Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

MLCinema

Citaat van: celerontje op januari 28, 2009, 22:22:26
Droogkloot? :devil: :devil: :devil:
Ga toch een HDMI kabel opeten, extra afgeschermd, veel ijzer, is goed voor je! ;D

Ga jij ook een keer bij HTip kijken?

Ik krijg als het goed is morgen of zaterdag een extra HDMI kabel, misschien dat ik er aan ga knagen ;). Ik ben heel erg onder de indruk van de setup van Philip, dus mocht de mogelijkheid zich een keer voordoen, wie weet :music:.
HT - Weergever: JVC NZ500 | Scherm: Adeo 21:9 120" Reference White | Processor: Denon AVC-X8500H | Versterking: Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB NC4.250, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Apple TV 4K Rega P8 ND7 | Fronts: Klipsch RF7iii | Center: Klipsch RC64iii | Surrounds: Klipsch RP502s ii | Rear Surrounds: Klipsch RF82mk2 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Xbox Series X |

Woonkamer - Weergever: LG OLED 65C1 | Versterker: Rega Elex R | Bronnen: Rega RP6 Ortofon 2M black | Bluesound Node 130 | Speakers: KEF R3 | Console: Nintendo Switch 2, PS5

tiptop

Citaat van: celerontje op januari 29, 2009, 18:07:08
Heb ik niet, maar ik wil King Kong nog bestellen bij Amazon.co.uk, dus die bestel ik dan gelijk even mee, die stond toch al op mijn verlanglijstje.
Ik hoop trouwens wel dat de PotC box op tijd binnen is van Mediadis.

Gaat snel hier in het topic! Weer anderhalve pagina vol getikt door jullie :'( ;D

Als Celerontje The Hulk nog niet heeft gezien, kunnen we die mischien wel kijken. Is ook erg mooi. En als jij (Celerontje) The Hulk koopt op Bluray dan is dat natuurlijk helemaal geweldig. (of had ik dat verkeerd begrepen?)

Ironman vind ik trouwens ook geweldig en mischien wel Hellboy2 of The dark knight of iets.

Zie maar wat jullie willlen draaien. Ik pas me wel aan. ;)

SACD's heb ik ook zat dat daar komen er ook een paar van mee. :)

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

Je begrijpt 't goed, die wil ik inderdaad nog aanschaffen.
The Dark Knight gaat natuurlijk in de speler, vooral die IMAX tunnelachtervolging, dat is een goede blacklevel test, plus dat er geen muziek onder zit, dus je kan perfect de surroundbeleving ervaren van alles dat voorbij knalt en scheurt. ; :smile:

Philip heeft zelf ook een hoop Blu-ray's, ik neem zelf waarschijnlijk deze mee:
King Kong
The Increbible Hulk
PotC trilogiebox (als ik die dan binnen heb)
Wanted
Wall-E
King Arthur
Nog wat andere titels.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

OK.

Dan neem ik de dvd-versie van The Hulk en King Arthur mee voor vergelijk. :bigsmile:
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

celerontje

Ik heb het over ''The Incredible Hulk'' dus NIET de versie van Ang Lee, maar die van Letterier.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

tiptop

Citaat van: celerontje op januari 29, 2009, 20:42:04
Ik heb het over ''The Incredible Hulk'' dus NIET de versie van Ang Lee, maar die van Letterier.

Volgens mij bedoel ik die ook :turn: Maar zal het straks nog wel even nakijken. :)

eddy135

Hoeveel van die groene mannetjes lopen er rond, dan??
En welke is de enige echte?
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

celerontje

Probeer je ons in verwarring te brengen? ;D
Dan kunnen we net zo goed ''Shrek'' in de speler gooien, ook een groen beest! ;D

Madhouse

Goede keuze The Incredible Hulk  ;D

@celerontje: Die IMAX tunnelachtervolging scene van The Dark Night is werkelijk briljant! Ik denk dat hij bij Philip in het HT geweldig moet zijn! Ik ben jaloers dat jullie daar van mogen genieten!  :inlove:

Citaat van: eddy135 op januari 29, 2009, 21:50:19
Hoeveel van die groene mannetjes lopen er rond, dan??
En welke is de enige echte?

In 2003 is er een erg slechte versie van The Hulk uitgekomen, een werkelijke flop! In 2008 is The Incredible Hulk uitgekomen (met Edward Norton als The Hulk). Deze versie is echt goed! Verder heb je nog Shrek, de Turtels en niet te vergeten Yoda als groene mannetjes  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Sonic Circle

Ik vond de 2003 versie echt niet dramatisch hoor. Ang Lee is een van mijn favoriete regisseurs. Hij legt alleen de nadruk op andere zaken als de gemiddelde comic fan misschien wil. Vond de laatste versie met Edward Norton op zijn eigen manier ook goed of zelfs iets beter, maar de 2003 versie alles behalve slecht!

celerontje

Citaat van: Madhouse op januari 30, 2009, 08:44:47
@celerontje: Die IMAX tunnelachtervolging scene van The Dark Night is werkelijk briljant! Ik denk dat hij bij Philip in het HT geweldig moet zijn! Ik ben jaloers dat jullie daar van mogen genieten!  :inlove:
Zal ik je nog jaloerser maken? ;D
Ik heb die film ook echt in de IMAX gezien, in Pathé ArenA Amsterdam!
En voor de zoveelste keer:
Het is The Dark Knight, dus ''De Donkere Ridder'' ;D
Maar het is een geweldige scene vooral ´´Hij zal met iets zwaarders moeten komen´´...
pakt de Joker een Bazooka!, geweldig! ;D

Madhouse

Citaat van: celerontje op januari 30, 2009, 12:12:44
Zal ik je nog jaloerser maken? ;D
Ik heb die film ook echt in de IMAX gezien, in Pathé ArenA Amsterdam!
En voor de zoveelste keer:
Het is The Dark Knight, dus ''De Donkere Ridder'' ;D
Maar het is een geweldige scene vooral ´´Hij zal met iets zwaarders moeten komen´´...
pakt de Joker een Bazooka!, geweldig! ;D

Sorry, typefoutje met die K in knight....ik typ het altijd goed, alleen nu niet  :dozingoff:

Maar ik heb de IMAX versie ook gezien in Pathe Arena....dus daar word ik niet jaloers van...
Ik weet hoe VET die scene is op IMAX en dat zal bij philip in zijn HT wel net zo VET zijn....en jullie gaan daar van genieten!!! daarom jaloers  ::)

celerontje

Mooi zo, de mensen die ´m op 35mm hebben gezien, hebben heel wat gemist! ;D
Hij draait nu zelfs weer tijdelijk in de IMAX, dus voor degenen die ´m van ´t zomer gemist hebben, grijp je kans!

Ze hebben bij het opnemen van die tunnelscene, een IMAX camera van 300.000 dollar gesloopt!
En het erge is, het waren speciale compacte camera´s, waarvan er eerst 4 bestonden, daarna nog maar 3! :(

´t Zal inderdaad gaaf zijn in Philip´s HT.
Ik heb zelf ook Blu-ray, maar ik kijk met een 720p beamer, dus dit zal wel een hele beleving worden! :smile:

Madhouse

Citaat van: celerontje op januari 30, 2009, 12:27:34
Mooi zo, de mensen die ´m op 35mm hebben gezien, hebben heel wat gemist! ;D
Hij draait nu zelfs weer tijdelijk in de IMAX, dus voor degenen die ´m van ´t zomer gemist hebben, grijp je kans!

Hmmmmm maybe nog maar een keer gaan....

Ze hebben bij het opnemen van die tunnelscene, een IMAX camera van 300.000 dollar gesloopt!
En het erge is, het waren speciale compacte camera´s, waarvan er eerst 4 bestonden, daarna nog maar 3! :(

Damn....das een hoop geld....maar daar kijken ze waarschijnlijk niet naar....En gezien de opbrengst van de film zal hoogst waarschijnlijk nummer 4 wel weer gebouwd worden en klaar zijn als de opvolger van the Dark Knight uit komt  8)

´t Zal inderdaad gaaf zijn in Philip´s HT.
Ik heb zelf ook Blu-ray, maar ik kijk met een 720p beamer, dus dit zal wel een hele beleving worden! :smile:

Ik kijk op een 107cm Full-HD tv. Ik wil in de toekomst graag een beamer, maar heb er nog helemaal geen ervaring mee.

celerontje

Je vind de beeld en-geluidskwaliteit van de Pana toch ook beter van van de PS3?
Waaraan is dit vooral te zien/horen?

Madhouse

Citaat van: celerontje op januari 30, 2009, 14:12:13

Was deze voor mij bedoeld? Die snap ik ff niet  :(

celerontje

Dat noem ik een topicswitch! ;D
Om te voorkomen dat we offtopic gaan in ''Wat kijk jij vanavond in je HT?''
Ik heb het trouwens tegen HTip, maar iedereen mag meebulderen, da's 't leuke van een forum! ;D

Madhouse

Citaat van: celerontje op januari 30, 2009, 14:31:45
Dat noem ik een topicswitch! ;D
Om te voorkomen dat we offtopic gaan in ''Wat kijk jij vanavond in je HT?''
Ik heb het trouwens tegen HTip, maar iedereen mag meebulderen, da's 't leuke van een forum! ;D

Sorry, was ff verward.

Nu weer on-topic: Ik hoop dat er wel een mooi verslag en foto's komen van jullie Vreet & Greet  ;D  :P

celerontje

Verslag schrijven, geen probleem. :)
Maar WTF moeten er foto's van gemaakt worden? ;D
Ik ga niet m'n kop op 't forum staan, als je dat maar weet! ;D

Madhouse

Citaat van: celerontje op januari 30, 2009, 14:40:56
Verslag schrijven, geen probleem. :)
Maar WTF moeten er foto's van gemaakt worden? ;D
Ik ga niet m'n kop op 't forum staan, als je dat maar weet! ;D

Ok dan alleen een verslag  :P
Foto's kijken is juist leuk, ik durf wel met mijn kop hier te staan hoor, dat sta ik ook op mijn eigen site  ;D

celerontje

Ik wil best foto's maken, alleen niet van mezelf! ;D

HTip

Het gaat rap hier :o Ik hou het niet bij... ;)

Voor de M&G maak ik een lijstje en dan kijken we wel wat in de beperkte tijd allemaal past. Ik heb gemerkt dat de tijd erg rap gaat :unsure:

Als fotorapportage denk ik meer aan screenshots van wat we allemaal gaan kijken :o en overzichtsfoto's van achteraf.

@Madhouse: Als je een keer langs wilt komen, je bent welkom. Hoef je ook niet jaloers te zijn op celerontje en tiptop :colgate:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Citaat van: celerontje op januari 30, 2009, 14:12:13
Zeker weten! Het geluid is allemaal iets verfijnder (zit in de details) en het beeld is natuurlijker van kleur en ook scherper. Is wel moeilijk te omschrijven nu zonder de PS3, maar dit is ervan blijven hangen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Vandaag trouwens weer wat BR's binnengekomen, waaronder de Spidermanbox en ander leuk demomateriaal ;)
Showcase - Topic

LittleNinja

... Ik zeg "entreegeld" vragen!! ;D

( Behalve voor mij dan aangezien ik de initiatiefnemer ben van deze commerciele stap.. ::) )