W&M Audio bekabeling

Gestart door A3-D, februari 2, 2007, 16:27:14

Vorige topic - Volgende topic

James T. Kirk©

Kun je dat ergens aan zien? (merken?)  ???
take care,
____________________________Jim©

HTip

Citaat van: James T. Kirk© op februari  7, 2009, 16:58:19
Kun je dat ergens aan zien? (merken?)  ???

Geen idee. HDMI versie 1.3 kan theoretisch hogere bandbreedte betekenen, maar zgn. deepcolour kan niet met de huidige media. Staat in de FAQ van Jack van Dijk.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68170.0
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

James T. Kirk©

Citaat van: HTip op februari  7, 2009, 17:53:24
Geen idee. HDMI versie 1.3 kan theoretisch hogere bandbreedte betekenen, maar zgn. deepcolour kan niet met de huidige media. Staat in de FAQ van Jack van Dijk.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68170.0

Zou me niet kunnen voorstellen dat de huidige bedrading in deze kabel minder zijn dan heel wat goedkopere kabels die wèl 1.3b ondersteunen namelijk, want daar gaat het toch om, of zie ik dat nou helemaal verkeerd?  :eh:
take care,

erik s.

het grootste verschil tussen de "oude" en "nieuwe" HD-01 is dat er geen doosje meer om heen zit maar een zakje.
daardoor is de prijs nu lager dan de originele prijs van de "oude" kabels.
de kabel is vanaf, ik meen, 3 meter dikker.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

James T. Kirk©

Citaat van: erik s. op februari  9, 2009, 00:38:56
het grootste verschil tussen de "oude" en "nieuwe" HD-01 is dat er geen doosje meer om heen zit maar een zakje.
daardoor is de prijs nu lager dan de originele prijs van de "oude" kabels.
de kabel is vanaf, ik meen, 3 meter dikker.

Maar aan de kabel zelf (korter dan 3 m.) niks veranderd? Dan is 'ie ook 1.3b geschikt m.i.!
take care,

James T. Kirk©

Roderick kan er ook niets over vertellen? :butbut:
take care,

HTip

Citaat van: James T. Kirk© op februari 11, 2009, 12:04:58
Roderick kan er ook niets over vertellen? :butbut:
Stuur hem anders even een mail ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

James T. Kirk©

Ik hoopte eigenlijk dat 'ie meelas!  :P
take care,

HTip

Citaat van: James T. Kirk© op februari 11, 2009, 13:30:28
Ik hoopte eigenlijk dat 'ie meelas!  :P
Normaal is dat ook zo. Misschien is ie op vakantie ;)
Showcase - Topic

James T. Kirk©

Fijn voor hem, wil ik ook wel! Maar ik ben inmiddels via MP aan een nieuwe "oude" HD01 gekomen voor € 24,50 excl. verzending. Leuke kabel, alleen aan mijn Panny's Plasma en BluRay, zitten de stekers "op de kop" (brede zijde boven) en onderop staat weer niet W&M, da's een beetje jammer!  :P Merk nog geen verschil tussen mijn Vivanco en goedkopere kabels, maar heb ook nog niet veel BluRay's bekeken  :closedeyes:
take care,

HTip

Citaat van: James T. Kirk© op februari 11, 2009, 18:26:23
Fijn voor hem, wil ik ook wel! Maar ik ben inmiddels via MP aan een nieuwe "oude" HD01 gekomen voor € 24,50 excl. verzending. Leuke kabel, alleen aan mijn Panny's Plasma en BluRay, zitten de stekers "op de kop" (brede zijde boven) en onderop staat weer niet W&M, da's een beetje jammer!  :P Merk nog geen verschil tussen mijn Vivanco en goedkopere kabels, maar heb ook nog niet veel BluRay's bekeken  :closedeyes:

Is dit dan wel een echte W&M kabel? Klinkt als een kloon ;)
Showcase - Topic

James T. Kirk©

Citaat van: HTip op februari 14, 2009, 08:01:15
Is dit dan wel een echte W&M kabel? Klinkt als een kloon ;)

Nee hoor, helemaal echt, originele doos, labeltje, pluggen en ferrietdingen met W&M er op. Vanwege opruiming vanwege nieuw model... Maar de eBay winkel van W&M (Soundboerse) verkoopt ze ook nog....voor € 45,00!  ;D Dit was van een winkel in Arnhem. Ik mag de naam hier denk ik niet noemen?
(Mensen die geïnteresseerd zijn, mogen me PMmen)
take care,

erik s.

bij Soundboerse zijn de "oude" kabels ook de halve prijs.
<a href="http://www.jouwhifi.com"></a> Vanaf 50 euro gratis verzending binnen Nederland, vanaf 100 euro gratis naar Belgie en Duitsland[/B

James T. Kirk©

Halve prijs?
take care,

James T. Kirk©

Citaat van: James T. Kirk© op februari 14, 2009, 17:36:36
Halve prijs? Van welke standaardprijs? ::) Hier in NL worden ze toch verkocht voor € 39,00?
take care,

erik s.

bij Soundboerse( de internetwinkel van W & M ), da's niet in nederland....

James T. Kirk©

Citaat van: erik s. op februari 14, 2009, 19:47:03

Das hätte ich schon verstanden  :P
take care,

Bikedevil

Citaat van: erik s. op februari 14, 2009, 19:47:03

Via Ebay 2 setjes AC01 gekocht voor...................80 eurie's incl verzenden.
Dit is de helft van de gangbare prijs....
Gebruik ze trouwens ipv de bruggen tussen voor- en eindtrap in de SR-14.
Speelt een stuk strakker nu.
Marantz SR-14, DV-12S2, B&W-802,HTM en 804 Matrix
Rel Stentor.

James T. Kirk©

Citaat van: Bikedevil op februari 19, 2009, 08:38:16
Via Ebay 2 setjes AC01 gekocht voor...................80 eurie's incl verzenden.
Dit is de helft van de gangbare prijs....
Gebruik ze trouwens ipv de bruggen tussen voor- en eindtrap in de SR-14.
Speelt een stuk strakker nu.
Via "Direkt Kopen" zijn ze in ieder geval nog veel te duur. Ik probeer nu zo'n setje via bieden....  ::)
take care,

Valkyrie

Het lijken me mooie kabels. Deze ga ik in de gaten houden. :)
Sky-HT 7.1.4
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Processor: Lyngdorf MP40 Eindversterkers: NAD M28 | A*BNB 4ch nc2.250 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 Atmos: KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Furutech | Gigawatt | WireWorld | Inakustik

WouterVos

Vraagje, heeft iemand al ervaring met de ls-03? Ik wil evt m'n bekabeling aanpassens en het voordeel van deze kabels is dat je ze per m kan kopen  :smile:
Musical Fidelity

Bikedevil

Citaat van: James T. Kirk© op februari 19, 2009, 11:36:06
Via "Direkt Kopen" zijn ze in ieder geval nog veel te duur. Ik probeer nu zo'n setje via bieden....  ::)

Je zou het kunnen proberen via beste prijs bieden, zo heb ik het gedaan.
Als je bij soundboerse zijn verkochte dingen kijkt, dan zie je de gangbare prijs wel die anderen ervoor hebben betaald.  O0
Marantz SR-14, DV-12S2, B&W-802,HTM en 804 Matrix
Rel Stentor.

James T. Kirk©

Citaat van: Bikedevil op maart  4, 2009, 19:20:58
Je zou het kunnen proberen via beste prijs bieden, zo heb ik het gedaan.
Als je bij soundboerse zijn verkochte dingen kijkt, dan zie je de gangbare prijs wel die anderen ervoor hebben betaald.  O0

Beste prijs bieden? Hoe zie je dan de verkochte dingen?
take care,

erik s.

Citaat van: James T. Kirk© op maart  4, 2009, 19:32:11
Beste prijs bieden? Hoe zie je dan de verkochte dingen?

naar beoordelingen van de verkoper kijken...

James T. Kirk©

Citaat van: erik s. op maart  4, 2009, 20:16:30
naar beoordelingen van de verkoper kijken...

Aha! Goeie, bedankt!
take care,