Welke muziek luister je vandaag?

Started by VlisChris, November 26, 2006, 20:16:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

DofN

Nicolas Jaar, al zijn nummers staan in een playlist. Ik vermaak me er wel mee.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Broem

Quote from: cz79 on October 23, 2014, 08:12:07
Ik zal eens gaan luisteren. Wellicht hou ik dan alleen van 'nep' jazz, maar dit kon me niet bekoren.
Nou ja er is meer dan voldoende waar ik wel van hou

Nepjazz wordt er in mijn oren zeker gemaakt. Ik mag hopen dat je begrijpt dat er in de vele stijlen die jazz rijk is er erg veel verschillen zijn. Ik heb jaren enkel naar fusion geluisterd maar val de laatste tijd vaker voor 'echte' jazz  ;)
Hegel H590 versterker | Focal Sopra 2 speakers | Audiolab 6000 CDT | Auralic Aries G 2.1| Silent Angel Rhein | Roon | Pro-ject Phonobox RS pre met Phono RS Power Box| Pro-ject Xtension 10 - Ortofon Cadenza Black | ADL GT40 en Sennheiser HD 700 | Audioquest Water XLR, Diamond USB, Shunyata digital power cable | Audioquest GO-4 LS cable | Audioquest Blizzard powercable and Niagara 1200 filter | Bonn 8 Silent Angel switch met Forester F1 power | NEOTECH NEET-1008 Ethernet RJ45

CZ79

Ikm luister ook heel veel Jazz, maar wel de andere varianten dan Manu Katche.
Vocal ben ik vaak wel gecharmeerd van, maar ook een Nick Bartsch vind ik erg goed om te horen.
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

lynch1979

Quote from: cz79 on October 23, 2014, 10:26:43
Ikm luister ook heel veel Jazz, maar wel de andere varianten dan Manu Katche.
Vocal ben ik vaak wel gecharmeerd van, maar ook een Nick Bartsch vind ik erg goed om te horen.

Nik Bärtsch is eigenlijk Zen/Funk....je komt (althans ik) in een trance welke heerlijk is.
Het liefst luister ik naar hem in het donker en de ogen dicht.


FDLARRY

Ik vind eigenlijk alle stijlen van jazz oke. De mood bepaald of ik smooth, kamer, jazzrock, fusion of enz luister. Zit nu hele gelikte smooth jazz te luisteren van Marion Meadows, dit omdat ik aan het werk ben en dan dit als achtergrond jazz prima vind. BTW ik heb nu pauze.  ;)
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

martin778


remco320

Zo, de vrouw was gisteravond van huis, dus eens even het nieuwe album van Slipknot (guilty pleasure ik weet het) gedraaid.. Kan me nog niet echt boeien, terwijl eerder werk bij tijd en wijlen wel erg lekker is om op te zetten.

FDLARRY

Arthur Barron, Dave Liebman & Abel Pabon - The Miami Jazz Project (2014) [FLAC]

OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

FDLARRY

Bear's Den - Islands - 2014

OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Alco

Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

Exxar


batavier



Curtis Stinger "Hooray for love"

Ja, je merkt het... met een Jadis maakt het alles veel duidelijker :)

Eddye


Led Zeppelin - iv 2014 reissue op Vinyl.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

patsijb

Kyla La Grange - cut your teeth (kygo remix)

Paul1967

Kate Bush- the Dreaming (cd 1982).
Haar vierde blijft mijn favoriet.

remco320

Pink Floyd - The Wall, in de vinyl variant dit keer. Heerlijk.

WickedGame

Kyla La Grange - Cut Your Teeth





:inlove: :wub:

FDLARRY

Billy Cobham - Tales from the Skeleton Coast

OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II



Dirkjanboon

Denon pma 520A Hepta ace Sony mds-503
Pioneer pd-207 HT: Denon avr 1604
Jvc sp-w100 eec 2.0 speakers
Technics sl-d21Samsung BD1500

B-art

Propaganda - A Secret Wish (1985)

musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Jumping Jack

Heerlijke gipsy-jazz
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Deleted member

#20798
Vandaag een beetje een oldschool-dagje. Ik ben snotverkouden, dus dan maakt het toch niets uit hoe het klinkt. Ben eens lekker aan het tijdreizen geweest door de toptijd van de Rotterdamse hoogtijdagen.

Toppers als Trilithon, T99, Source Code, Dr Baker, RMB, RJ's Rule, Capricorn, 80Aum,  Joey Beltram, Jam & Spoon, enzovoorts...

Oude tijden herleven, maar dan nu lekker op de bank met een tablet op schoot... Heerlijk!
Stereo-fan for life!

Deleted Member 2

Quote from: technative on October 25, 2014, 19:30:31
Vandaag een beetje een oldschool-dagje. Ik ben snotverkouden, dus dan maakt het toch niets uit hoe het klinkt. Ben eens lekker aan het tijdreizen geweest door de toptijd van de Rotterdamse hoogtijdagen.

Toppers als Trilithon, T99, Source Code, Dr Baker, RMB, RJ's Rule, Capricorn, 80Aum,  Joey Beltram, Jam & Spoon, enzovoorts...

Oude tijden herleven, maar dan nu lekker op de bank met een tablet op schoot... Heerlijk!

Ik mis nog twee super bands: Eén is Technation; een band die ik nooit zal vergeten ;)
De andere is Rotterdam Termination Source met Maurice Steenbergen, maker van Poing ;D