Show je AV Meubel

Gestart door Marsh, maart 11, 2007, 15:48:21

Vorige topic - Volgende topic

TacoG

Citaat van: Corne H op april 17, 2007, 17:07:03
Hier mijn meubels na de verhuizing:

Stereo:

Hele mooie opstelling zo Corne. Mag ik vragen hoe breed het meubel is? Hoe heb jij de snoeren naar je scherm zo mooi weggewerkt? Achter de muur langs? Zeer netjes gedaan? Wil het scherm ook wel graag aan de muur hebben, maar vind die draden die naar beneden lopen niet mooi. Bij jou is het op deze manier een plaatje,net als bij vele andere forummers hier, zit soms een gewoon een beetje te kwijlen ;-)
Panasonic 65VT60,Pioneer 5080XA, Epson TW-9000, Onkyo TX-NR616, Marantz DV6400, Elac FS247 (fronts) , Focal JM lab Sib (center + rears) & Cub (sub), Synology DS211+, HTPC blu-ray, PS3, PS2, Nintendo Wii, UPC HD-DVR

Aurora13

TV moet nog komen tegen het einde van het jaar, maar toch alvast onderstaande AV meubel geplaatst.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=51505">HTPC Zalman HD501: HDMI -> Pioneer Plasma LX-608D
S/PDIF 1 -> Tact S2150 -> KEF LS50 fronts
S/PDIF 2 -> Tact S2150 -> KEF LS50 center + Velodyne EQ-Max 8
S/PDIF 3 -> Tact S2150 ->

Corne H

Citaat van: TacoG op augustus  6, 2007, 08:29:20
Hele mooie opstelling zo Corne. Mag ik vragen hoe breed het meubel is? Hoe heb jij de snoeren naar je scherm zo mooi weggewerkt? Achter de muur langs? Zeer netjes gedaan? Wil het scherm ook wel graag aan de muur hebben, maar vind die draden die naar beneden lopen niet mooi. Bij jou is het op deze manier een plaatje,net als bij vele andere forummers hier, zit soms een gewoon een beetje te kwijlen ;-)

Het meubel is 2,70 meter breed en de draden heb ik door een goot lopen die in de muur is gefreesd. Dank je voor de complimenten.

Groeten,

Corné

Robke

M'n eerste post hier op het forum, dus ik zal maar gelijk m'n nieuwe tv meubel laten zien. :)
Ik zal binnenkort eens wat fatsoenlijkere foto's maken, want dit had ik maar in de gauwigheid even gedaan. :-[

Ik heb hem net een week en ik ben er zelf erg blij mee, nu de rest nog vervangen wat erop en erin staat, maar dat komt nog wel.

papaleo

Welkom op het forum Robke,een stijvolle opstelling die je daar bebt.  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

ajbeefde

Citaat van: Robke op augustus 12, 2007, 18:46:21
M'n eerste post hier op het forum, dus ik zal maar gelijk m'n nieuwe tv meubel laten zien. :)
Ik zal binnenkort eens wat fatsoenlijkere foto's maken, want dit had ik maar in de gauwigheid even gedaan. :-[

Ik heb hem net een week en ik ben er zelf erg blij mee, nu de rest nog vervangen wat erop en erin staat, maar dat komt nog wel.

Mooie setup....
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55G56LS, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

tiptop

Netjes hoor :D

Welkom op het forum :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

mack

Mooi meubel Robke, hoort hier niet nog een zwarte glas plaat op te liggen ?.

En welkom op het forum.

Robke

Dank jullie voor de complimenten. (Y)

@Mack: Dit is de simpelste uitvoering, je hebt hem inderdaad ook met zwart glazen plaat op de bovenkant.
Dat was me alleen wat teveel schoonmaakwerk iedere keer, nu valt het niet zo op als ik hem een week of 2 afgestoft heb. ;)

mack

Mag jij er alleen maar aan komen om het stof te verwijderen.  ;D

el-jorge

Citaat van: mack op augustus 12, 2007, 21:26:23
Mooi meubel Robke, hoort hier niet nog een zwarte glas plaat op te liggen ?.

En welkom op het forum.

Hoe weet jij dat??? Wat voor merk meubel is het dan?
|LG OLED| |Denon| |PS4| |Monitor Audio Radius| |SVS| |Wyrewizard|

mack

Citaat van: el-jorge op augustus 14, 2007, 14:41:47
Hoe weet jij dat??? Wat voor merk meubel is het dan?

Het meubel is van Jahnke. :) (Ben ook aan het zoeken naar een geschikt meubel)
Kijk even op de duitse audio-mobel site.
Keus genoeg, maar mijn meubel zit er niet bij :(

Robke

Citaat van: mack op augustus 13, 2007, 20:54:15
Mag jij er alleen maar aan komen om het stof te verwijderen.  ;D

Ik móet er wel aan komen om hem schoon te maken, iemand anders doet het vooralsnog niet voor me. ;D :P

Rielplayer

Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

HTR

ah jij hebt tv via tele2 ;D zilver pakket?

Rielplayer

Citaat van: HTR op augustus 15, 2007, 21:13:25
ah jij hebt tv via tele2 ;D zilver pakket?

zilver pakket? geen flauw idee ;D Ik wilde de 20mbit verbinding en dat kon toen alleen met een totaal pakket incl. televisie. Overigens was het toen nog versatel waarbij ik mijn abbo heb afgesloten.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

quicksilvernet

In december krijg in mijn nieuwe huis en heb sinds kort dit av meubel gekocht. Hij is van Bo concept.

Mijn scherm zal aan de muur te komen hangen  ;)

coax-c3

hallo mensen

hier het audio/video meubel van teakhout laten maken in Indonesië
duurde wel even,levertijd zou 4 maanden zijn
maar met 2 maanden stond het meubel bij mijn leveransier

groeten

carl
Chario Academy Millennium II  front
Chario hyper 1000 back
Chario constellation Phoenix center
Rel 305 subwoofer
De nad master
M15 voorversterker
M25 eindversterker
Hitachi 7200 gekalibreerd
NAD M55 dvd speler
htpc p4 2.9 extreme waterkoeling

Dennistattoo

Heb de topic even doorgekeken en sommige zien er super uit. Heb er zelf helaas de ruimte niet voor, maar een mooie kast kan ik wel kwijt onder de Pio
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

coax-c3

ik heb de kast zelf getekend en de maten erbij gezocht
nu je in de hele  wereld teak hout mag inporteren ,en uiteraard weer niet hier in dit land  :-X :-X
moet je je meubel daar laten maken , maar je kunt hem krijgen zoals je zelf wilt

carl
Chario Academy Millennium II  front
Chario hyper 1000 back
Chario constellation Phoenix center
Rel 305 subwoofer
De nad master
M15 voorversterker
M25 eindversterker
Hitachi 7200 gekalibreerd
NAD M55 dvd speler
htpc p4 2.9 extreme waterkoeling

Dennistattoo

ga voor 75% verhuizen volgende week, en dan moet de Pioneer helaas een stukje verder staan. Maar ga wel eens kijken of ik zelf een kastje in elkaar kan knallen, moet alleen even kijken hoeveel tijd ik heb. Ben vanmiddag namelijk aangenomen bij mijn nieuwe baas, en die wil wel dat ik snel kom werken uiteraard

Maar hier staan zeker wat idee;n tussen ;D
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

R

Hmm, kan mijn laastste zelfbouw niet vinden hier..

Zo dan maar. http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=61295.200

Dennistattoo

mooi gedaan, wil zelf iets in glanszwart en wat een deel boven de grond hangt. Dus even wat mdf kopen en knutselen

R

Dat is natuurlijk altijd leuk!

Citaat van: Denniskoi op januari  3, 2008, 19:11:44
mooi gedaan, wil zelf iets in glanszwart en wat een deel boven de grond hangt. Dus even wat mdf kopen en knutselen

Robbert54

mijn av meubel. bij lange na niet ideaal maar zit nu ook nog op de slaapkamer. ga er zelf 1 maken als ik eenmaal op mijzelf woon.

eerst de afbraak van mijn oude meubel. was gewoon een soort kast. waar de tv aanhing en mij audio verder in stond. zijkant was ook gesloten. en als je goed naar de foto kijkt kun je aan de uitsparing de vorm van de xbox zien. die dus naast mijn tv stond. kan er geen foto meer van weer vinden :-[ daarna mijn nieuwe meubel. gewoon een dressoir waar ik 2 deurtjes uit heb gehaald. inmiddels staan mij beide spel consoles in het dressoir. (achter de 2 overgebleven deurtjes) zie:http://www.htforum.nl/~showcase/usersetdetail.php?id=235
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo