LOEWE VITROS TV 6381zw

Gestart door eddie, februari 11, 2003, 17:39:02

Vorige topic - Volgende topic

eddie

Beste mensen:
Hoe kan ik mijzelf aanmelden voor een calibratie 'beurt' en wanneer komen jullie in Amsterdam?
Heb namelijk een LOEWE VITROS TV 6381zw
top tv met prachtige kleuren
maak gebruik van profigold antenne kabel lengte 10 mtr
maar na jullie mededeling in het HFT blad
ben ik benieuwt
of het voor mijn tv ook nootzakelijk is een calibratie.
tv is ander half jaar oud

gr Eddie 8)

bryan vd B

Hee eddie,

dit is een zeer mooie tv een maat van mij heeft er ook 1 en is ook zeer tevreden. ik heb zelf nog geen gecalibreerde loewe vitros gezien maar het kan er alleen maar beter op worden.
afgelopen vrijgdag was Frank doorhof bij mij voor een calibratie en ben echt ontzettend tevreden met de tv na calibratie.
ik heb een 92 cm pixelplus van philips en nu kan ik pas genieten van de beeld kwaliteit die zit verstopt in deze tv.
hij zei ook tegen mij dat de loewe 1 van de makelijkste tv's waren om te calibreren en dat na calibratie de beeldkwaliteit echt ontzettend mooi was.
Om je in te schrijven moet je even naar ACTIEVE TOURS gaan en kijken of er een topic loopt in de buurt van a'dam.
zoniet moet je even een nieuw topic openen en daar aangegeven dat je je wilt aanmelden voor een calibratie.

Vriendelijke groeten,

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

eddie

maak je gebruik van een dvd speler zo ja welke type
en wat voor een kabel gebruik je en hoe lang is die kabel?

bryan vd B

Hi,

Ik maak inderdaad gebruik van een dvd speler en kijk nooit naar de kabel omdat er toch nooit iets op de tv is.
Ik heb een dvd speler van sony type 7700 ES die inmiddels wel verouderd is t.o.v de nieuwere generaties die dvd-a en sacd ondersteunen maar voor de rest een prima plaatje geeft.
Ik kan je zeggen dat je na de calibratie de kleuren scheiding en detailering enorm toenemen.
De kleuren zijn ook voller van kleur en je ziet echt het verschil tussen twee dezelfde kleuren maar met een andere tint. Alles benadert de werkelijke realiteit qua weergave. Het is een beetje moeilijk om uit te leggen en je zou het zelf eens moeten zien voor je het uiteindelijk gelooft want het plaatje wat Frank Doorhof aflevert is echt perfekt.
(perfekt bestaat niet maar ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel).

Vriendelijke groeten,

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Snel beantwoorden

Waarschuwing: er is al ten minste 60 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Naam:
E-mail:
Verificatie:
Laat dit vak leeg alsjeblieft:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan

Typ de afgebeelde letters over:

Hoeveel is 20 plus vijf min een:
Wat is de afkorting voor high dynamic range:
Sneltoetsen: gebruik ALT+S om te verzenden/posten, of ALT+P om te bekijken