HuubF's settje, de karavaan trekt voort... - De laatste en hopelijk beste set -

Gestart door HuubF, februari 8, 2007, 23:28:32

« vorige - volgende »

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Kaakberg

Citaat van: HuubF op februari 19, 2015, 19:57:09
I know. Op dit moment mag ik ook niet klagen.



Jammer van de buitenboordmotor van de NUC. Al met al niet kleiner dan mac mini.

HuubF

Citaat van: smacdab op februari 19, 2015, 21:37:06
Jammer van de buitenboordmotor van de NUC. Al met al niet kleiner dan mac mini.

De NUC is veel kleiner dan de Mini hoor!
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Kaakberg

#3502
Citaat van: HuubF op februari 19, 2015, 21:57:11
De NUC is veel kleiner dan de Mini hoor!

Externe voeding. Ik was een paar jaar geleden blij dat de nieuwere mini die niet meer had.

Nog iets: dragonfly kan ook direkt naar actieve luidsprekers. Wat verbetert de Tisbury?

HuubF

Pff eindelijk van het blauwe forum verlost door een permanente ban. Scheelt een steeds terugkerende buikpijn.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

 :D :D :D :D

Gent heeft eindelijk zijn eigen kalifaat.. :D

Ik ben er ook al weer weg...24 uur volgehouden.  :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kaakberg

Citaat van: HuubF op februari 22, 2015, 17:35:12
Pff eindelijk van het blauwe forum verlost door een permanente ban. Scheelt een steeds terugkerende buikpijn.

Reden? Wat was je laatste post daar?

HuubF

Hij stuurde me een PM: 'Wat dacht je Huub, ik schakel mijn maatje Chansig even in en laat hem een nieuw account aanmaken omdat hij op zijn andere account een ban heeft?'

Waarna ik hem de weg naar de huisarts wees voor de start van een behandeling tegen schizofrenie.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

 :D :D :D :D

Dus eigenlijk is het mijn schuld ?

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: chansig op februari 22, 2015, 19:27:10
:D :D :D :D

Dus eigenlijk is het mijn schuld ?

Gr Hans

Nee hoor. Ik ben heel lang erg vriendelijk geweest maar ik was het nu echt zat.

Een kalifaat inderdaad. Helemaal in zijn eentje.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Het is een bijzondere man...laten we het daar maar op houden.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: chansig op februari 22, 2015, 19:35:29
Het is een bijzondere man...laten we het daar maar op houden.

Gr Hans

Toch heb ik een rotgevoel. Hij heeft dat forum gemaakt en vervolgens stapje voor stapje om zeep geholpen. :nopompom:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Kaakberg

Citaat van: HuubF op februari 22, 2015, 18:40:58
Hij stuurde me een PM: 'Wat dacht je Huub, ik schakel mijn maatje Chansig even in en laat hem een nieuw account aanmaken omdat hij op zijn andere account een ban heeft?'

Waarna ik hem de weg naar de huisarts wees voor de start van een behandeling tegen schizofrenie.

Meestal worden de verschijnselen van die  aandoening minder naarmate de leeftijd vordert .......Interlinks; moeilijk hoor.


chansig

Citaat van: HuubF op februari 22, 2015, 19:45:13
Toch heb ik een rotgevoel. Hij heeft dat forum gemaakt en vervolgens stapje voor stapje om zeep geholpen. :nopompom:

Je kan niet zeggen dat hij in de afgelopen 10 jaar niet is gewaarschuwd is door "sommige" mensen.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kaakberg

nog een vraagje. Wordt een Tisbury als switch gebruikt? Ik kom nergens op hun site een uitleg  van de grote knoppen tegen.....je kunt de dragonfly ook rechtstreeks op speakers aansluiten, maar hebt voorkeur voor kastje ertussen (?)

Kaakberg

Citaat van: chansig op februari 22, 2015, 19:48:21
Je kan niet zeggen dat hij in de afgelopen 10 jaar niet is gewaarschuwd is door "sommige" mensen.

Gr Hans

Heb altijd gedacht dat Han de motor was.

chansig

De motor van ? Het verbaast me dat hij er nog rondloopt net zoals Kermit.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

CZ79

Dat blauwe forum bestaat nog steeds? Soort ISIS maar dan in een forum :D
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

HuubF

Citaat van: Xander32 op februari 22, 2015, 20:51:42
Zullen we een coalitie vormen?

Kansloos. Je krijgt eenvoudigweg een ban en dan kom je er nooit meer op. Misschien moeten we ze gewoon vergeten. De kerels die daar af en toe nog wat posten daar zijn het onderdehand ook zat.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Kwabbernoot

Citaat van: HuubF op februari 22, 2015, 17:35:12
Pff eindelijk van het blauwe forum verlost door een permanente ban. Scheelt een steeds terugkerende buikpijn.
I believe felicitations are in order?

Ik heb er niet meer gepost sinds de splitsing. Af en toe lees ik nog wat maar daar wordt ik over het algemeen niet vrolijk van.

Groeten...

Raphie

JBL PRX Power!

Kwabbernoot


HuubF

Citaat van: Kwabbernoot op februari 23, 2015, 08:43:22
I believe felicitations are in order?

Ik heb er niet meer gepost sinds de splitsing. Af en toe lees ik nog wat maar daar wordt ik over het algemeen niet vrolijk van.

Groeten...

Dubbel gevoel. Een verschil van mening moet een feestje zijn op een forum. Daar kun je dan lekker over discussiëren. Naast uitwisseling van ervaringen is dat de belangrijkste bestaansreden m.i.

Maar daar is discussie een pijnlijk proces. Het slechtste wat Internet ons heeft gebracht komt er samen in oneliners,  verdachtmakingen, ongenuanceerdheid. En ook nog eens zonder enige humor. Erg onaangenaam.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Raphie

En wat is er gesplitst dan? Er was toch ook een hififreaks?
JBL PRX Power!

HuubF

Citaat van: Raphie op februari 23, 2015, 09:05:01
En wat is er gesplitst dan? Er was toch ook een hififreaks?

Ja dat is een afsplitsing.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)