Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

LittleNinja

Morgen HTip,

Je hebt netjes werk geleverd. Die opmerking wordt bijna eentonig....

In ieder geval ben je uiterst precies in je werk. Het werpt ook duidelijk zijn vruchten af.

8)

HTip

Citaat van: Peter O op juli 16, 2008, 10:03:22
Pfff, dapper hoor om je projector even helemaal uit elkaar te halen! Maar het resultaat mag er zijn.
Thanks! Was ook erg spannend allemaal, zowel het demonteren (breekt er niets af? heb ik alle schroefjes gevonden?) en het monteren (hou ik geen schroefjes over? doet het het allemaal?) ;D

Citaat van: LittleNinja op juli 16, 2008, 11:48:13
Morgen HTip,

Je hebt netjes werk geleverd. Die opmerking wordt bijna eentonig....

In ieder geval ben je uiterst precies in je werk. Het werpt ook duidelijk zijn vruchten af.

8)
Middag (bijna avond ;)) LN...

Thanks again :D Ben misschien soms wel iets te precies ::) En dat terwijl het bijna altijd donker zal zijn en de beamer achter ons hangt ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

PjotrrrNL

Maar je hebt wel eer van je werk en daar gaat het om!

eddy135

Erg fraai geworden, heb je de blauwe led ook meteen meegespoten??  ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Atmoz

Ziet er inderdaad niet verkeerd uit!!
Erg mooi zo'n zwarte beamer O0
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

HTip

Citaat van: PjotrrrNL op juli 16, 2008, 19:05:13
Maar je hebt wel eer van je werk en daar gaat het om!
Precies! Dat we dit allemaal zelf doen geeft een erg goed gevoel :D

Citaat van: eddy135 op juli 16, 2008, 19:09:40
Erg fraai geworden, heb je de blauwe led ook meteen meegespoten??  ;)
De blauwe led (power) hebben we aan de achterkant afgedekt met radiatorfolie. Is echt een heel stuk minder fel. In ieder geval storen we ons er nu niet meer aan ;)

Citaat van: atmoz op juli 16, 2008, 19:31:31
Ziet er inderdaad niet verkeerd uit!!
Erg mooi zo'n zwarte beamer O0
Thanks!! Black is beautiful 8)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Plafondplaat aangepast zodat de kabels en de ophangsteun er doorheen kunnen. Was ik gisteren mee bezig en toen heeft een wesp me gestoken >:( Meteen het gif eruit gehaald, maar het kwaad was al geschied. De hele nacht en ochtend ontzettend beroerd gevoeld en nu zit ik onder de medicijnen om uitdroging te voorkomen. Had van alles gepland dit weekend, maar dat zal niet gaan lukken :(

In een opleving gisteren nog wel de beamer opgehangen en nu aangesloten met het plafond volledig dicht. Daarnaast nog 1 LS-kabel gemaakt van de W&M Audio Black Magic met lock-bananas. Was mijn eerste bi-wire kabel 8) De linker front is nu aangesloten en het klonk niet verkeerd. Moet natuurlijk nog fatsoenlijk ingespeeld worden, maar het is veelbelovend...

Foto's had ik geen puf meer voor, dus die houden jullie te goed ;)
Showcase - Topic

LittleNinja

Citaat van: HTip op juli 18, 2008, 16:14:15
Plafondplaat aangepast zodat de kabels en de ophangsteun er doorheen kunnen. Was ik gisteren mee bezig en toen heeft een wesp me gestoken >:( Meteen het gif eruit gehaald, maar het kwaad was al geschied. De hele nacht en ochtend ontzettend beroerd gevoeld en nu zit ik onder de medicijnen om uitdroging te voorkomen. Had van alles gepland dit weekend, maar dat zal niet gaan lukken :(

Wat een stink smoes!!!  >:D

celerontje

Allergie zeker?
Vaker last van gehad?
Die verdomde wespen!
Voortaan een klamboe aan je beamersteun als je met de beamer bezig bent. ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: LittleNinja op juli 18, 2008, 17:00:51
Wat een stink smoes!!!  >:D

Je hebt me door >:D Ik wil inderdaad niet zo snel mogelijk eindelijk van mijn HT genieten ::) ;D

Citaat van: celerontje op juli 18, 2008, 17:50:45
Allergie zeker?
Vaker last van gehad?
Die verdomde wespen!
Voortaan een klamboe aan je beamersteun als je met de beamer bezig bent. ;D
Denk het. Het lijkt een klasse II allergie te zijn, alhoewel mijn huisarts zegt dat dat erg zeldzaam is. Ik heb wel vaker met het steekbeest te maken gehad. Vier jaar geleden heb ik een zware voetontsteking aan een steekbeest overgehouden. Heb 6 maanden gedaan om ervan te komen :o

Een klamboe is een goed idee, maar werkt niet als de wesp al op je kleren zit ;D Ik dacht wel even dat er misschien wespen onder het plafond zaten, maar dat was gelukkig niet zo...
Showcase - Topic

eddy135

Wilden ze misschien ook eens een filmpje komen kijken? Bee movie ofzo?  ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

HTip

Citaat van: eddy135 op juli 18, 2008, 20:08:31
Wilden ze misschien ook eens een filmpje komen kijken? Bee movie ofzo?  ;D
;D Dat zal het wel eens kunnen zijn ;D
Showcase - Topic

celerontje

Ze kunnen ook naar hun kleine vriendjes uit ''A bug's life'' komen kijken ;D
Keus genoeg!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

tiptop

BEEterschap dan maar, Philip ;D

Ziet er allemaal wederom erg goed uit daar bij jou ;)

Hoop dat je snel geen last meer hebt van de steek. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Citaat van: celerontje op juli 18, 2008, 21:51:05
Ze kunnen ook naar hun kleine vriendjes uit ''A bug's life'' komen kijken ;D
Keus genoeg!
;D

Citaat van: tiptop op juli 18, 2008, 21:52:37
BEEterschap dan maar, Philip ;D

Ziet er allemaal wederom erg goed uit daar bij jou ;)

Hoop dat je snel geen last meer hebt van de steek. :)
Dank je Fabian, in meerdere opzichten ;D

Ik heb nu koorts erbij gekregen, maar dat betekent dat er gevochten wordt tegen de indringer :D
Showcase - Topic

tiptop

Dan is het wel echt serieus dus. :P

Succes!
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Atmoz

Beterschap!!
Dat je snel weer in orde bent over verder te klussen :D

Met vr gr,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

HTip

Citaat van: tiptop op juli 19, 2008, 12:59:06
Dan is het wel echt serieus dus. :P

Succes!
Absoluut! Maar dat was het ook al zonder de koorts ;) Ik zal jullie de details besparen :P

Citaat van: atmoz op juli 19, 2008, 13:04:24
Beterschap!!
Dat je snel weer in orde bent over verder te klussen :D

Met vr gr,

Atmoz
Dank je!! Hoop het ook :D Het was de bedoeling dat ik dit weekend voor het eerst surround geluid zou testen met de bi-wire kabels... ::)
Showcase - Topic

tiptop

He, Hoor je niet in bed te liggen met een warme kruik ??? >:( ;D

Ik verwachtte je pas morgen minimaal weer. ;)

HTip

Citaat van: tiptop op juli 19, 2008, 13:45:15
He, Hoor je niet in bed te liggen met een warme kruik ??? >:( ;D

Ik verwachtte je pas morgen minimaal weer. ;)
;D Lang leve laptops en draadloos internet ;D Beneden op de bank onder het dekbed is een goede tweede ;) En ik moet echt heel erg ziek zijn als ik de Formule 1 laat schieten. En met de TLC van mijn lieve vrouwtje... :P
Showcase - Topic

Bornin7ty2

Beterschap man. gelukkig is het erg goed weer om onder een deken te liggen  ;D

Groet,

72

HTip

Citaat van: Bornin7ty2 op juli 21, 2008, 12:47:21
Beterschap man. gelukkig is het erg goed weer om onder een deken te liggen  ;D

Groet,

72

Thanks 72! Gaat al weer iets beter, ben van de koorts af en ik eet ook alweer iets meer. Ik voel me alleen ontzettend slap ::)
Showcase - Topic

tiptop

Kippensoep helpt!

En kleine beetjes tussendoor eten :)

Wat is TLC btw? :)

Peter O

tiptop

Ah,
Is dat zo'n bekende uitdrukking dat er een afkorting voor is?!

Weer wat geleerd. ;)