Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: celerontje op december 23, 2008, 22:51:51
Ik ben benieuwd wat er nog verder te tweaken valt aan de Velodyne, want de mogelijkheden zijn groot!

Ook truste, ik hoop morgen weer serieuze vragen te hebben...
Môgu...

Ik ook en hoop vandaag weer serieuze antwoorden te kunnen geven :biggrin:

Citaat van: DJ-Foxx op december 23, 2008, 23:11:40
enne jongens!! ;) volgende keer ook eventjes de pilletjes innemen en laat die bier eens met rust!! ;D jullie raaskallen :P
Erge van dit alles is dat dit volledig nuchter is opgeschreven :crazy: :music:

Maar zoals gezegd, vanaf nu weer serieus  :police: :colgate:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Ik heb ook helemaal niks gedronken, eerlijk waar.

Ben je nog met de macro's bezig, vooral de vereenvoudiging voor je vrouw?
En slaagt dat beetje, dat iemand gewoon film kan kijken zonder dat jij erbij bent?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op december 24, 2008, 14:03:04
Ik heb ook helemaal niks gedronken, eerlijk waar.
;D

Citaat van: celerontje op december 24, 2008, 14:03:04
Ben je nog met de macro's bezig, vooral de vereenvoudiging voor je vrouw?
En slaagt dat beetje, dat iemand gewoon film kan kijken zonder dat jij erbij bent?
Is nog niet nodig geweest. De macro werkt op zich prima, alleen de PowerMid wil (nog) niet lekker meewerken :huh2: De laatste tijd er ook niet echt mee bezig geweest, maar ik moet toch weer aan de slag vanwege de SMS-1 en misschien een nieuwe aankoop binnenkort...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

JeKa

Citaat van: HTip op december 24, 2008, 14:08:51
misschien een nieuwe aankoop binnenkort...

Jij zit ook niet stil, man wat een tempo!

celerontje

Idd, om Herman Finkers te citeren:
Kalm aan en vlug een beetje! ;D
Die nieuwe aankoop he, die moet dus werken op jouw AB, dus... Blu-ray speler?

Die Powershit :) is inderdaad een lastig geval, dus misschien moet je toch echt mijn Elro eens proberen.
Als jij de verzendkosten betaald, mag je 'm wat mij betreft wel een weekje testen, maar 'k wil je 'm wel graag terug, ik ben er nogal verzot op, maar op vakantie naar Belgie in een diepe donkere kelder verdient ie wel! ; :biggrin:
Oké?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

HTip

Citaat van: JeKa op december 24, 2008, 14:09:58
Jij zit ook niet stil, man wat een tempo!

Een bekend gezegde... "Stilstand is achteruitgang" :biggrin:

Soms komt op het juiste moment (of net niet ;)) een aanbieding voorbij... :music:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op december 24, 2008, 14:14:00
Idd, om Herman Finkers te citeren:
Kalm aan en vlug een beetje! ;D
:biggrin: Leuke show :biggrin:

Die nieuwe aankoop he, die moet dus werken op jouw AB, dus... Blu-ray speler?
Heb ik dat gezegd? Maar ik laat jullie nog even in het ongewisse... Ben benieuwd naar jullie fantasie :music:

Die Powershit :) is inderdaad een lastig geval, dus misschien moet je toch echt mijn Elro eens proberen.
Als jij de verzendkosten betaald, mag je 'm wat mij betreft wel een weekje testen, maar 'k wil je 'm wel graag terug, ik ben er nogal verzot op, maar op vakantie naar Belgie in een diepe donkere kelder verdient ie wel! ; :biggrin:
Oké?
Is niet zo belangrijk hoor. Als (of beter: wanneer) jij hier naartoe wil komen, neem je de Elro toch gewoon mee. Ik haal je wel op van de trein  :police:
Showcase - Topic

DJ-Foxx

celerontje

Gebruiksvriendelijkheid is toch ook belangrijk?
Kijk, wij op het forum worden niet minder van een knopje meer, maar anderen misschien?
't Is bovendien fijn als je gewoon alles met een druk op de knop kan bedienen, het immers ontspanning.

@HTip: Kan je een tipje van de sluier oplichten over de eventuele HT aankoop? :colgate:

HTip

Citaat van: celerontje op december 24, 2008, 19:59:39
Gebruiksvriendelijkheid is toch ook belangrijk?
Kijk, wij op het forum worden niet minder van een knopje meer, maar anderen misschien?
't Is bovendien fijn als je gewoon alles met een druk op de knop kan bedienen, het immers ontspanning.
Daar hebben we toch die programmeerbare AB's voor >:D

Citaat van: celerontje op december 24, 2008, 19:59:39
@HTip: Kan je een tipje van de sluier oplichten over de eventuele HT aankoop? :colgate:
Geen probleem...

HT aankoop

:biggrin:
Showcase - Topic

DJ-Foxx

celerontje

Idd, gelukkig ben ik nog wakker om dit de constateren. ;D
Ik weet het denk ik al:
Een Carbidbus met IR afstandsbediening, voor oudejaarsdag! ;D

Nee, even serieus, kan je wat vertellen erover?

HTip

Citaat van: DJ-Foxx op december 24, 2008, 23:49:09
gemenerik :tongue2: :wacko:
:biggrin:

Citaat van: celerontje op december 24, 2008, 23:51:33
Idd, gelukkig ben ik nog wakker om dit de constateren. ;D
Ik weet het denk ik al:
Een Carbidbus met IR afstandsbediening, voor oudejaarsdag! ;D
Bijna!  :laugh:

Citaat van: celerontje op december 24, 2008, 23:51:33
Nee, even serieus, kan je wat vertellen erover?
Kan ik wel, maar doe ik nog niet. Het is nog allemaal niet zeker. Nog even geduld...
Showcase - Topic

HTip

Voor iedereen die mijn reis door A/V land volgt...

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
Showcase - Topic

Atmoz

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Godtoh

Marantz SR-6006
Focal Aria 926

Ramius

Pioneer |KRP-500M|
Yamaha |RX-V3067|BD-S1067|
Monitor Audio |GS 60|GSW12|Radius 250|Radius 90|
Van den Hul |Bay C5|HDMI|HDMI Flat|Octocoupler|Digicoupler|Videolink 75 Antenna|First Ultimate MKII| IsoTek |Sigmas|New Optimum|

HTip

Citaat van: atmoz op december 25, 2008, 11:02:57
Insgelijks :xmas:
Citaat van: Godtoh op december 25, 2008, 11:59:22
Hetzelfde :)
Citaat van: Ramius op december 25, 2008, 13:00:51
Merry Xmas :xmas: :xmas: :xmas:

:xmas: Thanks guys  :xmas:

Hebben jullie al een idee over wat er eventueel gaat veranderen in "The Chamber of Dreams" (wordt waarschijnlijk de naam van onze HT)
Showcase - Topic

Ramius

Mooie naam trouwens  8)

Heeft het iets met het onderste frequentiebereik te maken... Velodinges??? ::)

Pioneer |KRP-500M|
Van den Hul |Bay C5|HDMI|HDMI Flat|Octocoupler|Digicoupler|Videolink 75 Antenna|First Ultimate MKII| IsoTek |Sigmas|New Optimum|

celerontje

Da's nog niet eens zo'n gekke suggestie, omdat de carbidbus (vuurt ook veel lawaai af) aardig in de buurt zit.
Maar Philip is nu zeer tevreden met de SVS.
Maar ik kan ook niks anders bedenken dan iets op subwoofergebied.

Ik wil trouwens bij jou wel eens de openingsscene van Iron Man horen met Dolby TrueHD, man, wat een geluid zeg!

HTip

Citaat van: Ramius op december 25, 2008, 14:00:34
Mooie naam trouwens  8)
Dank je! Credits hiervoor gaan trouwens naar mijn vrouw 8)

Citaat van: Ramius op december 25, 2008, 14:00:34
Heeft het iets met het onderste frequentiebereik te maken... Velodinges??? ::)
Nope, ik ben nu al heel erg tevreden met de SMS-1 en mijn SVS. Prima combi :thumbs-up:
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: celerontje op december 25, 2008, 14:12:58
Da's nog niet eens zo'n gekke suggestie, omdat de carbidbus (vuurt ook veel lawaai af) aardig in de buurt zit.
Maar Philip is nu zeer tevreden met de SVS.
Maar ik kan ook niks anders bedenken dan iets op subwoofergebied.
Die "Bijna!" was als grapje bedoeld. Ik dacht jouw opmerking ook :biggrin: Inderdaad zeer tevreden met de SVS zeker in combinatie met SMS O0 Het is niets op subwoofergebied. Ben helemaal voorzien. Volgende poging  :xmas:

Citaat van: celerontje op december 25, 2008, 14:12:58
Ik wil trouwens bij jou wel eens de openingsscene van Iron Man horen met Dolby TrueHD, man, wat een geluid zeg!
Geen probleem. Maak maar een lijstje van favoriete scenes en dan kijk ik of ik die op DVD heb. Heb je ze op BD, dan neem je ze gewoon mee 8)
Showcase - Topic

HTip

Iedereen smakelijk eten voor straks :P Ik ben nu weg!
Showcase - Topic

celerontje

Ik had ook wel door dat het een grapje was, derhalve heb je nog even de tijd om iets in mekaar te knutselen voor 31 dec. ;D
Mooie naam, alleen moet er wel een bed in je HT komen te staan, voor de optimale ''Dream'', jeweetwel ;D
Heren/dames, denk mee, wat kan die aankoop dan zijn?
Beamer upgrade?
Buizensysteem voor de aanvoer van een vers pilsje?
Sterrenhemel voor het ''Dream'' gevoel?
HTip, kan je wel zeggen of er een stekker aanzit?
Hou ons niet langer in spanning, anders loopt het misschien op hetzelfde uit als bij de Fortis aandeelhoudersvergadering, in Belgie laatst, die mensen zaten ook te lang in onzekerheid! ;D ;D ;D

Ramius

Citaat van: celerontje op december 25, 2008, 14:35:54
Ik had ook wel door dat het een grapje was, derhalve heb je nog even de tijd om iets in mekaar te knutselen voor 31 dec. ;D
Mooie naam, alleen moet er wel een bed in je HT komen te staan, voor de optimale ''Dream'', jeweetwel ;D
Heren/dames, denk mee, wat kan die aankoop dan zijn?
Beamer upgrade?
Buizensysteem voor de aanvoer van een vers pilsje?
Sterrenhemel voor het ''Dream'' gevoel?
HTip, kan je wel zeggen of er een stekker aanzit?
Hou ons niet langer in spanning, anders loopt het misschien op hetzelfde uit als bij de Fortis aandeelhoudersvergadering, in Belgie laatst, die mensen zaten ook te lang in onzekerheid! ;D ;D ;D

Deze misschien??? :devil: :colgate:
Pioneer |KRP-500M|