MM Koopavondaanbiedingen - MAG OP SLOT

Gestart door eazyQ, december 19, 2006, 13:50:46

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

eazyQ

In verband met de extra kerstkoopavonden heeft MM elke avond een leuke DVD aanbieding.
Vandaag 19 december Superman returns voor 7,50


De aanbiedingen golden alle gedurende de kerstkoopavonden, derhalve kan deze alweer op slot.

garmtz

Pas op he, dit is toch een beetje sluikreclame... ;)

eazyQ

Citaat van: garmtz op december 19, 2006, 13:53:39
Pas op he, dit is toch een beetje sluikreclame... ;)
Ik moet toch op een manier mijn aandelen portefeuille wat omhoogkrikken ;).

gijsnoorlander

zijn die aanbiedingen landelijk?
Voor zover ik weet zijn de meeste aanbiedingen namelijk alleen maar in die ene vestiging. Elke andere vestiging heeft dan weer andere aanbiedingen.

Maartje

#4
op de site staat de aanbieding ( landelijk dus )

Tussen 20:00 - en 22:00

7.50 euro voor zo`n recente film is nie slecht !   ( de bodem )

Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

joostpolletje

KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

hifiman

Even een koude douche voor de mediamarkt  >:(

Gisteravond dachten mijn vrouw en ik even een digitale camera te gaan kopen. Bij aanraking van elke camera ging het alarm af. We werden helemaal gek van het gepiep en de andere klanten ook. De verkoper trouwens ook, die werd er zo gefrustreerd van dat hij uiteindelijk hard riep of iedereen van de camera's af wil blijven. Daarnaast kreeg ik op een gegeven moment (na anderhalf uur wachten, daar kom ik zo op) er echt koppijn van en ben ik de winkel uitgelopen. Een alarmsysteem dat niet alleen dieven maar ook de klanten wegjaagt dus  >:(

Na een minuut of twintig hadden wij onze keuze gemaakt en de verkoper zou de camera gaan pakken. Dat pakken heeft een uur geduurd en toen hadden we hem dus nog niet. We zijn dus zonder camera weer naar huis gegaan en gaan hem nu dus in een andere winkel halen! Gedurende dat uur wachten natuurlijk de verkoper (die continu heen en weer liep) meerdere malen aangesproken en die riep alleen maar "ik sta alleen" of " ik heb het zo druk" , "sorry,. ik doe mijn best". Tsja lekker is dat , koopavond tot 22:00 en dan geen mankracht om je klanten te helpen. En zo druk was het nu ook weer niet, die verkoper was mijns inziens ook volkomen incompetent.

Al met al gewoon klote dus en een teleurgestelde vrouw (de camera is voor haar).

joostpolletje

KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

Maartje

sorry hoor maar hebben we daar niet een apart topic voor ?  :P



Vanavond is kennelijk nog steeds Superman in de aanbieding.
Zou toch elke avond een andere film moeten zijn ?  ???
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

WickedGame

#9
Citaat van: Audioloog op december 20, 2006, 08:48:51
Even een koude douche voor de mediamarkt  >:(

Gisteravond dachten mijn vrouw en ik even een digitale camera te gaan kopen. Bij aanraking van elke camera ging het alarm af. We werden helemaal gek van het gepiep en de andere klanten ook. De verkoper trouwens ook, die werd er zo gefrustreerd van dat hij uiteindelijk hard riep of iedereen van de camera's af wil blijven. Daarnaast kreeg ik op een gegeven moment (na anderhalf uur wachten, daar kom ik zo op) er echt koppijn van en ben ik de winkel uitgelopen. Een alarmsysteem dat niet alleen dieven maar ook de klanten wegjaagt dus  >:(

Na een minuut of twintig hadden wij onze keuze gemaakt en de verkoper zou de camera gaan pakken. Dat pakken heeft een uur geduurd en toen hadden we hem dus nog niet. We zijn dus zonder camera weer naar huis gegaan en gaan hem nu dus in een andere winkel halen! Gedurende dat uur wachten natuurlijk de verkoper (die continu heen en weer liep) meerdere malen aangesproken en die riep alleen maar "ik sta alleen" of " ik heb het zo druk" , "sorry,. ik doe mijn best". Tsja lekker is dat , koopavond tot 22:00 en dan geen mankracht om je klanten te helpen. En zo druk was het nu ook weer niet, die verkoper was mijns inziens ook volkomen incompetent.

Al met al gewoon klote dus en een teleurgestelde vrouw (de camera is voor haar).


Het alarm is helaas wel een gevoelig geval, begint al bij het minste geringste te piepen. Nadeel is wel dat stille alarmsystemen het de dieven weer te gemakkelijk maakt. Dus het is helaas het 1 of het ander. Wat betreft in plannen van personeel is iets wat de taak is van de afdelingsleider, en die dient dit goed te regelen. Als hij dit niet kan, of niet kan inschatten hoe druk het wordt dan dient hij dit over te dragen aan een andere afdelingsleider die daar beter zicht op heeft. Dus het is de incompetentie van de Afdelingsleider in dit geval.

Het is wel te betreuren dat de verkoper hier ook chagerijnig van wordt, want als klant verwacht je een wat vriendelijk persoon. Maar kan het hem/haar niet kwalijk nemen in zo'n situatie. Heb het zelf ook meegemaakt dat door overmacht (3 zieken) ik er op mijn afdeling (hifi) op een koopavond (vrijdag) alleen voor stond. Dat maakt het werken uitermate lastig... en vervelend voor de klant. Maar soms is daar helaas niets aan te doen.

Hoorde net op de radio dat er vanavond vanaf 20:00 een 26" LCD van Samsung voor 499,- wordt aangeboden.

eazyQ

Citaat van: joostpolletje op december 20, 2006, 08:39:08
alleen Superman..?
Het ging idd alleen om superman, de 2-disc SE.

Elke avond zou er een knalaanbieding moeten zijn, maar een 26inch LCD TV voor 499 is toch geen echte knalaanbieding imho.

NeoPhix

Citaat van: eazyQ op december 20, 2006, 09:44:38
Het ging idd alleen om superman, de 2-disc SE.

Elke avond zou er een knalaanbieding moeten zijn, maar een 26inch LCD TV voor 499 is toch geen echte knalaanbieding imho.

Als het een Vestel is niet nee... Maar een Samsung is meestal toch wel een 100 euro duurder.
Vanavond is het (heb ik gehoord) de DVD Poseidon voor 7,50.

Raphie

JBL PRX Power!

WickedGame


LittleNinja

Citaat van: garmtz op december 19, 2006, 13:53:39
Pas op he, dit is toch een beetje sluikreclame... ;)

Toch ben ik er stiekem wel een beetje blij mee dat hij dit doet....  ;)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Tube-freak

Ze hebben elke avond zo een aanbieding hoorde ik toevallig van een verkoper bij MM.
Zo was van de week The Davinci code voor 7,50 als je hem tussen 20:00 en 21:00 kocht.

Ik was aleen te lui om er speciaal voor terug te gaan.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Kjelt

Citaat van: Tube-freak op december 21, 2006, 12:50:43
Ik was aleen te lui om er speciaal voor terug te gaan.
En de film is te slecht om er 7,50 voor neer te tellen  :D

LittleNinja

Citaat van: Kjelt op december 21, 2006, 13:33:41
En de film is te slecht om er 7,50 voor neer te tellen  :D

Dan ben ik blij dat ik het dan ook niet gedaan heb..  :-X
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

TheSpeedSkater

En wat hebben ze vandaag in de aanbieding?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Nahpets

Klopt, 1 disc versie, heb er net 2 gehaald.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

gijsnoorlander

Citaat van: Enno op december 21, 2006, 20:55:25
Klopt, 1 disc versie, heb er net 2 gehaald.
Dus netto een 2-disc-versie :)

Tube-freak

#22
Zo te horen hebben dus aleen de films in de aanbieding die niet zo goed verkopen en/of niet zo goed zijn???
Zou er niet iemand zijn met inside info welke aanbieding er op welke dag is?
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

eazyQ

Citaat van: Tube-freak op december 22, 2006, 06:14:45
Zo te horen hebben dus aleen de films in de aanbieding die niet zo goed verkopen en/of niet zo goed zijn???
Zou er niet iemand zijn met inside info welke aanbieding er op welke dag is?

Ik helaas niet ;)

LittleNinja

Door problemen met de kids thuis heb ik geen tijd gehad om naar de MM te gaan.....  :'(  :'(  :'(
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"