HuubF's settje, de karavaan trekt voort... - De laatste en hopelijk beste set -

Gestart door HuubF, februari 8, 2007, 23:28:32

« vorige - volgende »

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Kwabbernoot

Probleem met die structuurinformatie dingen is dat het effect ook nog na-ebt als de plank al weg is. Althans, dat is wat men vroeger schreef. Daarnaast werkt het schijnbaar ook niet direct voor de volle 100 procent maar moet het "inspelen". Vaag verhaal maar voor mij interessant genoeg om zelf ook maar eens zo'n plankie aan te schaffen. Ik ben benieuwd.

Groeten...

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

YamahaRXV

#3003
Citaat van: Peerless Monster op april 13, 2014, 20:51:05
Nog onzinniger...

Geheimzinniger misschien, maar niet onzinniger hoor  :angel:

Hans kan je er vast meer over vertellen... ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Peerless Monster

Leuk zoveel geheimzinnigheid ;D
Maar niet gaan roepen dat iets verder gaat, zonder het te hebben mogen ervaren ;).
Onderschat de platen die ik heb niet jongens...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

dre73

dat werkt totaal anders.

Gewoon een demo aanvragen. ;)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Citaat van: Peerless Monster op april 13, 2014, 21:06:15
Leuk zoveel geheimzinnigheid ;D
Maar niet gaan roepen dat iets verder gaat, zonder het te hebben mogen ervaren ;).
Onderschat de platen die ik heb niet jongens...

Oh sorry...jouw platen doen het ook goed hoor. Tjemig we zijn toch niet op de kleuterschool ?

Ik heb al aangegeven dat deze platen compleet iets anders doen dan de CA platen. Ze zijn qua "werking" echt niet met elkaar te vergelijken. Welke beter is of wat dan ook..daar hoor je mij niets over zeggen.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Peerless Monster

Citaat van: chansig op april 13, 2014, 21:09:38
Oh sorry...jouw platen doen het ook goed hoor. Tjemig we zijn toch niet op de kleuterschool ?

Ik heb al aangegeven dat deze platen compleet iets anders doen dan de CA platen. Ze zijn qua "werking" echt niet met elkaar te vergelijken. Welke beter is of wat dan ook..daar hoor je mij niets over zeggen.

Gr Hans

Dat zei broeder YamahaRXV...
Maakt me niet uit, maar als je iets roept moet je het wel waarmaken ;).
Dan schaf ik ze ook aan ;D Ik geloof in goede onderzetters ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

dre73

Sonority Audio is de gene die de tegels verkoopt.
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

twani

Citaat van: dre73 op april 13, 2014, 21:31:35
Sonority Audio is de gene die de tegels verkoopt.
Ik zie niets op hun site...

dre73

Dat klopt,ik geloof dat ze zo'n aftrap niet hadden verwacht. :D
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Kwabbernoot

Er lijkt inderdaad al een wachtlijst te zijn. Bijzonder!

Groeten...

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Kwabbernoot

Ik ga het meemaken, als het goed is.

Groeten...

Peerless Monster

Citaat van: Kwabbernoot op april 13, 2014, 21:54:42
Er lijkt inderdaad al een wachtlijst te zijn. Bijzonder!

Groeten...

Alles heel geheimzinnig houden ;D
Wordt de wachtlijst als maar groter... ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

dre73

Ach,er zijn er al heel wat die ze getest hebben. ;)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

YamahaRXV

#3016
Citaat van: Peerless Monster op april 13, 2014, 21:12:17
Dat zei broeder YamahaRXV...
Maakt me niet uit, maar als je iets roept moet je het wel waarmaken ;).
Dan schaf ik ze ook aan ;D Ik geloof in goede onderzetters ;D

@Peerless Monster   Ik denk dat je hetgeen ik aangaf een beetje verkeerd begreep  ;)
Ik bedoelde niet dat de Suzy Wong plates ''beter'' zouden moeten zijn dan de CA plates door de woorden ''dit gaat veel verder'' te gebruiken.
Het was zo uitgedrukt om aan te geven dat de Suzy Wong plates niet opgezet zijn voor vibration control etc, maar een bepaalde werking hebben door een methode/opbouw die nogal complex kan zijn om uit te leggen en die een hoop mensen bovendien als ''lariekoek'' kunnen bestempelen  ;)

Over de CA plates kan ik niet oordelen, simpelweg omdat ik ze nog nooit heb kunnen testen, wat ik overigens best zou willen...
De Suzy Wong plates heb ik wel zelf kunnen testen, zelfs ruim voor het moment dat ze uitkwamen met deze ''typische'' naam.

En wat betreft geheimzinnigheid: die geheimzinnigheid lijkt er te zijn, maar is het niet echt hoor. Heeft meer te maken dat men lange tijd in testfase gezeten heeft en meer in de anonimiteit is gaan treden door dat er een aantal mensen compleet ''afgefakkeld'' zijn omtrent de/hun theorie achter het ontwerp.
Het lijkt er nu op dat men de testfase voorbij is en nu het uiteindelijke resultaat klaar hebben, aangezien ze te koop zijn nu.
Ik weet ook dat de opzet was om een '' niet goed, geld terug'' garantie te geven bij aankoop... :angel:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Kwabbernoot

Citaat van: Peerless Monster op april 13, 2014, 22:06:01
Alles heel geheimzinnig houden ;D
Wordt de wachtlijst als maar groter... ;D
Ik heb lang geleden eens meegedaan met een test van het Gehakt gebeuren. Dat was destijds redelijk overtuigend alleen om het thuis te krijgen moesten mijn apparaten "gehaktificeerd" worden. Daar zag ik nogal tegen op waardoor ik er nooit verder mee ben gegaan.
Nu is het dus schijnbaar (gedeeltelijk?) beschikbaar in een andere vorm, waardoor de apparaten zelf niet meer hoeven te worden aangepast. Tijd voor mij om er maar weer eens in te duiken.

Groeten...

Peerless Monster

Citaat van: YamahaRXV op april 13, 2014, 22:10:08
@Peerless Monster   Ik denk dat je hetgeen ik aangaf een beetje verkeerd begreep  ;)
Ik bedoelde niet dat de Suzy Wong plates ''beter'' zouden moeten zijn dan de CA plates door de woorden ''dit gaat veel verder'' te gebruiken.
Het was zo uitgedrukt om aan te geven dat de Suzy Wong plates niet opgezet zijn voor vibration control etc, maar een bepaalde werking hebben door een methode/opbouw die nogal complex kan zijn om uit te leggen en die een hoop mensen bovendien als ''lariekoek'' kunnen bestempelen  ;)

Over de CA plates kan ik niet oordelen, simpelweg omdat ik ze nog nooit heb kunnen testen, wat ik overigens best zou willen...
De Suzy Wong plates heb ik wel zelf kunnen testen, zelfs ruim voor het moment dat ze uitkwamen met deze ''typische'' naam.

;D

Gaan we doen! Lijkt me leuk!

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

eddy135

Citaat van: Kwabbernoot op april 13, 2014, 20:56:20
Probleem met die structuurinformatie dingen is dat het effect ook nog na-ebt als de plank al weg is. Althans, dat is wat men vroeger schreef. Daarnaast werkt het schijnbaar ook niet direct voor de volle 100 procent maar moet het "inspelen". Vaag verhaal maar voor mij interessant genoeg om zelf ook maar eens zo'n plankie aan te schaffen. Ik ben benieuwd.

Groeten...
Naar mijn idee de onzinnigste post, tot nu toe.... :crazy maar goed...

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

Met een IQ ónder de 120 moet je het stuk tekst sowieso eerst 3x lezen. Vervolgens kom je er dan tóch achter dat het écht nérgens over gaat :D

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Kwabbernoot

Citaat van: twani op april 13, 2014, 22:47:06
Met een IQ ónder de 120 moet je het stuk tekst sowieso eerst 3x lezen. Vervolgens kom je er dan tóch achter dat het écht nérgens over gaat :D
Sorry, ik zal de volgende keer rekening houden met de minder begaafden. :P Maar goed, of je het gelooft of niet verander ik daar niet mee.

Groeten...

twani

Citaat van: Kwabbernoot op april 13, 2014, 23:13:01
Sorry, ik zal de volgende keer rekening houden met de minder begaafden.

Groeten...

Graag :tounge2: