HuubF's settje, de karavaan trekt voort... - De laatste en hopelijk beste set -

Gestart door HuubF, februari 8, 2007, 23:28:32

« vorige - volgende »

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Kwabbernoot

Citaat van: Raphie op april 18, 2017, 14:49:53
En aangemeld. Benieuwd of ze een item willen maken  :D

In Zweden hebben ze een mooie uitdrukking voor zo'n mannetje als jij: Snᴓje knöös.

Raphie

Citaat van: Kwabbernoot op april 18, 2017, 15:05:33
In Zweden hebben ze een mooie uitdrukking voor zo'n mannetje als jij: Snᴓje knöös.
prima, van mij mogen ze met de billen bloot op TV stelletje oplichters.
JBL PRX Power!

chansig

Citaat van: Raphie op april 18, 2017, 15:08:26
prima, van mij mogen ze met de billen bloot op TV stelletje oplichters.

Wel een beetje een kleine vis in de markt. Kan je niet beter Siltech, AQ of welk merk kabel dan ook pakken ?

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Raphie

Citaat van: chansig op april 18, 2017, 15:13:10
Wel een beetje een kleine vis in de markt. Kan je niet beter Siltech, AQ of welk merk kabel dan ook pakken ?

Gr. Hans
nee, het anekdotisch appel naar NOB maak het veel persoonlijker :D
JBL PRX Power!

chansig

Citaat van: Raphie op april 18, 2017, 15:18:22
nee, het anekdotisch appel naar NOB maak het veel persoonlijker :D

Om eerlijk te zijn vind ik het een behoorlijk sneue actie. Maar goed....jij voelt misschien iets van trots.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: Raphie op april 18, 2017, 15:18:22
nee, het anekdotisch appel naar NOB maak het veel persoonlijker :D

Kun je niet beter eerst eens zo'n tegel lenen voordat je los gaat? Ik zie het al helemaal voor me:

Raphie die bij Radar of een ander programma moet optreden met zijn Aanklacht onder de Arm. De presentatrice richt zich tot Hem en stelt de vraag:

'Zeg Raphie, heb je eigenlijk zelf ooit eens geprobeerd of zo'n tegel werkt'?

Raphie's antwoord gaat de geschiedenis in: 'Nee, waarom?'.

In de uitzending van Radar bleek Raphie de eerste (en laatste) die niet-ontvankelijk werd verklaard.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Raphie

Citaat van: chansig op april 18, 2017, 15:23:39
Om eerlijk te zijn vind ik het een behoorlijk sneue actie. Maar goed....jij voelt misschien iets van trots.

Gr. Hans
nee, trots niet, gaat erom dat ze allerlei zaken claimen en een anekdotisch appél doen. Daar mag men best dieper in graven. De waarheid komt altijd bovendrijven.
JBL PRX Power!

Xander32

... waarschijnlijk nog anoniem gedaan ook ... daarnaast lijkt het mij geen handige zet als je zelf (een deel van) jouw inkomsten met muziek verdient en daarin afhankelijk bent van techniek. Je weet nooit hoe zoiets tegen je zou kunnen keren.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Raphie

Nee hoor, ik richt geen stichting op of zo, het is gewoon tijd voor wat gedegen onderzoeksjournalistiek.
Citaat van: HuubF op april 18, 2017, 15:28:58
Kun je niet beter eerst eens zo'n tegel lenen voordat je los gaat? Ik zie het al helemaal voor me:

Raphie die bij Radar of een ander programma moet optreden met zijn Aanklacht onder de Arm. De presentatrice richt zich tot Hem en stelt de vraag:

'Zeg Raphie, heb je eigenlijk zelf ooit eens geprobeerd of zo'n tegel werkt'?

Rahie's antwoordt gaat de geschiedenis in: 'Nee, waarom?'.

In de uitzending van Radar bleek Raphie de eerste (en laatste) die niet ontvankelijk werd verklaard.
JBL PRX Power!

Raphie

Citaat van: Xander32 op april 18, 2017, 15:30:03
... waarschijnlijk nog anoniem gedaan ook ... daarnaast lijkt het mij geen handige zet als je zelf (een deel van) jouw inkomsten met muziek verdient en daarin afhankelijk bent van techniek. Je weet nooit hoe zoiets tegen je zou kunnen keren.
nee hoor niet anoniem? Waarom zou ik? Gewoon via het contactformulier op de site.
JBL PRX Power!

Kwabbernoot


HuubF

Citaat van: Raphie op april 18, 2017, 15:31:09
nee hoor niet anoniem? Waarom zou ik? Gewoon via het contactformulier op de site.

Kansloos. Wel een krachtig statement naar ons toe hoor!
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Citaat van: Raphie op april 18, 2017, 15:29:06
nee, trots niet, gaat erom dat ze allerlei zaken claimen en een anekdotisch appél doen. Daar mag men best dieper in graven. De waarheid komt altijd bovendrijven.

En ik ken je niet anders dat je al jaren tegen bv de mythe van kabels loopt aan te schoppen. Gister nog als het gaat om de netwerkabels. Is het in die jaren nooit in je op gekomen om daar actie op te ondernemen ?

En het levert je iets op....anders doe je het niet.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Raphie

Citaat van: Kwabbernoot op april 18, 2017, 15:32:00
Ben je vroeger veel gepest ofzo?
Nee hoor, ben gewoon wel eens benieuwd hoe anderen daar over denken.
En vooral het anekdotisch NOB stuk dat wordt uitgebuit, er zijn vast nog wel oud collega's op te trommelen die dat in context kunnen zetten.
JBL PRX Power!

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Raphie

Citaat van: chansig op april 18, 2017, 15:34:17
Rood fietsje ?  :D

Gr. Hans
don't shoot the messenger...... ik zie het item al helemaal voor me,
Wees blij dat het niet "opgelicht" is, dan heb je beelden van Bernard hardrennend naar zijn auto met de reporters met dossiermap achter hem aan. :D
JBL PRX Power!

chansig

Wanneer licht iemand volgens jou iemand op ?

Stel dat de makers helemaal achter hun produkt staan en zeker weten dat ze iets te pakken hebben. Lichten ze dan nog op ?

Ik verdenk bv kabelmerken vele, vele, vele malen eerder van oplichting.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Ik vraag mij af wie er opgelicht wordt. Maar goed, we zullen het wel gaan zien. Goede reclame voor de heren, lijkt mij zo.

Groeten...

Mitch--

Citaat van: Kwabbernoot op april 18, 2017, 15:32:00
Ben je vroeger veel gepest ofzo?

Ik denk dat ie oprecht echt niks beters te doen heeft dan dit gedoe, zonde als je zo door het leven moet gaan, lijkt me doodvermoeiend
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Raphie

Citaat van: Mitch-- op april 18, 2017, 15:43:35
Ik denk dat ie oprecht echt niks beters te doen heeft dan dit gedoe, zonde als je zo door het leven moet gaan, lijkt me doodvermoeiend
2min formulier invullen is geen gedoe....  :popcorn:
JBL PRX Power!

chansig

Ik moet een beetje aan Don Quichot denken. Raphie heeft zijn stalen ros al gepimpt... :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Mitch--

Citaat van: Raphie op april 18, 2017, 15:46:39
2min formulier invullen is geen gedoe....  :popcorn:

het is bij jouw kwart voor vier op dinsdag middag..... dat bedoel ik meer ;)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Kwabbernoot

Citaat van: Mitch-- op april 18, 2017, 15:43:35
Ik denk dat ie oprecht echt niks beters te doen heeft dan dit gedoe, zonde als je zo door het leven moet gaan, lijkt me doodvermoeiend

Tja, hoe kom je anders aan bijna 30.000 posts. En de helft van die tijd is hij nog geband geweest ook. Top lid dus.

Groeten...