UPC HDTV nu echt te bestellen

Gestart door Bengbeng, april 6, 2007, 14:25:23

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bengbeng

Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

LexiconLogan

grappig ik heb het 15 minuten geleden besteld! ;D
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

simpson

 :'( minder grappig op mijn postcode is het nog niet mogelijk


cycloon

En je kan dan tot het schokkende aantal van 2 zenders in hd kijken......
Pioneer sc-lx71/Pioneer bdp-lx71/lx5090/Elac-Fs 208.2/bs204.2/cc201.2/MJ Acoustics Reference 150 MKII.

peterrr

En je moet al upc digital klant zijn  :P

Je wordt er toch niet goed van Ik heb telefoon van UPC
                                          Ik heb Internet van UPC
                                          Ik heb analoge kabel van UPC (kan je niet afzeggen of je krijgt helemaal niks)
                                          Ik heb mobiele telefoon van................UPC
                                          Samen voor zo`n E 80 aan abbo`s (buiten de "tikken")
maar voor HD moet ik eerst digital klant worden?? wat nog een abbo betekent. (en dan nog de hd abbo!)
Eerst maar een kijken welke provider/kabelaar een alles in een ABBOnement aanlevert. (voor een schappelijke prijs)
Dan gaat Upc ook al heb ik geen klachten eruit.

Het lijkt bij ons in de hoek naast de stoel wel een server ruimte. ;D

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Bengbeng

#5
Citaat van: peterrr op april  6, 2007, 15:47:29
maar voor HD moet ik eerst digital klant worden??

Wat denk je zelf, HDTV is nergens ter wereld over een analoog signaal verkrijgbaar.  :)

Citaat
En je kan dan tot het schokkende aantal van 2 zenders in hd kijken......

4, Film1/Sport1 als je daar lid van bent. En je moet ergens beginnen natuurlijk. Zoniet dan wacht
je lekker tot 2012, dan zullen er vast meer zenders zijn.  ;)

Zenders die dit jaar nog kunt verwachten zijn HD1-NL, RNN7 (gaat per 1-5 in HD uitzenden), VTM?, BBC-HD? En Eurosport
schijnt ook ver te zijn.
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

jowi

#6
Elke keer als ik wil bestellen: Uw sessie is verlopen. U kunt uw verhuizing ook telefonisch doorgeven >:(
Overigens is het op mijn postcode nog niet beschikbaar ook...

k.u.t. dus.

Sander Sassen

Zojuist ook proberen te bestellen, maar ik krijg d'r extra gratis een UPC Digital TV box bij? Bij mijn weten heb ik die toch niet nodig, deze decoder is toch standalone? Of werkt hij alleen in combinatie met de UPC Digital TV box? Zowieso stuurt men een monteur langs voor de installatie, nou, die mag dus wegblijven, stuur nu maar gewoon op die decoder, dat lukt allemaal wel, want aan mijn spullen wordt door geen enkele monteur gerommeld, punt uit.

Ps. iemand enig idee waar 't HD aanbod uit bestaat, ik heb geen zin om elke dag dezelfde Discovery Channel documentaire drie keer voorbij te zien komen in HD, ik kan nergens op de UPC website informatie vinden wat er nu precies in HD uitgezonden gaat worden?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Cute, cuddly and colorful, but beware the nasty bite

LexiconLogan

Nee je hebt alleen de HD decoder nodig en ja het zender aanbod is karig; discovery, national G. en Film 1 en Sport 1. Thats it..
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Shorty

Heerlijk klantvriendelijk ook van UPC om al die mensen die zich ruim een jaar geleden al als belangstellende hadden opgegeven allemaal een mail te sturen met "hartelijk bedankt voor uw geduld; we stellen u als eerste in de gelegenheid enz. enz."

>:D >:D >:D

VrGr,

Bart J.

jowi

Maar hoor ik hier nu dat je dan digitale TV moet hebben? Zou eigenlijk niet weten waarom? Was het in ieder geval niet van plan :D

peterrr

Citaat van: Bengbeng op april  6, 2007, 16:38:17
Wat denk je zelf, HDTV is nergens ter wereld over een analoog signaal verkrijgbaar.  :)

4, Film1/Sport1 als je daar lid van bent. En je moet ergens beginnen natuurlijk. Zoniet dan wacht
je lekker tot 2012, dan zullen er vast meer zenders zijn.  ;)

Zenders die dit jaar nog kunt verwachten zijn HD1-NL, RNN7 (gaat per 1-5 in HD uitzenden), VTM?, BBC-HD? En Eurosport
schijnt ook ver te zijn.

Ik kijk al een jaartje of 15 via de sat (eerst analoog daarna digitaal) ;)

Maar wat ik bedoel is waarom verplichten ze mij "hun" digitale pakket (niet HD) ook te nemen .
Ik ben al verplicht om de analoge kabelkosten te betalen (waar ik niet naar kijk van E 12/15 ofzo)
Dat "moet" anders krijg je niks geen internet of tel.
ik wil alleen straks hun HD pakket en niet hun overige zenders. (want canaal digitaal laat het ook nog steeds afweten).



groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Shorty

Citaatcanaal digitaal laat het ook nog steeds afweten

Canal Digitaal heeft aangekondigd nog dit jaar met HighDef te beginnen... 8) (http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=57514.0)

VrGr,

Bart J.

roos

ook besteld, een "tester"gesproken die aangeeft dat ook de niet hd kanalen een beter plaatje geven, zo niet gaat hij weer retour afzender
monster 500/1000
humble's hatt mkIII
panasonic TX-P50G10
yamaha ysp 1000 marantz cd 5001 marantz pm 4001 dreambox 7000

Bengbeng

#14
Citaat van: peterrr op april  6, 2007, 19:43:27

Maar wat ik bedoel is waarom verplichten ze mij "hun" digitale pakket (niet HD) ook te nemen .

Mogelijk omdat ze de normale digitale kanalen niet allemaal kunnen blokkeren voor je?

Ik heb namelijk begrepen dat veel zenders zonder codering schijnen te zijn, met bijv. een PC DVB-C kaart
schijn je alle Nederlandstaligen (ook commerciëlen) zonder probleem digitaal te kunnen ontvangen (uiteraard heb je wel het normale analoge abo nodig). UPC zal hier niet blij mee zijn maar aangezien er niets aan gedaan wordt kunnen ze blijkbaar niet anders.
Jou een HD box geven maar de SD zenders compleet blokkeren kunnen ze op de één of andere manier niet.
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

El Nino

Voorlopig is UPC dan wél de eerste aanbieder van HD TV in Nederland! Ga zo even kijken of m'n postcode gebied ondersteund wordt, denk het wel....ze zitten bijna bij mij om de hoek..... ;)

Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

El Nino

Ja, ik kan op HDTV overgaan.....alleen er zijn in beginsel 2 netten beschikbaar en kst € 6,- per maand. Da's relatief veel voor 2 zenders....Mmm, nog niet direct bestellen
Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

mutiara

TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

Audiotwin

Citaat van: jaco op april  6, 2007, 22:24:44
Ook maar besteld.

Ik ook ;D

Citaat van: El Nino op april  6, 2007, 21:17:10
Voorlopig is UPC dan wél de eerste aanbieder van HD TV in Nederland!

Casema en anderen bieden al een tijdje HDTV aan ;D
Tevredenheid!!!

LexiconLogan

Kun je later vertellen; ik was 1 van de eerste met HD.. ;D
TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

riwi

Citaat van: Kef-mania op april  6, 2007, 22:36:20
Kun je later vertellen; ik was 1 van de eerste met HD.. ;D
Ik heb al HD via essent/@home via de kabel sinds zomer vorig jaar  ;)
Dus UPC sukkelt er een beetje achteraan denk ik.

Maar volgens mij gaan casema, upc en essent binnen afzienbare tijd samen, dus dan zal het wel allemaal gelijk getrokken gaan worden kwa techniek en aanbod.

Starred

Citaat van: riwi op april  6, 2007, 22:53:49
Maar volgens mij gaan casema, upc en essent binnen afzienbare tijd samen, dus dan zal het wel allemaal gelijk getrokken gaan worden kwa techniek en aanbod.

Lijkt me stug dat een dergelijke fusie wordt goedgekeurd

riwi

#23
Citaat van: Starred op april  6, 2007, 23:16:55
Lijkt me stug dat een dergelijke fusie wordt goedgekeurd

foutje : volgens mij is het multikabel, casema en essent. Dus niet UPC erbij. Is ook al goedgekeurd dacht ik.

http://tweakers.net/nieuws/43778/[email protected]

harrytasker

Begrijp ik het goed dat je alleen HD kunt onvangen als je een TV hebt met HDMI?? Zit er geen component uitgang op de HD decoder??
5150 time!