Zijn er ook retrogamers hier?

Gestart door Erik, mei 4, 2007, 20:47:34

Vorige topic - Volgende topic

neptune

Ben nu aan het opruimen en kom 3 msx computers tegen, 2x msx 2 en 1x de 1.
Ik dacht gooi die zooi maar weg, maar toen kwam ik een tas met konami cartridges tegen en nu twijfel ik weer ;D
Misschien toch houden om af en toe een spelletje nemesis te spelen? met de arcade turbo joystick natuurlijk O0
zet hier iets neer

simsalabim

Citaat van: neptune op januari  9, 2010, 13:50:39
Ben nu aan het opruimen en kom 3 msx computers tegen, 2x msx 2 en 1x de 1.
Ik dacht gooi die zooi maar weg, maar toen kwam ik een tas met konami cartridges tegen en nu twijfel ik weer ;D
Misschien toch houden om af en toe een spelletje nemesis te spelen? met de arcade turbo joystick natuurlijk O0

ahh good old nemesis!!
Vic Viper mag weer eens dr venom en bacterion kont schoppen..
Gradius 5 op de ps2 is ook meesterlijk, gemaakt door Treasure (ikaruga).
Gradius 2 vond ik persoonlijk geloof ik het beste op msx, gradius 3 ondanks een hele goede shooter viel toch tegen op de msx omdat het nog steeds niet mooi scrolde en dus echt achter bleef op games voor bv commodore en zelfs de nes die dat wel goed deed!
Later deed space manbow van konami voor msx2 dat wel goed.

toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Erik

Van wegggooien krijg je altijd spijt is mijn ervaring, bewaar het in een doos desnoods.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

simsalabim

Citaat van: Erik op januari 10, 2010, 20:03:47
Van wegggooien krijg je altijd spijt is mijn ervaring, bewaar het in een doos desnoods.

En konami carts zijn huis nog wel wat waard hoor, sommige zelfs best veel, metal gear 2 iets van 100 euro geloof ik..
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

Snutchz

Citaat van: Erik op mei  4, 2007, 20:47:34
Nieuwe spellen kunnen me nauwelijks meer boeien.
hmm.. ik heb juist dat wanneer ik terugkijk... ik denk van... hmmmm.... heb ik dat ooit tof gevonden  :huh2:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

bart_nl

Citaat van: Snutchz op maart  7, 2010, 21:34:54hmm.. ik heb juist dat wanneer ik terugkijk... ik denk van... hmmmm.... heb ik dat ooit tof gevonden  :huh2:
als de leeftijd in je profiel klopt heb je nauwelijks recht van spreken?

Snutchz

..ik heb 'n behoorlijke inhaalslag moeten maken... wat de één in 25jr doet... deed ik in 10  :laugh:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

squallgage

Ik heb nog altijd een Snes en een N64 emulator op mijn pc staan.

voor de Final Fantasy's
en Donky kong.

Speel deze regelmatig met maten , op de xbox.
Vlissingen is de shit, geloof je het niet. Vraag het de duitsers. !