Welke muziek luister je vandaag?

Gestart door VlisChris, november 26, 2006, 20:16:57

Vorige topic - Volgende topic

lynch1979

Ozark Henry - Sailor Not The Sea  :worship:

Paul1967

the best of Felt
80s new wave band welke helaas niet het succes boekte wat zij verdiende

Alco

Van het album 'Howlin Mercy'.  8)

Kippenvel, met name tijdens de guitar solo (vanaf 2.00 min)  :worship:
Bluesound Node Icon, Naim Nait 50, Proac Tablette 10 signatures op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Amazon rca-din + De Groef Audio ls kabel)

Dirk

aanstekelijke jazz, hier op vrij stevig volume  ;)

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Zee

- Het beste dat we kunnen bereiken is de minst slechte benadering van de werkelijkheid.
- MEET het beter? Dan IS het beter!

Maximus_Aurelius

Citaat van: Alco op december 24, 2012, 16:56:20
Van het album 'Howlin Mercy'.  8)

Kippenvel, met name tijdens de guitar solo (vanaf 2.00 min)  :worship:

Prachtig album, persoonlijk vind ik Saddle up my Pony goed en vooral lekker relax  :headbanging: . Daarna over naar de gitaar solo. Bij 4 minuten begint het los te komen en bij 5:01 de solo. Heerlijk!!
Weet je wat het leven je uiteindelijk leert?
Dat niet iedereen tot het einde bij je zal zijn. Sommigen vergezellen je slechts een paar hoofdstukken, sommigen maar een enkel moment en sommigen laten littekens achter, zelfs lang nadat ze er niet meer zijn.
Je dacht vroeger dat je iedereen moest vasthouden, elke vriendschap moest redden, elke liefde voor je moest laten vechten. Maar... uiteindelijk begrijp je dat mensen...
hoe goed je ook voor ze bent geweest het heeft niet altijd iets met jou te maken.
Sommige mensen maken gewoon deel uit van je verhaal, niet van je hele leven. Het moeilijkste is niet loslaten maar accepteren dat sommige herinneringen mooier zullen blijven.

Alco

Yeah, Saddle up my pony is ook heerlijk!  8)  :happy:

Nu effe een oudje van Sinead O'Connor. Lang niet meer gehoord.
Bluesound Node Icon, Naim Nait 50, Proac Tablette 10 signatures op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Amazon rca-din + De Groef Audio ls kabel)

Bas Akkerman

Net gekregen van Linda, dus die ga ik zo (na het toetje - zelfgemaakte brownies met Ben en Jerry's' 'Half Baked'-) heerlijk beluisteren:

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

TheoPrime

Kreng - Works For Abbattoir Fermé

Jeetje wat een donkere en duistere muziek is dit. Zo maar even wat vrolijks  :)
Stereo: Mark Levinson No 532H - Classé cp-50, Sony xa-7es, Stello da100 Signature, JBL Century gold
      Kabels: Inakustik, Nordost, LAT International, Xindak, Supra Sword

gerzom

Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.

vanzomereng

Kleine greep, wat ik er zo doorheen draai op een weekend  ;D

Luidsprekers: B&W 702S2,  Versterker: Rotel RA-6000,  Streamer: Bluesound Node Icon,  Blue-ray player: Denon DVD-3800BD, Koptelefoon Sennheiser Momentum 4 Wireless

garmtz

Citaat van: Zee op december 24, 2012, 18:19:04

Hier ook gedraaid, maar dan van Philippe Herreweghe en Collegium Vocale Ghent! Briljante uitvoering en opname!

garmtz

Citaat van: Bas Akkerman op december 24, 2012, 19:51:57
Net gekregen van Linda, dus die ga ik zo (na het toetje - zelfgemaakte brownies met Ben en Jerry's' 'Half Baked'-) heerlijk beluisteren:

Waanzinnig mooie box...

Bas Akkerman

Citaat van: garmtz op december 25, 2012, 08:54:20
Waanzinnig mooie box...
Absoluut, ik leg de cd's nog net niet met zijden handschoenen in de lade... ;)

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Zee

Citaat van: garmtz op december 25, 2012, 08:53:27
Hier ook gedraaid, maar dan van Philippe Herreweghe en Collegium Vocale Ghent! Briljante uitvoering en opname!

Ja, Herreweghe is erg goed!  Gisteravond heb ik van hem nog Bach's Magnificat gedraaid. 
Tezamen met Bach's cantates 63, 91, 110, 191, 197, 142 (Gardiner en Suzuki) en de Messiah is het verplichte muziekrepetoir voor Kerst weer de revue gepasseerd.
- Het beste dat we kunnen bereiken is de minst slechte benadering van de werkelijkheid.
- MEET het beter? Dan IS het beter!

PuNkEnStEiN

Citaat van: Bas Akkerman op december 24, 2012, 19:51:57Net gekregen van Linda, dus die ga ik zo (na het toetje - zelfgemaakte brownies met Ben en Jerry's' 'Half Baked'-) heerlijk beluisteren
Ik ben stinkend jaloers, Bas! Hier met die box! :sly:
Quad 99CDS ♦ Quad 99FM ♦ Quad 99PRE ♦ Quad 99POW ♦ Quad 21L2 Sony PS-11
Synology DS215+ Squeezebox Touch DacMagic ♦ DacMagic 100 Shure SRH840

Bas Akkerman

Citaat van: PuNkEnStEiN op december 25, 2012, 12:14:19
Ik ben stinkend jaloers, Bas! Hier met die box! :sly:
Haha, is het zo erg? Kom je het een keer hier luisteren?

VlisChris

Eerder THC - Artikel 140
Nu Fellowship - The Complete recordings

Jumping Jack

Daarnet: Weather Report - 8:30 (jazz-rock)
Nu: George Benson - Beyond the blue horizon (jazz, gitaar)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Alco

Lloyd Cole (and the Commotions) - The Collection

BJF

Adele - Live at The Royal Albert Hall
Niks. Oh nee? Nee. Oh.

Bas Akkerman

Nu pas bezig met de tweede cd van de Kraftwerk-box (radioaktiv). Volgens mij is dit het auditieve equivalent van een LSD- dan wel paddotrip. :blink: :satisfied:

PS: morgen zal ik de Spotify-lijst weer even bijwerken.

-madison-

Simon & Garfunkel - The concert in central park
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Jumping Jack

Frank Zappa - One size fits all
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Arno P

Ik had hem al jaren op CD....maar nu op vinyl 45RPM...geniaal