Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Citaat van: JeroenGRT op januari 24, 2011, 06:16:30
Dat de AC01 het mid/hoog versterkt en daarmee niet erg natuurlijk overkomt was mij ook opgevallen. Misschien zou je nog eens een Furutech FA-220 (of Evolution) of iets van Cardas (Crosslink, Cross) kunnen proberen, deze zouden wel eens de klankeigenschappen kunnen geven die je zoekt.
Bedankt voor de suggesties. Als de NF-1302 het niet is, ga ik zeker op zoek naar de match met onze set en smaak. Heb wel goede hoop dat de 1302 het gaat zijn. Want de 1202 is het bijna ;)

Citaat van: Zefanja op januari 24, 2011, 11:22:56
Ben benieuwd of de NF-1302 brengt wat je zoekt. Ik hoop het voor je iig.
Hoop ik ook. We weten nu in ieder geval dat een interlink een groot verschil kan betekenen. En ook dat we de AC-01 gaan vervangen. Is een mooie kabel, maar de Oppo verdient beter :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

VlisChris

Damn, nog 3 weken vooraleer je projector terug is?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

HTip

Citaat van: Christiaan S op januari 25, 2011, 11:03:23
Damn, nog 3 weken vooraleer je projector terug is?

Ik weet nog niets, dus ik wacht rustig af. Vind het natuurlijk jammer, maar ik heb er geen invloed op, dus heeft het geen zin om me daarover druk te maken.

Gelukkig kan ik me met mijn nieuwe speeltje en het testen van de interlinks prima bezig houden ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

VlisChris

Daar heb je inderdaad gelukkig geen projectortje voor nodig ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

treky22

Oppo staat hier ook op het verlanglijstje  ::)

Zijn er trouwens al datums bekend voor de M&G in maart/april ?
Ik draai 3-ploegendienst, dan kan ik alvast eens kijken wanneer ik zou kunnen, of dat ik misschien
een vrije dag moet pakken  :bigsmile:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Etiennevh

Goed bezig Philip!

Ben benieuwd naar je bevindingen van de 1302 :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Maximus_Aurelius

Citaat van: HTip op januari 24, 2011, 23:04:58
Bedankt voor de suggesties. Als de NF-1302 het niet is, ga ik zeker op zoek naar de match met onze set en smaak. Heb wel goede hoop dat de 1302 het gaat zijn. Want de 1202 is het bijna ;)
Hoop ik ook. We weten nu in ieder geval dat een interlink een groot verschil kan betekenen. En ook dat we de AC-01 gaan vervangen. Is een mooie kabel, maar de Oppo verdient beter :music:

Jou kennende denk ik dat de 1302 wel een match kan zijn. Zo niet dan heb je pech gehad  :tongue2: :D. Dan weet ik nog wel enkele kabel merken die kunnen voldoen en in dezelfde prijsklasse zit als de 1302. Misschien zelfs nog beter dan de 1302 ;)
Succes met testen.
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Citaat van: treky22 op januari 25, 2011, 13:20:00
Oppo staat hier ook op het verlanglijstje  ::)
De Oppo is ongemodificeerd al goed, als je digitaal aansluit. Voor analoog is een SE al erg goed.

Citaat van: treky22 op januari 25, 2011, 13:20:00
Zijn er trouwens al datums bekend voor de M&G in maart/april ?
Ik draai 3-ploegendienst, dan kan ik alvast eens kijken wanneer ik zou kunnen, of dat ik misschien
een vrije dag moet pakken  :bigsmile:
Helaas kan ik nog geen datum prikken. Ik zal toch eerst beeld moeten hebben ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Etiennevh op januari 25, 2011, 13:31:55
Goed bezig Philip!

Ben benieuwd naar je bevindingen van de 1302 :)

Bedankt Etienne! Is wel iets anders dan jouw SR9600 ;)
Ik ben ook benieuwd naar de NF-1302. Nog even geduld...
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op januari 25, 2011, 13:58:30
Jou kennende denk ik dat de 1302 wel een match kan zijn. Zo niet dan heb je pech gehad  :tongue2: :D. Dan weet ik nog wel enkele kabel merken die kunnen voldoen en in dezelfde prijsklasse zit als de 1302. Misschien zelfs nog beter dan de 1302 ;)
Succes met testen.
;D

Ik denk ook de NF-1302 de match kan zijn. Je hebt precies voorspeld wat we zouden missen met de NF-1202. Terwijl de LS-1202 helemaal spot-on was! De prijsklasse van de NF-1302 is iets te hoog voor mij, maar 2e hands komt de NF-1302 binnen bereik ;)
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: tiptop op januari 25, 2011, 16:23:56
Heb je de kabel al?
Nog niet. Waarschijnlijk deze week. Ik hoop dat tenminste ;)
Showcase - Topic

Snowmaster

Citaat van: HTip op januari 25, 2011, 20:07:40
Nog niet. Waarschijnlijk deze week. Ik hoop dat tenminste ;)

Beloofd !  Had geen goede verpakking, kleine doosjes zijn schaars.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

RalphH

Jij verveelt je ook niet vlug hè? Er hoeft geen "Help Philip de beeldloze tijd door" praatgroep opgericht te worden als ik het zo allemaal lees ;D (en anders horen we het wel).
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

celerontje

Citaat van: HTip op januari 25, 2011, 19:58:31
Helaas kan ik nog geen datum prikken. Ik zal toch eerst beeld moeten hebben ;)
Als je in maart nog geen beeld hebt... :crazy:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: Snowmaster op januari 25, 2011, 23:06:35
Beloofd !  Had geen goede verpakking, kleine doosjes zijn schaars.
Bedankt Snow! Super dat ik jouw 1302 mag uitproberen. En het heeft echt geen haast hoor, alleen kriebelt het ontzettend ;D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: RalphH op januari 25, 2011, 23:55:53
Jij verveelt je ook niet vlug hè? Er hoeft geen "Help Philip de beeldloze tijd door" praatgroep opgericht te worden als ik het zo allemaal lees ;D (en anders horen we het wel).

:clapping:

Ik verveel me inderdaad niet vlug. Er is ook nog zoveel te doen, AB bijwerken met Oppo en HD950, topic op DVD.nl bijwerken (ik ben aangekomen bij de projectiewand ;)), de vloer eindelijk eens afwerken, steun voor de diffuser en dan nog de niet-HT gerelateerde zaken ;)
Showcase - Topic

Etiennevh

Even een andere vraag:

Schoot me ineens te binnen, maar heeft de reparatie van de HD950 nog invloed op de calibratie? Hij is toch gekallibreerd? Kan me voorstellen dat ze ook updates e.d. gelijk doen.. Of zit ik weer onzin uit te kramen?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

bmateijsen

Citaat van: Etiennevh op januari 26, 2011, 09:49:05
Even een andere vraag:

Schoot me ineens te binnen, maar heeft de reparatie van de HD950 nog invloed op de calibratie? Hij is toch gekallibreerd? Kan me voorstellen dat ze ook updates e.d. gelijk doen.. Of zit ik weer onzin uit te kramen?

Dat zien we wel wanneer de projector weer terug is. Over het algemeen heeft het geen invloed, tenzij een software update wordt gedaan en alle instellingen overschreven worden.

Zefanja

Philip is een verzilverde analoge kabel geen idee?
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

HTip

Citaat van: Zefanja op januari 26, 2011, 10:57:30
Philip is een verzilverde analoge kabel geen idee?
Zou best kunnen, maar dat wordt denk ik erg duur. Een voorbeeld is de Verastarr Silver Signature, maar ik moet 4 sets hebben en dan ben ik zo €1600 kwijt voor 4 interlinks. Ik ga voorlopig voor de NF-1302, die nieuw ook niet goedkoop is, maar 2e hands prima te doen is.
Showcase - Topic

erik s.

Citaat van: HTip op januari 26, 2011, 12:48:31
Zou best kunnen, maar dat wordt denk ik erg duur. Een voorbeeld is de Verastarr Silver Signature, maar ik moet 4 sets hebben en dan ben ik zo €1600 kwijt voor 4 interlinks. Ik ga voorlopig voor de NF-1302, die nieuw ook niet goedkoop is, maar 2e hands prima te doen is.
zilver hoeft niet per se duur te zijn. de Homegrownaudio zilveren interlinks zijn er van af 195 euro.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

oplettend luisteraartje

Ben ik even blij met m'n zilveren Art Speak dropveters voor 30 euro. Ik vind 195 euro voor een interlink best veel geld, hoor.

tiptop

Citaat van: erik s. op januari 26, 2011, 12:54:53
zilver hoeft niet per se duur te zijn. de Homegrownaudio zilveren interlinks zijn er van af 195 euro.
Dat is voor sommige een hele hoop. ;) (en het is absoluut gezien ook een hoop :-\)

Zefanja had het trouwens over VERzilverd! Zijn twee heel verschillende dingen natuurlijk! Massief tegen koper met een zilver laagje. Die klinken over het algemeen erg scherp (niet allemaal, zoals NO bijv.) en daarom denken mensen dat zilveren kabels ook zo klinken. Wat niet zo is. :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.