HuubF's settje, de karavaan trekt voort... - De laatste en hopelijk beste set -

Gestart door HuubF, februari 8, 2007, 23:28:32

« vorige - volgende »

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

YamahaRXV

Citaat van: HuubF op mei  7, 2014, 10:24:21
Opgerot met die Panda's! Ze hebben genoeg tijd gehad om zich aan te passen. Fruit kan ook best lekker zijn en wat is er mis met een voedzaam insekt op zijn tijd? Kansloos genetisch materiaal.

Ik wil kunnen genieten van mooie muziek.

:withstupid: :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

roeleken

Citaat van: HuubF op mei  7, 2014, 10:24:21
Opgerot met die Panda's! Ze hebben genoeg tijd gehad om zich aan te passen. Fruit kan ook best lekker zijn en wat is er mis met een voedzaam insekt op zijn tijd? Kansloos genetisch materiaal.

Ik wil kunnen genieten van mooie muziek.

oh oh, wat zien we het weer zwart/wit   ;D
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

chansig

Als hij deze tegenkomt dan piept hij wel anders:



Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

sultankat

Citaat van: HuubF op mei  7, 2014, 10:24:21
Opgerot met die Panda's! Ze hebben genoeg tijd gehad om zich aan te passen. Fruit kan ook best lekker zijn en wat is er mis met een voedzaam insekt op zijn tijd? Kansloos genetisch materiaal.

Ik wil kunnen genieten van mooie muziek.

Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

eddy135

Citaat van: HuubF op mei  7, 2014, 10:24:21
Opgerot met die Panda's! Ze hebben genoeg tijd gehad om zich aan te passen. Fruit kan ook best lekker zijn en wat is er mis met een voedzaam insekt op zijn tijd? Kansloos genetisch materiaal.

Ik wil kunnen genieten van mooie muziek.

Ik wil...ik wil...ik wil...
Daar zijn helaas al meer diersoorten aan ten onder gegaan.
Ik had je iets hoger ingeschat... :-\
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

chansig

Ik neem het ook serieus. Inmiddels is er een e-mail naar het WNF met een link naar deze schandelijke post.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: chansig op mei  7, 2014, 17:26:36
Ik neem het ook serieus. Inmiddels is er een e-mail naar het WNF met een link naar deze schandelijke post.

Gr Hans

Het vlees van Panda's schijnt best lekker te zijn!
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Schijnt, schijnt ? Dat is gewoon lekker.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Citaat van: HuubF op mei  7, 2014, 18:00:25
Het vlees van Panda's schijnt best lekker te zijn!
Ik vind Panda's "levend" veel leuker :pompom:

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Lion of Judah

#3186
Citaat van: HuubF op mei  7, 2014, 18:14:48
Het zijn rotzakken hoor!

Ze zien er in het echt lief uit hoor. Ze vreten de man alleen voor 35k per jaar dus ik zou maar opschieten met het bestellen van die plankies. :D

Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

HuubF

Citaat van: Lion of Judah op mei  7, 2014, 18:24:14
Ze zien er in het echt lief uit hoor. Ze vreten de man alleen voor 35k per jaar dus ik zou maar opschieten met het bestellen van die plankies. :D

Er is nieuws: er zijn 1000 soorten bamboe maar de Panda eet er maar 30. Er is dus een kans van 97% dat ze onze planken niet opvreten.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

roeleken

#3189
Citaat van: chansig op mei  7, 2014, 19:48:12
Zal je net zien... >:(

Gr Hans

Tuurlijk, de bamboesoort wordt met zorg gekozen aan de hand van het eetgedrag van de panda.

haaaaaaaa, en straks Sonority weer met de boodschap dat de bamboe alleen maar een omhulsel is etc  :P
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

HuubF

Gisteren De WAF op het vliegtuig gezet voor een weekje Griekenland met een bevriende WAF. Dus week het rijk alleen. Erg hoor! :devil:

Omdat ik om 2 uur vannacht op Schiphol stond voor het afscheid beleef ik een extreem trage zaterdagochtend. En extreem traag betekent bij mij: zaterdagkrant (VK), laptop en muziek aan. Uren lang. Misschien de hele dag. En wellicht morgen als ik de kracht kan vinden een goede moederdag-smoes te verzinnen.

En wat luisteren wij dan? Gewoon, Radio 4 via de sjofele tv-tuner. Fantastisch geluid dat helemaal niets te wensen over laat. Dank zij de Tegels uiteraard.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Peerless Monster

Citaat van: HuubF op mei 10, 2014, 12:35:30
Gisteren De WAF op het vliegtuig gezet voor een weekje Griekenland met een bevriende WAF. Dus week het rijk alleen. Erg hoor! :devil:

Omdat ik om 2 uur vannacht op Schiphol stond voor het afscheid beleef ik een extreem trage zaterdagochtend. En extreem traag betekent bij mij: zaterdagkrant (VK), laptop en muziek aan. Uren lang. Misschien de hele dag. En wellicht morgen als ik de kracht kan vinden een goede moederdag-smoes te verzinnen.a

En wat luisteren wij dan? Gewoon, Radio 4 via de sjofele tv-tuner. Fantastisch geluid dat helemaal niets te wensen over laat. Dank zij de Tegels uiteraard.

Wat ERG!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Peerless Monster

Citaat van: Nahpets op mei 10, 2014, 12:57:22
Je doelt op de VolksKrant?

Als echte rasaudiofiel zou ik meer doelen op de sjofele tv-tuner...

Eigenlijk zijn we ook gek met zijn allen, dat we vallen over details. Geneuzel in de marge.
Onderzetters onder apparatuur en het klinkt beter (sorry voor de woordspeling Nahpets ;D). Wie verzint het...
Op mijn werk nog niet zo lang geleden een stroomkabel laten zien van een kleine mille.
Ik heb mensen minder hard horen lachen om grapjes van Theo Maassen...

Waar zijn we mee bezig?!  :angel:


Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Peerless Monster

Citaat van: Nahpets op mei 10, 2014, 13:16:07
^^



LOL smakelijk gelachen om de prachtige emoticons...
Ik zie je het ook gewoon doen... ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

sultankat

Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest, Supra en NBS kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Marino

Bron: Sonos Magna Ultimo / Sony CDP-XB720 / Chord Mojo
Versterking: Yamaha CA-810
Luidsprekers: IMF CM2