HuubF's settje, de karavaan trekt voort... - De laatste en hopelijk beste set -

Gestart door HuubF, februari 8, 2007, 23:28:32

« vorige - volgende »

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

chansig

Klopt....Ivm de JM labs dat was het. Was een teleurstelling die speaker. De onix heb ik voor het gemak maar over 1 kam geschoren..Niet aardig van mij. Ik kan me alleen herinneren dat het met Alisson Krauss op beide speakers niet helemaal lekker klonk. Maar ik durf nu niet meer te vertrouwen op mijn geheugen.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Een nieuwe VV voor Huub..Moet ik weer langs...want wie weet.. ;D

Mooie aanwinst die Moon.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: chansig op november 27, 2010, 15:04:04
Een nieuwe VV voor Huub..Moet ik weer langs...want wie weet.. ;D

Mooie aanwinst die Moon.


Ja, prachtig ding. Prima bestemming voor d'n 13e maand. Ben benieuwd wat het betekent.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Audiofiel

En ook in iTunes. :music:

Ajjj, verkeerde band.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

dre73

da`s wel een heel mooie aanschaf huub! 8)
gaat de ml al snel weg?
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Martijn M

Toch verrassend dat de mooiste voorversterker in huize HuubF zo gauw het veld heeft moeten ruimen. Succes met 'de' Moon!
Dutch & Dutch

HuubF

Citaat van: keyser op november 27, 2010, 21:12:31
Toch verrassend dat de mooiste voorversterker in huize HuubF zo gauw het veld heeft moeten ruimen. Succes met 'de' Moon!

De Moon is de voorversterker waarvoor de Mark Levinson het veld moest ruimen. Ik verwacht hier dezelfde vooruitgang. Zo niet dan staat er in ieder geval een monumentaal apparaat.

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Vandaag had mijn vriendinnetje weer een wandeldag met heur vriendinnen dus was ik krankzinnig vroeg op voor een zondag. Na gezellig ontbeten te hebben was ik al om 10 uur vrij man.

Wat doet een man met zoveel vrije tijd? Juist. Die belt Audiofiel of de Moon P-5 eerder kan worden opgehaald.

En zo speel ik dus al uren met de prachtige Moon voorversterker. Een eerste indruk: fantastische muziek in huize Franssen.  :worship:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Leuk man  8)

En verschillen ?

gegroet, Eelco

HuubF

Citaat van: Eelco Tijnagel op november 28, 2010, 15:09:06
Leuk man  8)

En verschillen ?

gegroet, Eelco

Ach je kent het wel: meer zwart, meer lucht, meer geld.

Maar in ieder geval wel een verbetering in veel opzichten. Even een weekje luisteren, maar.  ;)
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

hifiman


eddy135

Citaat van: HuubF op november 28, 2010, 14:52:53
Vandaag had mijn vriendinnetje weer een wandeldag met heur vriendinnen dus was ik krankzinnig vroeg op voor een zondag. Na gezellig ontbeten te hebben was ik al om 10 uur vrij man.

Wat doet een man met zoveel vrije tijd?
Die zet ook meteen een ander slot op de deur: kan ie nog veel langer genieten! :D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

HuubF

 :bigsmile:

We latten. Ik heb dus 1 hele week de tijd.

Inmiddels ben ik wel overtuigd van de kwaliteit van de Moon. Ben nu klassiek aan het luisteren en dat klinkt prachtig natuurgetrouw.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

HuubF

Citaat van: chansig op november 27, 2010, 15:04:04
Een nieuwe VV voor Huub..Moet ik weer langs...want wie weet.. ;D

Mooie aanwinst die Moon.

Gr Hans

Het wordt weer tijd om langs te komen. Paar grote stappen gezet hier. Nog meer resolutie, meer natuurlijkheid en ehhh autoriteit. Tevens laag zat. Koffie staat klaar. Eelco, kom je ook?  :o
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Ik laat wel wat horen..Volgende week woensdag in ieder geval niet.

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: chansig op november 28, 2010, 21:01:29
Ik laat wel wat horen..Volgende week woensdag in ieder geval niet.

Gr Hans

Komt wel, was een beetje een geintje.  ;)

De vooruitgang is overigens wel opmerkelijk. Weer door een voorversterker.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Ach de laatste 2 keer was ik er ook binnen drie dagen na een aanschaf. Dus ik kan me voorstellen dat het een bepaalde verwachting schept...

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: chansig op november 28, 2010, 21:53:39
Ach de laatste 2 keer was ik er ook binnen drie dagen na een aanschaf. Dus ik kan me voorstellen dat het een bepaalde verwachting schept...

Gr Hans

Ook als je die 3 dagen niet helemaal kunt waarmaken ben je welkom!  ;)
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Weet ik...Zal over een week of 3 worden..

Gr Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)