Jean Michel Jarre: Solidarnosc Live - Collector Edition (DVD + CD) voor € 3,89

Gestart door DVDGuy, maart 25, 2007, 15:43:30

Vorige topic - Volgende topic

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Nahpets

Beste DVDGuy,

Het inmiddels duidelijk dat je de aanbiedingenpagina van CDWOW gevonden hebt. Het is misschien handiger als je ze zo interresant vind om ze in 1 topic te melden ipv 1 topic per titel. Verder verwijs je naar een pagina van CDWOW.US, die dus niet in NL leveren. Misschien handiger om de link naar een pagina te geven die wel in NL leveren (met de daarbij behorende prijs).

Mvg,

Enno  :)
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

DVDGuy

Citaat van: Enno op maart 25, 2007, 15:50:39
Beste DVDGuy,

Het inmiddels duidelijk dat je de aanbiedingenpagina van CDWOW gevonden hebt. Het is misschien handiger als je ze zo interresant vind om ze in 1 topic te melden ipv 1 topic per titel. Verder verwijs je naar een pagina van CDWOW.US, die dus niet in NL leveren. Misschien handiger om de link naar een pagina te geven die wel in NL leveren (met de daarbij behorende prijs).

Mvg,

Enno  :)

Beste Enno,

ik koop (bijna) al mijn DVD's bij CDwow.us en die leveren gewoon in Nederland en nog héél snel ook  :-X
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

TheSpeedSkater

Laat maar lekker staan zo hoor, lekker overzichtelijk.

Ik bestel trouwens ook regelmatig bij cdwow US. Nog nooit een probleem gehad en de prijzen zijn beter !
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Roksan

CiteerHet is misschien handiger als je ze zo interresant vind om ze in 1 topic te melden ipv 1 topic per titel.

Los is helemaal niet zo erg vind ik. Zo zie ik veel sneller wanneer er weer een nieuwe mooie aanbieding is!!!
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO