes.nu/ng_panel.htm)
Citeer
Paneelabsorptie richt zich op het lage middengebied.

Het basisprincipe van akoestische absorptie bestaat uit de omzetting van geluidsenergie in warmte. Deze omzetting vindt meestentijds plaats in vezelrijk, luchtig of poreus materiaal.

Wanneer hiervoor gebruik wordt gemaakt van een constructie waarbij een akoestisch geschikt materiaal voor een holle ruimte van 4 tot 30cm diep wordt geplaats is er sprake van een paneelabsorber.

Wanneer eenzelfde constructie met een diepte van meer dan 30cm wordt toegepast spreek je al snel van een afgestemde basstrap.

Lattenabsorber (http://www.soundscapes.nu/ng_traps.htm)
Citeer
Een voordeel van de lattenabsorber is het gegeven dat dit type basstrap werkelijk enkel lage frequenties absorbeert, maar hoog en midden ongemoeid laat en zelfs netjes terugwerpt de ruimte in, vanwege het door latten gegroefde oppervlak.

Voor foto's zie bovenstaande links...
Showcase - Topic

Sonic Circle

Citaat van: HTip op april  2, 2009, 19:30:25
Begintijd is bij deze dus vastgesteld :P

Ik ga een programma opzetten en zal het voorleggen aan de M&G-commissie ;D

Ik ben met dit soort dingen van de georganiseerde chaos en spontane acties.
Mijn idee bij de M&G bij ons is dat we allemaal wat leuks meenemen aan film en muziek en gewoon lekker gaan genieten.

Laat me daarom graag verrassen bij jullie. Waar ik zelf voor zal zorgdragen is een goed humeur, een gezonde dosis bovenmatige interesse en een stel frisse oren en ogen.

En wat films en muziek :)

HTip

Citaat van: Sonic Circle op april  2, 2009, 23:41:30
Mijn idee bij de M&G bij ons is dat we allemaal wat leuks meenemen aan film en muziek en gewoon lekker gaan genieten.

Laat me daarom graag verrassen bij jullie. Waar ik zelf voor zal zorgdragen is een goed humeur, een gezonde dosis bovenmatige interesse en een stel frisse oren en ogen.

;D

Vind ik ook goed! Scheelt mij weer werk :P
Showcase - Topic

Jean Sibelius

Citaat van: Sonic Circle op april  2, 2009, 23:41:30

Hier sluit ik me bij aan. Het enige wat je met elkaar moet afspreken is een adres en een begintijd (en evt. een eindtijd) ;D maar voor de rest zien we het wel.
Ik zal zelf óók software meenemen. De uren vliegen waarschijnlijk voorbij. Mochten er speciale interesses zijn dan kunnen we die van te voren af spreken, zodat we zeker weten dat die aan bod komen op de 26-ste.

Gezien de begintijd moet een goed humeur, een gezonde bovenmatige interesse en een stel frisse oren en ogen óók voor mij geen probleem zijn >:D

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse 2 x Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)