HuubF's settje, de karavaan trekt voort... - De laatste en hopelijk beste set -

Gestart door HuubF, februari 8, 2007, 23:28:32

« vorige - volgende »

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

op eigen verzoek verwijderd.

Zoals reeds aangegeven kan ik ook die dag.

groet, Eelco

chansig

Poolkarren dan maar. Ik pik Eelco op en dan bij de Meern afspreken (AenC restaurant) overstappen in 1 auto (niet de mijne...die slurpt benzine) en dan richting het hoge Noorden.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Martijn M

Ja, het hoge noorden, dat is ongeveer 25 km noordelijker dan Utrecht in dit geval ;) .

Fijne jaarwisseling en tot de achtste!
Dutch & Dutch

chansig

Heuh...we moeten toch naar Almelo ? Da's toch omhoog ?

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

frank2

Noorden??????????????? wij wonen waar de wijzen vandaan komen het Oosten dus. Het mooie en schone Twente
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Kwabbernoot

Ach ja, aangezien de wijzen uit het oosten komen kunnen wij oosterlingen natuurlijk ook niets anders dan onbenulligheid verwachten van de mensen die meer uit westelijke richting komen. Nietwaar? Daar voldoen ze dan weer geheel aan waardoor wij ons weer wijzer voelen. Best aardige mensen die onbenullen.  ;)

Groeten...

S@m

Citaat van: Kwabbernoot op december 29, 2011, 18:51:58
Ach ja, aangezien de wijzen uit het oosten komen

Wees gerust, de beschaving komt ooit ook jullie kant op en dan kunnen de kamelen en ezels naar de kinderboerderij...


chansig

Citaat van: Kwabbernoot op december 29, 2011, 18:51:58
Ach ja, aangezien de wijzen uit het oosten komen kunnen wij oosterlingen natuurlijk ook niets anders dan onbenulligheid verwachten van de mensen die meer uit westelijke richting komen. Nietwaar? Daar voldoen ze dan weer geheel aan waardoor wij ons weer wijzer voelen. Best aardige mensen die onbenullen.  ;)

Groeten...

Alsof het oosten stopt bij Almelo....onbenul.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

S@m


Audiofiel

Citaat van: chansig op december 30, 2011, 08:28:31
Alsof het oosten stopt bij Almelo....onbenul.

Inderdaad, Bad Nieuweschans ligt veel verder naar het Oosten. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Kwabbernoot

Citaat van: chansig op december 30, 2011, 08:28:31
Alsof het oosten stopt bij Almelo....onbenul.

Gr Hans
Je hebt gelijk Hans. Misschien kwamen de wijzen ook wel uit het westen maar hebben ze een ENORME omweg gemaakt. Ik weet het niet. Ik weet wel dat als dat het geval zou zijn geweest, ze zeker niet wijs waren. Maar ja, ze gingen bij mensen uit het westen op bezoek dus die hebben dat dan weer niet doorgehad.  :blink:   :wacko:   :laugh:

Groeten...

chansig

Euhh..dan gaan ze dus de aarde om en komen ze weer in Almelo ???

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Cyrus·

Citaat van: chansig op december 30, 2011, 20:47:47
Euhh..dan gaan ze dus de aarde om en komen ze weer in Almelo ???

Gr Hans

Dat zou impliceren dat Almelo het centrum van de wereld is.... Gaat mij toch iets te ver  :D
Groeten,
Edwin

chansig

Het gevoel van zich achtergesteld voelen versterkt dit gevoel schijnbaar... :D

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

eddy135

Citaat van: chansig op december 31, 2011, 08:59:00
Het gevoel van zich achtergesteld voelen versterkt dit gevoel schijnbaar... :D

Gr Hans
Oh nee hoor, in Almelo is altijd wat te doen!  ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Cyrus·

Citaat van: eddy135 op december 31, 2011, 12:52:48
Oh nee hoor, in Almelo is altijd wat te doen!  ;D

Zeker: het ene verkeerslicht staat op rood, het andere op groen.  :bored:
Groeten,
Edwin

eddy135

Citaat van: CyrusOne op december 31, 2011, 13:39:44
Zeker: het ene verkeerslicht staat op rood, het andere op groen.  :bored:
Zijn er nu al 2 stoplichten dan?  :omg: ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Cyrus·

Ja, het plaatsen van dat 2e verkeerslicht was - naar ik mij heb laten vertellen - dé happening van 2011!
Groeten,
Edwin

Bas Akkerman

Best handig zo'n stoplicht!



Ach, hier in Den Haag heb je na vanavond waarschijnlijk dit weer:



Zit je dan met je stoplichten...

In ieder geval veel plezier allemaal de 8e!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HuubF

Dat Almelo zich in het midden van niets bevindt en voornamelijk ver weg is weten we nu wel.

Back to business. Voor de PS Audio PerfectWave + Bridge addicts (waaronder ik) is er goed nieuws. Na minstens 5 keer van firmwareversie 2.08 naar 2.13c te zijn geswitched en terug heb ik de optimale instelling gevonden.

In eLyric kun je instellen dat eLyric zelf de conversie doet naar WAV. Dan doet dus niet de bridge deze omzetting meer maar komen nette WAV'jes binnen. Dat levert een merkwaardig grote verbetering van de sound op.

Verder nieuws: ik heb 4 hilarische kabel-liften op de kop getikt. En volgende week staat hier een Acoustic Revive RR-77. We gaan weer eens even het voodoo pad op.  ;D




Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Inderdaad een waardige tweak afsluiter van het jaar.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Cyrus·

Groeten,
Edwin

HuubF

Meer een goed begin van het nieuwe.  ;D

Ik MOET een keer zo'n Schumann Resonator geprobeerd hebben. En omdat het bijna 2012 is moet ik dus snel wezen!
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Cyrus·

Stond zo'n resonator dan voor 2011 op het lijstje?

:happy:
Groeten,
Edwin

HuubF

Citaat van: CyrusOne op december 31, 2011, 16:00:59
Stond zo'n resonator dan voor 2011 op het lijstje?
:happy:

Nee, 2012 kon wel eens het laatste jaar zijn waarin we naar hifi kunnen luisteren. :bigsmile:

Maar alle gekheid op een stokje. De Acoustic Revive RR77 heb ik gisteren gehaald. De verkoper was niet de eerste de beste; in zijn woonkamer stonden 2 prachtige enorme speakers met een tapijt van versterkers, transformatoren en snoertjes op de grond. Hij is electronicus en is voor een Nederlandse luidsprekerbouwer deze speakers actief aan het maken. Een korte luistersessie deed me verlangen zo snel mogelijk naar huis te gaan. Het was te goed, te mooi, te strak. Nog nooit zoiets moois gehoord. Uiteindelijk zullen deze actieve speakers van BS op de markt worden gebracht. Het duizelingwekkende door Bösendorfer gelakte piano-uiterlijk deed niet veel goeds vermoeden voor de verkoopprijs. Maar wat de prijs ook wordt, ze zullen het absoluut waard zijn.

Gauw naar huis dan maar met mijn opvallend lichte doosje met AR RR77. Thuis het apparaatje aangesloten, computer aan, TV aan, PS Audio aan, iPhone aan en muziekje opgezet.



Het is een opmerkelijk apparaat. Ik ga nu niet uitleggen wat ik hoorde maar het was erg, erg apart. Toen ik veel te laat naar bed ging heb ik hem in mijn slaapkamer aangesloten. Op de wekkerradio was een interview met Ellen ten Damme die ook wat live nummers speelde van haar nieuwe cd. Ik heb het hele programma afgeluisterd want die muziek klonk ook al zo mooi.

Ik heb afgelopen nacht als een roosje geslapen. En dat terwijl het stormde als een gek en het raam daardoor dicht moest blijven. Normaal het recept voor een vreselijke nachtrust.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)