Show je AV Meubel

Gestart door Marsh, maart 11, 2007, 15:48:21

Vorige topic - Volgende topic

ajbeefde

Citaat van: cip54 op januari  3, 2008, 20:03:07
mijn av meubel. bij lange na niet ideaal maar zit nu ook nog op de slaapkamer. ga er zelf 1 maken als ik eenmaal op mijzelf woon.

eerst de afbraak van mijn oude meubel. was gewoon een soort kast. waar de tv aanhing en mij audio verder in stond. zijkant was ook gesloten. en als je goed naar de foto kijkt kun je aan de uitsparing de vorm van de xbox zien. die dus naast mijn tv stond. kan er geen foto meer van weer vinden :-[ daarna mijn nieuwe meubel. gewoon een dressoir waar ik 2 deurtjes uit heb gehaald. inmiddels staan mij beide spel consoles in het dressoir. (achter de 2 overgebleven deurtjes) zie:http://www.htforum.nl/~showcase/usersetdetail.php?id=235

Hopelijk heb je geen last van zweetvoeten.....  :)
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55G56LS, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

Robbert54

Citaat van: ajbalmere op januari  3, 2008, 20:28:31
Hopelijk heb je geen last van zweetvoeten.....  :)
haha gelukkig niet. er ligt ook nog zo'n 10 paar in de kast :-\
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

stennisborne

Hallo,

ben vrij nieuw hier, keek al een tijdje rond maar nu maar eens een username aangemaakt. ik zal gelijk een foto van mijk rack posten

Heb nog niet echt super high end spul maar ben er op dit moment tevreden mee.  O0

setup
Versterker : Sony TA-FE370
CD-speler : Sony CDP-791
Tuner: Sony ST-SA3ES
speakers: Bose 161 met acoustimass sub

onderin het rack staat nog 2 overcomplete tuners
Sony ST-SE370
Sony ST-S415
Onkyo TX-SR608 / Mission M73 fronts / Mission 73 Rears / Mission M7C2 Center / Mordaunt short MS308 Sub / Samsung UE48H5570 / Humax iHdr-5050c / Dune HD MAX / Logitech Harmony Ultimate

advr

mijn rack is super audiofiel, maar niet huis maar wel oersterk in elkaar gelast door mijn buurman ;D ;D

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

JayBee

Ook maar eens een fotootje van mijn setje  ;D

Bornin7ty2

Ziet er netjes uit zo, dat krijg ik hier dan weer niet door de comissie he  >:D

donaldk

Schattig koppie heb je;-).

Robbert54

Citaat van: donaldk op januari  6, 2008, 00:12:28
Schattig koppie heb je;-).

haha!  :P dank je! dat is my beautiful girlfriend!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Stekkerke

Ik zit er aan te denken om mijn meubel / wand aan te passen.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=57107.msg893725#msg893725

Ik zou graag het kastje zwevend aan de wand hangen.
Met onderaan lampjes voor indirect licht op de vloer.

Voorlopig heb ik hier nog weinig voorbeelden van 'zevendende' oplossingen gezien.
Iemand ervaring hier mee ? Hoe bevestig je die op een goede manier?
lees: zodat het geheel niet naar beneden komt wanneer men er +- 20 kg appartuur in plaatst ...

Pioneer 427 Plasma Television
ARCAM AVR 350
- ARCAM DV79.
 B&W CM1 <BR/> BPS 100 Sub - Audioquest

DennisE12

Ht Kelder in aan bouw
sony 1272qm
onkyo tx-sr605
sony BDP s350 B&W LCR60-S3 Black B&W DM 600-S3 Black B&W DM  601-s3 Black yamaha sw 160 Beamax 200 x 119 projectiescherm

JeKa

AAAAAHHHHH,
Wat krijg ik zin om ook wat nieuws te bouwen/kopen! Ik heb het plaatje al op mijn netvlies, maar in ons studentenappartementje gewoonweg niet de ruimte. :-\ :'(

Tot die tijd is dit 't

tiptop

Citaat van: stennisborne op januari  5, 2008, 20:43:22
Hallo,

ben vrij nieuw hier, keek al een tijdje rond maar nu maar eens een username aangemaakt. ik zal gelijk een foto van mijk rack posten

Heb nog niet echt super high end spul maar ben er op dit moment tevreden mee.  O0

setup
Versterker : Sony TA-FE370
CD-speler : Sony CDP-791
Tuner: Sony ST-SA3ES
speakers: Bose 161 met acoustimass sub

onderin het rack staat nog 2 overcomplete tuners
Sony ST-SE370
Sony ST-S415

Welkom op het forum :)
Je eerste upgrade wordt straks vast andere luidsprekers ;D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

stoffels

eazyQ

Wat ik me ineens afvraag, hoeveel van jullie hebben nu een bijna dedicated setup in een normale woonkamer staan? Wij hebben nogal veel spullen dus alleen een setup zonder verdere kasten ebrij lijkt me prachtig, maar dat kan gewoonweg niet. Dat maakt het ook meteen erg moeilijk om een mooi/stevig/leuk meubel te vinden dat en functioneel is en alle apparatuur kan herbergen met dit als uiteindelijke oplossing:

Maar hoe zit dat bij jullie?
Gewoon weinig spullen in de woonkamer of een dedicated gedeelte?

Robbert54

nou ik zit momenteel nog in een slaapkamer en bij mij is het gewoon een kwestie van:gebruik ik dit? nee? weg ermee of naar zolder. zoveel mogelijk opruimen. en dit gaat in mijn woonkamer net zo worden. dan zorg ik desnoods voor een apart rommelkamertje ofzo maar onze woonkamer zal wel HT dedicated worden ingericht ;)

Woonkamer HT
Stereo

quicksilvernet

Hier mijn meubel van Boconcept. Aparatuur moet nog komen  :-[ Maarja topic gaat over de meubel :D

Robbert54

Citaat van: quicksilvernet op januari 25, 2008, 09:53:49
Hier mijn meubel van Boconcept. Aparatuur moet nog komen :D Maarja topic gaat over de meubel :D

mooi meubel hoor :o

Woonkamer HT
Stereo

only1nékes

voila, oud draadje terug open voor ons nieuw meubeltje :-)
afm 260 x 60 x 60
alles massief eik (binnen, schapjes , achter en voorkant)

sorry weinig aan de pc en brievenbus vol, gelieve te mailen en ik zal zo snel mogelijk antwoorden :-)

Sk

Hier is de mijne

edit: De speakers worden overigens binnenkort vervangen voor de zwarte variant  ;)
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Valkyrie

Mijn meubel:

En met de kleppen open:

Let niet op de vertekening van de groothoeklens op de onderste foto...
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: NAD M28 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

Robbert54

mijn binnenkort te maken av meubel. van massief eikenhout

Woonkamer HT
Stereo

Beertender

Citaat van: Valkyrie op augustus 28, 2010, 18:22:14
Mijn meubel:

En met de kleppen open:

Let niet op de vertekening van de groothoeklens op de onderste foto...

Dat ziet er echt erg mooi uit.  :inlove:
Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50

blue-eyes

Hier de foto van de mijne:  (zelfbouw)

Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

Beertender

Citaat van: Blue-Eyes op augustus 28, 2010, 23:17:56
Hier de foto van de mijne:  (zelfbouw)

Wow !! Dat ziet er echt  O0  uit
Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50