HuubF's settje, de karavaan trekt voort... - De laatste en hopelijk beste set -

Gestart door HuubF, februari 8, 2007, 23:28:32

« vorige - volgende »

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Contour


Xander32

Mooie integrated :thumbs-up:.
Ik ben wel erg benieuwd naar jouw op vatting betreft "voor de toekomst"  :).

Toekomst
De toekomst is de tijd die na het huidige moment komt. Het tegengestelde hiervan is het verleden. Dat is de tijd die voor het heden was. Het snijpunt van verleden en toekomst is het nu.
Bron: nl.wikipedia.org



Citaat van: HuubF op februari 19, 2017, 10:59:22
De Roksan Caspian M2. Ooit een droom, nu bereikbaar. Natuurlijk wel hevig 2e-hands maar toch nog wel jong, uit 2014. De invulling van stevig maar toch verfijnd, aansluiting op mijn smaak, waarschijnlijkheid dat het een stap verder is, geweldige recensies en toch niet te duur. Een mooi stabiel uitgangspunt voor de toekomst. :wub:
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

roeleken

Wauw gefeliciteerd, waar heb je die nu weer gevonden?  Ben wel benieuwd hoe groot de verschillen zijn met de Kandy.
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

HuubF

Citaat van: roeleken op februari 19, 2017, 12:38:03
Wauw gefeliciteerd, waar heb je die nu weer gevonden?  Ben wel benieuwd hoe groot de verschillen zijn met de Kandy.

Gokje, gekocht in het buitenland. Mooie prijs maar het risico dat er een paar bakstenen worden bezorgd. Als ik belazerd word doet de dame het wel in stijl en daar kan ik ook wel weer waardering voor opbrengen.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Kwabbernoot

Denk je dat het handig is om je adres zo bekend te maken Huub?  :-\
In ieder geval veel plezier ermee. The return of Röksan.  :laugh:

Groeten...

Sirius666

Je hebt 'em nog niet binnen dus?

Ach je hebt iig bewijs van de man die er een foto van heeft gemaakt....zie de reflectie in de volumeknop :D

HuubF

Citaat van: Sirius666 op februari 20, 2017, 10:39:39
Je hebt 'em nog niet binnen dus?

Ach je hebt iig bewijs van de man die er een foto van heeft gemaakt....zie de reflectie in de volumeknop :D

Het is een vrouw.  8)
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Sirius666

 :D

Een vrouw met een groot zwart horloge om haar rechterpols?

Als je het niet helemaal vertrouwt dan had je altijd om nieuwe foto's kunnen vragen. Als iets te mooi is om waar te zijn....

Is ie trouwens al onderweg?

HuubF

Citaat van: Sirius666 op februari 20, 2017, 13:12:35
:D

Een vrouw met een groot zwart horloge om haar rechterpols?

Als je het niet helemaal vertrouwt dan had je altijd om nieuwe foto's kunnen vragen. Als iets te mooi is om waar te zijn....

Is ie trouwens al onderweg?

Dit zijn al nieuwe foto´s. De communicatie was geruststellend. Natuurlijk zal ik wel blij zijn als ie er heelhuids is.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

eddy135

Citaat van: HuubF op februari 20, 2017, 13:47:27
...Natuurlijk zal ik wel blij zijn als ie er heelhuids is.
Maak je geen zorgen; bakstenen sneuvelen bijna nooit tijdens versturen!   :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

HuubF

Citaat van: eddy135 op februari 20, 2017, 17:21:22
Maak je geen zorgen; bakstenen sneuvelen bijna nooit tijdens versturen!   :D

Dat geeft me een goed gevoel!  :worship:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

roeleken

Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

Contour

Ik hoop maar voor je dat je niet wordt opgelicht, of dat de versterker met schade aankomt...  best een gokje hoor!

HuubF

Citaat van: roeleken op februari 20, 2017, 20:39:07
Aha, toch die Spanjool van Marktplaats...

Ja was een vriendelijke dame. In de communicatie leek ze helemaal te vertrouwen. De versterker wordt morgenochtend verzonden. De verpakking kan best wat hebben.

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

eddy135

Citaat van: HuubF op februari 20, 2017, 22:43:44
Ja was een vriendelijke dame. In de communicatie leek ze helemaal te vertrouwen. De versterker wordt morgenochtend verzonden. De verpakking kan best wat hebben.
Stoeptegel 40 x 60?
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Als je opgelicht wordt dan heb je in ieder geval de foto's nog.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

MAW

Ik zou het niet snel doen. De kans dat je opgelicht wordt is misschien niet zo groot, maar de impact (afhankelijk van de prijs) mogelijk wel.
Gr. Martijn

Sirius666

Laten we er ook weer geen drama van maken. Er zitten wel vaker (NL) verkopers uit het buitenland op MP.

Huub, heb je een indicatie qua levertijd?

chansig

Tuurlijk gaat dit goedkomen....het is Huub. Komt altijd goed.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: chansig op februari 21, 2017, 09:35:49
Tuurlijk gaat dit goedkomen....het is Huub. Komt altijd goed.

Het is inderdaad zo dat ik altijd wel iets positiefs zie in verschrikkingen.

De versterker moet nu onderweg zijn.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Al 24 uur niets gehoord van de verkoper... Ik wacht op een trace code. Ze woont ook ergens in een Spaans gehucht waar een koerier het pakket moet komen halen.

Beetje het gevoel dat hoort bij een marslander die een zachte landing moet maken maar het radiocontact is tijdelijk uitgevallen.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

i2Paq

Je hebt wel een tel-nummer en de persoon gesproken?

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

HuubF

Citaat van: i2Paq op februari 22, 2017, 13:44:20
Je hebt wel een tel-nummer en de persoon gesproken?

Jawel. ;D Inmiddels mailtje gehad met een foto van het recuutje dat ze heeft gehad toen het pakket werd opgehaald. De gegevens kloppen. Kan nog steeds een stoeptegel zijn natuurlijk, dat weet ik over een weekje.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)