Wie heeft welke speakerkabel?

Gestart door TJ, november 1, 2006, 19:31:36

Vorige topic - Volgende topic

AlphaMale

Momenteel Canare 4S11 (biwire)

Spades, bananen en skin zijn onderweg voor de afwerking...

Ik lees trouwens dat jullie snakeskin tegenkomen die nogal aan de prijs schijnt te zijn. Ik hoop eerdaags zwart snakeskin binnen te krijgen voor een bijzonder lage prijs. Indien dit goed spul is, zal ik er even melding van maken hierzo!  ;D
Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

Mike.een.audiofiel

Audioquest Bedrock 2 keer 3 meter afgewerkt met banana connectors.

Gr.

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

tiptop

Hoi TJ,

Leuk dat je het allemaal bijhoudt  :) 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Driven2Shine

Citaat van: Pioneer-Fan op januari 30, 2007, 17:03:16
Ik lees trouwens dat jullie snakeskin tegenkomen die nogal aan de prijs schijnt te zijn. Ik hoop eerdaags zwart snakeskin binnen te krijgen voor een bijzonder lage prijs. Indien dit goed spul is, zal ik er even melding van maken hierzo!  ;D
Ik weet dat ik mijn Snakeskin goedkoper had kunnen krijgen maar de sponsors van het forum mogen best wel eens wat verdienen.
En om zo`n grote bedragen gaat het niet.

AlphaMale

Citaat van: [SV] op januari 30, 2007, 23:40:11
Ik weet dat ik mijn Snakeskin goedkoper had kunnen krijgen maar de sponsors van het forum mogen best wel eens wat verdienen.
En om zo`n grote bedragen gaat het niet.

Ik las ergens een post dat diegene het behoorlijk aan de prijs vond. Hoe duur het was weet ik niet natuurlijk. Maar ik sta volkomen achter jouw reactie!  8)
Inmiddels is mijn snakeskin ergens anders besteld. En laat dat nou een sponsor zijn van het forum...  ;D
Set 1: LG 55C8 // Parasound 2100 // Parasound 2125 // KEF XQ-5 // Nvidia Shield TV
Set 2: Pass Labs X2.5 // Pass Labs XA100.5 // Heco The Statement // Audia Flight CD Two // Atlas Equator III RCA // Atlas Hyper XLR  // Thorens TD125 + SME 3009i

DVDGuy

De QED Silver Anniversary van de fronts en de center vervangen door van de Hul CS122.

Deze kabel geeft bij mij Hepta Spring wat meer diepgang en een duidelijker aanwezig laag.

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Remus

Xindak SC-03, na het proberen van veel verschillende kabels kwam deze voor mij (en budget) het beste eruit.

Nordost Blue Heaven.

Ocean

Heavens Gate Ultra Silence
Wadia 581
Wilson Audio Watt/puppy 5.1
Sphinx Project 18
Heavens Gate Silver Signature
Electraglide Mini Khan

DualdudE

Aan m'n NAD C320 setje gebruik ik van den Hul, The Clearwater (2x1.5m)
Monitor Audio GS-20, Silver Centre, Silver 2.
Marantz Cinema 70S (pre-/center), Arcam SA20 (front), Audiolab 6000A (rear).
UD-5005, Rotel RCD-1072, Pro-Ject Essential II.

Maximus_Aurelius

Citaat van: Ocean op februari  3, 2007, 01:10:00

Topkabel hoor  ;D , ik ken dit merk goed.Heb de red rocket serie beluisterd en dat was  :o goed.
Ultra silence is hun top serie.

Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Ocean

Heb tot nu toe geen betere kabel in mijn set gehad. Hiervoor de Silver Spirit gehad, waar ik ook zeer tevreden over was.  Tevens de XLR Ultra silence interlink. Dat de kabels Ultra Silence heten begrijp je , wannneer je ze hebt beluisterd :)
Wadia 581
Wilson Audio Watt/puppy 5.1
Sphinx Project 18
Heavens Gate Silver Signature
Electraglide Mini Khan

Fransosowitz

Net als Countamati gebruik ik Yter luidsprekerkables. Misschien moet ik m'n naam veranderen in Countmemento...  ;)

eazyQ

Ik gebruik QED SA met ViaBlue bananen.

poerqwa

L/R voor => Chord Odyssey 4 (Bi-amped 3 meter)
Center   => Chord Odyssey 2 (2 meter)
L/R Surround => Chord Carnival Silver Plus (14 meter)

User: poerQwa

BWzes03

Zojuist binnen gekregen via de post :

Monstercable Mseries M2.2S voor mijn fronts
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

phLew

de postbode liet vandaag achter:

Xindak SC-03

Arcam | Sonus Faber | Nordost | Xindak

AlphaMale

Citaat van: phLew op maart  4, 2007, 12:54:22
de postbode liet vandaag achter:

Xindak SC-03

Komt jouw postbode op zondag?

TD10

Van den Hull : Tannoy Reference

WickedGame

Links en Rechts op 805S: Kimber 8TC met WBT680
Surround Links en Rechts: Ixos 603 Superstrand (Blijft aangezien grote lengte overbrugd moet worden)
Center: Oehlbach 4.0mm2 (Wordt vervangen door waarschijnlijk Kimber)

Tcb-Basemam

2x3 Mtr. Monitor Black&White LS1200, k'zal der gauw een foto'tje van bijposten  :P
T.V.:                  Philips     37pf9830
DVD-Speler:         Denon     DVD 3930

Reciever:        Denon AVR 4306
Frontspreakers:    Magnat   Vintage 760
Rearspeakers:      Magnat   Vintage 720
Centerspeaker:     Dali   Blue

PeterPan

Citaat van: Remus op januari 31, 2007, 10:51:33
Xindak SC-03, na het proberen van veel verschillende kabels kwam deze voor mij (en budget) het beste eruit.
Zijn die bruggetjes op je foto ook van Xindak?
Denon DVD-3930, OPPO BDP-83, PS3, Xbox 360 HD DVD, Popcorn Hour C-200, Pro-Ject Debut III, Humax iHDR-5050c.
DVDO iScan Duo, Panasonic 42PZ80, Epson EH-TW2900, Arcam AVR350, Kef XQ30 :wub:

Remus

Citaat van: PeterPan op maart  6, 2007, 14:27:28
Zijn die bruggetjes op je foto ook van Xindak?

Ja. Mooie degelijke jumpers waar zelfs de richting op is aangegeven.

Inmiddels ben ik overgestapt van de Xindak SC-03 naar Nordost Blue Heaven luidsprekerkabels. Hiermee heb ik de zoektocht naar de voor mij perfecte bekabeling beƫindigd. Nu de rest nog... ;D

tiptop

Ze zijn 50 euro! Op hun website stond of staat 100 euro, maar dat klopt dus niet.
Er zit zilverkabel in! 8)

Ik heb ze ook en bevallen goed :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Carlos

Vandaag 15m Monster M1.4 cable binnengekregen die ik heb overgenomen van een forumlid. Hier heb ik 2 stukken van 5m van gemaakt ter vervanging van de vdHull Cleartrack die ik er eerst tussen had zitten.

Ik stond eerst nogal sceptisch tegenover de volgens velen zo duidelijke verschillen tussen kabels maar ik moet zeggen dat ik zeker verschil hoor. Hoe positief/negatief dit verschil is laat ik vooralsnog even in het midden, ik moet er eerst nog wat langer naar luisteren. Maar op een punt hoor ik zeker een verbetering: ik mistte op m'n nieuwe N804's eerst een bepaald 'beeld', dat heb ik met deze kabel een stuk meer..

Ik ga weer verder luisteren :)
Arcam, Linn, B&W, D-ILA, Synology