Chamber of Dreams

Gestart door HTip, mei 29, 2007, 22:36:32

Vorige topic - Volgende topic

Madhouse

Citaat van: HTip op augustus 22, 2016, 14:38:06
Leuk! Ik hou je op de hoogte als het zover is. Wordt de reünie die ik eigenlijk 2 jaar geleden had willen organiseren, maar toen kwam er wat tussen :unsure:
Leuk, ik kan me daar nu al op verheugen. En we zijn nu 2 jaar wijzer dus een hoop te bespreken :D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Etiennevh

Philip, op de laatste M&G bij Jan in april dit jaar was ik zeer aangenaam verrast over de mogelijkheden en kwaliteit van zijn gestreamde opnames. Misschien heb je het al beantwoord en heb ik er overheen gelezen, maar ik ben wel benieuwd in hoeverre jij hier mee bezig bent, staat enige vorm van streaming op je shortlist?
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

VlisChris

CiteerLeuk dat je een quote van 2012 hebt gevonden. Ook leuk om jouw mooie foto's weer te zien. Als jij nog ruimte voor verbetering ziet, dan mag je dat zeker een komen proberen te realiseren. Vorige keer had je nog een panorama willen maken, dus die kans krijg je dan alsnog

Ik ben gewoon goed :D Olifantengeheugen :P

Nee, ik was benieuwd naar de foto's in het topic zelf ,en toen zat ik weer even verder te lezen ;)
We houden contact hoe en wat.

En die panorama, die komt er dan inderdaad ;)

Ik ben overigens reuze benieuwd naar de Denon en je verhalen daarover. Gaat weer interessant worden om te lezen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

HTip

Citaat van: Madhouse op augustus 22, 2016, 16:17:25
Leuk, ik kan me daar nu al op verheugen. En we zijn nu 2 jaar wijzer dus een hoop te bespreken :D
Ik alleen 2 jaar ouder :D

Net nog even jouw verslag gelezen van de laatste keer (maart 2011 :o). Was weer erg leuk om te doen. Sinds jij voor het laatst hier was, zijn er toch wel de nodige dingen veranderd of gaan er nog veranderen. Eigenlijk de hele nieuwssectie uit de openingspost, dus valt toch wel mee :D

Citaat van: Etiennevh op augustus 22, 2016, 16:21:46
Philip, op de laatste M&G bij Jan in april dit jaar was ik zeer aangenaam verrast over de mogelijkheden en kwaliteit van zijn gestreamde opnames. Misschien heb je het al beantwoord en heb ik er overheen gelezen, maar ik ben wel benieuwd in hoeverre jij hier mee bezig bent, staat enige vorm van streaming op je shortlist?
De enige streaming die op dit moment doe is in de huiskamer en keuken, want ik heb geen netwerk in de kelder :-X

Maar de Denon X7200CM heeft een kwalitatief heel goede streamer aan boord, vergelijkbaar met de Marantz NA-8005, maar dan gemodificeerd. Bovendien heeft de Denon WiFi en BT aan boord, met een App voor de iPad, dus nu staat me niets meer in de weg om mijn NAS te gaan gebruiken. Je kunt ook een USB-HDD aansluiten, maar de test van afgelopen vrijdag heeft dat plan naar de achtergrond verplaatst. En wie weet leg ik nog in een CAT6 kabel naar de kelder...

Citaat van: Christiaan S op augustus 22, 2016, 17:37:46
Ik ben gewoon goed :D Olifantengeheugen :P

Nee, ik was benieuwd naar de foto's in het topic zelf ,en toen zat ik weer even verder te lezen ;)
We houden contact hoe en wat.

En die panorama, die komt er dan inderdaad ;)

Ik ben overigens reuze benieuwd naar de Denon en je verhalen daarover. Gaat weer interessant worden om te lezen.
Je bent gewoon goed, Chris! En ben benieuwd wat jij in 4 jaar hebt bijgeleerd ;)

De verhalen van de Denon zullen nog even moeten wachten, want daarvoor moet ik hem eerst hier krijgen :D Maar daarna..., nou ja jullie kennen me :music:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

VlisChris

Kijk even in het architectuur foto topic ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Madhouse

Citaat van: HTip op augustus 22, 2016, 18:25:54

Net nog even jouw verslag gelezen van de laatste keer (maart 2011 :o). Was weer erg leuk om te doen. Sinds jij voor het laatst hier was, zijn er toch wel de nodige dingen veranderd of gaan er nog veranderen. Eigenlijk de hele nieuwssectie uit de openingspost, dus valt toch wel mee :D
De enige streaming die op dit moment doe is in de huiskamer en keuken, want ik heb geen netwerk in de kelder :-X

Ik ook hoor  ;D

Oei dat is al weer even geleden. Ik ga ze vanavond ook weer even terug lezen.

Maar er staat me dus een hoop te wachten  :D

Etiennevh

Citaat van: HTip op augustus 22, 2016, 18:25:54

Maar de Denon X7200CM heeft een kwalitatief heel goede streamer aan boord, vergelijkbaar met de Marantz NA-8005, maar dan gemodificeerd. Bovendien heeft de Denon WiFi en BT aan boord, met een App voor de iPad, dus nu staat me niets meer in de weg om mijn NAS te gaan gebruiken. Je kunt ook een USB-HDD aansluiten, maar de test van afgelopen vrijdag heeft dat plan naar de achtergrond verplaatst. En wie weet leg ik nog in een CAT6 kabel naar de kelder...
Je bent gewoon goed, Chris! En ben benieuwd wat jij in 4 jaar hebt bijgeleerd ;)

De verhalen van de Denon zullen nog even moeten wachten, want daarvoor moet ik hem eerst hier krijgen :D Maar daarna..., nou ja jullie kennen me :music:
Jeetje Roy en Philip, 2011. Ik kan me mijn laatste visit in ieder geval nog goed herinneren, wat is dat al lang geleden. Dat zal ook rond die tijd zijn geweest, ik herinner me het nog als gisteren. Zelfs de eerste M&G, toen Jaap? (celerontje) bij me achter in de auto zat. Ik was doodmoe na die reis :D

Ik dacht inderdaad al dat de Denon dergelijke zaken zou ondersteunen. Kan me voorstellen dat het een behoorlijke hoeveelheid werk voor je is om jouw collecties te digitaliseren, desalniettemin heb ik bij Jan wel gehoord dat streamen van NAS wel potentieel heeft. Nu zal dat ongetwijfeld ook met de Von Schweikerts de Trinnov, aanverwante apparatuur en ruimte te maken hebben, maar toch was ik aangenaam verrast.

Het lijkt me dat in jullie geval er wellicht een vergelijkbare verrassing zou kunnen optreden :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

HTip

Citaat van: Christiaan S op augustus 22, 2016, 18:36:33
Kijk even in het architectuur foto topic ;)
Mooie foto's heb je gemaakt. Dat schept wel verwachtingen :D

Citaat van: Madhouse op augustus 22, 2016, 18:38:16
Ik ook hoor  ;D

Niet alleen jou. Enige verschil is dat ik eerder kennis mag maken met de nieuwe upgrades :popcorn:

Citaat van: Etiennevh op augustus 22, 2016, 22:08:05
Jeetje Roy en Philip, 2011. Ik kan me mijn laatste visit in ieder geval nog goed herinneren, wat is dat al lang geleden. Dat zal ook rond die tijd zijn geweest, ik herinner me het nog als gisteren. Zelfs de eerste M&G, toen Jaap? (celerontje) bij me achter in de auto zat. Ik was doodmoe na die reis :D
Voor jou is het zelfs nog langer geleden, 10-10-10 :D En toen heb je volgens mij toen ook niet optimaal gezeten, omdat we met 6 waren. Je moet de verslagen van die M&G maar eens lezen (link staat in openingspost). Brengt weer veel herinneringen boven.

Citaat van: Etiennevh op augustus 22, 2016, 22:08:05
Ik dacht inderdaad al dat de Denon dergelijke zaken zou ondersteunen. Kan me voorstellen dat het een behoorlijke hoeveelheid werk voor je is om jouw collecties te digitaliseren, desalniettemin heb ik bij Jan wel gehoord dat streamen van NAS wel potentieel heeft. Nu zal dat ongetwijfeld ook met de Von Schweikerts de Trinnov, aanverwante apparatuur en ruimte te maken hebben, maar toch was ik aangenaam verrast.

Het lijkt me dat in jullie geval er wellicht een vergelijkbare verrassing zou kunnen optreden :)
Mijn auto heeft een USB-aansluiting en kan flac afspelen, dus ik heb al een aardig begin gemaakt met digitaliseren. Als de kwaliteit van de CD goed is, dan klinkt de flac navenant. Ik ben dan ook benieuwd hoe dat straks zou klinken.

Enige wat nog op mijn verlanglijstje staat is een nieuwe NAS, want mijn huidige is gewoon niet snel genoeg. Maar die staat niet alleen voor de HT op het lijstje. Die NAS zou dan ons eigen datacenter worden.

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Etiennevh

Citaat van: HTip op augustus 23, 2016, 09:54:54
Voor jou is het zelfs nog langer geleden, 10-10-10 :D En toen heb je volgens mij toen ook niet optimaal gezeten, omdat we met 6 waren. Je moet de verslagen van die M&G maar eens lezen (link staat in openingspost). Brengt weer veel herinneringen boven.
Haha dat zou kunnen kloppen! Bij het overnemen van de SVS ben ik toen even kort met mijn vrouw langs geweest, maar dat heeft max. een uurtje geduurd denk ik. Bijna 6 jaar geleden zeg! dan heb ik blijkbaar toch de nodige upgrades gemist.

Ik zal de M&G's eens gaan doornemen, ben benieuwd.

EDIT: Net mijn eigen en andere verslagen zitten lezen, ik zie het weer helemaal voor me, haha! Ik ben wel de nodige dingen aangaande de reis en het F1 racen vergeten, wel leuk om weer terug te lezen. Al was ik wel wat negatief over het racen zoals ik het nu lees, dat was niet helemaal de bedoeling. Ik denk dat het er mee te maken had dat ik niet zo'n F1 fan ben, laten we het daar op houden. Ook wel grappig om de "Nespa betovering" weer terug te lezen. Heb je de Nespa eigenlijk nog?

Qua verslaglegging zie ik nog wel wat ruimte voor verbetering voor een eventuele volgende keer wat mij betreft ;)

Madhouse

Citaat van: Madhouse op augustus 22, 2016, 18:38:16
Ik ook hoor  ;D

Ik zat net nog even te denken, Femke en ik zijn eind 2011 nog bij jullie geweest. En volgens mij ben ik met Zefanja en Martijn90 nog een keer geweest. En we hebben elkaar nog gezien bij de overdracht van de PM15 (die hier nog steeds heerlijk staat te spelen).

Bas Akkerman

Ik had het al eerder gezegd, tof dat je weer post!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

michel69

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 23, 2016, 21:13:06

+1 en weet wel zeker voor vele ;) voor mij persoonlijk was de showcase van Philip mijn ontmoeting met HT forum.......of mijn zoektocht destijds verstandig was is weer een andere zaak ;)...................................al die upgrades is uiteindelijk toch ook niet gezond :hehe:
Stereo Kharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-Audio Research VS110 - GamuT m250-Audio Research DAC 1-20 -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Shunyata Hydra 6 - Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Oppo Uhd 203 -Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-- Audioquest pearl 4x

HTip

Citaat van: Etiennevh op augustus 23, 2016, 10:54:10
Haha dat zou kunnen kloppen! Bij het overnemen van de SVS ben ik toen even kort met mijn vrouw langs geweest, maar dat heeft max. een uurtje geduurd denk ik. Bijna 6 jaar geleden zeg! dan heb ik blijkbaar toch de nodige upgrades gemist.

Ik zal de M&G's eens gaan doornemen, ben benieuwd.
Is dat ook alweer 6 jaar geleden? Wat gaat de tijd toch snel! Was inderdaad kort maar krachtig, die demo O0

Citeer
EDIT: Net mijn eigen en andere verslagen zitten lezen, ik zie het weer helemaal voor me, haha! Ik ben wel de nodige dingen aangaande de reis en het F1 racen vergeten, wel leuk om weer terug te lezen. Al was ik wel wat negatief over het racen zoals ik het nu lees, dat was niet helemaal de bedoeling. Ik denk dat het er mee te maken had dat ik niet zo'n F1 fan ben, laten we het daar op houden. Ook wel grappig om de "Nespa betovering" weer terug te lezen. Heb je de Nespa eigenlijk nog?
Maakt niet uit wat je toen hebt geschreven. Ik waardeer eerlijkheid en gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak. Eerlijk gezegd vind ik racen nog steeds heel erg leuk, maar de PS3 is al een hele tijd niet meer aangesloten :unsure: Maar dat betekent niet dat ik niet nog een keer het stuurtje ga pakken en met GT5 (zal ik wel weer helemaal moeten inkomen) aan de gang ga.

De Nespa heb ik inderdaad nog. De lamp is nog steeds goed, maar kan zo op zijn, want ik ben volgens mij aardig in de buurt van de lampduur. Ik heb bij CineMike een ander apparaatje gehoord wat zelfs nog een verbetering bracht met een door de Nespa behandelde CD. Ik heb vik gevraagd die in de offerte op te nemen. Later meer hierover...

Citeer
Qua verslaglegging zie ik nog wel wat ruimte voor verbetering voor een eventuele volgende keer wat mij betreft ;)
:D Die kans krijg je nog wel een keer, kan je meteen mijn calibratie BD meenemen ;)

Citaat van: Madhouse op augustus 23, 2016, 21:02:49
Ik zat net nog even te denken, Femke en ik zijn eind 2011 nog bij jullie geweest. En volgens mij ben ik met Zefanja en Martijn90 nog een keer geweest. En we hebben elkaar nog gezien bij de overdracht van de PM15 (die hier nog steeds heerlijk staat te spelen).
Ik heb nog teruggezocht en je hebt (natuurlijk) helemaal gelijk. Met Femke was kort na jouw trouwen (was erg leuk om te zien dat ze zo kon genieten van een film over treintjes :o) en de M&G van 1-6-2013 met Jos, Martijn, Zefanja en jij ontbreekt helemaal in het lijstje :-X Ga ik natuurlijk nog toevoegen, incl. de verslagen. Bij de overdracht van de PM-15 en mijn aankoop van de PM-11 hebben we elkaar inderdaad even gezien bij Marcel in Venray. Maar 1 ding is zeker, alle upgrades vanaf de PM-11S3 heb je nog niet mogen beleven en daar komt binnenkort verandering in. Fijn dat je nog steeds tevreden bent met de PM-15 :music:

Citaat van: Bas Akkerman op augustus 23, 2016, 21:13:06
Dank je Bas! Ik merk dat ik er weer plezier in heb. Dat was ik even kwijt en de leuke reacties op mijn terug zijn helpen daar bij :wub:

Citaat van: michel69 op augustus 23, 2016, 22:35:51
+1 en weet wel zeker voor vele ;) voor mij persoonlijk was de showcase van Philip mijn ontmoeting met HT forum.......of mijn zoektocht destijds verstandig was is weer een andere zaak ;)...................................al die upgrades is uiteindelijk toch ook niet gezond :hehe:

Dank je Michel! ik heb het delen van mijn ervaring met de bouw altijd graag gedeeld en de leuke reacties waren een stimulans om door te gaan. En ja, het upgradevirus is onverbiddelijk. Sorry nog daarvoor :D :D :D
Showcase - Topic

Etiennevh

Citaat van: HTip op augustus 24, 2016, 09:01:34
De Nespa heb ik inderdaad nog. De lamp is nog steeds goed, maar kan zo op zijn, want ik ben volgens mij aardig in de buurt van de lampduur. Ik heb bij CineMike een ander apparaatje gehoord wat zelfs nog een verbetering bracht met een door de Nespa behandelde CD. Ik heb vik gevraagd die in de offerte op te nemen. Later meer hierover...
Ik ben benieuwd wat dat voor wonderapparaatje is dan ;) Nieuwsgierig!

Citeer
:D Die kans krijg je nog wel een keer, kan je meteen mijn calibratie BD meenemen ;)
Goed dat je het zegt! Die heb ik inderdaad nog steeds. Die zal ik dan inderdaad meenemen.

HTip

Citaat van: Etiennevh op augustus 24, 2016, 11:09:16
Ik ben benieuwd wat dat voor wonderapparaatje is dan ;) Nieuwsgierig!
Ik heb het nu 2x mogen ervaren en het allebei de keren duidelijk te horen, even los van de psycho-akoestiek natuurlijk :D Dus daar hoeven we het niet meer over te hebben :music:

Citeer
Goed dat je het zegt! Die heb ik inderdaad nog steeds. Die zal ik dan inderdaad meenemen.
We hebben al meerdere pogingen ondernomen om zonder tussenkomst van PostNL de schijf weer op z'n originele plaats in mijn rack te krijgen. Maar er kwam elke keer iets tussen ;) Nu gaat het zeker goed komen!
Showcase - Topic

HTip

Van Viktor bericht gehad dat hij alles kan leveren, want ik had ook nog een beamerplaat van Audipack nodig om de X7000 veilig aan het plafond te hangen. De HD950 heeft ook zo'n plaat en kan iemand met een Audipack plafondbeugel zonder problemen ophangen. De HD950 verkoop ik eventueel incl. plafondplaat.

Ik heb Viktor aangegeven dat we geen haast hebben, omdat we toch nog prima kunnen genieten. Dus misschien ergens in de loop van de week weet ik wat de upgrades precies gaan worden. Spannend!
Showcase - Topic

MLCinema

Citaat van: HTip op augustus 24, 2016, 19:27:14
Van Viktor bericht gehad dat hij alles kan leveren, want ik had ook nog een beamerplaat van Audipack nodig om de X7000 veilig aan het plafond te hangen. De HD950 heeft ook zo'n plaat en kan iemand met een Audipack plafondbeugel zonder problemen ophangen. De HD950 verkoop ik eventueel incl. plafondplaat.

Ik heb Viktor aangegeven dat we geen haast hebben, omdat we toch nog prima kunnen genieten. Dus misschien ergens in de loop van de week weet ik wat de upgrades precies gaan worden. Spannend!
Voorpret! Dat is vaak het allerleukste. Gaaf hoor Philip!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Jean Sibelius

Hoi Philip,

Leuk om te lezen dat je weer het enthousiasme hebt gevonden om jouw ervaringen te delen hier op het HT-forum. En mooi dat de upgrades waarschijnlijk volgende week al binnenkomen :colgate: Waar kan ik overigens het inschrijfformulier vinden voor de volgende serie M&G's? Voor wat betreft een eventuele upgrade bij mij thuis naar '3D surround' heb ik ondertussen het optelsommetje klaar (speakers, versterker, rack, Trinnov upgrade, bekabeling) en het komt qua kosten in de buurt van een 'ultieme' eindversterker upgrade. Er zijn verschillende mensen in mijn hele directe omgeving die druk bezig zijn om hun surround opstelling te upgraden naar 3D surround. Tot op heden heb ik nog nergens een overtuigende (commerciële) demonstratie gehad, maar wat niet is kan nog komen.

Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

HTip

Citaat van: Kamidioblitz op augustus 24, 2016, 21:08:03
Voorpret! Dat is vaak het allerleukste. Gaaf hoor Philip!
Absoluut! En het wordt nog leuker als je zeker weet dat en wanneer je met het nieuwe speelgoed mag spelen...

Citaat van: Jean Sibelius op augustus 25, 2016, 17:26:32
Hoi Philip,

Leuk om te lezen dat je weer het enthousiasme hebt gevonden om jouw ervaringen te delen hier op het HT-forum. En mooi dat de upgrades waarschijnlijk volgende week al binnenkomen :colgate: Waar kan ik overigens het inschrijfformulier vinden voor de volgende serie M&G's? Voor wat betreft een eventuele upgrade bij mij thuis naar '3D surround' heb ik ondertussen het optelsommetje klaar (speakers, versterker, rack, Trinnov upgrade, bekabeling) en het komt qua kosten in de buurt van een 'ultieme' eindversterker upgrade. Er zijn verschillende mensen in mijn hele directe omgeving die druk bezig zijn om hun surround opstelling te upgraden naar 3D surround. Tot op heden heb ik nog nergens een overtuigende (commerciële) demonstratie gehad, maar wat niet is kan nog komen.

Groeten, Jan

Hoi Jan, heb inderdaad mijn plezier weer gevonden op het forum. En ook weer bezig zijn met de hobby geeft ook weer een glimlach op mijn gezicht. Zeker als je van die leuke en gave vooruitzichten hebt.

Wanneer ik precies de upgrades krijg is nog niet bekend. Ik krijg hopelijk ergens in de komende week (misschien zelfs al dit weekend) het voorstel van Viktor voor de totale upgrade. Als we snel tot een deal kunnen komen, kan CineMike de modificaties gaan inplannen. De X7000 staat al bij CineMike, dus hij gaan snel beginnen als wij akkoord geven. Ik hoop natuurlijk dat we voordat de donkere dagen beginnen kunnen genieten van alle upgrades.

Zo gauw het dan ingespeeld en natuurlijk goed is ingesteld organiseer ik een M&G. Jij hoeft je daar zeker niet voor in te schrijven. Als je kunt ben je natuurlijk welkom!

Ik heb Atmos/Auro-3D meegemaakt bij CineMike. Die demonstraties waren erg indrukwekkend. Afgelopen zaterdag Mad Max gezien en daar was het effect subtiel ipv overweldigend en dat was ook erg plezierig. Maar wij zouden een behoorlijke uitdaging hebben om de akoestiek te houden zoals we dat nu hebben. En eerlijk gezegd, ik ervaar nu reeds soms een 3D-surround bubble. Maar in ieder geval ben ik met de upgrades voorbereid op de toekomst.

Groetjes, Philip
Showcase - Topic

Etiennevh

Citaat van: HTip op augustus 24, 2016, 19:24:54
Ik heb het nu 2x mogen ervaren en het allebei de keren duidelijk te horen, even los van de psycho-akoestiek natuurlijk :D Dus daar hoeven we het niet meer over te hebben :music:
We hebben al meerdere pogingen ondernomen om zonder tussenkomst van PostNL de schijf weer op z'n originele plaats in mijn rack te krijgen. Maar er kwam elke keer iets tussen ;) Nu gaat het zeker goed komen!
Dat was het in eerste instantie met de Nespa ook, maar ja, na de behandeling klinkt het niet een klein beetje beter dus kun je er niet omheen ;)

Lijkt me prima, hij staat hier keurig in de BluRay schap te wachten ;)

Maximus_Aurelius

Zo zo Philip dat wordt een mooie upgrade  : :clapping:. De Note 9 lust wel wat sap  :D. Blijven fenomenale luidsprekers de Note serie.
Hoe lang heeft Cinemike nodig om te tunen?

Maar ik vind toch wel het belangrijkste dat jij het plezier weer terug gevonden hebt voor hier op het forum terug te komen en dat je met een glimlach doet  :thumbs-up:
Hoe gaat het met Annet?
Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

HTip

Citaat van: Etiennevh op augustus 26, 2016, 22:11:44
Dat was het in eerste instantie met de Nespa ook, maar ja, na de behandeling klinkt het niet een klein beetje beter dus kun je er niet omheen ;)
Heb je helemaal gelijk in. Elke keer tijdens een M&G als iemand een CD had meegenomen om te luisteren was bijna iedereen het erover eens dat het een verbetering was. Enige probleem is dat je de test met diezelfde CD niet nog een keer kunt doen ;) Daarom heb ik een aantal (SA)CD's dubbel :music:

Wat ik gehoord heb van de Acoustic Revive RD-3 zou zomaar hetzelfde resultaat kunnen hebben tijdens M&G's. Leuke van dit apparaat is dat het ook kabels, connectors, e.d. ook kan demagnetiseren.

Citeer
Lijkt me prima, hij staat hier keurig in de BluRay schap te wachten ;)
Komt helemaal goed! Gaat alleen nog even duren, want ik neem aan dat je graag de upgrades wil beleven :D
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Maximus_Aurelius op augustus 28, 2016, 14:54:29
Maar ik vind toch wel het belangrijkste dat jij het plezier weer terug gevonden hebt voor hier op het forum terug te komen en dat je met een glimlach doet  :thumbs-up:
Hoe gaat het met Annet?
Wat leuk dat je dat zegt Nico :wub: Ik heb inderdaad het plezier op het forum én met de hobby weer teruggevonden. Anders had ik waarschijnlijk ook niet gedacht aan upgrades ;)

Met Annet gaat het goed. Ze heeft ook weer de rust gevonden, na een periode van onzekerheid en gedoe na het ontslag. Ook zij kijkt net zo uit naar de upgrades en het ervan genieten in de CoD. Ze vind het overigens lief dat je dat vraagt :wub:

Citaat van: Maximus_Aurelius op augustus 28, 2016, 14:54:29
Zo zo Philip dat wordt een mooie upgrade  : :clapping:. De Note 9 lust wel wat sap  :D. Blijven fenomenale luidsprekers de Note serie.
Hoe lang heeft Cinemike nodig om te tunen?
Dat wordt zeker een mooie upgrade :clapping: Gaan de Notes (en vooral de 9) weer heel erg blij van worden. Ik denk in Nederland nog steeds een ondergewaardeerde speaker. De Note 7 staat nog steeds te koop bij Highender Audio en ik hoor weinig van de verkoper. Misschien ga ik ze wel weer terughalen en zet ik ze toch achter 8)

Bij het vergelijken hebben we dus naar de Kef Reference 5 geluisterd en ik hoor Annet nog zo zeggen "Onze Note 9 gaat dit nog beter doen" en ik kon het niet anders dan volledig mee eens zijn. En dat terwijl de Note 9 bijna 4k goedkoper is :o
Showcase - Topic

HTip

Citaat van: Madhouse op augustus 23, 2016, 21:02:49
Wat heb jij een goed geheugen, want het klopt helemaal. Je was alleen SV..S vergeten :D
Het was even zoeken, maar het is me gelukt. De M&G van 1 juni 2013 heeft zijn plekje in de openingspost gevonden. Mocht natuurlijk niet ontbreken, lees de verslagen maar eens. Erg leuk om ook die weer te lezen :popcorn:
Showcase - Topic

HTip

De 16.000e reactie in mijn topic :o :o :o

Ik vond het wel gepast dat ik deze post zou doen, want.....

Vandaag hebben we akkoord gegeven aan Viktor van CineMike Benelux voor de aankoop van de apparatuur en de modificaties :pompom: Dus het nieuws wat ik een paar weken geleden heb aangekondigd is definitief en krijgt straks een datum in de openingspost!

Spannende tijden :clapping: :headbanging: :popcorn:

P.S. Vergeet ook niet de reacties op de vorige pagina te lezen  :popcorn:
Showcase - Topic