Epson TW1000 presample preview

Gestart door J.A.F._Doorhof, maart 2, 2007, 13:33:16

Vorige topic - Volgende topic

astrobart

Citaat van: jaco op augustus 17, 2007, 15:17:19
Waarom, rond de 200 Euro voor een nieuwe lamp, dus gewoon elke film een paar cent opzij leggen  ;D
dat heb ik ook bij mijn barco gedaan ;D

new kid in town

Citaat van: S60t op september  5, 2007, 23:44:13
Mijn idee, alleen het probleem is dat tegen die tijd nog een betere projector, namelijk de TW3000 in de maak is...deze markt gaat zo vreselijk snel......

Zucht......En ook de nieuwe panasonic komt er al weer aan.
http://www.cine4home.de/index2.htm

Ze rollebollen over elkaar heen met de nieuwste modellen....
Wanneer nu wat te kopen?

Paul Landsmeer

Citaat van: new kid in town op september  6, 2007, 22:40:55

Hopelijk is dit het prototype, want qua design ziet die nieuwe Pana er niet uit.

S60t

Wil graag over naar FULL HD. Zou er ook graag 1 willen halen maar wat al eerder is gezegd dat het nu even iets te snel gaat. volgend jaar zomer komt de TW3000 wel op de markt (ofzo) die weer beter is..maar de TW2000 wel betaalbaarder. Mijn BenQ HT-480W van 3 jaar oud kan nog wel een halfjaartje mee :-) of er moet iemand interesse voor hebben??
Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

Marsh

Ik wil ook heeeeel graag gelijk full hd, maar het is op dit moment niet te betalen voor de meeste mensen.
Daarom gaat het de TW700 worden, wat een HELE mooie upgrade is na de TW10, met een nieuwe BD of HD-speler en dan verkoop ik hem wellicht over een kleine anderhalf jaar als de full-hd's wat goedkoper zijn.
Deze techniek gaat net zo snel als de computer wereld, morgen is je beamer al weer oud.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

Rielplayer

Citaat van: Marsh op september  8, 2007, 14:40:08
Ik wil ook heeeeel graag gelijk full hd, maar het is op dit moment niet te betalen voor de meeste mensen.
Daarom gaat het de TW700 worden, wat een HELE mooie upgrade is na de TW10, met een nieuwe BD of HD-speler en dan verkoop ik hem wellicht over een kleine anderhalf jaar als de full-hd's wat goedkoper zijn.
Deze techniek gaat net zo snel als de computer wereld, morgen is je beamer al weer oud.

ben je nou al ergens wisten kijken?

Als Tilburg niet te ver is voor je ben je van harte welkom.

Groeten Maurice
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Marsh

Citaat van: Rielplayer op september  8, 2007, 14:43:47
ben je nou al ergens wisten kijken?

Als Tilburg niet te ver is voor je ben je van harte welkom.

Groeten Maurice

Kijk, dat zou mooi zijn.
Tilburg is een uurtje voor mij, dus dat is te doen.
Je hebt PM.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

borkaenjo@work

Ik weet niet wat de TW700 kost, maar in Japan kelderen de prijzen voor de TW1000.
Voor nog geen € 2200,- heb je de TW1000 in huis, incl verzend en duane kosten.
Op de Duitse ebaysite adverteerd Grobi met de tw1000 voor € 2899,- waarbij je € 400,-
van Epson terugkrijgt voor je oude tv, beamer, printer, enz.
Het is maar een tip. :)

Mark C00len

En is de projector uit Japan dezelfde als hier in Europa?

hifimonster

Citaat van: new kid in town op september  6, 2007, 22:40:55

Ze rollebollen over elkaar heen met de nieuwste modellen....
Wanneer nu wat te kopen?
Wanneer je wilt. Kopen naar het type koper dat je bent. Ik heb zojuist een 720P projector gekocht voor iets meer dan 1100 EUR en verwacht dat ik over 1-2 jaar voor niet veel meer een 1080P projector heb. Ik koop nimmer de nieuwste modellen omdat je dan een premium betaald die mij het verschil niet waard is, en zeker gezien het feit dat ik nu alleen maar dvd's heb staan is een 720P voldoende.

Als je toch liever het nieuwste wil kan je nu kopen en genieten en over 1-2 jaar weer het nieuwste kopen. Als je wil wachten, dan kan je blijven wachten. Hoe langer je wacht des te dichter bij komen de 2160P en 4320P projectoren.  ;)

borkaenjo@work

Citaat van: Mark C00len op september 11, 2007, 18:00:25
En is de projector uit Japan dezelfde als hier in Europa?

Jep. Alleen niet in zwart verkrijgbaar, maar wit.

Djang

Ik heb een vraag omtrent de lens kap.
Is het beter om die er na het kijken weer op te doen of maakt het niet uit als je deze er gewoon af laat?
receiver: denon avr-x2000 , speakers: wharfedale diamond 8 serie, plasma: LG 50pz250, kabels: qed, console: wii u,

reza

Ik zou wel willen weten hoe deze zich nou houd naast de TW2000?
Want de TW1000 kan je redelijk goedkoop kopen!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

J.A.F._Doorhof

het is een andere projector.
Een stukje donkerder, iets minder zwart niveau en iets minder dynamisch.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

reza

denoontje

reza

S60t

Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

reza

Ik denk de HC5500 maar het kan ook de HC6500 worden. Het ligt aan de Nederlandse prijs.

RobinAFCA

Ik heb hem binnen, alleen problemen met aansluiten. Als ik de HDMI in een switch doe krijg ik wel beeld van m'n HD decoder, maar niet van me ps3 en HTPC. Als ik me ps3 en HTPC via receiver onkyo 605 aansluit krijg ik ook geen signaal door. Als ik me ps3 of htpc enkel aansluit krijg ik wel beeld door?

Hoe kan dit? Iemand een idee??
Samsung PS50C7700 3D| Onkyo TX-SR605E | Fronts B&W DM604s2 | Center B&W LCR-3 | Backs B&W DM602s2 | Sub BK XLS300 | Playstation 3 | Wii | FULL HD HTPC | Supra/Canare/Ixos cables | Logitech Harmony One

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=70118.0